Mhehe dat of ergens in holtenbroekquote:Op zondag 30 april 2017 16:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
GhegheEn toch.. ben de eeuwige student
dus dat ik in de buurt van Assendorp zit was te verwachten no?
Druk is het zekerquote:Op zondag 30 april 2017 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Park Wezenlanden is idd lekker vlakbij![]()
Een paar jaar geleden stond ik er met een kraam van de stichting waar ik toen werkte maar ik ga er eigenlijk nooit naartoe, veel te druk en daar kan ik niet zo goed tegen![]()
Ik heb me wel opgegeven als vrijwilliger bij Zwolle Unlimited, een of ander festival wat ik niet ken) , ik heb het gevoel dat ik daar spijt van ga krijgen
Ken jij dat festival?
Het lijkt mij een hele pijnlijke manier van gaan.quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef isax het volgende:
ik hoop wel dat er geen mensen geinspireert raken door die scene
zelfmoord is kut.
dan zat er al zieke shit in je hoofd, dat komt niet door zoietsquote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef isax het volgende:
ik hoop wel dat er geen mensen geinspireert raken door die scene
zelfmoord is kut.
In the bronx jawohlquote:
vrij pijnloos eigenlijkquote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het lijkt mij een hele pijnlijke manier van gaan.
Juist, ken je het verhaal van Judas Priest?quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef Molo het volgende:
[..]
dan zat er al zieke shit in je hoofd, dat komt niet door zoiets
Welke vier?quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Nice, Lays heeft nu een zak chips met 4 soorten chips erin.
nopequote:Op zondag 30 april 2017 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, ken je het verhaal van Judas Priest?
Is in het pinksterweekend, geen idee wat het precies isquote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Druk is het zekerJa, ik zag er een poster van hangen. Ook op 5 mei, soort van alternatief voor bevrijdingsfestival oid? Zegt mij helemaal niets
ach ja, voor de eckte liefhebbersquote:
meestal lukt het niet eens op die manier.quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het lijkt mij een hele pijnlijke manier van gaan.
Dan alternatief voor pinkpop?quote:Op zondag 30 april 2017 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is in het pinksterweekend, geen idee wat het precies is![]()
Oh ik vind hamka's niet zo chill dus ik vind het niet erg.quote:Op zondag 30 april 2017 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom geen hamka's?Ik wil hamka's, bugles en wokkels!
Plakt enorm aan je gehemelte maar zoooo lekkerquote:Op zondag 30 april 2017 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind hamka's niet zo chill dus ik vind het niet erg.
Een gast had samen met een vriend zelfmoord willen plegen en bij een van hen mislukte dat, rechtzaak tegen Judas Priest, hun teksten zouden die twee ertoe aangezet hebben.quote:
Nee ken ik ook niet.quote:Op zondag 30 april 2017 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Plakt enorm aan je gehemelte maar zoooo lekker![]()
![]()
Die grids ken ik niet eensIs los niet eens te koop hier iig. Ooit los gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |