pic van mufasaquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:01 schreef Faeroer het volgende:
wij zijn al maanden aan het kijken naar een bankstel, maar alles is het net niet en het moet ook wel katten proof zijn. kan Mufasa natuurlijk niet op slechte kwaliteit laten liggen
Dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Veel sollicitanten blabla diegene die het best aansluiten gekozen.
Ga naar seats and sofas echt goede kwaliteit en heel behulpxaam echt hoorquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:01 schreef Faeroer het volgende:
wij zijn al maanden aan het kijken naar een bankstel, maar alles is het net niet en het moet ook wel katten proof zijn. kan Mufasa natuurlijk niet op slechte kwaliteit laten liggen
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik open louter kwaliteit natuurlijk.
Klinkt als een kamperzaak.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga naar seats and sofas echt goede kwaliteit en heel behulpxaam echt hoor
ik zeg eerlijk, wij hadden hier ook 1 met erg goed CV bijna te goed, maar hij had echt zo'n gigantische rotkop en nog kapsones ook. dan tieft je maar lekker gauw op tog? je hoeft geen player gezicht te hebben of mijn tricep genen, maar je moet wel gewoon normaal in de groep liggen snap je?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Veel sollicitanten blabla diegene die het best aansluiten gekozen.
Daarom is Noel er ook zo'n fan vanquote:
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Daarom is Noel er ook zo'n fan van
zal jou es op mijn BBQ pen prikkenquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik zeg eerlijk, wij hadden hier ook 1 met erg goed CV bijna te goed, maar hij had echt zo'n gigantische rotkop en nog kapsones ook. dan tieft je maar lekker gauw op tog? je hoeft geen player gezicht te hebben of mijn tricep genen, maar je moet wel gewoon normaal in de groep liggen snap je?
was hier aantal weken terug zo'n heel lief meisje, redelijk CV maar deed echt haar best bij tweede gesprek, maar had van die issues dat ze haar theebakje omstootte en ging huilen. als je weet dat je zo nerveus kan worden, neem dan geen thee. komt allemaal door die thee emotie, nu zitten we met zo'n slagerboy koelie figuur die ik gewoon op een flinke BBQ pen wil prikken
ik ga Mufasa echt geen mooie bank cadeau doen hoor, hij krijgt de schijt maar. beetje aan mijn kip stukjes zitten als ik Billions of Vikings kijkquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga naar seats and sofas echt goede kwaliteit en heel behulpxaam echt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |