Alles valt te hacken. Maar in zo'n situatie is dat mooi kut met peren.quote:Op zondag 30 april 2017 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
Toepasselijke TT![]()
De Whatsapp van een goede vriendin is gehackt door haar inmiddels ex. En al onze domme gesprekken over haar leven maar ook over mijn werk, familie en liefdesperikelen heeft hij samengevat in een post op FBen van nog twee andere vriendinnen.
Echt niet te geloven, hoe sneu en ziek ben je dan.
Ik ben misselijk![]()
Ik wist niet dat je Whatsapp kon hacken
dat. toen ik 13 was en echt heel suicidaal was had ik dit niet moeten zien.quote:Op zondag 30 april 2017 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor een soort van 'justification act'.
Zij deed het om reden 'x' dus dan 'mag' ik dat ook.
Vind dit trouwens nou ook niet direct iets waar je als puber naar moet gaan kijken. Vooral niet vanuit het oogpunt 'alles is al kut', 'niet volgroeid brein' en 'misschien is het het zetje tot juist het wel doen'.
Ik weet niet, ik hou gewoon niet van zulke tv, vooral niet omdat je eigen state of mind nogal bepalend kan zijn met hoe zoiets er in kan hakken.
Nou ja... weet niet hoe ik het (goed) uit moet leggen.
Ik ga alles zo instellen dat er standaard Ellie en Rikkerd wordt gedraaidquote:Op zondag 30 april 2017 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gemiddelde ouder heeft volgens mij geen idee wat ze waar en bij wie kijken.
Parental control op de computer hebben de meesten ook nog nooit van gehoord.
Aangifte doen wegens hacken en smaadquote:Op zondag 30 april 2017 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
Toepasselijke TT![]()
De Whatsapp van een goede vriendin is gehackt door haar inmiddels ex. En al onze domme gesprekken over haar leven maar ook over mijn werk, familie en liefdesperikelen heeft hij samengevat in een post op FBen van nog twee andere vriendinnen.
Ik ben misselijk![]()
Ah de webversie ja dat zal best!quote:Op zondag 30 april 2017 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
via de web whatsapp ofzo?
wat sneu man
is dat die borderliner?
Dat is eigenlijk vrij makkelijkquote:Op zondag 30 april 2017 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
Toepasselijke TT![]()
Ik ben misselijk![]()
Vlakbij, ben ff kwijt hoe die straat heet maar het is niet de Palestrinalaan zelfquote:Op zondag 30 april 2017 17:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lemmeguess palestrinalaan?
[..]
Stadshagen is zo een stad op zich, te nieuw, te keurig hutje mutje op elkaar. Bij Zuid ben je zo bij Windesheim en omgeving, mooie groene omgeving richting de IJssel. (en waar de IJsselcentrale ooit stond)
geloof me, dat kan je niet helemaal in de gate houden. juist ouders missen vaak signalen dat er iets aan de hand is.quote:Op zondag 30 april 2017 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
daar hebben kinderen toch wel ouders voor mag ik hopen
klein beetje in de gaten houden enzo
quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Aangifte doen wegens hackencomputervredebreuk en smaad
ditquote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Controleren is ook niet de manier, je moet ze opvoeden.
kansloze rukkerquote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah de webversie ja dat zal best!
Borderliner weet ik niet maar hij is echt ontzettend creepy nu het uit is.
Ik heb hem niet op Facebook dus ik heb de ravage zelf niet gezien maar ik hoop dat het snel offline gaat
Je kunt ze niet voor alles behoeden en ze 24/7 in de gaten houden.quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga alles zo instellen dat er standaard Ellie en Rikkerd wordt gedraaid
alhoewel... volgens mij krijg je daar de meest enge kinderen van nog
maar klopt ja, je hebt gelijk
Niet iedereen is daar zo goed in als dat jij bent.quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Controleren is ook niet de manier, je moet ze opvoeden.
ja snap ik wel, is ook niet helemaal te vorokomen. Maar dit soort series zijn niet de oorzaak van problemen denk ik, hoe kut ookquote:Op zondag 30 april 2017 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
geloof me, dat kan je niet helemaal in de gate houden. juist ouders missen vaak signalen dat er iets aan de hand is.
Iedereen doet het op zijn eigen manier, en dat is prima.quote:Op zondag 30 april 2017 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar zo goed in als dat jij bent.
(en gelukkig maar anders kon er weer een hele beroepsgroep ter ziele)
Naja expert, wetboek van Strafrecht noemt hacken nu eenmaal computervredebreuk.quote:Op zondag 30 april 2017 17:18 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, het was wachten op de expert
Het voelt niet als 'voor schut', wel als inbreuk op mijn privacy. Al is privacy een discutabel begrip zodra je online iets post.quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Alles valt te hacken. Maar in zo'n situatie is dat mooi kut met peren.Je hebt er niet om gevraagd en toch sta je als derde in dit geval toch mooi ook voor schut
Goed idee wel eigenlijkquote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Aangifte doen wegens hacken en smaad
opvoedrobots!quote:Op zondag 30 april 2017 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar zo goed in als dat jij bent.
(en gelukkig maar anders kon er weer een hele beroepsgroep ter ziele)
Vertrouwen is de sleutel.quote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef Molo het volgende:
Mijn opvoeden is nu vooral:
Nee, niet in je mond
Ja, goed zo, stop maar in je mond
En dan erachter lachen, omdat het zo debiel klinkt en dirty mind
En dan nu de hamvraag, staat die "ene" foto van Snapchat er ook tussen?Die epische merge?quote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het voelt niet als 'voor schut', wel als inbreuk op mijn privacy. Al is privacy een discutabel begrip zodra je online iets post.
[..]
Goed idee wel eigenlijk
Net als geweldadige computerspellen dat ook niet zijn. En als ouder kun je thuis een hoop doen, maar op school of op sport kan er zoveel gebeuren.quote:Op zondag 30 april 2017 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ja snap ik wel, is ook niet helemaal te vorokomen. Maar dit soort series zijn niet de oorzaak van problemen denk ik, hoe kut ook
Terecht dat het zo voelt als een inbreuk op jouw privacy. Briefgeheim kan je ook nog wat mee overigens. Want privé whatsappberichten zijn niet bestemd voor andermans ogen in feite.quote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het voelt niet als 'voor schut', wel als inbreuk op mijn privacy. Al is privacy een discutabel begrip zodra je online iets post.
[..]
Goed idee wel eigenlijk
Oh boy! Such joy over een half jaar!quote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef Molo het volgende:
Nee, niet in je mond
Mooi, dat wist ik niet. Ik heb alleen met de schade ervan te maken, datalekken, en de preventie ervan.quote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja expert, wetboek van Strafrecht noemt hacken nu eenmaal computervredebreuk.
Haha nee dat soort dingen stuur ik eigenlijk alleen naar jouquote:Op zondag 30 april 2017 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag, staat die "ene" foto van Snapchat er ook tussen?Die epische merge?
Dat soort dingen kun je Larf tezijnertijd ook gaan lerenquote:Op zondag 30 april 2017 17:19 schreef Molo het volgende:
Nee, niet in je mond
Yep, dat ook jaquote:Op zondag 30 april 2017 17:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net als geweldadige computerspellen dat ook niet zijn. En als ouder kun je thuis een hoop doen, maar op school of op sport kan er zoveel gebeuren.
De woorden waar mijn zoontje mee thuiskomt soms... of de verhalen... niet te geloven soms.
Thanks! Mocht het nodig zijn dan nou ja, kunnen we andere stappen zetten.quote:Op zondag 30 april 2017 17:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terecht dat het zo voelt als een inbreuk op jouw privacy. Briefgeheim kan je ook nog wat mee overigens. Want privé whatsappberichten zijn niet bestemd voor andermans ogen in feite.
Das meer de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de aanstaande Algemene Verordening Gegevensbescherming die hem gaat vervangenquote:Op zondag 30 april 2017 17:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Mooi, dat wist ik niet. Ik heb alleen met de schade ervan te maken, datalekken, en de preventie ervan.
Gelukt vandaag?quote:Op zondag 30 april 2017 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das meer de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de aanstaande Algemene Verordening Gegevensbescherming die hem gaat vervangen
Uhuh!quote:
Mehhh met anderhalf zijn ze over het algemeen nog zo dom als een kip en kunnen ze niet verder nadenken dan hetgeen waar ze op dat moment mee bezig zijnquote:
vast niet, ransaapquote:Op zondag 30 april 2017 17:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou molo dat over 15 jaar nog steeds zeggen?
quote:Op zondag 30 april 2017 17:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je Larf tezijnertijd ook gaan leren
Ikke ook gefietst vandaagquote:Op zondag 30 april 2017 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
vast niet, ransaap
Ze wordt netjes lesbo of aseksueel
Dat kunnen we haar wel lerenquote:Op zondag 30 april 2017 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
vast niet, ransaap
Ze wordt netjes lesbo of aseksueel
Meisje, ik heb het niet over kinderen van anderhalf, maar over de hele weg die opvoeden heet.quote:Op zondag 30 april 2017 17:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh met anderhalf zijn ze over het algemeen nog zo dom als een kip en kunnen ze niet verder nadenken dan hetgeen waar ze op dat moment mee bezig zijn
Daarom!quote:
Die krijgt een vreselijke peuterpuber, dan zijn ze relaxte rond die leeftijd (zeggen ze)quote:Op zondag 30 april 2017 17:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou molo dat over 15 jaar nog steeds zeggen?
quote:Op zondag 30 april 2017 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das meer de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de aanstaande Algemene Verordening Gegevensbescherming die hem gaat vervangen
Yep, in heel wat organisaties worden de afkortingen WBP en AVG met trillende stem uitgsproken, heel belangrijk maar niemand weet precies het hoe en watquote:Op zondag 30 april 2017 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ygritte is geen meisje meerquote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meisje, ik heb het niet over kinderen van anderhalf, maar over de hele weg die opvoeden heet.
ik zit inmiddels binnen, te soggenquote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Het weer is wel aan het omslaan nu.
Niet naar de kerk sturen, dan ze getrouwd voordat ze van de middelbare af zijn joh.quote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarom!
ik denk nog steeds dat ze om mij te zieken bij de Maasbachkerk gaat ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |