succes, hopelijk geen stroomuitval in Zwollequote:Op zondag 30 april 2017 17:31 schreef Joosie200 het volgende:
Oké, tot 18:00 uur even van internet af. Dat stuk moet af en ingeleverd worden vandaag![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
wat klink jij heerlijk burgerlijk zo, schattig wel
Bedoelde het niet zo negatief als het misschien overkwam.quote:
Jaja, ik zeg Bekerfinale!quote:Op zondag 30 april 2017 17:31 schreef Joosie200 het volgende:
Oké, tot 18:00 uur even van internet af. Dat stuk moet af en ingeleverd worden vandaag![]()
Een volwassen vrouw meisje noemen komt niet heel erg positief over.quote:Op zondag 30 april 2017 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoelde het niet zo negatief als het misschien overkwam.
Dat weet mijn neus ook.quote:Op zondag 30 april 2017 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een volwassen vrouw meisje noemen komt niet heel erg positief over.
Het is gewoon niet netjes, jongetje.quote:Op zondag 30 april 2017 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet mijn neus ook.
Maar je kan ook overdrijven.
Zal wel even in de hoek gaan staan.quote:Op zondag 30 april 2017 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gewoon niet netjes, jongetje.
ok, dan is het goedquote:Op zondag 30 april 2017 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoelde het niet zo negatief als het misschien overkwam.
hoezo stomme vraag, er zijn wel een paar voetballiefhebbers.quote:Op zondag 30 april 2017 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien een stomme vraag hier maar; wie gaat de bekerfinale kijken?
Tuurlijkquote:Op zondag 30 april 2017 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien een stomme vraag hier maar; wie gaat de bekerfinale kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
nee ik ook niet, maar ben het toch welquote:Op zondag 30 april 2017 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel me niet burgerlijk.
Maar ik denk niet aanwezig nu.quote:Op zondag 30 april 2017 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
hoezo stomme vraag, er zijn wel een paar voetballiefhebbers.
Ik dan weer niet
quote:Op zondag 30 april 2017 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ghehe.quote:Op zondag 30 april 2017 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar ben het toch wel
Ook, net als jij
Rabbit, AI (?), jij, Clix, Gianni misschien?quote:Op zondag 30 april 2017 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ik denk niet aanwezig nu.
Een aflevering van VPRO Boeken is nog spannender.quote:
Hey joh, ik weet precies hoe jij hem bedoelde en i do NOT care.quote:Op zondag 30 april 2017 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal wel even in de hoek gaan staan.
Think so.quote:Op zondag 30 april 2017 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Rabbit, AI (?), jij, Clix, Gianni misschien?
Neeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 30 april 2017 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een aflevering van VPRO Boeken is nog spannender.
Mag ik dan weer uit de hoek?quote:Op zondag 30 april 2017 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey joh, ik weet precies hoe jij hem bedoelde en i do NOT care.
Het zegt meer over jou dan over mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |