Spoiler ze gaat dood?quote:Op zondag 30 april 2017 16:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond achteraf de serie vrij matig.
Die heb ik alweer een tijdjequote:Op zondag 30 april 2017 16:56 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF heb jij nu weer voor enge space eyeball UI man!
TV in badquote:
engerd!quote:
Ah, heb je iig de goede chinees (die hier is niet te vretenquote:Op zondag 30 april 2017 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik woon in Aalanden,op zich niet zo ver van de stad, Pierik is een leuke wijk![]()
ik reis regelmatig met de trein en dat is idd goed te doen. Ons station is er sowieso flink op voorruit gegaan![]()
En met het a.s bevrijdingsfestival heb je lekker een dagje muziek![]()
Ik vond het één van de heftigste series die ik heb gezien. Gewoon alles bij elkaar.quote:Op zondag 30 april 2017 16:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je alles al gezien? Ja denk het wel he? Zo ja:Nope.... ik heb nog 11 afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
wat gebeurde er? (ga het toch niet kijken)
doe maar in spoiler voor de kijkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hier heb je de grote versie om het wat minder eng te makenquote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
engerd!
(ik zit meestal mobiel, dan valt dat niet op)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
vond het wel heel graphic en ook niet zo nodig voor het verhaal.quote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vond je? Ik vond dat echt mega heftig. Heb echt zitten janken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier heb je de grote versie om het wat minder eng te makenIlluminatiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen
quote:Op zondag 30 april 2017 16:58 schreef isax het volgende:
[..]
vond het wel heel graphic en ook niet zo nodig voor het verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
boek vond ik beterquote:Op zondag 30 april 2017 16:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier heb je de grote versie om het wat minder eng te makenEeeeey sexy lady whoop whoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
quote:Op zondag 30 april 2017 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nah weet niet. Mijn hoofd soms....![]()
[ afbeelding ]
Gheghequote:Op zondag 30 april 2017 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nah weet niet. Mijn hoofd soms....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 30 april 2017 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]Blair witch v2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |