nou, mors de bonenquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:19 schreef Oberkullie het volgende:
Jongens ik heb echt een terechte klacht
openkuttie mist alles met een pener groter dan 1 cm.quote:
Awh, ze overschat me ook nog eens, als dit geen scoren wordt weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
openkuttie mist alles met een pener groter dan 1 cm.
Hebben ze je PoHi gelezenquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Net afgewezen door uitzendbureau op die op zoek is naar (bijna) afgestuurde hbo/wo'rs om opgenomen te worden in een pool voor tijdelijke administratieve opdrachten. Ben niet geschikt zeggen ze.
zeker NNquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Net afgewezen door uitzendbureau op die op zoek is naar (bijna) afgestuurde hbo/wo'rs om opgenomen te worden in een pool voor tijdelijke administratieve opdrachten. Ben niet geschikt zeggen ze.
verbluffend hoe efficiënt die gasten een inschatting kunnen maken of nietquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
looooolquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:55 schreef Faeroer het volgende:
collega zei net dat ik klink als die gast van hydraulic press maar dan Nederlands in plaats van Engels.
gvd
ze kunnen beter over je spreken lullen dan over je lul sprekenquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:55 schreef Faeroer het volgende:
collega zei net dat ik klink als die gast van hydraulic press maar dan Nederlands in plaats van Engels.
gvd
quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ze kunnen beter over je spreken lullen dan over je lul spreken
misschien wel, maar ben ook wel trots op mijn lul. mijn streefje is om mijn delts even veel aderen te laten showen. gaat wel hard deze lentequote:Op vrijdag 28 april 2017 12:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ze kunnen beter over je spreken lullen dan over je lul spreken
nee man ben nog te druk bezig met jouquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:55 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer je in obers broekje te komen Pensie?
ik ken 4% van deze woorden nietquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
misschien wel, maar ben ook wel trots op mijn lul. mijn streefje is om mijn delts even veel aderen te laten showen. gaat wel hard deze lente
ik kan je de moeite wel besparenquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee man ben nog te druk bezig met jou
irritantquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:54 schreef zeer het volgende:
[..]
verbluffend hoe efficiënt die gasten een inschatting kunnen maken of niet
Zeiden ze ook waarom je bent afgewezen of was de strekking meer van: nee kk op uit ons kantoor pls.quote:
online sollicitatiequote:Op vrijdag 28 april 2017 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeiden ze ook waarom je bent afgewezen of was de strekking meer van: nee kk op uit ons kantoor pls.
ze dachten dat ie kwam schoonmaken anders hadden ze hem niet eens binnen gelatenquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeiden ze ook waarom je bent afgewezen of was de strekking meer van: nee kk op uit ons kantoor pls.
waarom niet ander land? in NL doen ze altijd irritant, van die hbo HR kutjes die alleen maar cockblocken. praat gewoon direct met medewerkers die de materie weten snap jequote:
Alle eckten.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie zit er in team Noel behalve Noel zelf?
Waar moet ik dan op solliciteren? Het is geen ceo 10k/day baan ofzo, gewoon fucking tijdelijk uitzendwerk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
boven je niveau presteren is ook niks, is beter voor iedereen zo
Ik heb namen nodig voor mijn documentatie. Ik ben de kanker van fok aan het verwerken op dit moment.quote:
je beschrijft hier ongeveer hoe ik me voelquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb namen nodig voor mijn documentatie. Ik ben de kanker van fok aan het verwerken op dit moment.
Hier staan de mensen die ook in TeamNoel zittenquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb namen nodig voor mijn documentatie. Ik ben de kanker van fok aan het verwerken op dit moment.
Jeetje, gaat het?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je beschrijft hier ongeveer hoe ik me voel
Duidelijk, dan ga ik door naar het volgende hoofdstuk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier staan de mensen die ook in TeamNoel zitten
[ afbeelding ]
Lief van je. Je bent een goede jongen en ik gun je geluk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ok gelukkig als je wilt praten hoor ik het graag.
wellicht moet je wat interim reports lezen van bepaalde hout- en papierfabrieken die misschien in amsterdam zitten en dan opbellen naar controller functiesquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar moet ik dan op solliciteren? Het is geen ceo 10k/day baan ofzo, gewoon fucking tijdelijk uitzendwerk.
goeie tipquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wellicht moet je wat interim reports lezen van bepaalde hout- en papierfabrieken die misschien in amsterdam zitten en dan opbellen naar controller functies
ga naar JUICE Promotions.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Veel sollicitanten blabla diegene die het best aansluiten gekozen.
Fokquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind Dima wel zo'n iemand die bij dat ene bedrijf zou werken met dat piramide spel. Ja gvd hoe heet dat bedrijf ook alweer, zijn 3 letters. Ook wel eens topics van geweest op fok
quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind Dima wel zo'n iemand die bij dat ene bedrijf zou werken met dat piramide spel. Ja gvd hoe heet dat bedrijf ook alweer, zijn 3 letters. Ook wel eens topics van geweest op fok
hahah plak er een e achter en het is helemaal van toepassing op jouquote:
Nee thuis.quote:
Ik kreeg ook al bans als ik hem uitschold voordat hij mod werd anders.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:28 schreef Pensylvania het volgende:
wel tof dat we Fylax weer uit kunnen schelden zonder een ban te krijgen
is hij zo'n NBS'er ja?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al bans als ik hem uitschold voordat hij mod werd anders.
Hoezo? En wie is deze 'Tardis.' eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:30 schreef Pensylvania het volgende:
Tardis. Je bent je aan het vervelen he?
Hahaha ja daar vind ik je echt een type voorquote:
kutviool. Omdat je op zo'n beetje alle topics aan het reageren bentquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoezo? En wie is deze 'Tardis.' eigenlijk?
Hallo topkerel van de bovenste plankquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey zielig sukkeltje leuk dat je er ook weer bent
Doe eens even normaal tegen Prof joh randkloot.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey zielig sukkeltje leuk dat je er ook weer bent
Ik zou die avond toch al gaan hoor maar zo bespaar ik toch weer een paar pegels ten gunste van mijn verhuizing ja toch.quote:
Ah oké, veel plezier in ieder geval. Hopelijk valt de film in de smaak.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou die avond toch al gaan hoor maar zo bespaar ik toch weer een paar pegels ten gunste van mijn verhuizing ja toch.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oké, veel plezier in ieder geval. Hopelijk valt de film in de smaak.
Wow deze reactie had ik niet verwacht en ik weet dan ook niet hoe ik hier op moet reagerenquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hallo topkerel van de bovenste plank
Mooie osso vriend?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou die avond toch al gaan hoor maar zo bespaar ik toch weer een paar pegels ten gunste van mijn verhuizing ja toch.
Ik dacht dat we vrienden waren, maar kennelijk denk jij hier totaal anders over.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wow deze reactie had ik niet verwacht en ik weet dan ook niet hoe ik hier op moet reageren
quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren, maar kennelijk denk jij hier totaal anders over.
Kijk en ik dacht dat Noel en ik mortal enemies waren maar blijkbaar zijn we vrienden. Heel verwarrend inderdaad.quote:
Ligt eraan hoe de wind staatquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren, maar kennelijk denk jij hier totaal anders over.
Heb je al je spulletjes al gehaald? Inboedel enzulksquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Kijk en ik dacht dat Noel en ik mortal enemies waren maar blijkbaar zijn we vrienden. Heel verwarrend inderdaad.
Ja Noel ik heb een mooie osso.
Neen eerst vloer en muren. Heb daarna geen geld meer voor inboedel en meubels dus zal een maandje op het laminaat moeten slapen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je al je spulletjes al gehaald? Inboedel enzulks
misschien sociale werkplaats of vragen of ze bij noel nog iemand zoeken??quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar moet ik dan op solliciteren? Het is geen ceo 10k/day baan ofzo, gewoon fucking tijdelijk uitzendwerk.
mensen die op muren slapen i cant evenquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neen eerst vloer en muren. Heb daarna geen geld meer voor muren dus zal een maandje op het laminaat moeten slapen.
Daarom plas ik onder de douche, kan mooi zonder handen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
corrigeer je wel of laat je alles gewoon los?
zo kun je net zo goed niet posten niemand snapt het nogquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja daar moest inboedel en meubels staan. Ben kki gaar.
Jij hebt moeite met dingen begrijpen he? Vooral als er 1 letter op de verkeerde plaats staat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:00 schreef zeer het volgende:
[..]
zo kun je net zo goed niet posten niemand snapt het nog
pic van mufasaquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:01 schreef Faeroer het volgende:
wij zijn al maanden aan het kijken naar een bankstel, maar alles is het net niet en het moet ook wel katten proof zijn. kan Mufasa natuurlijk niet op slechte kwaliteit laten liggen
Dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ga naar seats and sofas echt goede kwaliteit en heel behulpxaam echt hoorquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:01 schreef Faeroer het volgende:
wij zijn al maanden aan het kijken naar een bankstel, maar alles is het net niet en het moet ook wel katten proof zijn. kan Mufasa natuurlijk niet op slechte kwaliteit laten liggen
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik open louter kwaliteit natuurlijk.
Klinkt als een kamperzaak.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga naar seats and sofas echt goede kwaliteit en heel behulpxaam echt hoor
ik zeg eerlijk, wij hadden hier ook 1 met erg goed CV bijna te goed, maar hij had echt zo'n gigantische rotkop en nog kapsones ook. dan tieft je maar lekker gauw op tog? je hoeft geen player gezicht te hebben of mijn tricep genen, maar je moet wel gewoon normaal in de groep liggen snap je?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daarom is Noel er ook zo'n fan vanquote:
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Daarom is Noel er ook zo'n fan van
zal jou es op mijn BBQ pen prikkenquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik zeg eerlijk, wij hadden hier ook 1 met erg goed CV bijna te goed, maar hij had echt zo'n gigantische rotkop en nog kapsones ook. dan tieft je maar lekker gauw op tog? je hoeft geen player gezicht te hebben of mijn tricep genen, maar je moet wel gewoon normaal in de groep liggen snap je?
was hier aantal weken terug zo'n heel lief meisje, redelijk CV maar deed echt haar best bij tweede gesprek, maar had van die issues dat ze haar theebakje omstootte en ging huilen. als je weet dat je zo nerveus kan worden, neem dan geen thee. komt allemaal door die thee emotie, nu zitten we met zo'n slagerboy koelie figuur die ik gewoon op een flinke BBQ pen wil prikken
ik ga Mufasa echt geen mooie bank cadeau doen hoor, hij krijgt de schijt maar. beetje aan mijn kip stukjes zitten als ik Billions of Vikings kijkquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga naar seats and sofas echt goede kwaliteit en heel behulpxaam echt hoor
Wat een vuile hoerquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik ga Mufasa echt geen mooie bank cadeau doen hoor, hij krijgt de schijt maar. beetje aan mijn kip stukjes zitten als ik Billions of Vikings kijk
een kalekutkatquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een vuile hoer
Wat voor kittycat is dat
zo'n boskat, maar dan net niet en hardstikke dik. en maar miauwen dat hij van en op dingen getild wil worden. ik doe het ook nog met m'n stomme kop, krijgt hij helemaal geen cardio meer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een vuile hoer
Wat voor kittycat is dat
tot en met tien schrijf je cijfers in woordenquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met dingen begrijpen he? Vooral als er 1 letter op de verkeerde plaats staat.
Tot en met twintig zelfs.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:23 schreef zeer het volgende:
[..]
tot en met tien schrijf je cijfers in woorden
Derhalve snap ik geen donder van je post, sorry.
dat bepaal jij niet GVDquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Heerlijk man, zon beest. Wil ik ookquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zo'n boskat, maar dan net niet en hardstikke dik. en maar miauwen dat hij van en op dingen getild wil worden. ik doe het ook nog met m'n stomme kop, krijgt hij helemaal geen cardio meer.
hij is verder wel lief hoor, als je maar op je bord eten let
Heb je een nieuw woord geleerd ofxoquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet GVD
Kom hier dat ik ff op je fontanelletje druk
Waarom is datquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:23 schreef zeer het volgende:
[..]
gisteravond herhalingen van Lingo zitten kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je een nieuw woord geleerd ofxo
zijn ze al klaar met die pre-tournament filler?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Dit weekend weer Doctor Who en Dragon Ball Super
Dat leest prettiger in een zin, maar vanaf twintig worden dat te lange woorden dus maken we er cijfers van.quote:
Nee duurt lang. Zondag gaan Gohan en Piccolo weer trainen en wordt Gohan weer een stoere boi.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zijn ze al klaar met die pre-tournament filler?
okquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet GVD
Kom hier dat ik ff op je fontanelletje druk
ik vind het wel raar dat die oude figuren die met pensioen gegaan zijn waarschijnlijk weer met Goku kunnen evenarenquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee duurt lang. Zondag gaan Gohan en Piccolo weer trainen en wordt Gohan weer een stoere boi.
Vind Goku toch een flikkertje, ben altijd #teamgohan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik vind het wel raar dat die oude figuren die met pensioen gegaan zijn waarschijnlijk weer met Goku kunnen evenaren
is ook wel zo, maar tog.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind Goku toch een flikkertje, ben altijd #teamgohan.
er komt een vrouwelijke brolyquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
is ook wel zo, maar tog.
en altijd #teambroli
hahah wat is dezequote:Op vrijdag 28 april 2017 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen middelste plaatje is echt, de bovenste en onderste zijn fanart.
werk jij voor Fok! ?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:33 schreef Oberkullie het volgende:
HALLO HALLO ik kom even zeggen dat ik in mijn vakantie gewoon aan het werk ben
op die onderste wordt ze in haar reet geneuktquote:
Ja Broly zat alleen in de films en is officieel niet canon of nooit echt gebeurd. Nu krijgen we vrouwelijke Broly uit Universe 6quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:33 schreef Oberkullie het volgende:
HALLO HALLO ik kom even zeggen dat ik in mijn vakantie gewoon aan het werk ben
jelly dat je nooit op vakantie kunt heftruckboi?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
net als fokken op vakantie. herkenbaar he
Vind je FOK!ken op vakantie raar?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
net als fokken op vakantie. herkenbaar he
zat vorig jaar nog in Belgrado hoor kweeniequote:Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef zeer het volgende:
[..]
jelly dat je nooit op vakantie kunt heftruckboi?
ik ga naar Utrechtquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Allemaal vrienden die plannen maken met 5 mei. Ga gewoon werken denk ik dan.
snap wel dat je maar 1x per jaar op vakantie kuntquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat vorig jaar nog in Belgrado hoor kweenie
ik geef m´n geld liever uit aan drugs en veel te dure kledingquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
snap wel dat je maar 1x per jaar op vakantie kunt
jammer anders hadden we de tent kunnen slopen bij skip&diequote:Op vrijdag 28 april 2017 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga naar Rotterdam want daar werk ik.
als jouw armbandje je definitie van duur is denk ik dat jij g-star als high fashion zietquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik geef m´n geld liever uit aan drugs en veel te dure kleding
hahahhahaha not even closequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:01 schreef zeer het volgende:
[..]
als jouw armbandje je definitie van duur is denk ik dat jij g-star als high fashion ziet
volgens mij nietquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:01 schreef zeer het volgende:
Is er eigenlijk ook een aspect aan jouw leven dat niet tjap is noel?
ja manquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:03 schreef zeer het volgende:
[..]
overdrijven is jouw manier om je te distantieren van jezelf
Ik ben al bijna drie jaar niet op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
snap wel dat je maar 1x per jaar op vakantie kunt
Had ik leuker gevonden ja.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:00 schreef zeer het volgende:
[..]
jammer anders hadden we de tent kunnen slopen bij skip&die
Das net m´n zomerjasjequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:04 schreef zeer het volgende:
Noel de heftruckman die op cadual friday voor 500 euro aan kleding draagt.
dat ik mad jelly benquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik maar 1900 wat wil je nou eigenlijk zeggen godverdomme.
Het eerste dat ik neerzet in mijn nieuwe appartement is een nieuwe koffiezetapparaat. Kom je op mijn lege vloer koffie drinken en over het industriegebied staren uit mijn raam?quote:
Ik heb niet eens een koffiezetapparaat. Drink dat alleen op m'n werkquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het eerste dat ik neerzet in mijn nieuwe appartement is een nieuwe koffiezetapparaat. Kom je op mijn lege vloer koffie drinken en over het industriegebied staren uit mijn raam?
Ik vind casual wear mooi nou poe.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Dure kleding dragen om je verrotte innerlijk te maskeren.
Ik kleed me gewoon naar mn innerlijk: als de eerste de beste schooierquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Primark-genotquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Alles aan jou is maar gewoontjes ja.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind casual wear mooi nou poe.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles aan jou is maar gewoontjes ja.
Ik drink me helemaal scheel aan koffie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een koffiezetapparaat. Drink dat alleen op m'n werk
Waarom betrek je mij hier bijquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja niet iedereen is een flikkertje die dr martens schoenen draagt hahahahahah
kan alleen cappuccino verdragen. 2 per dag ofzoquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik drink me helemaal scheel aan koffie.
Ik ken geen sneue vegan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk die sneue vegan
had het niet eens over jou
Ja Noel is die coole jongen met lichtjes in zijn schoenen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Is dit groep zes ofzo met dat gejank over kleding
niet broeken kopen tijdens de 2 voor 25 euro actie op zalandoquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik draag broeken van 20 euro van de H&M.
Gefeliciteerd m'n jongen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
Auto goed door de APK gekomen. Goed onderhouden en geen problemen. Scheelt weer cash money boys
Mijn laarzen zijn duurder dan de rest van mn kleren bij elkaarquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja Noel is die coole jongen met lichtjes in zijn schoenen.
Je bent een rijke tatta of je bent het niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
niet broeken kopen tijdens de 2 voor 25 euro actie op zalando
Dat wilde ik vroeger altijd als kleine Azpi alleen mocht niet van mijn vader want hij vond het stomquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja Noel is die coole jongen met lichtjes in zijn schoenen.
Hey mijne ook.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn laarzen zijn duurder dan de rest van mn kleren bij elkaar
ik draag timbs joh debielquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja niet iedereen is een flikkertje die dr martens schoenen draagt hahahahahah
rijk zijnquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent een rijke tatta of je bent het niet.
Omg welke laarzen heb jijquote:
Gewoon regenlaarzen kopen voortaan dan leernicht.quote:
noel srs wie probeer je wijs te maken dat je op een heftruck met een mbo opleiding een riant inkomen hebtquote:
Zalando wordt wel een klikbare link maar heeft geen FOK! click-through linkquote:
Zoals lootboxes op Overwatchquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet je geld weggooien aan nutteloze dingen en in-game content
cachet voornamelijkquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef zeer het volgende:
[..]
noel srs wie probeer je wijs te maken dat je op een heftruck met een mbo opleiding een riant inkomen hebt
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Op internet zeggen dure kleding dragen om je verrotte innerlijk te maskeren.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zalando wordt wel een klikbare link maar heeft geen FOK! click-through linkDanny stomme amateur gvd fix je zooi eens.
Vind die echt lelijkquote:
is goed ik neem jou division plaat meequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het eerste dat ik neerzet in mijn nieuwe appartement is een nieuwe koffiezetapparaat. Kom je op mijn lege vloer koffie drinken en over het industriegebied staren uit mijn raam?
deze man snaptquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet je geld weggooien aan nutteloze dingen en in-game content
valt me op dat ng en cachet allebei de achterlijk doorzichtige gewoonte hebben eenquote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, jij hoeft ze niet te dragen.
Ik koop vet vaak season passes en stop dan met spelen zodra ik het spel uit heb gespeeld zodat ik nooit DLC aanraak. Vet kut.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
deze man snapt
shit mag wel alleen cosmetic zijn zodat het ultieme geldverspilling is.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
valt me op dat ng en cachet allebei de achterlijk doorzichtige gewoonte hebben een-PI te nemen als ze proberen iemand te overtuigen als ze gigantisch uit hun nek lullen
scheelt dat ik niet op een heftruck zitquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef zeer het volgende:
[..]
noel srs wie probeer je wijs te maken dat je op een heftruck met een mbo opleiding een riant inkomen hebt
Hallo mijn zon, maan en sterrenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:25 schreef zeer het volgende:
[..]
hallo perfecte kraamkamer voor mijn zaad
season pass kopenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik koop vet vaak season passes en stop dan met spelen zodra ik het spel uit heb gespeeld zodat ik nooit DLC aanraak. Vet kut.
echt niveau ng monjelly jd i cant evenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je deze gebruikt heb je sowieso de discussie gewonnen
Geilquote:
Ik vind het feit dat ze legit boos worden ook wel doorzichtig.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
valt me op dat ng en cachet allebei de achterlijk doorzichtige gewoonte hebben een-PI te nemen als ze proberen iemand te overtuigen als ze gigantisch uit hun nek lullen
wat praat jij tegen tardis met zo'n grote mond bruhquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
season pass kopen
jij preordert ook zeker. jij bent de kanker van de game-industrie.
Nee nooit.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
season pass kopen
jij preordert ook zeker. jij bent de kanker van de game-industrie.
mag ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wat praat jij tegen tardis met zo'n grote mond bruh
Ik heb vandaag twee taarten gebakken voor mn moeders bday morgen. Ben echt perfecte dochterquote:
Hjb tegen mozy zoek je ruzie ofzo gekquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wat praat jij tegen tardis met zo'n grote mond bruh
Wat voor taartenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee taarten gebakken voor mn moeders bday morgen. Ben echt perfecte dochter
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat ze legit boos worden ook wel doorzichtig.
Deze timingquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tyf je toch lekker op met je sterke sociaal economische achtergrond stakkerboy
ik wil je zo laten shinen dat we de maan van de hemel bangen net zo lang dat je sterretjes zietquote:
Ik wil over 2 weken een taart bakken voor mijn housewarming. Heb je nog ideeën?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee taarten gebakken voor mn moeders bday morgen. Ben echt perfecte dochter
Appeltaart want mn moeder is een basic bitch en sticky caramelbrowniequote:
SOW.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sorry je post is niet zichtbaar door alle diploma's die ik wel hebquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nu maar je blijft van tardis af, hij is beetje druk maar wel goede boyquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb tegen mozy zoek je ruzie ofzo gek
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry je post is niet zichtbaar door alle diploma's die ik wel heb
Mokkacheesecake met chocoladeganachequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil over 2 weken een taart bakken voor mijn housewarming. Heb je nog ideeën?
Moet ik daarvoor in en uitchecken? Want heb wel langer dan een uur nodig om jullie te laten lijden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
kom allemaal battle royale utrecht cs perron 8 18:15
YEAR.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
It's the most wonderful time of the
zullen we ook nog een creampie makenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Opkerenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
It's the most wonderful time of the
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |