Wat een vuile hoerquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik ga Mufasa echt geen mooie bank cadeau doen hoor, hij krijgt de schijt maar. beetje aan mijn kip stukjes zitten als ik Billions of Vikings kijk
een kalekutkatquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een vuile hoer
Wat voor kittycat is dat
zo'n boskat, maar dan net niet en hardstikke dik. en maar miauwen dat hij van en op dingen getild wil worden. ik doe het ook nog met m'n stomme kop, krijgt hij helemaal geen cardio meer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een vuile hoer
Wat voor kittycat is dat
tot en met tien schrijf je cijfers in woordenquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met dingen begrijpen he? Vooral als er 1 letter op de verkeerde plaats staat.
Tot en met twintig zelfs.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:23 schreef zeer het volgende:
[..]
tot en met tien schrijf je cijfers in woorden
Derhalve snap ik geen donder van je post, sorry.
dat bepaal jij niet GVDquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Heerlijk man, zon beest. Wil ik ookquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zo'n boskat, maar dan net niet en hardstikke dik. en maar miauwen dat hij van en op dingen getild wil worden. ik doe het ook nog met m'n stomme kop, krijgt hij helemaal geen cardio meer.
hij is verder wel lief hoor, als je maar op je bord eten let
Heb je een nieuw woord geleerd ofxoquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet GVD
Kom hier dat ik ff op je fontanelletje druk
Waarom is datquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:23 schreef zeer het volgende:
[..]
gisteravond herhalingen van Lingo zitten kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je een nieuw woord geleerd ofxo
zijn ze al klaar met die pre-tournament filler?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Dit weekend weer Doctor Who en Dragon Ball Super
Dat leest prettiger in een zin, maar vanaf twintig worden dat te lange woorden dus maken we er cijfers van.quote:
Nee duurt lang. Zondag gaan Gohan en Piccolo weer trainen en wordt Gohan weer een stoere boi.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zijn ze al klaar met die pre-tournament filler?
okquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet GVD
Kom hier dat ik ff op je fontanelletje druk
ik vind het wel raar dat die oude figuren die met pensioen gegaan zijn waarschijnlijk weer met Goku kunnen evenarenquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee duurt lang. Zondag gaan Gohan en Piccolo weer trainen en wordt Gohan weer een stoere boi.
Vind Goku toch een flikkertje, ben altijd #teamgohan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik vind het wel raar dat die oude figuren die met pensioen gegaan zijn waarschijnlijk weer met Goku kunnen evenaren
is ook wel zo, maar tog.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind Goku toch een flikkertje, ben altijd #teamgohan.
er komt een vrouwelijke brolyquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
is ook wel zo, maar tog.
en altijd #teambroli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |