Oh fieuw gelukkig, vorige week in de winkel noemde iemand mij 'mevrouw'. Rest van de dag in foetushouding liggen janken.quote:
Net zoals dat iemand u gaat zeggen. MES.STEEK.PIJN héquote:Op zondag 30 april 2017 15:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh fieuw gelukkig, vorige week in de winkel noemde iemand mij 'mevrouw'. Rest van de dag in foetushouding liggen janken.
Het helpt inderdaadquote:Op zondag 30 april 2017 15:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb een poes/puzz/kat/cat/miauwUI ergo
quote:Op zondag 30 april 2017 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles met een poes/puzz/kat/cat/miauw is tof
Ja ik heb eigenlijk ook liever dat ze mij gewoon met majesteit aanspreken.quote:Op zondag 30 april 2017 15:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net zoals dat iemand u gaat zeggen. MES.STEEK.PIJN hé
En dan niet op gesprek komen, nee op audiëntiequote:Op zondag 30 april 2017 15:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik heb eigenlijk ook liever dat ze mij gewoon met majesteit aanspreken.
(paar jaar geleden had ik een stagiaire die vertelde over haar k3 dekbed van toen ze 5 was.... toen dacht 'hoe kan dat nou, toen bestond k3 toch niet'.. oooh ja heus wel! Ik ben gewoon 18 jaar ouder dan die meiden)
Da's niks, dan begin je net.quote:Op zondag 30 april 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag word ik 31.
31!!!!!!!!!!
Ik geef ook enkel alleen soireetjes in mijn residance.quote:Op zondag 30 april 2017 15:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan niet op gesprek komen, nee op audiëntie
Gheghe, je weet dat je oud bent als.. [insert jouw stuk tekst]![]()
Gaat hard héquote:Op zondag 30 april 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag word ik 31.
31!!!!!!!!!!
En ik ben er dus nog niet?quote:
Dinners at candlelight, lady of the house speaking!quote:Op zondag 30 april 2017 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geef ook enkel alleen soireetjes in mijn residance.![]()
Ja en damn... van de week dacht ik nog 'hoe kan het nou dat ik ineens [insect age] ben'
Ga ik zeker doen.quote:Op zondag 30 april 2017 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gaat hard héGewoon proosten met
[..]
En ik ben er dus nog niet?
Dat zijn bijkomstigheden, en waarom zou je die willen doen?quote:Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, totdat je denk dat je nog steeds de split, radslag en spagaat kan
Post een gifje als je ze alledrie tegelijkertijd wil doenquote:Op zondag 30 april 2017 15:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, totdat je denk dat je nog steeds de split, radslag en spagaat kan
We hebben een rasoptimist in de zaal.quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben een rasoptimist in de zaal.
Mijn oma is nu 105, hier zit het in de genen.quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oma is nu 105, hier zit het in de genen.
Zo dan!quote:Op zondag 30 april 2017 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oma is nu 105, hier zit het in de genen.
Zoiets vraag je niet aan een dame.quote:
Dan zorg ik dat er iemand met een 4k camera klaar staat in drie verschillende hoeken. Wordt een instant blooper-YouTube-hitquote:Op zondag 30 april 2017 15:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Post een gifje als je ze alledrie tegelijkertijd wil doen
HDR man, vergeet het niet! Photoshop het in een mooie Horizon setting met Aloy erbij als tweelingzusje en je bent binnen als vlogsterquote:Op zondag 30 april 2017 15:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat er iemand met een 4k camera klaar staat in drie verschillende hoeken. Wordt een instant blooper-YouTube-hit
Daarna begint het grote aftakelen.quote:
Buuuuuuuurnquote:Op zondag 30 april 2017 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jij weet dat natuurlijk allemaal al![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
HDR man, vergeet het niet! Photoshop het in een mooie Horizon setting met Aloy erbij als tweelingzusje en je bent binnen als vlogster
Whaha touchequote:Op zondag 30 april 2017 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jij weet dat natuurlijk allemaal al![]()
It's all about the money dudumdudududumquote:Op zondag 30 april 2017 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]tsjing tjing
Ik heb hem trouwens uitgespeeld, 2 week geleden of zo
Ik ga er vanuit dat ik niet zo'n pop op mijn balkon krijgquote:Op zondag 30 april 2017 15:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haar naam is Sarah, een hele mooie meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |