Oh fieuw gelukkig, vorige week in de winkel noemde iemand mij 'mevrouw'. Rest van de dag in foetushouding liggen janken.quote:
Net zoals dat iemand u gaat zeggen. MES.STEEK.PIJN héquote:Op zondag 30 april 2017 15:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh fieuw gelukkig, vorige week in de winkel noemde iemand mij 'mevrouw'. Rest van de dag in foetushouding liggen janken.
Het helpt inderdaadquote:Op zondag 30 april 2017 15:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb een poes/puzz/kat/cat/miauwUI ergo
quote:Op zondag 30 april 2017 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles met een poes/puzz/kat/cat/miauw is tof
Ja ik heb eigenlijk ook liever dat ze mij gewoon met majesteit aanspreken.quote:Op zondag 30 april 2017 15:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net zoals dat iemand u gaat zeggen. MES.STEEK.PIJN hé
En dan niet op gesprek komen, nee op audiëntiequote:Op zondag 30 april 2017 15:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik heb eigenlijk ook liever dat ze mij gewoon met majesteit aanspreken.
(paar jaar geleden had ik een stagiaire die vertelde over haar k3 dekbed van toen ze 5 was.... toen dacht 'hoe kan dat nou, toen bestond k3 toch niet'.. oooh ja heus wel! Ik ben gewoon 18 jaar ouder dan die meiden)
Da's niks, dan begin je net.quote:Op zondag 30 april 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag word ik 31.
31!!!!!!!!!!
Ik geef ook enkel alleen soireetjes in mijn residance.quote:Op zondag 30 april 2017 15:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan niet op gesprek komen, nee op audiëntie
Gheghe, je weet dat je oud bent als.. [insert jouw stuk tekst]![]()
Gaat hard héquote:Op zondag 30 april 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag word ik 31.
31!!!!!!!!!!
En ik ben er dus nog niet?quote:
Dinners at candlelight, lady of the house speaking!quote:Op zondag 30 april 2017 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geef ook enkel alleen soireetjes in mijn residance.![]()
Ja en damn... van de week dacht ik nog 'hoe kan het nou dat ik ineens [insect age] ben'
Ga ik zeker doen.quote:Op zondag 30 april 2017 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gaat hard héGewoon proosten met
[..]
En ik ben er dus nog niet?
Dat zijn bijkomstigheden, en waarom zou je die willen doen?quote:Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, totdat je denk dat je nog steeds de split, radslag en spagaat kan
Post een gifje als je ze alledrie tegelijkertijd wil doenquote:Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, totdat je denk dat je nog steeds de split, radslag en spagaat kan
We hebben een rasoptimist in de zaal.quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben een rasoptimist in de zaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |