quote:Op maandag 1 mei 2017 14:43 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
dubieuze titelZou kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ik probeer Brabantse woorden te verzinnen, maar ik kom niet verder dan: houdoe momenteelquote:
Is goed, laat maar zienquote:Op maandag 1 mei 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer, je zou mijn Tinder lijst moeten zien. Zit vol met dorstige chicks
Hier valt oppassen op kinderen niet onderquote:
JEetje en dat voor een import braboquote:Op maandag 1 mei 2017 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer Brabantse woorden te verzinnen, maar ik kom niet verder dan: houdoe momenteel
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier valt oppassen op kinderen niet onder
Nee ik heb het alleen maar over oefenen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier valt oppassen op kinderen niet onder
hey dimensquote:Op maandag 1 mei 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer, je zou mijn Tinder lijst moeten zien. Zit vol met dorstige chicks
Ik kan niet garanderen dat die kinderen dan krasvrij weer terug komenquote:
zou begrijpen ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat die kinderen dan krasvrij weer terug komen
Zou je dat sws niet doen als je die hadquote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou hele dagen aan mn tieten zitten
Die zijn wel van formaat ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de prullenbak ermeequote:Op maandag 1 mei 2017 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
zou begrijpen ja.
Sommige van die poepfabrieken
zo groot waren die van haar niet hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gatverquote:
Die van jou wel?quote:
indd, kleine mensenquote:
Anders ik wel. Als ik een vrouw zou zijn dan zou ik niks anders doen dan mezelf betastenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Succes met je natte voeten.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Anders ik wel. Als ik een vrouw zou zijn dan zou ik niks anders doen dan mezelf betasten. En ook nog proberen staand te plassen. Gewoon om mee te maken
quote:
Hallo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
:/quote:
wtfquote:
Oh, ik dacht alquote:Op maandag 1 mei 2017 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja niet manboobs maar gewoon wel tepels enzo toch.
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hallo.sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat scheelt eraan meid?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Zo dokter maar eens bellen. Pfff ik hoop echt dat ik niet voor een 4de keer bloed moet laten prikken.
Jeetje wat is er toch allemaal mis je meot zo vaak naar de dokter?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Zo dokter maar eens bellen. Pfff ik hoop echt dat ik niet voor een 4de keer bloed moet laten prikken.
? wat is daar raar aanquote:
Echt ranzigquote:
Wat is er mis met bloed prikken?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk altijd hoe die naald erin gaat.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kut. Ik hou niet van naalden enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |