SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 30 april 2017 07:57 schreef Joosie200 het volgende:
Koek met perenis andere koek dan kut met peren
Net als die verbodsbordenquote:
Ah, gezellig. Zal bij beide wel druk zijn. Zondag gaat men er toch op uit, nu het heerlijk zonnig is heb je een versterkend effect.quote:Op zondag 30 april 2017 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan je vorige vraag niet quoten Joosie. Maar denk naar speeltuin of strand met de kleine. Met picknick
Kunnen ze weer hand in hand lopen samen.quote:Op zondag 30 april 2017 08:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net als die verbodsborden![]()
Maar ja, mensen uit de buurt zullen blij zij dat de stoep over de volle breedte weer te benutten is
Ja gelukkig woon ik op fietsafstand van beide dingen. Scheelt al drukte met parkeren e.dquote:Op zondag 30 april 2017 08:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Zal bij beide wel druk zijn. Zondag gaat men er toch op uit, nu het heerlijk zonnig is heb je een versterkend effect.
Of gewoon de kinderwagen vooruit over de stoep duwen ipv naar het parkeervak te moeten overstappenquote:Op zondag 30 april 2017 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen ze weer hand in hand lopen samen.
Das wel nice. Fijne dag in de buitenlucht dan! Ik ga maar eens ontbijten en Word openen.quote:Op zondag 30 april 2017 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja gelukkig woon ik op fietsafstand van beide dingen. Scheelt al drukte met parkeren e.d
Jij ookquote:Op zondag 30 april 2017 08:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of gewoon de kinderwagen vooruit over de stoep duwen ipv naar het parkeervak te moeten overstappen
[..]
Das wel nice. Fijne dag in de buitenlucht dan! Ik ga maar eens ontbijten en Word openen.
Vanuit Tennessee vertrekken als 16-jarige met een paspoort van zusje die 14 is richting Amsterdam en dan gevonden worden in Zwolle of all placestwitter:RTLnieuws twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 19:32:26BREAKING: Vermist Amerikaans meisje Maggie (16) gevonden in Zwolle https://t.co/uBKTepGPPw https://t.co/aC6Qmx1YMh reageer retweet
Belachelijk ja.quote:Op zondag 30 april 2017 08:20 schreef Joosie200 het volgende:
[tweet]https://twitter.com/RTLnieuws/status/858373424196055044
[/tweet]
Vanuit Tennesee vertrekken als 14-jarige richting Amsterdam en dan gevonden worden in Zwolle of all places
Hoe heeft ze ooit kunnen boarden
Minderjarigen kunnen dus zo vertrekken met een vliegtuig
Wss een vriendje die ze online heeft leren kennen en wilde opzoeken in Amsterdam. Dat valt nog te begrijpen. Maar wat moet ze in de trein richting Zwollequote:Op zondag 30 april 2017 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat moet zo'n kind ook in Nederland?
damn.quote:Op zondag 30 april 2017 08:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wss een vriendje die ze online heeft leren kennen en wilde opzoeken in Amsterdam. Dat valt nog te begrijpen. Maar wat moet ze in de trein richting Zwolle
goeie beveiliging hebben die ami'squote:Op zondag 30 april 2017 08:20 schreef Joosie200 het volgende:
Vanuit Tennesee vertrekken als 16-jarige met een paspoort van zusje die 14 is richting Amsterdam en dan gevonden worden in Zwolle of all placestwitter:RTLnieuws twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 19:32:26BREAKING: Vermist Amerikaans meisje Maggie (16) gevonden in Zwolle https://t.co/uBKTepGPPw https://t.co/aC6Qmx1YMh reageer retweet
Hoe heeft ze ooit kunnen boarden
Minderjarigen kunnen dus zo vertrekken met een vliegtuig
quote:
Ja of niet danquote:Op zondag 30 april 2017 08:27 schreef crv het volgende:
[..]
goeie beveiliging hebben die ami's
En dan willen ze van ons je social media passwords
quote:Op zondag 30 april 2017 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, wat heb ik lekker geslapen zeg!![]()
Kwam ik even melden hier, doeii
Viel spass!quote:Op zondag 30 april 2017 09:35 schreef Molo het volgende:
Sinds wanneer is worteltaart een herfstding?![]()
En goeie TT, hou ik van.
Nu aan den studieshizzle, straks stukje fietsen ter break
Ofnidanquote:
Dank voor de huishoudelijke mededeling. Doei!quote:Op zondag 30 april 2017 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, wat heb ik lekker geslapen zeg!![]()
Kwam ik even melden hier, doeii
Just because it isquote:Op zondag 30 april 2017 09:35 schreef Molo het volgende:
Sinds wanneer is worteltaart een herfstding?![]()
En goeie TT, hou ik van.
Nu aan den studieshizzle, straks stukje fietsen ter break
Ik vanaf een uur of 7. Daarna doezelquote:
Das uitslapen voor mijquote:Op zondag 30 april 2017 09:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vanaf een uur of 7. Daarna doezelRitme?
Zo vroeg op zo'n prachtige ochtend, geen straf.quote:Op zondag 30 april 2017 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das uitslapen voor mij
Ja enigszins ritme wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 30 april 2017 10:00 schreef Fogel het volgende:
Hee Voxs?Oke, dat cadeautje veroorzaakte een lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zondag 30 april 2017 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, dat cadeautje veroorzaakte een lachHoi
Mee eens.quote:Op zondag 30 april 2017 10:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo vroeg op zo'n prachtige ochtend, geen straf.
Zonder koffie gaat de wereld niet aanquote:
First world problems yoquote:Op zondag 30 april 2017 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand uit mijn fb timeline heeft een nieuw telefoonabonnement afgesloten voor 1 mei om een bkr registratie te voorkomen.
quote:Op zondag 30 april 2017 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Ik ga mijn badje even ophalen. Het loopt![]()
Mogge.quote:Op zondag 30 april 2017 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Ik ga mijn badje even ophalen. Het loopt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |