als er niks gaat gaat er niksquote:Op zondag 30 april 2017 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Als je een entreekaartje kon betalen dan zorg je toch wel voor eigen vervoer mag ik hopen? Of denk ik nu te simpel?
Omg je UI.quote:Op zondag 30 april 2017 16:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hadden ze denk ik met jacht van paps moeten gaan ofzo.
Waarom dacht ik altijd zuid?quote:Op zondag 30 april 2017 16:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, een EagleGij schobbejak!
Welke wijk?Zwolly bevalt meer dan goed, zit zelf in Pierik, dus ben zo in de binnenstad, bij het station etc. Met een uurtje in Arnhem, Utrecht, Groningen, net niet helemaal in Amsterdam. Prima uitvalsbasis voor een groot deel van het land
oh die is mooi jaquote:
een vliegveld werkt niet zo van yolo ik weet dat jullie iedereen moeten vervoeren maar ey mijn vliegtuig komt eraan, geef ff voorrang.quote:Op zondag 30 april 2017 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Als je een entreekaartje kon betalen dan zorg je toch wel voor eigen vervoer mag ik hopen? Of denk ik nu te simpel?
Toen mijn kinderen klein waren, ik heb de dubbel CD 'Alles', Roltrap Naar De Maan en zo...en dit liedje vonden ze prachtig.quote:
ben klaar met 13 reasons why.quote:
Ja vond je? Ik vond dat echt mega heftig. Heb echt zitten jankenquote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef isax het volgende:
[..]
ben klaar met 13 reasons why.
moest huilen om de moeder op het laatste.
maar die scene in bad was wel heel overdreven, dat vond ik jammer.
Ja of privéjet, heli, jetpack, oh oh, luchtballon, zeppelin!quote:Op zondag 30 april 2017 16:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hadden ze denk ik met jacht van paps moeten gaan ofzo.
Eigen vervoer hé, ergo huur een heli, privejet, luchtballon voor mij partquote:
Dunno?quote:
Ik woon in Aalanden,op zich niet zo ver van de stad, Pierik is een leuke wijkquote:Op zondag 30 april 2017 16:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, een EagleGij schobbejak!
Welke wijk?Zwolly bevalt meer dan goed, zit zelf in Pierik, dus ben zo in de binnenstad, bij het station etc. Met een uurtje in Arnhem, Utrecht, Groningen, net niet helemaal in Amsterdam. Prima uitvalsbasis voor een groot deel van het land
op deuntje van Karma Chameleon:quote:
Haha.quote:Op zondag 30 april 2017 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
op deuntje van Karma Chameleon:
Ama Ama Ama Ama Ama Amarantha.......
is er redelijk ingestampt hier thuisquote:Op zondag 30 april 2017 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen mijn kinderen klein waren, ik heb de dubbel CD 'Alles', Roltrap Naar De Maan en zo...en dit liedje vonden ze prachtig.
wat gebeurde er? (ga het toch niet kijken)quote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vond je? Ik vond dat echt mega heftig. Heb echt zitten janken
Ik vond achteraf de serie vrij matig.quote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vond je? Ik vond dat echt mega heftig. Heb echt zitten janken
Heb je alles al gezien? Ja denk het wel he? Zo ja:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |