Ik heb de klok stilgezet toen ik 37 was, toen dacht ik serieus, ben nu oud en wijs genoeg, hier blijf ik lekker hangen.quote:Op zondag 30 april 2017 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jij weet dat natuurlijk allemaal al![]()
Oh maar dan ken je het FOK!forum nog nietquote:Op zondag 30 april 2017 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik niet zo'n pop op mijn balkon krijg
Oh ik doe nu AC (unity) zit daar nog maar op 9% en lekker aan het 'langzaam doen'.quote:Op zondag 30 april 2017 15:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It's all about the money dudumdudududum![]()
Ik niet, loop express de mainquest te vertragen. Net als met AC bijvoorbeeld vind ik het doelloos rondkuieren leuker
Goeie!! Leeftijd zegt niet veel vind ikquote:Op zondag 30 april 2017 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de klok stilgezet toen ik 37 was, toen dacht ik serieus, ben nu oud en wijs genoeg, hier blijf ik lekker hangen.
Neequote:Op zondag 30 april 2017 15:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh maar dan ken je het FOK!forum nog niet
Die pleur je gewoon naar beneden, ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 30 april 2017 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu gewoon algemene verwardheid zaaien over mijn leeftijd. Tegen de tijd dat het dan zover is weet niemand meer precies hoe oud ik nou eigenlijk benquote:Op zondag 30 april 2017 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We weten waar je huis woont.quote:Op zondag 30 april 2017 15:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Staat in de kleine lettertjes. Bij 50-jarig jubileum gratis pop cadeau
Ik ben bijna klaar met piraatje spelen, kan ik eindelijk unity opstarten.quote:Op zondag 30 april 2017 15:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik doe nu AC (unity) zit daar nog maar op 9% en lekker aan het 'langzaam doen'.
Ook weer zo , maar mijn kinderen kennen mij, dat scheeltquote:Op zondag 30 april 2017 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die pleur je gewoon naar beneden, ik zie het probleem niet.
quote:Op zondag 30 april 2017 15:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Staat in de kleine lettertjes. Bij 50-jarig jubileum gratis pop cadeau
Oh maar je kan nu ook wel gewoon beginnenquote:Op zondag 30 april 2017 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met piraatje spelen, kan ik eindelijk unity opstarten.Drie jaar na dato
Haha , dat is wel een handige jaquote:Op zondag 30 april 2017 15:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu gewoon algemene verwardheid zaaien over mijn leeftijd. Tegen de tijd dat het dan zover is weet niemand meer precies hoe oud ik nou eigenlijk ben
BF zit ik nu op 70% oid. Heb er al 80 uur of meer inzittenquote:Op zondag 30 april 2017 15:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh maar je kan nu ook wel gewoon beginnenblack flag heb ik nog niet eens een kwart van gespeeld.
50? Nee joh, dat was ik 3 jaar geleden al/is pas over een paar jaar*quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 15:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
50? Nee joh, dat was ik 3 jaar geleden al/is pas over een paar jaar*
*al naar gelang hoe je hoofd eruit ziet.
Wel fijn dat je nu wat meer tijd voor jezelf hebt nu je met pensioen bent.quote:Op zondag 30 april 2017 15:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
50? Nee joh, dat was ik 3 jaar geleden al/is pas over een paar jaar*
*al naar gelang hoe je hoofd eruit ziet.
Misschien dat ik hem er ook weer eens bij pak. Vond de omgeving daar wel mooi.quote:Op zondag 30 april 2017 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
BF zit ik nu op 70% oid. Heb er al 80 uur of meer inzittenVond dat bootje varen en enteren, andermans schip kapen toch best geinig
Het was totaal geen AC-game maar dat voelde wel zo verfrissend na een geslaagde AC 1/2/Brotherhood en meh AC3. Mehhh Sochi, die baan is gewoon supersaaiquote:Op zondag 30 april 2017 15:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem er ook weer eens bij pak. Vond de omgeving daar wel mooi.
En mehhhhhhh vettel
"wij" kunnen vast nooit met pensioen. Of de pot is leeg of we moeten gewoon doorwerken totdat we tijdens het werk overlijden.quote:Op zondag 30 april 2017 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel fijn dat je nu wat meer tijd voor jezelf hebt nu je met pensioen bent.
Nou vond deze ook geen reet aan. Toen ging ik maar nagels lakkenquote:Op zondag 30 april 2017 15:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het was totaal geen AC-game maar dat voelde wel zo verfrissend na een geslaagde AC 1/2/Brotherhood en meh AC3. Mehhh Sochi, die baan is gewoon supersaai
quote:Op zondag 30 april 2017 15:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou vond deze ook geen reet aan. Toen ging ik maar nagels lakken
Mja, zo'n scenario voorzie ik ook in de toekomst. Huh, wat, pensioen? Doe niet zo gek! Werken jijquote:Op zondag 30 april 2017 15:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
"wij" kunnen vast nooit met pensioen. Of de pot is leeg of we moeten gewoon doorwerken totdat we tijdens het werk overlijden.![]()
Wat trouwens wel kut is, is dat ik x jaar langer door 'moet' werken dan mijn partner.
De opa vanquote:Op zondag 30 april 2017 15:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Moet ook gebeuren
[..]
Mja, zo'n scenario voorzie ik ook in de toekomst. Huh, wat, pensioen? Doe niet zo gek! Werken jij
Dat heette de VUT (vervroegd 'uittreden'), in die tijd, ik was 27 ging een collega van mij op zijn 58e de VUT in.quote:Op zondag 30 april 2017 16:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De opa vanging gewoon ergens halverwege de 50 met pre-pensioen (of hoe ze dat toen ook maar noemden) Hij moest plek maken voor de babyboom generatie. Die man is inmiddels minstens 2/3 van zijn leven niet aan het werk.
De ene opa van mij net zo. Was directeur op de HTS, ging met de vut op zijn 55e oid. AOW/pensioen vanaf 65 en zo heeft ie tot zijn 88e als opa kunnen genieten. (goed, de laatste 8 jaar niet echt meer want alzheimer maar enfin)quote:Op zondag 30 april 2017 16:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De opa vanging gewoon ergens halverwege de 50 met pre-pensioen (of hoe ze dat toen ook maar noemden) Hij moest plek maken voor de babyboom generatie. Die man is inmiddels minstens 2/3 van zijn leven niet aan het werk.
Oh ja VUT.quote:Op zondag 30 april 2017 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heette de VUT, in die tijd, ik was 27 ging een collega van mij op zijn 58e de VUT in.
Mijn vader heeft tot zijn dood gewerkt, hij werd ziek, en takelde binnen no time af en ging dood.quote:Op zondag 30 april 2017 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja VUT.
Toen mijn vader met pension mocht heeft hij geloof ik 2 week thuis gezeten, toen was hij het zat en wilde hij weer aan het werk
Ja, veel geld betalen voor een grote flop.quote:Op zondag 30 april 2017 16:17 schreef isax het volgende:
hebben jullie over het fyre festival gehoord? wan grap.
Relaxtquote:Op zondag 30 april 2017 16:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De ene opa van mij net zo. Was directeur op de HTS, ging met de vut op zijn 55e oid. AOW/pensioen vanaf 65 en zo heeft ie tot zijn 88e als opa kunnen genieten. (goed, de laatste 8 jaar niet echt meer want alzheimer maar enfin)
Tijd voor een basisinkomen voor iedereen.quote:Op zondag 30 april 2017 16:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Relaxt
Vind het sowieso wel interessant hoe de arbeidsmarkt zich gaat ontwikkelen. Babyboomers buts gaat/is net met pensioen, over 15 jaar zitten die allemaal achter hun geraniums in de incontinentieluier omdat er nergens plek in het verzorgingstehuis is, robotisering komt er keihard aan...
ach die mensen merken die 10.000 dollar niet.quote:Op zondag 30 april 2017 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, veel geld betalen voor een grote flop.
Alleen die boterhammen met hagelslag vielen erg tegen.quote:Op zondag 30 april 2017 16:21 schreef isax het volgende:
[..]
ach die mensen merken die 10.000 dollar niet.
daar kennen ze geen hagelslag.quote:Op zondag 30 april 2017 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen die boterhammen met hagelslag vielen erg tegen.
genantquote:Op zondag 30 april 2017 16:17 schreef isax het volgende:
hebben jullie over het fyre festival gehoord? wan grap.
Mijn schoonvader ook en heeft pensioen leeftijd dan ook niet gehaald, kan je leuke plannen hebben voor 'als ik met pensioen ben', maar dan moet je er dan nog wel zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader heeft tot zijn dood gewerkt, hij werd ziek, en takelde binnen no time af en ging dood.
Volgend jaar ben ik net zo oud als hij was toen ie stierf, c'est la vie.
Best wel. Lekker klussen in de grote schuur achterin de tuinquote:Op zondag 30 april 2017 16:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Relaxt
Vind het sowieso wel interessant hoe de arbeidsmarkt zich gaat ontwikkelen. Babyboomers buts gaat/is net met pensioen, over 15 jaar zitten die allemaal achter hun geraniums in de incontinentieluier omdat er nergens plek in het verzorgingstehuis is, robotisering komt er keihard aan...
Verstandig, je weet het gewoon niet, dus maak er nu gewoon het beste van.quote:Op zondag 30 april 2017 16:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn schoonvader ook en heeft pensioen leeftijd dan ook niet gehaald, kan je leuke plannen hebben voor 'als ik met pensioen ben', maar dan moet je er dan nog wel zijn.
(ken er overigens ook te veel die vlak na hun pensioen neervielen)
Daarom leven wij de leef maar gewoon nu.
quote:Op zondag 30 april 2017 16:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn schoonvader ook en heeft pensioen leeftijd dan ook niet gehaald, kan je leuke plannen hebben voor 'als ik met pensioen ben', maar dan moet je er dan nog wel zijn.
(ken er overigens ook te veel die vlak na hun pensioen neervielen)
Daarom leven wij de leef maar gewoon nu.
Zag ik bij mijn zwager diens pa ook gebeuren. Waarom zou je dan ook dingen later pas gaan doen, voor hetzelfde geld kan je er niet van genieten.quote:Op zondag 30 april 2017 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader heeft tot zijn dood gewerkt, hij werd ziek, en takelde binnen no time af en ging dood.
Volgend jaar ben ik net zo oud als hij was toen ie stierf, c'est la vie.
quote:Op zondag 30 april 2017 16:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Zag ik bij mijn zwager diens pa ook gebeuren. Waarom zou je dan ook dingen later pas gaan doen, voor hetzelfde geld kan je er niet van genieten.
quote:
Meid, tis wat!quote:
Interessant!quote:Op zondag 30 april 2017 16:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Best wel. Lekker klussen in de grote schuur achterin de tuin![]()
Ja, vind ik ook. Daarom wijd ik mijn scriptie ook aan automatisering van mijn eigen werkgebiedEr zullen altijd mensen nodig zijn om robots te maken, robots te repareren, software voor robots te programmeren, sommige dingen zijn mensen handiger, sneller in dan robots. De mens is slim genoeg om zich aan zo'n situatie aan te passen verwacht ik. Dus geen iRobot / Westworld taferelen in de toekomst imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |