Honden van mijn broertje kruipen zodra ik mijn stem verhef.quote:Op zondag 30 april 2017 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg honden gehad die echt geen slaafjes waren.
Fijn voor je.quote:Op zondag 30 april 2017 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Honden van mijn broertje kruipen zodra ik mijn stem verhef.
Nee, want het is gewoon helemaal niet tegen die honden gericht, maar zit ik in een discussie met mijn broertje.quote:
Hoeveel honden heeft hij? En wat voor een ras?quote:Op zondag 30 april 2017 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, want het is gewoon helemaal niet tegen die honden gericht, maar zit ik in een discussie met mijn broertje.
Heb geen reden om op die beesten te schelden.
2, en het zijn maar van die kleine beestjes, hij is gek op die beesten, ik heb er weinig mee, grappige beestjes, maar niks voor mij.quote:Op zondag 30 april 2017 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoeveel honden heeft hij? En wat voor een ras?
Ik vind honden wel leuk maar ik blijf bij de katten ,quote:Op zondag 30 april 2017 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2, en het zijn maar van die kleine beestjes, hij is gek op die beesten, ik heb er weinig mee, grappige beestjes, maar niks voor mij.
Nee verse frambozen zijn zo lekker qua textuur in je mondquote:
Juist nietquote:Op zondag 30 april 2017 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee verse frambozen zijn zo lekker qua textuur in je mond
Ik kan er een weeshuis mee voeden zo machtig is dat ding. Maar qua smaak enzo perfect geluktquote:
Juist door die structuurquote:
quote:Op zondag 30 april 2017 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan er een weeshuis mee voeden zo machtig is dat ding. Maar qua smaak enzo perfect gelukt
Gewoon allemaalquote:Op zondag 30 april 2017 14:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Juist door die structuurGeef mij maar aardbeien, blauwe bessen > framboos of braam
Die structuur doet het niet voor mij, ik lust ook geen griesmeelpudding.quote:Op zondag 30 april 2017 14:48 schreef Molo het volgende:
Net als kaviaar, dat die eitjes zo in je mond kapot spatten. Hmmm
Doen!quote:Op zondag 30 april 2017 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]Het water loopt me nu al in de mond als ik er aan denk
![]()
Ik moet ook nodig weer eens wat gaan bakken
Ziet er ook goed gelukt uitquote:Op zondag 30 april 2017 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan er een weeshuis mee voeden zo machtig is dat ding. Maar qua smaak enzo perfect gelukt
Hahaquote:Op zondag 30 april 2017 14:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Doen!
Ik neem dinsdag wel mee naar werk want dit moeten wij thuis echt niet gaat opeten
Peer ook niet zeker?quote:Op zondag 30 april 2017 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die structuur doet het niet voor mij, ik lust ook geen griesmeelpudding.
quote:Op zondag 30 april 2017 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Peer ook niet zeker?
Ik hou ervan, net als alles met sesam en maanzaad
Misschien is het een zaadding
quote:Op zondag 30 april 2017 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Peer ook niet zeker?
Peren zijn lekker, vooral die sappige.quote:Op zondag 30 april 2017 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Peer ook niet zeker?
Lolquote:Op zondag 30 april 2017 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Het BBQ seizoen is weer begonnen.
Wel altijd uitkijken wat je zaait want:quote:
Wat een wijsheid!quote:Op zondag 30 april 2017 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel altijd uitkijken wat je zaait want:
Wie wind zaait zal storm oogsten
Als je dat maar weet.quote:Op zondag 30 april 2017 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het waaide behoorlijk tijdens fietstochtje iigquote:Op zondag 30 april 2017 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enjoy!quote:Op zondag 30 april 2017 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is goed te doen op het strand.
Scherp!quote:Op zondag 30 april 2017 15:21 schreef Ygritte het volgende:
Zondag bakdag?
Hier ook. 4x 30sec onder de ledlamp en ik kan weer 2 weken vooruit
Living on the edge jonguhmeisje!quote:Op zondag 30 april 2017 15:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Strawberry Margarita jonghuh, voel mij helemaal zomers
Ik heb een poes/puzz/kat/cat/miauwUI ergoquote:Op zondag 30 april 2017 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles met een poes/puzz/kat/cat/miauw is tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |