Je vindt het niet lekker warm daar?quote:
Het is overal lekker warm hier.quote:Op zondag 30 april 2017 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vindt het niet lekker warm daar?
hihahoquote:Op zondag 30 april 2017 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar in de hoek is het 90 graden
Je bent wel erg scherp vandaag.quote:Op zondag 30 april 2017 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 30 april 2017 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2017 17:42 schreef Molo het volgende:
Ik drink niet meer
maar ook niet minder
hihahoIk drink nooit doordeweeks alleen in het weekend en van maandag tot en met vrijdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
ik moet hier te hard om lachen, tijd om weer verder te gaan hier. Tjuus!quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink nooit doordeweeks alleen in het weekend en van maandag tot en met vrijdag.
Have fun!quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ik moet hier te hard om lachen, tijd om weer verder te gaan hier. Tjuus!
quote:Op zondag 30 april 2017 17:42 schreef Molo het volgende:
Ik drink niet meer
maar ook niet minder
hihahoLiever te dik in de kist dan weer een feestje gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 april 2017 17:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist dan weer een feestje gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wereldnummer.
Zonder wrijving geen glans
Lekkerrrrquote:Op zondag 30 april 2017 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even een mini quiche in elkaar kwakken.
Ik maak alleen maar lekkere dingen.quote:
Lekkere gozers ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek je nog een baan?quote:Op zondag 30 april 2017 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar lekkere dingen.
Ik zou de perfecte huisvrouw en huismama zijn.
quote:Op zondag 30 april 2017 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekkere gozers ook
Nouwja, dat vind ik dan weer wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 30 april 2017 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekkere gozers ook
Rechts is een kpk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Vanaf zaterdag 3 juni ben ik beschikbaar.quote:
Dan ben ik met vakantie.quote:Op zondag 30 april 2017 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag 3 juni ben ik beschikbaar.
Precies, nieuw onontgonnen terrein. Dus volop kansenquote:Op zondag 30 april 2017 17:31 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Big business momenteel. Ook het beheer van en toegang tot extern gehoste data (cloud), Safe Harbor en Privacy Shield, nog veel onontgonnen terrein voor juristen
Goed zoquote:
Is dat vandaag?quote:
Lekker bezigquote:Op zondag 30 april 2017 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Fuck, ik maakte alle boter op in die taarten. Nu heb ik geen boter voor het quiche deeg
quote:
KPK? KolossalePlofKop?quote:Op zondag 30 april 2017 17:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft er in ieder geval de goede bril voor
En dat kun je zien aan de man/vriend omdat?quote:Op zondag 30 april 2017 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Kort pittig kapsel.
Kpk een vrouw dus met een kort pittig kapsel en alles wat daarbij komt kijken.
Bij voorkeur een kekke bril, een niet natuurlijke haarkleur, make-up loos en iets overgewicht.quote:Op zondag 30 april 2017 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Kort pittig kapsel.
Kpk een vrouw dus met een kort pittig kapsel en alles wat daarbij komt kijken.
Droomvrouwen dus.quote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij voorkeur een kekke bril, een niet natuurlijke haarkleur, make-up loos en iets overgewicht.
Zegmaar het type wat je op zaterdag tegenkomt in de stad terwijl het net een lekker frikadelletje uit de muur trekt.
Aha, nou weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij voorkeur een kekke bril, een niet natuurlijke haarkleur, make-up loos en iets overgewicht.
Zegmaar het type wat je op zaterdag tegenkomt in de stad terwijl het net een lekker frikadelletje uit de muur trekt.
Je hebt 'ze' hoogstwaarschijnlijk helemaal voor jezelfquote:
Dat zijn klinkende namen.quote:Op zondag 30 april 2017 18:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt 'ze' hoogstwaarschijnlijk helemaal voor jezelf![]()
(Nou ja.. in ieder geval één weekend in de 2 weken waarin Joey, Jennifer en Michele bij hun vader zijn)
Oh, daar hield ik vanquote:Op zondag 30 april 2017 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'90 kids zijn het![]()
Toen befferlie hils en melroos plees hip was.
Befferlie?quote:Op zondag 30 april 2017 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'90 kids zijn het![]()
Toen befferlie hils en melroos plees hip was.
Ja ik ook en Steve vond ik helemaal niksquote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, Dylan!![]()
Brandon vond ik te zoetsappig.
Later wel gek genoeg.quote:Op zondag 30 april 2017 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik ook en Steve vond ik helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |