hahah wat is dezequote:Op vrijdag 28 april 2017 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen middelste plaatje is echt, de bovenste en onderste zijn fanart.
werk jij voor Fok! ?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:33 schreef Oberkullie het volgende:
HALLO HALLO ik kom even zeggen dat ik in mijn vakantie gewoon aan het werk ben
op die onderste wordt ze in haar reet geneuktquote:
Ja Broly zat alleen in de films en is officieel niet canon of nooit echt gebeurd. Nu krijgen we vrouwelijke Broly uit Universe 6quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:33 schreef Oberkullie het volgende:
HALLO HALLO ik kom even zeggen dat ik in mijn vakantie gewoon aan het werk ben
jelly dat je nooit op vakantie kunt heftruckboi?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
net als fokken op vakantie. herkenbaar he
Vind je FOK!ken op vakantie raar?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
net als fokken op vakantie. herkenbaar he
zat vorig jaar nog in Belgrado hoor kweeniequote:Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef zeer het volgende:
[..]
jelly dat je nooit op vakantie kunt heftruckboi?
ik ga naar Utrechtquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Allemaal vrienden die plannen maken met 5 mei. Ga gewoon werken denk ik dan.
snap wel dat je maar 1x per jaar op vakantie kuntquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat vorig jaar nog in Belgrado hoor kweenie
ik geef m´n geld liever uit aan drugs en veel te dure kledingquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
snap wel dat je maar 1x per jaar op vakantie kunt
jammer anders hadden we de tent kunnen slopen bij skip&diequote:Op vrijdag 28 april 2017 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga naar Rotterdam want daar werk ik.
als jouw armbandje je definitie van duur is denk ik dat jij g-star als high fashion zietquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik geef m´n geld liever uit aan drugs en veel te dure kleding
hahahhahaha not even closequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:01 schreef zeer het volgende:
[..]
als jouw armbandje je definitie van duur is denk ik dat jij g-star als high fashion ziet
volgens mij nietquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:01 schreef zeer het volgende:
Is er eigenlijk ook een aspect aan jouw leven dat niet tjap is noel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |