Daarom Nicki of Nikki.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Nicky? Dan moet je constant uitleggen aan iedereen dat je echt geen homo bent
Care toch als ze dat denken en je hebt gewoon seks met een hete meidje.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Nicky? Dan moet je constant uitleggen aan iedereen dat je echt geen homo bent
Anne Fleurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
Die ogen zijn echt totaal niet waterpas. Echt raar.
Julia vind ik ook een gruwelijke naamquote:Op maandag 1 mei 2017 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
Heb nu een Julia op Tinder die me op Chuck bass vindt lijken en vervolgens praat ze niet meer
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
Die ogen zijn echt totaal niet waterpas. Echt raar.
ahhhhh goed dat je zegt had gister ff tinder weer geinstalleerd en gisternacht een match met selinaquote:Op maandag 1 mei 2017 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
Heb nu een Julia op Tinder die me op Chuck bass vindt lijken en vervolgens praat ze niet meer
Zie het wel als een positieve verandering. Vooral dat niet meer altijd bezig zijn met reizen of wanneer iemand weer moet gaan lijkt me relaxed. En op dezelfde plek je allebei thuis voelen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn al 13 jaar samen en zijn pas afgelopen jaar samen gaan wonen.
Had ook te maken met werk en schema's e.d.
van die high class meisjesquote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Julia vind ik ook een gruwelijke naam
Ja dat was voor ons persoonlijk een heel groot voordeel en is echt heel nice, iddquote:Op maandag 1 mei 2017 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het wel als een positieve verandering. Vooral dat niet meer altijd bezig zijn met reizen of wanneer iemand weer moet gaan lijkt me relaxed. En op dezelfde plek je allebei thuis voelen.
Dima wat ben je toch een charmante casanova.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ahhhhh goed dat je zegt had gister ff tinder weer geinstalleerd en gisternacht een match met selina
wat een geile snol is dat zeg !
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anne FleurIk zou d'r wel doen zo als ze haar mond kan houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |