SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Mo_Muffin op 30-04-2017 16:44:32 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
En actueel!quote:Op zondag 30 april 2017 16:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Interessant!
Robots die robots repareren sluit ik niet uit en AI wat zichzelf kan verbeteren/herprogrammeren. Dan wordt het fokking creepyHelemaal als ze dat op zo'n manier kunnen dat 'wij mensen' dat niet doorhebben.
Vond laatst een website waar je kon kijken voor hoeveel % je baan ten onder zou gaan aan de robotisering. Doei buschauffeur, treinmachinisten, taxichauffeurs, telemarketeers, accountants enzv.
Preciesquote:Op zondag 30 april 2017 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn advies aan mijn zoon is steevast, leven, nu, later, dat zien we dan wel, amuseer je nu en ga ervoor.
Te gênant voor woordenquote:Op zondag 30 april 2017 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
10 duizend dollar voor een broodje kaas #livingit
Ik zeg altijd er bij, joh, je hebt je moeder en mij nog achter de hand....quote:Op zondag 30 april 2017 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En actueel!
True, true, ik heb iRobots, Person of Interest, Westworld ook gezien. Dus ik ken de doemscenario'sJa, het zal een gamechanger zijn. Zo zat ik dus te denken: doei juristen?
[..]
Precies
ik weet niet maar rijke lui kinderen hebben ook gevoel en dat gebeuren zou ik super erg van in paniek raken ook al was ik normaal.quote:
Woon je in Zwolliewood?quote:
Paniek, paniek? Ik zou continu rondlopen met eenquote:Op zondag 30 april 2017 16:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet niet maar rijke lui kinderen hebben ook gevoel en dat gebeuren zou ik super erg van in paniek raken ook al was ik normaal.
Nou ja, jurist doet wet en dat staat in een boek, laad boek in computer en Hoppaquote:Op zondag 30 april 2017 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En actueel!
True, true, ik heb iRobots, Person of Interest, Westworld ook gezien. Dus ik ken de doemscenario'sJa, het zal een gamechanger zijn. Zo zat ik dus te denken: doei juristen?
[..]
Precies
Ik woon in Zwollywoodquote:Op zondag 30 april 2017 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Woon je in Zwolliewood?![]()
(ja, ik heb even je Fobo bekeken
)
[..]
Paniek, paniek? Ik zou continu rondlopen met een
Judge Judy wordt Judge dr. Watsonquote:Op zondag 30 april 2017 16:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, jurist doet wet en dat staat in een boek, laad boek in computer en Hoppa![]()
Ik zou me toch nog maar weer eens omscholen![]()
mja als jij niet weet waar je spullen zijn, je geen eten of drinken hebt en niets is zoals je van te voren is voorgelegd?quote:Op zondag 30 april 2017 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
Paniek, paniek? Ik zou continu rondlopen met een
Jup, ekte blauwvinger present hieroquote:
Dan zou ik huiswaarts gaan en ze aanklagen voor wanprestatiequote:Op zondag 30 april 2017 16:42 schreef isax het volgende:
[..]
mja als jij niet weet waar je spullen zijn, je geen eten of drinken hebt en niets is zoals je van te voren is voorgelegd?
lol!quote:Op zondag 30 april 2017 16:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, ekte blauwvinger present hieroGeboren, kort getogen en inmiddels 12 jaar woonachtig in Zwollywood
het was erg afgelegen, van wat ik begrijp was er alleen een vliegveld waar je heen kon en die hadden ook niets en die werden overspoeld met mensen die naar huis wilde dus kon je 6+ uur wachten.quote:Op zondag 30 april 2017 16:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan zou ik huiswaarts gaan en ze aanklagen voor wanprestatieIk ga toch niet zonder eten/drinken of mijn spullen nog langer dan noodzakelijk op zo'n terrein blijven? Dikke doei!
Het was op een eiland he, succes met je vervoer regelenquote:Op zondag 30 april 2017 16:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan zou ik huiswaarts gaan en ze aanklagen voor wanprestatieIk ga toch niet zonder eten/drinken of mijn spullen nog langer dan noodzakelijk op zo'n terrein blijven? Dikke doei!
Oeh, een Eaglequote:Op zondag 30 april 2017 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol!Ik ben een echte Deventerse , heb er tot mijn 28e gewoond en toen kwam ik door allerlei omstandigheden in Zwolle terecht
![]()
![]()
Woon er nu zo'n 20 jaar , dus ik ben geen echte blauwvinger![]()
Hoe bevalt Zwolly jou?
quote:Op zondag 30 april 2017 16:47 schreef isax het volgende:
[..]
het was erg afgelegen, van wat ik begrijp was er alleen een vliegveld waar je heen kon en die hadden ook niets en die werden overspoeld met mensen die naar huis wilde dus kon je 6+ uur wachten.
Als je een entreekaartje kon betalen dan zorg je toch wel voor eigen vervoer mag ik hopen? Of denk ik nu te simpel?quote:Op zondag 30 april 2017 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was op een eiland he, succes met je vervoer regelen
Hadden ze denk ik met jacht van paps moeten gaan ofzo.quote:Op zondag 30 april 2017 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Als je een entreekaartje kon betalen dan zorg je toch wel voor eigen vervoer mag ik hopen? Of denk ik nu te simpel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |