SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Mo_Muffin op 30-04-2017 16:44:32 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
En actueel!quote:Op zondag 30 april 2017 16:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Interessant!
Robots die robots repareren sluit ik niet uit en AI wat zichzelf kan verbeteren/herprogrammeren. Dan wordt het fokking creepyHelemaal als ze dat op zo'n manier kunnen dat 'wij mensen' dat niet doorhebben.
Vond laatst een website waar je kon kijken voor hoeveel % je baan ten onder zou gaan aan de robotisering. Doei buschauffeur, treinmachinisten, taxichauffeurs, telemarketeers, accountants enzv.
Preciesquote:Op zondag 30 april 2017 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn advies aan mijn zoon is steevast, leven, nu, later, dat zien we dan wel, amuseer je nu en ga ervoor.
Te gênant voor woordenquote:Op zondag 30 april 2017 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
10 duizend dollar voor een broodje kaas #livingit
Ik zeg altijd er bij, joh, je hebt je moeder en mij nog achter de hand....quote:Op zondag 30 april 2017 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En actueel!
True, true, ik heb iRobots, Person of Interest, Westworld ook gezien. Dus ik ken de doemscenario'sJa, het zal een gamechanger zijn. Zo zat ik dus te denken: doei juristen?
[..]
Precies
ik weet niet maar rijke lui kinderen hebben ook gevoel en dat gebeuren zou ik super erg van in paniek raken ook al was ik normaal.quote:
Woon je in Zwolliewood?quote:
Paniek, paniek? Ik zou continu rondlopen met eenquote:Op zondag 30 april 2017 16:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet niet maar rijke lui kinderen hebben ook gevoel en dat gebeuren zou ik super erg van in paniek raken ook al was ik normaal.
Nou ja, jurist doet wet en dat staat in een boek, laad boek in computer en Hoppaquote:Op zondag 30 april 2017 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En actueel!
True, true, ik heb iRobots, Person of Interest, Westworld ook gezien. Dus ik ken de doemscenario'sJa, het zal een gamechanger zijn. Zo zat ik dus te denken: doei juristen?
[..]
Precies
Ik woon in Zwollywoodquote:Op zondag 30 april 2017 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Woon je in Zwolliewood?![]()
(ja, ik heb even je Fobo bekeken
)
[..]
Paniek, paniek? Ik zou continu rondlopen met een
Judge Judy wordt Judge dr. Watsonquote:Op zondag 30 april 2017 16:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, jurist doet wet en dat staat in een boek, laad boek in computer en Hoppa![]()
Ik zou me toch nog maar weer eens omscholen![]()
mja als jij niet weet waar je spullen zijn, je geen eten of drinken hebt en niets is zoals je van te voren is voorgelegd?quote:Op zondag 30 april 2017 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
Paniek, paniek? Ik zou continu rondlopen met een
Jup, ekte blauwvinger present hieroquote:
Dan zou ik huiswaarts gaan en ze aanklagen voor wanprestatiequote:Op zondag 30 april 2017 16:42 schreef isax het volgende:
[..]
mja als jij niet weet waar je spullen zijn, je geen eten of drinken hebt en niets is zoals je van te voren is voorgelegd?
lol!quote:Op zondag 30 april 2017 16:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, ekte blauwvinger present hieroGeboren, kort getogen en inmiddels 12 jaar woonachtig in Zwollywood
het was erg afgelegen, van wat ik begrijp was er alleen een vliegveld waar je heen kon en die hadden ook niets en die werden overspoeld met mensen die naar huis wilde dus kon je 6+ uur wachten.quote:Op zondag 30 april 2017 16:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan zou ik huiswaarts gaan en ze aanklagen voor wanprestatieIk ga toch niet zonder eten/drinken of mijn spullen nog langer dan noodzakelijk op zo'n terrein blijven? Dikke doei!
Het was op een eiland he, succes met je vervoer regelenquote:Op zondag 30 april 2017 16:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan zou ik huiswaarts gaan en ze aanklagen voor wanprestatieIk ga toch niet zonder eten/drinken of mijn spullen nog langer dan noodzakelijk op zo'n terrein blijven? Dikke doei!
Oeh, een Eaglequote:Op zondag 30 april 2017 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol!Ik ben een echte Deventerse , heb er tot mijn 28e gewoond en toen kwam ik door allerlei omstandigheden in Zwolle terecht
![]()
![]()
Woon er nu zo'n 20 jaar , dus ik ben geen echte blauwvinger![]()
Hoe bevalt Zwolly jou?
quote:Op zondag 30 april 2017 16:47 schreef isax het volgende:
[..]
het was erg afgelegen, van wat ik begrijp was er alleen een vliegveld waar je heen kon en die hadden ook niets en die werden overspoeld met mensen die naar huis wilde dus kon je 6+ uur wachten.
Als je een entreekaartje kon betalen dan zorg je toch wel voor eigen vervoer mag ik hopen? Of denk ik nu te simpel?quote:Op zondag 30 april 2017 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was op een eiland he, succes met je vervoer regelen
Hadden ze denk ik met jacht van paps moeten gaan ofzo.quote:Op zondag 30 april 2017 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Als je een entreekaartje kon betalen dan zorg je toch wel voor eigen vervoer mag ik hopen? Of denk ik nu te simpel?
als er niks gaat gaat er niksquote:Op zondag 30 april 2017 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Als je een entreekaartje kon betalen dan zorg je toch wel voor eigen vervoer mag ik hopen? Of denk ik nu te simpel?
Omg je UI.quote:Op zondag 30 april 2017 16:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hadden ze denk ik met jacht van paps moeten gaan ofzo.
Waarom dacht ik altijd zuid?quote:Op zondag 30 april 2017 16:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, een EagleGij schobbejak!
Welke wijk?Zwolly bevalt meer dan goed, zit zelf in Pierik, dus ben zo in de binnenstad, bij het station etc. Met een uurtje in Arnhem, Utrecht, Groningen, net niet helemaal in Amsterdam. Prima uitvalsbasis voor een groot deel van het land
oh die is mooi jaquote:
een vliegveld werkt niet zo van yolo ik weet dat jullie iedereen moeten vervoeren maar ey mijn vliegtuig komt eraan, geef ff voorrang.quote:Op zondag 30 april 2017 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Toen mijn kinderen klein waren, ik heb de dubbel CD 'Alles', Roltrap Naar De Maan en zo...en dit liedje vonden ze prachtig.quote:
ben klaar met 13 reasons why.quote:
Ja vond je? Ik vond dat echt mega heftig. Heb echt zitten jankenquote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef isax het volgende:
[..]
ben klaar met 13 reasons why.
moest huilen om de moeder op het laatste.
maar die scene in bad was wel heel overdreven, dat vond ik jammer.
Ja of privéjet, heli, jetpack, oh oh, luchtballon, zeppelin!quote:Op zondag 30 april 2017 16:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hadden ze denk ik met jacht van paps moeten gaan ofzo.
Eigen vervoer hé, ergo huur een heli, privejet, luchtballon voor mij partquote:
Dunno?quote:
Ik woon in Aalanden,op zich niet zo ver van de stad, Pierik is een leuke wijkquote:Op zondag 30 april 2017 16:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, een EagleGij schobbejak!
Welke wijk?Zwolly bevalt meer dan goed, zit zelf in Pierik, dus ben zo in de binnenstad, bij het station etc. Met een uurtje in Arnhem, Utrecht, Groningen, net niet helemaal in Amsterdam. Prima uitvalsbasis voor een groot deel van het land
op deuntje van Karma Chameleon:quote:
Haha.quote:Op zondag 30 april 2017 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
op deuntje van Karma Chameleon:
Ama Ama Ama Ama Ama Amarantha.......
is er redelijk ingestampt hier thuisquote:Op zondag 30 april 2017 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen mijn kinderen klein waren, ik heb de dubbel CD 'Alles', Roltrap Naar De Maan en zo...en dit liedje vonden ze prachtig.
wat gebeurde er? (ga het toch niet kijken)quote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vond je? Ik vond dat echt mega heftig. Heb echt zitten janken
Ik vond achteraf de serie vrij matig.quote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je alles al gezien? Ja denk het wel he? Zo ja:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
WTF heb jij nu weer voor enge space eyeball UI man!quote:
Spoiler ze gaat dood?quote:Op zondag 30 april 2017 16:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond achteraf de serie vrij matig.
Die heb ik alweer een tijdjequote:Op zondag 30 april 2017 16:56 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF heb jij nu weer voor enge space eyeball UI man!
TV in badquote:
engerd!quote:
Ah, heb je iig de goede chinees (die hier is niet te vretenquote:Op zondag 30 april 2017 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik woon in Aalanden,op zich niet zo ver van de stad, Pierik is een leuke wijk![]()
ik reis regelmatig met de trein en dat is idd goed te doen. Ons station is er sowieso flink op voorruit gegaan![]()
En met het a.s bevrijdingsfestival heb je lekker een dagje muziek![]()
Ik vond het één van de heftigste series die ik heb gezien. Gewoon alles bij elkaar.quote:Op zondag 30 april 2017 16:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je alles al gezien? Ja denk het wel he? Zo ja:Nope.... ik heb nog 11 afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
wat gebeurde er? (ga het toch niet kijken)
doe maar in spoiler voor de kijkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hier heb je de grote versie om het wat minder eng te makenquote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
engerd!
(ik zit meestal mobiel, dan valt dat niet op)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
vond het wel heel graphic en ook niet zo nodig voor het verhaal.quote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier heb je de grote versie om het wat minder eng te makenIlluminatiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen
quote:Op zondag 30 april 2017 16:58 schreef isax het volgende:
[..]
vond het wel heel graphic en ook niet zo nodig voor het verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
boek vond ik beterquote:Op zondag 30 april 2017 16:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je de grote versie om het wat minder eng te makenEeeeey sexy lady whoop whoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
quote:Op zondag 30 april 2017 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nah weet niet. Mijn hoofd soms....![]()
[ afbeelding ]
Gheghequote:Op zondag 30 april 2017 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nah weet niet. Mijn hoofd soms....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]Blair witch v2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 30 april 2017 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
wat gebeurde er? (ga het toch niet kijken)
doe maar in spoiler voor de kijkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2017 17:00:41 ]
quote:Op zondag 30 april 2017 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het illustreerde wel vrij accuraat hoe het brein van tiener kan werken. Verder vond ik der een vrij irritant kind.quote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het één van de heftigste series die ik heb gezien. Gewoon alles bij elkaar.
[..]
Hier heb je de grote versie om het wat minder eng te makenJIJ, OOK AL EEN REPTILLIAN!!! IK WIST HET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
nog steeds in Corralejo, ff stukje rijden zometeen (4 uur pas hier)quote:
ok dit lees ik nu pas, ernstig!quote:
Suit it up!quote:Op zondag 30 april 2017 17:02 schreef Amarantha het volgende:
BzV is afgelopen. Wat moet ik nu met mijn zondagavond.
quote:Op zondag 30 april 2017 16:59 schreef isax het volgende:
[..]ah ok, matig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoopte op ET monsters in kekke pakjes ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Netflix heb ik al 2,5 jaar ofzo.quote:Op zondag 30 april 2017 17:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Suit it up!![]()
Tenminste, ik heb Netflix ontdekt nu
fappenquote:Op zondag 30 april 2017 17:02 schreef Amarantha het volgende:
BzV is afgelopen. Wat moet ik nu met mijn zondagavond.
Ze waren vanochtend al begonnen tot grote ergernis hier.quote:Op zondag 30 april 2017 17:03 schreef Joosie200 het volgende:
Maandag begint ComedyCentral met Friends vanaf seizoen 1
Park Wezenlanden is idd lekker vlakbijquote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, heb je iig de goede chinees (die hier is niet te vreten) met de lange muur
Ja, Assendorp vind ik het leukste maar daar ben ik dus zo
Jup, ik heb een dalvrij abbo en benut die zo vaak als ik kan. Mocht ook wel, ding was jarenlang een bouwput tot en met. En nu heb ik het idee dat ie drukker en drukker is. Ja, bevrijdingsfestivalterrein loop ik zo naar toe. Gewoon de straat uit
laatst casus van een patiënt aan een collega zitten uitleggen aan de hand van Little Britainquote:
Tssk, beetje gisteren nog reclame maken we beginnen maandag!quote:Op zondag 30 april 2017 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze waren vanochtend al begonnen tot grote ergernis hier.
Mhehe dat of ergens in holtenbroekquote:Op zondag 30 april 2017 16:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
GhegheEn toch.. ben de eeuwige student
dus dat ik in de buurt van Assendorp zit was te verwachten no?
Druk is het zekerquote:Op zondag 30 april 2017 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Park Wezenlanden is idd lekker vlakbij![]()
Een paar jaar geleden stond ik er met een kraam van de stichting waar ik toen werkte maar ik ga er eigenlijk nooit naartoe, veel te druk en daar kan ik niet zo goed tegen![]()
Ik heb me wel opgegeven als vrijwilliger bij Zwolle Unlimited, een of ander festival wat ik niet ken) , ik heb het gevoel dat ik daar spijt van ga krijgen
Ken jij dat festival?
Het lijkt mij een hele pijnlijke manier van gaan.quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef isax het volgende:
ik hoop wel dat er geen mensen geinspireert raken door die scene
zelfmoord is kut.
dan zat er al zieke shit in je hoofd, dat komt niet door zoietsquote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef isax het volgende:
zelfmoord is kut.
In the bronx jawohlquote:
vrij pijnloos eigenlijkquote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het lijkt mij een hele pijnlijke manier van gaan.
Juist, ken je het verhaal van Judas Priest?quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef Molo het volgende:
[..]
dan zat er al zieke shit in je hoofd, dat komt niet door zoiets
Welke vier?quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Nice, Lays heeft nu een zak chips met 4 soorten chips erin.
nopequote:Op zondag 30 april 2017 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, ken je het verhaal van Judas Priest?
Is in het pinksterweekend, geen idee wat het precies isquote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Druk is het zekerJa, ik zag er een poster van hangen. Ook op 5 mei, soort van alternatief voor bevrijdingsfestival oid? Zegt mij helemaal niets
ach ja, voor de eckte liefhebbersquote:
meestal lukt het niet eens op die manier.quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het lijkt mij een hele pijnlijke manier van gaan.
Dan alternatief voor pinkpop?quote:Op zondag 30 april 2017 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is in het pinksterweekend, geen idee wat het precies is![]()
Oh ik vind hamka's niet zo chill dus ik vind het niet erg.quote:Op zondag 30 april 2017 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom geen hamka's?Ik wil hamka's, bugles en wokkels!
Plakt enorm aan je gehemelte maar zoooo lekkerquote:Op zondag 30 april 2017 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind hamka's niet zo chill dus ik vind het niet erg.
Een gast had samen met een vriend zelfmoord willen plegen en bij een van hen mislukte dat, rechtzaak tegen Judas Priest, hun teksten zouden die twee ertoe aangezet hebben.quote:
Nee ken ik ook niet.quote:Op zondag 30 april 2017 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Plakt enorm aan je gehemelte maar zoooo lekker![]()
![]()
Die grids ken ik niet eensIs los niet eens te koop hier iig. Ooit los gegeten?
Ja eens. Ik keek daarvoor via streams dingen maar sinds ik Netflix heb is het allemaal zoveel beter.quote:Op zondag 30 april 2017 17:10 schreef isax het volgende:
ik heb alweer bijna 3 jaar netflix, sinds 19 september 2014.
jezus ik zou niet meer terug willen naar een leven zonder netflix.
klinkt net als dat postcodeloterijverhaalquote:Op zondag 30 april 2017 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een gast had samen met een vriend zelfmoord willen plegen en bij een van hen mislukte dat, rechtzaak tegen Judas Priest, hun teksten zouden die twee ertoe aangezet hebben.
Dit nummer dus...
Ben een beetje bang voor een soort van 'justification act'.quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef isax het volgende:
zelfmoord is kut.
Ja, maar ze zetten wel andere mensen ten onrechte in een kwaad daglicht.quote:Op zondag 30 april 2017 17:11 schreef Molo het volgende:
[..]
klinkt net als dat postcodeloterijverhaal
van die sneue mensen
jammer, zulke mensen mogen er wmb alsnog een eind aan maken
(dit meen ik niet he)
Die jongen zag er niet best uit achteraf, als ik me goed herinnerquote:Op zondag 30 april 2017 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een gast had samen met een vriend zelfmoord willen plegen en bij een van hen mislukte dat, rechtzaak tegen Judas Priest, hun teksten zouden die twee ertoe aangezet hebben.
Dit nummer dus...
Mijn zoon en schoondochter wonen in Holtenbroek, vlakbij zo'n beruchte straat waar in het verleden( 2 3 jaar geleden) wel schietpartijen en veel gedoe tussen bepaalde bendes? (geen idee hoe het precies zit maar ik hoorde dat daar wel veel is gebeurd)quote:Op zondag 30 april 2017 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In the bronx jawohlNee man, Zuid zie ik mij nog wel wonen indien vriendin/vrouw/gezin
Maar Holtenbroek is een no go voor mij. Stadshagen idem.
daar hebben kinderen toch wel ouders voor mag ik hopenquote:Op zondag 30 april 2017 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor een soort van 'justification act'.
Zij deed het om reden 'x' dus dan 'mag' ik dat ook.
Vind dit trouwens nou ook niet direct iets waar je als puber naar moet gaan kijken. Vooral niet vanuit het oogpunt 'alles is al kut', 'niet volgroeid brein' en 'misschien is het het zetje tot juist het wel doen'.
Ik weet niet, ik hou gewoon niet van zulke tv, vooral niet omdat je eigen state of mind nogal bepalend kan zijn met hoe zoiets er in kan hakken.
Nou ja... weet niet hoe ik het (goed) uit moet leggen.
ik vind het vooral top omdat legaal.quote:Op zondag 30 april 2017 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja eens. Ik keek daarvoor via streams dingen maar sinds ik Netflix heb is het allemaal zoveel beter.Ik ben echt zo blij met hun.
ja dat doen mensen altijdquote:Op zondag 30 april 2017 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar ze zetten wel andere mensen ten onrechte in een kwaad daglicht.
Ik vind zuid ook veel leuker dan Stadstagen. Stadshagen vind ik zo hutje mutje op elkaar.quote:Op zondag 30 april 2017 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In the bronx jawohlNee man, Zuid zie ik mij nog wel wonen indien vriendin/vrouw/gezin
Maar Holtenbroek is een no go voor mij. Stadshagen idem.
En meer ruimte voor porno op de HDquote:Op zondag 30 april 2017 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja eens. Ik keek daarvoor via streams dingen maar sinds ik Netflix heb is het allemaal zoveel beter.Ik ben echt zo blij met hun.
Ja, zijn halve gezicht was weg, ze zaten waar het gebeurt was, bij zo'n klein draaimolentje.quote:Op zondag 30 april 2017 17:12 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Die jongen zag er niet best uit achteraf, als ik me goed herinner
Haha ja maar dat is op FOK! ook zo. Ik kan er persoonlijk niet wakker van liggen. Genoeg te zien daar.quote:Op zondag 30 april 2017 17:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het vooral top omdat legaal.
lees je ooit comments op hun facebook pagina?mensen kunnen zo bozig doen omdat ze perse een serie erop willen hebben en omdat ze niet snappen dat je hier niet de zelfde content als amerika hebt.
Ook iets met boeken , misschien moet ik er toch maar eens wat over gaan lezen, voordat alles me weer 'overvalt'quote:
via de web whatsapp ofzo?quote:Op zondag 30 april 2017 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
Toepasselijke TT![]()
De Whatsapp van een goede vriendin is gehackt door haar inmiddels ex. En al onze domme gesprekken over haar leven maar ook over mijn werk, familie en liefdesperikelen heeft hij samengevat in een post op FBen van nog twee andere vriendinnen.
Echt niet te geloven, hoe sneu en ziek ben je dan.
Ik ben misselijk![]()
Ik wist niet dat je Whatsapp kon hacken
Lemmeguess palestrinalaan?quote:Op zondag 30 april 2017 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon en schoondochter wonen in Holtenbroek, vlakbij zo'n beruchte straat waar in het verleden( 2 3 jaar geleden) wel schietpartijen en veel gedoe tussen bepaalde bendes? (geen idee hoe het precies zit maar ik hoorde dat daar wel veel is gebeurd)
Stadshagen is zo een stad op zich, te nieuw, te keurig hutje mutje op elkaar. Bij Zuid ben je zo bij Windesheim en omgeving, mooie groene omgeving richting de IJssel. (en waar de IJsselcentrale ooit stond)quote:Op zondag 30 april 2017 17:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind zuid ook veel leuker dan Stadstagen. Stadshagen vind ik zo hutje mutje op elkaar.
Da's kut.quote:Op zondag 30 april 2017 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
Toepasselijke TT![]()
De Whatsapp van een goede vriendin is gehackt door haar inmiddels ex. En al onze domme gesprekken over haar leven maar ook over mijn werk, familie en liefdesperikelen heeft hij samengevat in een post op FBen van nog twee andere vriendinnen.
Ik ben misselijk![]()
Hou mijn TT er buiten ja.quote:Op zondag 30 april 2017 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
Toepasselijke TT![]()
Ik ben misselijk![]()
Gemiddelde ouder heeft volgens mij geen idee wat ze waar en bij wie kijken.quote:Op zondag 30 april 2017 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
daar hebben kinderen toch wel ouders voor mag ik hopen
klein beetje in de gaten houden enzo
Controleren is ook niet de manier, je moet ze opvoeden.quote:Op zondag 30 april 2017 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gemiddelde ouder heeft volgens mij geen idee wat ze waar en bij wie kijken.
Parental control op de computer hebben de meesten ook nog nooit van gehoord.
Alles valt te hacken. Maar in zo'n situatie is dat mooi kut met peren.quote:Op zondag 30 april 2017 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
Toepasselijke TT![]()
Ik ben misselijk![]()
dat. toen ik 13 was en echt heel suicidaal was had ik dit niet moeten zien.quote:Op zondag 30 april 2017 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor een soort van 'justification act'.
Zij deed het om reden 'x' dus dan 'mag' ik dat ook.
Vind dit trouwens nou ook niet direct iets waar je als puber naar moet gaan kijken. Vooral niet vanuit het oogpunt 'alles is al kut', 'niet volgroeid brein' en 'misschien is het het zetje tot juist het wel doen'.
Ik weet niet, ik hou gewoon niet van zulke tv, vooral niet omdat je eigen state of mind nogal bepalend kan zijn met hoe zoiets er in kan hakken.
Nou ja... weet niet hoe ik het (goed) uit moet leggen.
Ik ga alles zo instellen dat er standaard Ellie en Rikkerd wordt gedraaidquote:Op zondag 30 april 2017 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gemiddelde ouder heeft volgens mij geen idee wat ze waar en bij wie kijken.
Parental control op de computer hebben de meesten ook nog nooit van gehoord.
Aangifte doen wegens hacken en smaadquote:Op zondag 30 april 2017 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
Toepasselijke TT![]()
Ik ben misselijk![]()
Ah de webversie ja dat zal best!quote:Op zondag 30 april 2017 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
via de web whatsapp ofzo?
wat sneu man
is dat die borderliner?
Dat is eigenlijk vrij makkelijkquote:Op zondag 30 april 2017 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
Toepasselijke TT![]()
Ik ben misselijk![]()
Vlakbij, ben ff kwijt hoe die straat heet maar het is niet de Palestrinalaan zelfquote:Op zondag 30 april 2017 17:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lemmeguess palestrinalaan?
[..]
Stadshagen is zo een stad op zich, te nieuw, te keurig hutje mutje op elkaar. Bij Zuid ben je zo bij Windesheim en omgeving, mooie groene omgeving richting de IJssel. (en waar de IJsselcentrale ooit stond)
geloof me, dat kan je niet helemaal in de gate houden. juist ouders missen vaak signalen dat er iets aan de hand is.quote:Op zondag 30 april 2017 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
daar hebben kinderen toch wel ouders voor mag ik hopen
klein beetje in de gaten houden enzo
quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Aangifte doen wegens hackencomputervredebreuk en smaad
ditquote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Controleren is ook niet de manier, je moet ze opvoeden.
kansloze rukkerquote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah de webversie ja dat zal best!
Borderliner weet ik niet maar hij is echt ontzettend creepy nu het uit is.
Ik heb hem niet op Facebook dus ik heb de ravage zelf niet gezien maar ik hoop dat het snel offline gaat
Je kunt ze niet voor alles behoeden en ze 24/7 in de gaten houden.quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga alles zo instellen dat er standaard Ellie en Rikkerd wordt gedraaid
alhoewel... volgens mij krijg je daar de meest enge kinderen van nog
maar klopt ja, je hebt gelijk
Niet iedereen is daar zo goed in als dat jij bent.quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Controleren is ook niet de manier, je moet ze opvoeden.
ja snap ik wel, is ook niet helemaal te vorokomen. Maar dit soort series zijn niet de oorzaak van problemen denk ik, hoe kut ookquote:Op zondag 30 april 2017 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
geloof me, dat kan je niet helemaal in de gate houden. juist ouders missen vaak signalen dat er iets aan de hand is.
Iedereen doet het op zijn eigen manier, en dat is prima.quote:Op zondag 30 april 2017 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar zo goed in als dat jij bent.
(en gelukkig maar anders kon er weer een hele beroepsgroep ter ziele)
Naja expert, wetboek van Strafrecht noemt hacken nu eenmaal computervredebreuk.quote:Op zondag 30 april 2017 17:18 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, het was wachten op de expert
Het voelt niet als 'voor schut', wel als inbreuk op mijn privacy. Al is privacy een discutabel begrip zodra je online iets post.quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Alles valt te hacken. Maar in zo'n situatie is dat mooi kut met peren.Je hebt er niet om gevraagd en toch sta je als derde in dit geval toch mooi ook voor schut
Goed idee wel eigenlijkquote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Aangifte doen wegens hacken en smaad
opvoedrobots!quote:Op zondag 30 april 2017 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar zo goed in als dat jij bent.
(en gelukkig maar anders kon er weer een hele beroepsgroep ter ziele)
Vertrouwen is de sleutel.quote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef Molo het volgende:
Mijn opvoeden is nu vooral:
Nee, niet in je mond
Ja, goed zo, stop maar in je mond
En dan erachter lachen, omdat het zo debiel klinkt en dirty mind
En dan nu de hamvraag, staat die "ene" foto van Snapchat er ook tussen?Die epische merge?quote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het voelt niet als 'voor schut', wel als inbreuk op mijn privacy. Al is privacy een discutabel begrip zodra je online iets post.
[..]
Goed idee wel eigenlijk
Net als geweldadige computerspellen dat ook niet zijn. En als ouder kun je thuis een hoop doen, maar op school of op sport kan er zoveel gebeuren.quote:Op zondag 30 april 2017 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ja snap ik wel, is ook niet helemaal te vorokomen. Maar dit soort series zijn niet de oorzaak van problemen denk ik, hoe kut ook
Terecht dat het zo voelt als een inbreuk op jouw privacy. Briefgeheim kan je ook nog wat mee overigens. Want privé whatsappberichten zijn niet bestemd voor andermans ogen in feite.quote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het voelt niet als 'voor schut', wel als inbreuk op mijn privacy. Al is privacy een discutabel begrip zodra je online iets post.
[..]
Goed idee wel eigenlijk
Oh boy! Such joy over een half jaar!quote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef Molo het volgende:
Nee, niet in je mond
Mooi, dat wist ik niet. Ik heb alleen met de schade ervan te maken, datalekken, en de preventie ervan.quote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja expert, wetboek van Strafrecht noemt hacken nu eenmaal computervredebreuk.
Haha nee dat soort dingen stuur ik eigenlijk alleen naar jouquote:Op zondag 30 april 2017 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag, staat die "ene" foto van Snapchat er ook tussen?Die epische merge?
Dat soort dingen kun je Larf tezijnertijd ook gaan lerenquote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef Molo het volgende:
Nee, niet in je mond
Yep, dat ook jaquote:Op zondag 30 april 2017 17:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net als geweldadige computerspellen dat ook niet zijn. En als ouder kun je thuis een hoop doen, maar op school of op sport kan er zoveel gebeuren.
De woorden waar mijn zoontje mee thuiskomt soms... of de verhalen... niet te geloven soms.
Thanks! Mocht het nodig zijn dan nou ja, kunnen we andere stappen zetten.quote:Op zondag 30 april 2017 17:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terecht dat het zo voelt als een inbreuk op jouw privacy. Briefgeheim kan je ook nog wat mee overigens. Want privé whatsappberichten zijn niet bestemd voor andermans ogen in feite.
Das meer de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de aanstaande Algemene Verordening Gegevensbescherming die hem gaat vervangenquote:Op zondag 30 april 2017 17:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Mooi, dat wist ik niet. Ik heb alleen met de schade ervan te maken, datalekken, en de preventie ervan.
Gelukt vandaag?quote:Op zondag 30 april 2017 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das meer de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de aanstaande Algemene Verordening Gegevensbescherming die hem gaat vervangen
Uhuh!quote:
Mehhh met anderhalf zijn ze over het algemeen nog zo dom als een kip en kunnen ze niet verder nadenken dan hetgeen waar ze op dat moment mee bezig zijnquote:
vast niet, ransaapquote:Op zondag 30 april 2017 17:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou molo dat over 15 jaar nog steeds zeggen?
quote:Op zondag 30 april 2017 17:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je Larf tezijnertijd ook gaan leren
Ikke ook gefietst vandaagquote:Op zondag 30 april 2017 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
vast niet, ransaap
Ze wordt netjes lesbo of aseksueel
Dat kunnen we haar wel lerenquote:Op zondag 30 april 2017 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
vast niet, ransaap
Ze wordt netjes lesbo of aseksueel
Meisje, ik heb het niet over kinderen van anderhalf, maar over de hele weg die opvoeden heet.quote:Op zondag 30 april 2017 17:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh met anderhalf zijn ze over het algemeen nog zo dom als een kip en kunnen ze niet verder nadenken dan hetgeen waar ze op dat moment mee bezig zijn
Daarom!quote:
Die krijgt een vreselijke peuterpuber, dan zijn ze relaxte rond die leeftijd (zeggen ze)quote:Op zondag 30 april 2017 17:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou molo dat over 15 jaar nog steeds zeggen?
quote:Op zondag 30 april 2017 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das meer de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de aanstaande Algemene Verordening Gegevensbescherming die hem gaat vervangen
Yep, in heel wat organisaties worden de afkortingen WBP en AVG met trillende stem uitgsproken, heel belangrijk maar niemand weet precies het hoe en watquote:Op zondag 30 april 2017 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ygritte is geen meisje meerquote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meisje, ik heb het niet over kinderen van anderhalf, maar over de hele weg die opvoeden heet.
ik zit inmiddels binnen, te soggenquote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Het weer is wel aan het omslaan nu.
Niet naar de kerk sturen, dan ze getrouwd voordat ze van de middelbare af zijn joh.quote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarom!
ik denk nog steeds dat ze om mij te zieken bij de Maasbachkerk gaat ofzo
Nice.quote:Op zondag 30 april 2017 17:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De tekst staat, nu even van voren af aan doorlezen op fouten e.d.
Ik ben alleen maar ervaringsdeskundige, dat mag geen naam hebben.quote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ygritte is geen meisje meer
en vakkundig opvoedster (geweest)
Aha.quote:Op zondag 30 april 2017 17:27 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ze is haar SOG mes aan het slijpen, denk ik?
Laatste paar weken een heel mastervak over gehad. Ik zie wel wat in om gegevensfunctionaris te worden bij bedrijven. Dat wordt namelijk dadelijk verplichtquote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef clixplicity het volgende:
[..]
[..]
Yep, in heel wat organisaties worden de afkortingen WBP en AVG met trillende stem uitgsproken, heel belangrijk maar niemand weet precies het hoe en wat
jawel, maar daarom hoef je niet zo'n toon tegen haar aan te slaanquote:Op zondag 30 april 2017 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar ervaringsdeskundige, dat mag geen naam hebben.
Top. Zet hem in het boekje, vanaf nu komt alles goedquote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meisje, ik heb het niet over kinderen van anderhalf, maar over de hele weg die opvoeden heet.
lol.quote:Op zondag 30 april 2017 17:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
StudieOntwijkendGedrag
Exhibit A: moi atm
Er was geen sprake van enige toon.quote:Op zondag 30 april 2017 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
jawel, maar daarom hoef je niet zo'n toon tegen haar aan te slaan
Een ekte ZONdag. Haha, see what I did there?quote:Op zondag 30 april 2017 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker weten. Genoten van de zon en mijn gezin.
wat klink jij heerlijk burgerlijk zo, schattig welquote:Op zondag 30 april 2017 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker weten. Genoten van de zon en mijn gezin.
Big business momenteel. Ook het beheer van en toegang tot extern gehoste data (cloud), Safe Harbor en Privacy Shield, nog veel onontgonnen terrein voor juristenquote:Op zondag 30 april 2017 17:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laats een heel mastervak over gehad. Ik zie wel wat in om gegevensfunctionaris te worden bij bedrijven. Dat wordt namelijk dadelijk verplicht
Jaa, die had ik door.quote:Op zondag 30 april 2017 17:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een ekte ZONdag. Haha, see what I did there?
succes, hopelijk geen stroomuitval in Zwollequote:Op zondag 30 april 2017 17:31 schreef Joosie200 het volgende:
Oké, tot 18:00 uur even van internet af. Dat stuk moet af en ingeleverd worden vandaag![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
wat klink jij heerlijk burgerlijk zo, schattig wel
Bedoelde het niet zo negatief als het misschien overkwam.quote:
Jaja, ik zeg Bekerfinale!quote:Op zondag 30 april 2017 17:31 schreef Joosie200 het volgende:
Oké, tot 18:00 uur even van internet af. Dat stuk moet af en ingeleverd worden vandaag![]()
Een volwassen vrouw meisje noemen komt niet heel erg positief over.quote:Op zondag 30 april 2017 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoelde het niet zo negatief als het misschien overkwam.
Dat weet mijn neus ook.quote:Op zondag 30 april 2017 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een volwassen vrouw meisje noemen komt niet heel erg positief over.
Het is gewoon niet netjes, jongetje.quote:Op zondag 30 april 2017 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet mijn neus ook.
Maar je kan ook overdrijven.
Zal wel even in de hoek gaan staan.quote:Op zondag 30 april 2017 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gewoon niet netjes, jongetje.
ok, dan is het goedquote:Op zondag 30 april 2017 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoelde het niet zo negatief als het misschien overkwam.
hoezo stomme vraag, er zijn wel een paar voetballiefhebbers.quote:Op zondag 30 april 2017 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien een stomme vraag hier maar; wie gaat de bekerfinale kijken?
Tuurlijkquote:Op zondag 30 april 2017 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien een stomme vraag hier maar; wie gaat de bekerfinale kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
nee ik ook niet, maar ben het toch welquote:Op zondag 30 april 2017 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel me niet burgerlijk.
Maar ik denk niet aanwezig nu.quote:Op zondag 30 april 2017 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
hoezo stomme vraag, er zijn wel een paar voetballiefhebbers.
Ik dan weer niet
quote:Op zondag 30 april 2017 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ghehe.quote:Op zondag 30 april 2017 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar ben het toch wel
Ook, net als jij
Rabbit, AI (?), jij, Clix, Gianni misschien?quote:Op zondag 30 april 2017 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ik denk niet aanwezig nu.
Een aflevering van VPRO Boeken is nog spannender.quote:
Hey joh, ik weet precies hoe jij hem bedoelde en i do NOT care.quote:Op zondag 30 april 2017 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal wel even in de hoek gaan staan.
Think so.quote:Op zondag 30 april 2017 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Rabbit, AI (?), jij, Clix, Gianni misschien?
Neeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 30 april 2017 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een aflevering van VPRO Boeken is nog spannender.
Mag ik dan weer uit de hoek?quote:Op zondag 30 april 2017 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey joh, ik weet precies hoe jij hem bedoelde en i do NOT care.
Het zegt meer over jou dan over mij.
Je vindt het niet lekker warm daar?quote:
Het is overal lekker warm hier.quote:Op zondag 30 april 2017 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vindt het niet lekker warm daar?
hihahoquote:Op zondag 30 april 2017 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar in de hoek is het 90 graden
Je bent wel erg scherp vandaag.quote:Op zondag 30 april 2017 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 30 april 2017 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2017 17:42 schreef Molo het volgende:
Ik drink niet meer
maar ook niet minder
hihahoIk drink nooit doordeweeks alleen in het weekend en van maandag tot en met vrijdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
ik moet hier te hard om lachen, tijd om weer verder te gaan hier. Tjuus!quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink nooit doordeweeks alleen in het weekend en van maandag tot en met vrijdag.
Have fun!quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ik moet hier te hard om lachen, tijd om weer verder te gaan hier. Tjuus!
quote:Op zondag 30 april 2017 17:42 schreef Molo het volgende:
Ik drink niet meer
maar ook niet minder
hihahoLiever te dik in de kist dan weer een feestje gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 april 2017 17:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist dan weer een feestje gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wereldnummer.
Lekkerrrrquote:Op zondag 30 april 2017 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even een mini quiche in elkaar kwakken.
Ik maak alleen maar lekkere dingen.quote:
Lekkere gozers ookquote:
Zoek je nog een baan?quote:Op zondag 30 april 2017 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar lekkere dingen.
Ik zou de perfecte huisvrouw en huismama zijn.
quote:Op zondag 30 april 2017 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekkere gozers ook
Nouwja, dat vind ik dan weer wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 april 2017 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekkere gozers ook
Rechts is een kpk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Vanaf zaterdag 3 juni ben ik beschikbaar.quote:
Dan ben ik met vakantie.quote:Op zondag 30 april 2017 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag 3 juni ben ik beschikbaar.
Precies, nieuw onontgonnen terrein. Dus volop kansenquote:Op zondag 30 april 2017 17:31 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Big business momenteel. Ook het beheer van en toegang tot extern gehoste data (cloud), Safe Harbor en Privacy Shield, nog veel onontgonnen terrein voor juristen
Goed zoquote:
Is dat vandaag?quote:
Lekker bezigquote:Op zondag 30 april 2017 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Fuck, ik maakte alle boter op in die taarten. Nu heb ik geen boter voor het quiche deeg
quote:
KPK? KolossalePlofKop?quote:Op zondag 30 april 2017 17:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft er in ieder geval de goede bril voor
En dat kun je zien aan de man/vriend omdat?quote:Op zondag 30 april 2017 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Kort pittig kapsel.
Kpk een vrouw dus met een kort pittig kapsel en alles wat daarbij komt kijken.
Bij voorkeur een kekke bril, een niet natuurlijke haarkleur, make-up loos en iets overgewicht.quote:Op zondag 30 april 2017 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Kort pittig kapsel.
Kpk een vrouw dus met een kort pittig kapsel en alles wat daarbij komt kijken.
Droomvrouwen dus.quote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij voorkeur een kekke bril, een niet natuurlijke haarkleur, make-up loos en iets overgewicht.
Zegmaar het type wat je op zaterdag tegenkomt in de stad terwijl het net een lekker frikadelletje uit de muur trekt.
Aha, nou weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij voorkeur een kekke bril, een niet natuurlijke haarkleur, make-up loos en iets overgewicht.
Zegmaar het type wat je op zaterdag tegenkomt in de stad terwijl het net een lekker frikadelletje uit de muur trekt.
Je hebt 'ze' hoogstwaarschijnlijk helemaal voor jezelfquote:
Dat zijn klinkende namen.quote:Op zondag 30 april 2017 18:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt 'ze' hoogstwaarschijnlijk helemaal voor jezelf![]()
(Nou ja.. in ieder geval één weekend in de 2 weken waarin Joey, Jennifer en Michele bij hun vader zijn)
Oh, daar hield ik vanquote:Op zondag 30 april 2017 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'90 kids zijn het![]()
Toen befferlie hils en melroos plees hip was.
Befferlie?quote:Op zondag 30 april 2017 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'90 kids zijn het![]()
Toen befferlie hils en melroos plees hip was.
Ja ik ook en Steve vond ik helemaal niksquote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, Dylan!![]()
Brandon vond ik te zoetsappig.
Later wel gek genoeg.quote:Op zondag 30 april 2017 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik ook en Steve vond ik helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |