SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 30 april 2017 07:57 schreef Joosie200 het volgende:
Koek met perenis andere koek dan kut met peren
Net als die verbodsbordenquote:
Ah, gezellig. Zal bij beide wel druk zijn. Zondag gaat men er toch op uit, nu het heerlijk zonnig is heb je een versterkend effect.quote:Op zondag 30 april 2017 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan je vorige vraag niet quoten Joosie. Maar denk naar speeltuin of strand met de kleine. Met picknick
Kunnen ze weer hand in hand lopen samen.quote:Op zondag 30 april 2017 08:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net als die verbodsborden![]()
Maar ja, mensen uit de buurt zullen blij zij dat de stoep over de volle breedte weer te benutten is
Ja gelukkig woon ik op fietsafstand van beide dingen. Scheelt al drukte met parkeren e.dquote:Op zondag 30 april 2017 08:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Zal bij beide wel druk zijn. Zondag gaat men er toch op uit, nu het heerlijk zonnig is heb je een versterkend effect.
Of gewoon de kinderwagen vooruit over de stoep duwen ipv naar het parkeervak te moeten overstappenquote:Op zondag 30 april 2017 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen ze weer hand in hand lopen samen.
Das wel nice. Fijne dag in de buitenlucht dan! Ik ga maar eens ontbijten en Word openen.quote:Op zondag 30 april 2017 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja gelukkig woon ik op fietsafstand van beide dingen. Scheelt al drukte met parkeren e.d
Jij ookquote:Op zondag 30 april 2017 08:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of gewoon de kinderwagen vooruit over de stoep duwen ipv naar het parkeervak te moeten overstappen
[..]
Das wel nice. Fijne dag in de buitenlucht dan! Ik ga maar eens ontbijten en Word openen.
Vanuit Tennessee vertrekken als 16-jarige met een paspoort van zusje die 14 is richting Amsterdam en dan gevonden worden in Zwolle of all placestwitter:RTLnieuws twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 19:32:26BREAKING: Vermist Amerikaans meisje Maggie (16) gevonden in Zwolle https://t.co/uBKTepGPPw https://t.co/aC6Qmx1YMh reageer retweet
Belachelijk ja.quote:Op zondag 30 april 2017 08:20 schreef Joosie200 het volgende:
[tweet]https://twitter.com/RTLnieuws/status/858373424196055044
[/tweet]
Vanuit Tennesee vertrekken als 14-jarige richting Amsterdam en dan gevonden worden in Zwolle of all places
Hoe heeft ze ooit kunnen boarden
Minderjarigen kunnen dus zo vertrekken met een vliegtuig
Wss een vriendje die ze online heeft leren kennen en wilde opzoeken in Amsterdam. Dat valt nog te begrijpen. Maar wat moet ze in de trein richting Zwollequote:Op zondag 30 april 2017 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat moet zo'n kind ook in Nederland?
damn.quote:Op zondag 30 april 2017 08:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wss een vriendje die ze online heeft leren kennen en wilde opzoeken in Amsterdam. Dat valt nog te begrijpen. Maar wat moet ze in de trein richting Zwolle
goeie beveiliging hebben die ami'squote:Op zondag 30 april 2017 08:20 schreef Joosie200 het volgende:
Vanuit Tennesee vertrekken als 16-jarige met een paspoort van zusje die 14 is richting Amsterdam en dan gevonden worden in Zwolle of all placestwitter:RTLnieuws twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 19:32:26BREAKING: Vermist Amerikaans meisje Maggie (16) gevonden in Zwolle https://t.co/uBKTepGPPw https://t.co/aC6Qmx1YMh reageer retweet
Hoe heeft ze ooit kunnen boarden
Minderjarigen kunnen dus zo vertrekken met een vliegtuig
quote:
Ja of niet danquote:Op zondag 30 april 2017 08:27 schreef crv het volgende:
[..]
goeie beveiliging hebben die ami's
En dan willen ze van ons je social media passwords
quote:Op zondag 30 april 2017 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, wat heb ik lekker geslapen zeg!![]()
Kwam ik even melden hier, doeii
Viel spass!quote:Op zondag 30 april 2017 09:35 schreef Molo het volgende:
Sinds wanneer is worteltaart een herfstding?![]()
En goeie TT, hou ik van.
Nu aan den studieshizzle, straks stukje fietsen ter break
Ofnidanquote:
Dank voor de huishoudelijke mededeling. Doei!quote:Op zondag 30 april 2017 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, wat heb ik lekker geslapen zeg!![]()
Kwam ik even melden hier, doeii
Just because it isquote:Op zondag 30 april 2017 09:35 schreef Molo het volgende:
Sinds wanneer is worteltaart een herfstding?![]()
En goeie TT, hou ik van.
Nu aan den studieshizzle, straks stukje fietsen ter break
Ik vanaf een uur of 7. Daarna doezelquote:
Das uitslapen voor mijquote:Op zondag 30 april 2017 09:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vanaf een uur of 7. Daarna doezelRitme?
Zo vroeg op zo'n prachtige ochtend, geen straf.quote:Op zondag 30 april 2017 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das uitslapen voor mij
Ja enigszins ritme wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 30 april 2017 10:00 schreef Fogel het volgende:
Hee Voxs?Oke, dat cadeautje veroorzaakte een lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zondag 30 april 2017 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, dat cadeautje veroorzaakte een lachHoi
Mee eens.quote:Op zondag 30 april 2017 10:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo vroeg op zo'n prachtige ochtend, geen straf.
Zonder koffie gaat de wereld niet aanquote:
First world problems yoquote:Op zondag 30 april 2017 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand uit mijn fb timeline heeft een nieuw telefoonabonnement afgesloten voor 1 mei om een bkr registratie te voorkomen.
quote:Op zondag 30 april 2017 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Ik ga mijn badje even ophalen. Het loopt![]()
Mogge.quote:Op zondag 30 april 2017 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Gewoon terugfluiten.quote:Op zondag 30 april 2017 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Correct.quote:
Lol, kan ook door het deel boven >250 euro in 1 keer te betalen hoorquote:Op zondag 30 april 2017 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand uit mijn fb timeline heeft een nieuw telefoonabonnement afgesloten voor 1 mei om een bkr registratie te voorkomen.
Allo allo Foxy!quote:
Doezel?quote:Op zondag 30 april 2017 09:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vanaf een uur of 7. Daarna doezelRitme?
Nou de wereld draait wel door, of ik aan ga zonder koffie vandaag.. nopequote:
Badder ze!quote:Op zondag 30 april 2017 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Juist.quote:Op zondag 30 april 2017 10:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lol, kan ook door het deel boven >250 euro in 1 keer te betalen hoor
[..]
Allo allo Foxy!
[..]
Doezel?Goed ritme wel
[..]
Nou de wereld draait wel door, of ik aan ga zonder koffie vandaag.. nope
[..]
Badder ze!
Dat vereist hogere inpakkunde. Er zijn vast wel videotutorials over te vinden op youtube? Succes!quote:Op zondag 30 april 2017 10:34 schreef Voxs het volgende:
Eens kijken hoe een schilderij in te pakken dat eigenlijk nog te kwetsbaar is voor inpakken.
De wereld draaiende krijgen is weer een geheel ander verhaalquote:Op zondag 30 april 2017 10:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lol, kan ook door het deel boven >250 euro in 1 keer te betalen hoor
[..]
Allo allo Foxy!
[..]
Doezel?Goed ritme wel
[..]
Nou de wereld draait wel door, of ik aan ga zonder koffie vandaag.. nope
[..]
Badder ze!
Nou, dat vereist vooral bubbelplastic. Iets dat ik niet in huis heb. Een doek dan maar.quote:Op zondag 30 april 2017 10:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat vereist hogere inpakkunde. Er zijn vast wel videotutorials over te vinden op youtube? Succes!
Maak bubbelplastic! Lijkt me cool.quote:Op zondag 30 april 2017 10:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou, dat vereist vooral bubbelplastic. Iets dat ik niet in huis heb. Een doek dan maar.
Gelukkig heb ik geen baan als professioneel werelddraaieraarquote:Op zondag 30 april 2017 10:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
De wereld draaiende krijgen is weer een geheel ander verhaal
Hmm, ja doeken werken altijd goed. Zo verhuisden mijn ouders hun schilderijen ook bij gebrek aan bubbeltjesplastic. Dat bubbeltjesplastic is trouwens veels te leuk om kapot te makenquote:Op zondag 30 april 2017 10:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou, dat vereist vooral bubbelplastic. Iets dat ik niet in huis heb. Een doek dan maar.
Daarvoor wel even naar yt. Eerst zo'n machine bouwen maarquote:
Makkie, dat doe je zoquote:Op zondag 30 april 2017 10:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daarvoor wel even naar yt. Eerst zo'n machine bouwen maar
quote:Op zondag 30 april 2017 10:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daarvoor wel even naar yt. Eerst zo'n machine bouwen maar
Ja, leuk spul is het.quote:Op zondag 30 april 2017 10:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen baan als professioneel werelddraaieraar
[..]
Hmm, ja doeken werken altijd goed. Zo verhuisden mijn ouders hun schilderijen ook bij gebrek aan bubbeltjesplastic. Dat bubbeltjesplastic is trouwens veels te leuk om kapot te maken
moin joosquote:
Hoe staat het met de zon in la Suisse?quote:
Hmm.. met mijn ontwerp voor een 50 euro biljet in 1996 won ik een sporttas. Met mijn ontwerp voor global governance wellicht een enkeltje richting het miljonairschap?quote:Op zondag 30 april 2017 11:26 schreef Voxs het volgende:
Voor als je niets te doen hebt vandaag: http://bigthink.com/desig(...)link_time=1493141971
Tijd voor een draai aan de wereld, fijne dag
Ha Koen! Hoe is het daar? Vast nog zonniger en sowieso warmerquote:
Zie Facebook. Of had ik jou daar niet opquote:Op zondag 30 april 2017 11:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de zon in la Suisse?
[..]
Hmm.. met mijn ontwerp voor een 50 euro biljet in 1996 won ik een sporttas. Met mijn ontwerp voor global governance wellicht een enkeltje richting het miljonairschap?
[..]
Ha Koen! Hoe is het daar? Vast nog zonniger en sowieso warmer
Koenquote:Op zondag 30 april 2017 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie Facebook. Of had ik jou daar niet op
Chill.quote:Op zondag 30 april 2017 11:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uitgebadderd, wasje1 hangt op, wasje2 in de machine en vleesch ligt in de marinade. Druk!
Ik heb geen Fbquote:Op zondag 30 april 2017 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie Facebook. Of had ik jou daar niet op
Check sort of (want douche, geen bad), check, checkquote:Op zondag 30 april 2017 11:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uitgebadderd, wasje1 hangt op, wasje2 in de machine en vleesch ligt in de marinade. Druk!
Ik dacht dat Molo en MPG hier de enige FB lozen warenquote:Op zondag 30 april 2017 11:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb geen Fb
[..]
Check sort of (want douche, geen bad), check, checkuncheck!
en check
![]()
Wel gehad maar sinds 2012/2013 opgedoekt. Zat er meer om te lurken dan om te posten dus op den duur had ik het wel gehad en besloot ik mijn account op te heffen.quote:Op zondag 30 april 2017 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Molo en MPG hier de enige FB lozen waren
neuhquote:Op zondag 30 april 2017 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
De wandelroute die ik wil doen is 16 km. Ja das een beetje teveel van het goede.
Das een warming-up, in juli draai ik dan pas goed in Nijmegen eoquote:Op zondag 30 april 2017 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
De wandelroute die ik wil doen is 16 km. Ja das een beetje teveel van het goede.
like my dayquote:Op zondag 30 april 2017 11:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bij mij in de Elzas is het zonnig dus Basel ook, de rest kan ik niet zien vanaf hierquote:Op zondag 30 april 2017 11:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de zon in la Suisse?
[..]
Nu pas bij jullie?quote:Op zondag 30 april 2017 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Het BBQ seizoen is weer begonnen.
Meteen zorgen dat je goed ver weg bent zo snel mogelijkquote:Op zondag 30 april 2017 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie luchtquote:Op zondag 30 april 2017 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Het was gisteren wel iets warmer, thermometer geeft nu 18 graden aan. gisteren 23.quote:
Maar hij schijntquote:Op zondag 30 april 2017 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was gisteren wel iets warmer, thermometer geeft nu 18 graden aan. gisteren 23.
klopt, die is hierquote:
kerncentrale bezocht ?quote:
Nope, maar ik voel me wel weer stralend vandaag.quote:
hoe voelt dat ? is zo lang geleden bij mijquote:Op zondag 30 april 2017 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, maar ik voel me wel weer stralend vandaag.
quote:Op zondag 30 april 2017 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
hoe voelt dat ? is zo lang geleden bij mij
Je moet er maar op komenquote:Op zondag 30 april 2017 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/video/hond-doet-bijzonder-trucje~vp6734
Jezus zeg.
tja als je niet wilt dat je border collie je huis afbreekt en je hebt geen schapen, moet je wat.quote:Op zondag 30 april 2017 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jezus zeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
je kan ook gewoon veel met hem gaan wandelen en hem met een bal/Frisbee vermoeienquote:Op zondag 30 april 2017 14:06 schreef isax het volgende:
[..]
tja als je niet wilt dat je border collie je huis afbreekt en je hebt geen schapen, moet je wat.
als je een huisdier gedoe vindt, zou ik als ik jouw was maar helemaal niets nemenquote:Op zondag 30 april 2017 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doe mij maar gewoon een kat, scheelt je een hoop gedoe.
Katten is meer gedoe dan honden.quote:Op zondag 30 april 2017 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doe mij maar gewoon een kat, scheelt je een hoop gedoe.
Ik heb 2 poezen, en daarvoor had ik poezen, en daarvoor ook, ik heb al mijn hele leven poezen, omdat het coole beesten zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 14:15 schreef crv het volgende:
[..]
als je een huisdier gedoe vindt, zou ik als ik jouw was maar helemaal niets nemen
Klopt, ze zijn beslist niet makkelijker, wel veel leuker.quote:Op zondag 30 april 2017 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Katten is meer gedoe dan honden.
Maar het gedrag van een kat neem je gewoon eerder voor lief.
over dat laatste zijn de meningen verdeeldquote:Op zondag 30 april 2017 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn beslist niet makkelijker, wel veel leuker.
Vind jij.quote:Op zondag 30 april 2017 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn beslist niet makkelijker, wel veel leuker.
klopt en het ergste is kinderenquote:
Hoezo zijn katten meer gedoe dan honden?quote:Op zondag 30 april 2017 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Katten is meer gedoe dan honden.
Maar het gedrag van een kat neem je gewoon eerder voor lief.
Ik denk dat je met Cat(-astrophe) ook best leuk kan wandelen hoorquote:Op zondag 30 april 2017 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind jij.
Ik heb liever een hond, daar kan ik nog lekker mee wandelen.
Heb 1 keer een buitenkat gehad, die ging gewoon met me mee, wandelde altijd in mijn buurt, helaas werd ie niet oud, doodgereden.quote:Op zondag 30 april 2017 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind jij.
Ik heb liever een hond, daar kan ik nog lekker mee wandelen.
Kattenbak .... of doen jouw katten het ook bij iedereen in de tuin behalve bij jou?quote:Op zondag 30 april 2017 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo zijn katten meer gedoe dan honden?
Ik heb geen tuinquote:Op zondag 30 april 2017 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kattenbak .... of doen jouw katten het ook bij iedereen in de tuin behalve bij jou?
Och, das niet heel bijzonder. Zusjelief heeft haar borders ook allerlei trucs geleerd. Van een high five met beide voorpoten tot op commando een 360 graden draai maken. Kan met elke hond wel via clickertraining of genoeg koekjes voeren bij beloning van het gewenste gedragquote:Op zondag 30 april 2017 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jezus zeg.
Een vrouw nemen?quote:Op zondag 30 april 2017 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, als je er niet van houdt moet je er geen nemen, dat is zielig.
Geldt ook voor vrouwen.![]()
Proestquote:Op zondag 30 april 2017 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, als je er niet van houdt moet je er geen nemen, dat is zielig.
Geldt ook voor vrouwen.![]()
Jij maakt er weer meteen iets vunzigs van met je perverse gedachtengang.quote:
True. Zusjelief is dan ook aardig fanatiek in het frisbeeën met de hondenquote:Op zondag 30 april 2017 14:10 schreef crv het volgende:
[..]
je kan ook gewoon veel met hem gaan wandelen en hem met een bal/Frisbee vermoeien
Lijkt me iets beter dan in een voor een hond vreemde houding kunstjes te doen
Ik doelde eigenlijk op in huis nemen zoals je met dieren doet zeg maar.quote:Op zondag 30 april 2017 14:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij maakt er weer meteen iets vunzigs van met je perverse gedachtengang.
Mijn achtertuin is overduidelijk favoriet hier bij alle buurtkattenquote:Op zondag 30 april 2017 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kattenbak .... of doen jouw katten het ook bij iedereen in de tuin behalve bij jou?
Niet elke hond. Er zijn hondenrassen met een iets meer eigen willetje.quote:Op zondag 30 april 2017 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Och, das niet heel bijzonder. Zusjelief heeft haar borders ook allerlei trucs geleerd. Van een high five met beide voorpoten tot op commando een 360 graden draai maken. Kan met elke hond wel via clickertraining of genoeg koekjes voeren bij beloning van het gewenste gedragZe worden nog het meest blij van kippen/koeien/paarden/schapen drijven.
Honden zijn slaafs.quote:Op zondag 30 april 2017 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet elke hond. Er zijn hondenrassen met een iets meer eigen willetje.
Ongetwijfeldquote:Op zondag 30 april 2017 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet elke hond. Er zijn hondenrassen met een iets meer eigen willetje.
Genoeg honden gehad die echt geen slaafjes waren.quote:
Honden van mijn broertje kruipen zodra ik mijn stem verhef.quote:Op zondag 30 april 2017 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg honden gehad die echt geen slaafjes waren.
Fijn voor je.quote:Op zondag 30 april 2017 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Honden van mijn broertje kruipen zodra ik mijn stem verhef.
Nee, want het is gewoon helemaal niet tegen die honden gericht, maar zit ik in een discussie met mijn broertje.quote:
Hoeveel honden heeft hij? En wat voor een ras?quote:Op zondag 30 april 2017 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, want het is gewoon helemaal niet tegen die honden gericht, maar zit ik in een discussie met mijn broertje.
Heb geen reden om op die beesten te schelden.
2, en het zijn maar van die kleine beestjes, hij is gek op die beesten, ik heb er weinig mee, grappige beestjes, maar niks voor mij.quote:Op zondag 30 april 2017 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoeveel honden heeft hij? En wat voor een ras?
Ik vind honden wel leuk maar ik blijf bij de katten ,quote:Op zondag 30 april 2017 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2, en het zijn maar van die kleine beestjes, hij is gek op die beesten, ik heb er weinig mee, grappige beestjes, maar niks voor mij.
Nee verse frambozen zijn zo lekker qua textuur in je mondquote:
Juist nietquote:Op zondag 30 april 2017 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee verse frambozen zijn zo lekker qua textuur in je mond
Ik kan er een weeshuis mee voeden zo machtig is dat ding. Maar qua smaak enzo perfect geluktquote:
Juist door die structuurquote:
quote:Op zondag 30 april 2017 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan er een weeshuis mee voeden zo machtig is dat ding. Maar qua smaak enzo perfect gelukt
Gewoon allemaalquote:Op zondag 30 april 2017 14:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Juist door die structuurGeef mij maar aardbeien, blauwe bessen > framboos of braam
Die structuur doet het niet voor mij, ik lust ook geen griesmeelpudding.quote:Op zondag 30 april 2017 14:48 schreef Molo het volgende:
Net als kaviaar, dat die eitjes zo in je mond kapot spatten. Hmmm
Doen!quote:Op zondag 30 april 2017 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]Het water loopt me nu al in de mond als ik er aan denk
![]()
Ik moet ook nodig weer eens wat gaan bakken
Ziet er ook goed gelukt uitquote:Op zondag 30 april 2017 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan er een weeshuis mee voeden zo machtig is dat ding. Maar qua smaak enzo perfect gelukt
Hahaquote:Op zondag 30 april 2017 14:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Doen!
Ik neem dinsdag wel mee naar werk want dit moeten wij thuis echt niet gaat opeten
Peer ook niet zeker?quote:Op zondag 30 april 2017 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die structuur doet het niet voor mij, ik lust ook geen griesmeelpudding.
quote:Op zondag 30 april 2017 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Peer ook niet zeker?
Ik hou ervan, net als alles met sesam en maanzaad
Misschien is het een zaadding
quote:Op zondag 30 april 2017 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Peer ook niet zeker?
Peren zijn lekker, vooral die sappige.quote:Op zondag 30 april 2017 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Peer ook niet zeker?
Lolquote:Op zondag 30 april 2017 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Wel altijd uitkijken wat je zaait want:quote:
Wat een wijsheid!quote:Op zondag 30 april 2017 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel altijd uitkijken wat je zaait want:
Wie wind zaait zal storm oogsten
Als je dat maar weet.quote:Op zondag 30 april 2017 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het waaide behoorlijk tijdens fietstochtje iigquote:Op zondag 30 april 2017 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enjoy!quote:Op zondag 30 april 2017 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is goed te doen op het strand.
Scherp!quote:Op zondag 30 april 2017 15:21 schreef Ygritte het volgende:
Zondag bakdag?
Hier ook. 4x 30sec onder de ledlamp en ik kan weer 2 weken vooruit
Living on the edge jonguhmeisje!quote:Op zondag 30 april 2017 15:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Strawberry Margarita jonghuh, voel mij helemaal zomers
Ik heb een poes/puzz/kat/cat/miauwUI ergoquote:Op zondag 30 april 2017 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles met een poes/puzz/kat/cat/miauw is tof
Oh fieuw gelukkig, vorige week in de winkel noemde iemand mij 'mevrouw'. Rest van de dag in foetushouding liggen janken.quote:
Net zoals dat iemand u gaat zeggen. MES.STEEK.PIJN héquote:Op zondag 30 april 2017 15:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh fieuw gelukkig, vorige week in de winkel noemde iemand mij 'mevrouw'. Rest van de dag in foetushouding liggen janken.
Het helpt inderdaadquote:Op zondag 30 april 2017 15:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb een poes/puzz/kat/cat/miauwUI ergo
quote:Op zondag 30 april 2017 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles met een poes/puzz/kat/cat/miauw is tof
Ja ik heb eigenlijk ook liever dat ze mij gewoon met majesteit aanspreken.quote:Op zondag 30 april 2017 15:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net zoals dat iemand u gaat zeggen. MES.STEEK.PIJN hé
En dan niet op gesprek komen, nee op audiëntiequote:Op zondag 30 april 2017 15:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik heb eigenlijk ook liever dat ze mij gewoon met majesteit aanspreken.
(paar jaar geleden had ik een stagiaire die vertelde over haar k3 dekbed van toen ze 5 was.... toen dacht 'hoe kan dat nou, toen bestond k3 toch niet'.. oooh ja heus wel! Ik ben gewoon 18 jaar ouder dan die meiden)
Da's niks, dan begin je net.quote:Op zondag 30 april 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag word ik 31.
31!!!!!!!!!!
Ik geef ook enkel alleen soireetjes in mijn residance.quote:Op zondag 30 april 2017 15:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan niet op gesprek komen, nee op audiëntie
Gheghe, je weet dat je oud bent als.. [insert jouw stuk tekst]![]()
Gaat hard héquote:Op zondag 30 april 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag word ik 31.
31!!!!!!!!!!
En ik ben er dus nog niet?quote:
Dinners at candlelight, lady of the house speaking!quote:Op zondag 30 april 2017 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geef ook enkel alleen soireetjes in mijn residance.![]()
Ja en damn... van de week dacht ik nog 'hoe kan het nou dat ik ineens [insect age] ben'
Ga ik zeker doen.quote:Op zondag 30 april 2017 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gaat hard héGewoon proosten met
[..]
En ik ben er dus nog niet?
Dat zijn bijkomstigheden, en waarom zou je die willen doen?quote:Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, totdat je denk dat je nog steeds de split, radslag en spagaat kan
Post een gifje als je ze alledrie tegelijkertijd wil doenquote:Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, totdat je denk dat je nog steeds de split, radslag en spagaat kan
We hebben een rasoptimist in de zaal.quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben een rasoptimist in de zaal.
Mijn oma is nu 105, hier zit het in de genen.quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oma is nu 105, hier zit het in de genen.
Zo dan!quote:Op zondag 30 april 2017 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oma is nu 105, hier zit het in de genen.
Zoiets vraag je niet aan een dame.quote:
Dan zorg ik dat er iemand met een 4k camera klaar staat in drie verschillende hoeken. Wordt een instant blooper-YouTube-hitquote:Op zondag 30 april 2017 15:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Post een gifje als je ze alledrie tegelijkertijd wil doen
HDR man, vergeet het niet! Photoshop het in een mooie Horizon setting met Aloy erbij als tweelingzusje en je bent binnen als vlogsterquote:Op zondag 30 april 2017 15:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat er iemand met een 4k camera klaar staat in drie verschillende hoeken. Wordt een instant blooper-YouTube-hit
Daarna begint het grote aftakelen.quote:
Buuuuuuuurnquote:Op zondag 30 april 2017 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jij weet dat natuurlijk allemaal al![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
HDR man, vergeet het niet! Photoshop het in een mooie Horizon setting met Aloy erbij als tweelingzusje en je bent binnen als vlogster
Whaha touchequote:Op zondag 30 april 2017 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
It's all about the money dudumdudududumquote:Op zondag 30 april 2017 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]tsjing tjing
Ik heb hem trouwens uitgespeeld, 2 week geleden of zo
Ik ga er vanuit dat ik niet zo'n pop op mijn balkon krijgquote:Op zondag 30 april 2017 15:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haar naam is Sarah, een hele mooie meid
Ik heb de klok stilgezet toen ik 37 was, toen dacht ik serieus, ben nu oud en wijs genoeg, hier blijf ik lekker hangen.quote:Op zondag 30 april 2017 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh maar dan ken je het FOK!forum nog nietquote:Op zondag 30 april 2017 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik niet zo'n pop op mijn balkon krijg
Oh ik doe nu AC (unity) zit daar nog maar op 9% en lekker aan het 'langzaam doen'.quote:Op zondag 30 april 2017 15:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It's all about the money dudumdudududum![]()
Ik niet, loop express de mainquest te vertragen. Net als met AC bijvoorbeeld vind ik het doelloos rondkuieren leuker
Goeie!! Leeftijd zegt niet veel vind ikquote:Op zondag 30 april 2017 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de klok stilgezet toen ik 37 was, toen dacht ik serieus, ben nu oud en wijs genoeg, hier blijf ik lekker hangen.
Neequote:Op zondag 30 april 2017 15:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh maar dan ken je het FOK!forum nog niet
Die pleur je gewoon naar beneden, ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 30 april 2017 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu gewoon algemene verwardheid zaaien over mijn leeftijd. Tegen de tijd dat het dan zover is weet niemand meer precies hoe oud ik nou eigenlijk benquote:Op zondag 30 april 2017 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We weten waar je huis woont.quote:Op zondag 30 april 2017 15:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Staat in de kleine lettertjes. Bij 50-jarig jubileum gratis pop cadeau
Ik ben bijna klaar met piraatje spelen, kan ik eindelijk unity opstarten.quote:Op zondag 30 april 2017 15:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik doe nu AC (unity) zit daar nog maar op 9% en lekker aan het 'langzaam doen'.
Ook weer zo , maar mijn kinderen kennen mij, dat scheeltquote:Op zondag 30 april 2017 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die pleur je gewoon naar beneden, ik zie het probleem niet.
quote:Op zondag 30 april 2017 15:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Staat in de kleine lettertjes. Bij 50-jarig jubileum gratis pop cadeau
Oh maar je kan nu ook wel gewoon beginnenquote:Op zondag 30 april 2017 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met piraatje spelen, kan ik eindelijk unity opstarten.Drie jaar na dato
Haha , dat is wel een handige jaquote:Op zondag 30 april 2017 15:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu gewoon algemene verwardheid zaaien over mijn leeftijd. Tegen de tijd dat het dan zover is weet niemand meer precies hoe oud ik nou eigenlijk ben
BF zit ik nu op 70% oid. Heb er al 80 uur of meer inzittenquote:Op zondag 30 april 2017 15:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh maar je kan nu ook wel gewoon beginnenblack flag heb ik nog niet eens een kwart van gespeeld.
50? Nee joh, dat was ik 3 jaar geleden al/is pas over een paar jaar*quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 15:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
50? Nee joh, dat was ik 3 jaar geleden al/is pas over een paar jaar*
*al naar gelang hoe je hoofd eruit ziet.
Wel fijn dat je nu wat meer tijd voor jezelf hebt nu je met pensioen bent.quote:Op zondag 30 april 2017 15:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
50? Nee joh, dat was ik 3 jaar geleden al/is pas over een paar jaar*
*al naar gelang hoe je hoofd eruit ziet.
Misschien dat ik hem er ook weer eens bij pak. Vond de omgeving daar wel mooi.quote:Op zondag 30 april 2017 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
BF zit ik nu op 70% oid. Heb er al 80 uur of meer inzittenVond dat bootje varen en enteren, andermans schip kapen toch best geinig
Het was totaal geen AC-game maar dat voelde wel zo verfrissend na een geslaagde AC 1/2/Brotherhood en meh AC3. Mehhh Sochi, die baan is gewoon supersaaiquote:Op zondag 30 april 2017 15:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem er ook weer eens bij pak. Vond de omgeving daar wel mooi.
En mehhhhhhh vettel
"wij" kunnen vast nooit met pensioen. Of de pot is leeg of we moeten gewoon doorwerken totdat we tijdens het werk overlijden.quote:Op zondag 30 april 2017 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel fijn dat je nu wat meer tijd voor jezelf hebt nu je met pensioen bent.
Nou vond deze ook geen reet aan. Toen ging ik maar nagels lakkenquote:Op zondag 30 april 2017 15:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het was totaal geen AC-game maar dat voelde wel zo verfrissend na een geslaagde AC 1/2/Brotherhood en meh AC3. Mehhh Sochi, die baan is gewoon supersaai
quote:Op zondag 30 april 2017 15:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou vond deze ook geen reet aan. Toen ging ik maar nagels lakken
Mja, zo'n scenario voorzie ik ook in de toekomst. Huh, wat, pensioen? Doe niet zo gek! Werken jijquote:Op zondag 30 april 2017 15:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
"wij" kunnen vast nooit met pensioen. Of de pot is leeg of we moeten gewoon doorwerken totdat we tijdens het werk overlijden.![]()
Wat trouwens wel kut is, is dat ik x jaar langer door 'moet' werken dan mijn partner.
De opa vanquote:Op zondag 30 april 2017 15:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Moet ook gebeuren
[..]
Mja, zo'n scenario voorzie ik ook in de toekomst. Huh, wat, pensioen? Doe niet zo gek! Werken jij
Dat heette de VUT (vervroegd 'uittreden'), in die tijd, ik was 27 ging een collega van mij op zijn 58e de VUT in.quote:Op zondag 30 april 2017 16:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De opa vanging gewoon ergens halverwege de 50 met pre-pensioen (of hoe ze dat toen ook maar noemden) Hij moest plek maken voor de babyboom generatie. Die man is inmiddels minstens 2/3 van zijn leven niet aan het werk.
De ene opa van mij net zo. Was directeur op de HTS, ging met de vut op zijn 55e oid. AOW/pensioen vanaf 65 en zo heeft ie tot zijn 88e als opa kunnen genieten. (goed, de laatste 8 jaar niet echt meer want alzheimer maar enfin)quote:Op zondag 30 april 2017 16:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De opa vanging gewoon ergens halverwege de 50 met pre-pensioen (of hoe ze dat toen ook maar noemden) Hij moest plek maken voor de babyboom generatie. Die man is inmiddels minstens 2/3 van zijn leven niet aan het werk.
Oh ja VUT.quote:Op zondag 30 april 2017 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heette de VUT, in die tijd, ik was 27 ging een collega van mij op zijn 58e de VUT in.
Mijn vader heeft tot zijn dood gewerkt, hij werd ziek, en takelde binnen no time af en ging dood.quote:Op zondag 30 april 2017 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja VUT.
Toen mijn vader met pension mocht heeft hij geloof ik 2 week thuis gezeten, toen was hij het zat en wilde hij weer aan het werk
Ja, veel geld betalen voor een grote flop.quote:Op zondag 30 april 2017 16:17 schreef isax het volgende:
hebben jullie over het fyre festival gehoord? wan grap.
Relaxtquote:Op zondag 30 april 2017 16:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De ene opa van mij net zo. Was directeur op de HTS, ging met de vut op zijn 55e oid. AOW/pensioen vanaf 65 en zo heeft ie tot zijn 88e als opa kunnen genieten. (goed, de laatste 8 jaar niet echt meer want alzheimer maar enfin)
Tijd voor een basisinkomen voor iedereen.quote:Op zondag 30 april 2017 16:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Relaxt
Vind het sowieso wel interessant hoe de arbeidsmarkt zich gaat ontwikkelen. Babyboomers buts gaat/is net met pensioen, over 15 jaar zitten die allemaal achter hun geraniums in de incontinentieluier omdat er nergens plek in het verzorgingstehuis is, robotisering komt er keihard aan...
ach die mensen merken die 10.000 dollar niet.quote:Op zondag 30 april 2017 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, veel geld betalen voor een grote flop.
Alleen die boterhammen met hagelslag vielen erg tegen.quote:Op zondag 30 april 2017 16:21 schreef isax het volgende:
[..]
ach die mensen merken die 10.000 dollar niet.
daar kennen ze geen hagelslag.quote:Op zondag 30 april 2017 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen die boterhammen met hagelslag vielen erg tegen.
genantquote:Op zondag 30 april 2017 16:17 schreef isax het volgende:
hebben jullie over het fyre festival gehoord? wan grap.
Mijn schoonvader ook en heeft pensioen leeftijd dan ook niet gehaald, kan je leuke plannen hebben voor 'als ik met pensioen ben', maar dan moet je er dan nog wel zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader heeft tot zijn dood gewerkt, hij werd ziek, en takelde binnen no time af en ging dood.
Volgend jaar ben ik net zo oud als hij was toen ie stierf, c'est la vie.
Best wel. Lekker klussen in de grote schuur achterin de tuinquote:Op zondag 30 april 2017 16:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Relaxt
Vind het sowieso wel interessant hoe de arbeidsmarkt zich gaat ontwikkelen. Babyboomers buts gaat/is net met pensioen, over 15 jaar zitten die allemaal achter hun geraniums in de incontinentieluier omdat er nergens plek in het verzorgingstehuis is, robotisering komt er keihard aan...
Verstandig, je weet het gewoon niet, dus maak er nu gewoon het beste van.quote:Op zondag 30 april 2017 16:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn schoonvader ook en heeft pensioen leeftijd dan ook niet gehaald, kan je leuke plannen hebben voor 'als ik met pensioen ben', maar dan moet je er dan nog wel zijn.
(ken er overigens ook te veel die vlak na hun pensioen neervielen)
Daarom leven wij de leef maar gewoon nu.
quote:Op zondag 30 april 2017 16:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn schoonvader ook en heeft pensioen leeftijd dan ook niet gehaald, kan je leuke plannen hebben voor 'als ik met pensioen ben', maar dan moet je er dan nog wel zijn.
(ken er overigens ook te veel die vlak na hun pensioen neervielen)
Daarom leven wij de leef maar gewoon nu.
Zag ik bij mijn zwager diens pa ook gebeuren. Waarom zou je dan ook dingen later pas gaan doen, voor hetzelfde geld kan je er niet van genieten.quote:Op zondag 30 april 2017 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader heeft tot zijn dood gewerkt, hij werd ziek, en takelde binnen no time af en ging dood.
Volgend jaar ben ik net zo oud als hij was toen ie stierf, c'est la vie.
quote:Op zondag 30 april 2017 16:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Zag ik bij mijn zwager diens pa ook gebeuren. Waarom zou je dan ook dingen later pas gaan doen, voor hetzelfde geld kan je er niet van genieten.
quote:
Meid, tis wat!quote:
Interessant!quote:Op zondag 30 april 2017 16:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Best wel. Lekker klussen in de grote schuur achterin de tuin![]()
Ja, vind ik ook. Daarom wijd ik mijn scriptie ook aan automatisering van mijn eigen werkgebiedEr zullen altijd mensen nodig zijn om robots te maken, robots te repareren, software voor robots te programmeren, sommige dingen zijn mensen handiger, sneller in dan robots. De mens is slim genoeg om zich aan zo'n situatie aan te passen verwacht ik. Dus geen iRobot / Westworld taferelen in de toekomst imo.
Mijn advies aan mijn zoon is steevast, leven, nu, later, dat zien we dan wel, amuseer je nu en ga ervoor.quote:Op zondag 30 april 2017 16:31 schreef Joosie200 het volgende:
Daarbij iets als een wereldreis ondernemen (niet dat ik het wil maar enfin) kan je beter nu doen terwijl je nog jong en je leven nog voor je hebt dan dat je met rollator het vliegtuig in gaat bijvoorbeeld. Lijkt me toch praktischerEn zo zijn er tig andere activiteiten waarbij het handig is om toch wat vitaler te zijn. Al zijn er genoeg knasse knarren dus het zegt niks, maar hoe ouder, hoe meer je aftakelt over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |