klopt, die is hierquote:
kerncentrale bezocht ?quote:
Nope, maar ik voel me wel weer stralend vandaag.quote:
hoe voelt dat ? is zo lang geleden bij mijquote:Op zondag 30 april 2017 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, maar ik voel me wel weer stralend vandaag.
quote:Op zondag 30 april 2017 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
hoe voelt dat ? is zo lang geleden bij mij
Je moet er maar op komenquote:Op zondag 30 april 2017 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/video/hond-doet-bijzonder-trucje~vp6734
Jezus zeg.
tja als je niet wilt dat je border collie je huis afbreekt en je hebt geen schapen, moet je wat.quote:Op zondag 30 april 2017 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jezus zeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
je kan ook gewoon veel met hem gaan wandelen en hem met een bal/Frisbee vermoeienquote:Op zondag 30 april 2017 14:06 schreef isax het volgende:
[..]
tja als je niet wilt dat je border collie je huis afbreekt en je hebt geen schapen, moet je wat.
als je een huisdier gedoe vindt, zou ik als ik jouw was maar helemaal niets nemenquote:Op zondag 30 april 2017 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doe mij maar gewoon een kat, scheelt je een hoop gedoe.
Katten is meer gedoe dan honden.quote:Op zondag 30 april 2017 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doe mij maar gewoon een kat, scheelt je een hoop gedoe.
Ik heb 2 poezen, en daarvoor had ik poezen, en daarvoor ook, ik heb al mijn hele leven poezen, omdat het coole beesten zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 14:15 schreef crv het volgende:
[..]
als je een huisdier gedoe vindt, zou ik als ik jouw was maar helemaal niets nemen
Klopt, ze zijn beslist niet makkelijker, wel veel leuker.quote:Op zondag 30 april 2017 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Katten is meer gedoe dan honden.
Maar het gedrag van een kat neem je gewoon eerder voor lief.
over dat laatste zijn de meningen verdeeldquote:Op zondag 30 april 2017 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn beslist niet makkelijker, wel veel leuker.
Vind jij.quote:Op zondag 30 april 2017 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn beslist niet makkelijker, wel veel leuker.
klopt en het ergste is kinderenquote:
Hoezo zijn katten meer gedoe dan honden?quote:Op zondag 30 april 2017 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Katten is meer gedoe dan honden.
Maar het gedrag van een kat neem je gewoon eerder voor lief.
Ik denk dat je met Cat(-astrophe) ook best leuk kan wandelen hoorquote:Op zondag 30 april 2017 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind jij.
Ik heb liever een hond, daar kan ik nog lekker mee wandelen.
Heb 1 keer een buitenkat gehad, die ging gewoon met me mee, wandelde altijd in mijn buurt, helaas werd ie niet oud, doodgereden.quote:Op zondag 30 april 2017 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind jij.
Ik heb liever een hond, daar kan ik nog lekker mee wandelen.
Kattenbak .... of doen jouw katten het ook bij iedereen in de tuin behalve bij jou?quote:Op zondag 30 april 2017 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo zijn katten meer gedoe dan honden?
Ik heb geen tuinquote:Op zondag 30 april 2017 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kattenbak .... of doen jouw katten het ook bij iedereen in de tuin behalve bij jou?
Och, das niet heel bijzonder. Zusjelief heeft haar borders ook allerlei trucs geleerd. Van een high five met beide voorpoten tot op commando een 360 graden draai maken. Kan met elke hond wel via clickertraining of genoeg koekjes voeren bij beloning van het gewenste gedragquote:Op zondag 30 april 2017 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jezus zeg.
Een vrouw nemen?quote:Op zondag 30 april 2017 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, als je er niet van houdt moet je er geen nemen, dat is zielig.
Geldt ook voor vrouwen.![]()
Proestquote:Op zondag 30 april 2017 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, als je er niet van houdt moet je er geen nemen, dat is zielig.
Geldt ook voor vrouwen.![]()
Jij maakt er weer meteen iets vunzigs van met je perverse gedachtengang.quote:
True. Zusjelief is dan ook aardig fanatiek in het frisbeeën met de hondenquote:Op zondag 30 april 2017 14:10 schreef crv het volgende:
[..]
je kan ook gewoon veel met hem gaan wandelen en hem met een bal/Frisbee vermoeien
Lijkt me iets beter dan in een voor een hond vreemde houding kunstjes te doen
Ik doelde eigenlijk op in huis nemen zoals je met dieren doet zeg maar.quote:Op zondag 30 april 2017 14:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij maakt er weer meteen iets vunzigs van met je perverse gedachtengang.
Mijn achtertuin is overduidelijk favoriet hier bij alle buurtkattenquote:Op zondag 30 april 2017 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kattenbak .... of doen jouw katten het ook bij iedereen in de tuin behalve bij jou?
Niet elke hond. Er zijn hondenrassen met een iets meer eigen willetje.quote:Op zondag 30 april 2017 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Och, das niet heel bijzonder. Zusjelief heeft haar borders ook allerlei trucs geleerd. Van een high five met beide voorpoten tot op commando een 360 graden draai maken. Kan met elke hond wel via clickertraining of genoeg koekjes voeren bij beloning van het gewenste gedragZe worden nog het meest blij van kippen/koeien/paarden/schapen drijven.
Honden zijn slaafs.quote:Op zondag 30 april 2017 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet elke hond. Er zijn hondenrassen met een iets meer eigen willetje.
Ongetwijfeldquote:Op zondag 30 april 2017 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet elke hond. Er zijn hondenrassen met een iets meer eigen willetje.
Genoeg honden gehad die echt geen slaafjes waren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |