Daarom Nicki of Nikki.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Nicky? Dan moet je constant uitleggen aan iedereen dat je echt geen homo bent
Care toch als ze dat denken en je hebt gewoon seks met een hete meidje.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Nicky? Dan moet je constant uitleggen aan iedereen dat je echt geen homo bent
Anne Fleurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
Die ogen zijn echt totaal niet waterpas. Echt raar.
Julia vind ik ook een gruwelijke naamquote:Op maandag 1 mei 2017 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
Heb nu een Julia op Tinder die me op Chuck bass vindt lijken en vervolgens praat ze niet meer
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
Die ogen zijn echt totaal niet waterpas. Echt raar.
ahhhhh goed dat je zegt had gister ff tinder weer geinstalleerd en gisternacht een match met selinaquote:Op maandag 1 mei 2017 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
Heb nu een Julia op Tinder die me op Chuck bass vindt lijken en vervolgens praat ze niet meer
Zie het wel als een positieve verandering. Vooral dat niet meer altijd bezig zijn met reizen of wanneer iemand weer moet gaan lijkt me relaxed. En op dezelfde plek je allebei thuis voelen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn al 13 jaar samen en zijn pas afgelopen jaar samen gaan wonen.
Had ook te maken met werk en schema's e.d.
van die high class meisjesquote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Julia vind ik ook een gruwelijke naam
Ja dat was voor ons persoonlijk een heel groot voordeel en is echt heel nice, iddquote:Op maandag 1 mei 2017 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het wel als een positieve verandering. Vooral dat niet meer altijd bezig zijn met reizen of wanneer iemand weer moet gaan lijkt me relaxed. En op dezelfde plek je allebei thuis voelen.
Dima wat ben je toch een charmante casanova.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ahhhhh goed dat je zegt had gister ff tinder weer geinstalleerd en gisternacht een match met selina
wat een geile snol is dat zeg !
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anne FleurIk zou d'r wel doen zo als ze haar mond kan houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Lol, mijn ex heet Selena. Komt wel erg dichtbij zoquote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ahhhhh goed dat je zegt had gister ff tinder weer geinstalleerd en gisternacht een match met selina
wat een geile snol is dat zeg !
Selena Gomez zekerquote:Op maandag 1 mei 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lol, mijn ex heet Selena. Komt wel erg dichtbij zo
Selena D.?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lol, mijn ex heet Selena. Komt wel erg dichtbij zo
Wij hebben dat 8 jaar gedaan, dus denk dat ik zondag toch vaak het onbestemde gevoel ga hebben dat er nog gereisd moet worden.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat was voor ons persoonlijk een heel groot voordeel en is echt heel nice, iddbegin wel even raar maar went supersnel.
Kan ik eindelijk weer wat tijd met jullie doorbrengen zonder dat jullie op hete kolen zitten.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben dat 8 jaar gedaan, dus denk dat ik zondag toch vaak het onbestemde gevoel ga hebben dat er nog gereisd moet worden.
Ook qua sociaal leven weer iets meer speling, want als we dat soort dingen verkeerd planden dan zie je elkaar gelijk 2 weken niet.
Veel plezier.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer wat tijd met jullie doorbrengen zonder dat jullie op hete kolen zitten.
Ja? zou mij niks verbazen als zij haar poes inwrijft met aids.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel doen zo als ze haar mond kan houden.
8 jaar is lang iddquote:Op maandag 1 mei 2017 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben dat 8 jaar gedaan, dus denk dat ik zondag toch vaak het onbestemde gevoel ga hebben dat er nog gereisd moet worden.
Ook qua sociaal leven weer iets meer speling, want als we dat soort dingen verkeerd planden dan zie je elkaar gelijk 2 weken niet.
Idd.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer wat tijd met jullie doorbrengen zonder dat jullie op hete kolen zitten.
Ik kom binnenkort even tjekken met een housewarminggift.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd.
Verder helpt het trouwens niet eens zoveel, want andere mensen zijn juist lastiger geworden qua afspreken en kunnen dan om hele onnozele redenen op bepaalde data niet kunnen omdat hun vriend/vriendin dan misschien een scheet moet laten, dus die moeten ze dan vrijhouden.
Ja afgelopen twee maanden heb ik doordeweeks deels op zijn kamer gebivakkeerd, omdat ik toen al deels in omg. Utrecht werkte. En sinds Pasen elkaar 1 halve dag niet gezien.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
8 jaar is lang idddat gevoel zal er nog wel even in zitten, mijn vriendin die altijd bij mij kwam was date gevoel wel zo kwijt dacht ik.
Hebben jullie eigenlijk al wel eens voor langere tijd op elkaar lip gezeten? paar weken vakantie bijv?
Ohhh nou beter. Kan bij sommige mensen nog wel eens rauw op het dak vallen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja afgelopen twee maaden heb ik op zijn kamer gebivakkeerd, omdat ik toen al deels in omg. Utrecht werkte. Dat is niet heel chill, want heb dan niet mijn eigen spullen behalve de zooi die ik telkens meesleep. Kan bijvoorbeeld niet bedenken ik ga nu een boek lezen/hardlopen als ik geen boek/schoenen mee heb. Dus voel me al gauw verveeld.
Leidde gelukkig niet tot spanning onderling.
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
misschien wel in andere volgorde.
waarom kwam je mijn house niet warmen gvdquote:Op maandag 1 mei 2017 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort even tjekken met een housewarminggift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |