Oh daar doe ik niet aan mee, bah.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een chick die we gezamelijk mogen duwen op de KLB meet
Plessen.quote:
Heet Aber zo?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zorgen dat je als eerste bent en anders heb je ook geen glijmiddel meer nodig. In het geval van creampie city ofcquote:
Hahaha vurig omdat je een brandend gevoel krijgt in je penis achteraf ik snap hemquote:
quote:
Ventquote:Op maandag 1 mei 2017 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha vurig omdat je een brandend gevoel krijgt in je penis achteraf ik snap hem
Kan niet bevestigen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha vurig omdat je een brandend gevoel krijgt in je penis achteraf ik snap hem
Echt een prachtige he-man kin toch?quote:
als ik m'n huis gekocht hebquote:Op maandag 1 mei 2017 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was niet uitgenodigd. Echt kut. Wil wel met terugwerkende kracht langskomen overigens.
Onterecht.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:02 schreef Zosk het volgende:
Aber wordt wel vaak gepest de laatste tijd. Ergens wel terecht denk ik.
zolang het geen racisme is boeit het sws nietquote:Op maandag 1 mei 2017 14:02 schreef Zosk het volgende:
Aber wordt wel vaak gepest de laatste tijd. Ergens wel terecht denk ik.
Lekker toch. Geeft je het gevoel dat je nog leeftquote:Op maandag 1 mei 2017 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:
is ze zo zwaar dat ze geduwd moet worden?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een zeer geile uitstraling.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moeilijk geile chick al val ik meer op brunettes
ja echt een natural beautyquote:Op maandag 1 mei 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moeilijk geile chick al val ik meer op brunettes
True datquote:Op maandag 1 mei 2017 14:03 schreef zeer het volgende:
[..]
zolang het geen racisme is boeit het sws niet
quote:
nee man, rood of kastanje bruinquote:Op maandag 1 mei 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een zeer geile uitstraling.
#Team brunnette, idd.
Er zijn echt maar barweinig lekkere gingers maar moet wel zeggen dat als ze lekker zijn ze ook overdreven lekker zijn vaak.quote:
hoi. net wakker ?quote:
Klopt. Het is alles of niksquote:Op maandag 1 mei 2017 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn echt maar barweinig lekkere gingers maar moet wel zeggen dat als ze lekker zijn ze ook overdreven lekker zijn vaak.
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:10 schreef Faeroer het volgende:
alleen blond als je viking bent, anders gewoon brunette tog
je gaat toch ook geen blonde neger? neger hoort zwart te zijn, azië ook zwart
Geen anime kijkenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
nooit geen aziër gezien met geel haar hoor, gewoon zwart??
Ik roll ook met een bruine coupequote:Op maandag 1 mei 2017 14:10 schreef Faeroer het volgende:
alleen blond als je viking bent, anders gewoon brunette tog
je gaat toch ook geen blonde neger? neger hoort zwart te zijn, azië ook zwart
broer, ik kijk dragon ball, maar daar zijn de aziërs ook gewoon zwart haar tenzij ze super saiyan worden. behalve trunks, maar die speelt met de tijdslijn snap jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |