Ondertussen geilen jullie wel op die 2 sappige tetten...quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 april 2017 14:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gaat denk ik nog wel even duren die ontmaagding van jou.
De gemiddelde user over wie dit topic gaat zou god op zijn blote knietjes bedanken als deze vrouw bereid zou zijn hen an hun maagdelijkheid af te helpen.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn:
[ afbeelding ]
Of jij faalt gewoon, dat kan ookquote:Op woensdag 26 april 2017 17:43 schreef Piet_Jan het volgende:
Het leven is als een sinus, er is welvaart dankzij het oude systeem, mannen hebben genoeg seks. Resultaat van welvaart, vrouwen meer vrijheid weinig mannen hebben seks. En het zal weer in het oude systeem terugvallen of erger
Ik ben altijd heel positief over vrouwen: lees dinnie. Ik vind dinnie lief. Waarom klik je nooit op mijn topics?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:03 schreef iDonkey het volgende:
Ja hallo, hier jullie favoriete feminist, hi ha ho.
Nee ff zonder dollen. Waarom zitten al die 'mannen'/jochies hier zo te klagen over vrouwen/meiden? Het valt mij steeds meer op dat er KLB-topics worden geopend met een klacht over vrouwen/meiden.
Is het de frustratie omdat het in het echte leven allemaal niet wil lukken, en het vanaf het zolderkamertje allemaal veilig is om deze frustratie anoniem te uiten?
KLB / Dikkig vrouwvolk op Tinder
KLB / meiden op instagram
KLB / Vrouwelijke politieagenten
KLB / "Social media influencer" meisjes. Gewoon webcam girls zonder sex!
KLB / Vrouwen welke 'leren' broeken dragen
KLB / werkende vrouwen.
Ik bedoel, er zitten ook dikke mannen op Tinder hoor
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel positief over vrouwen: lees dinnie. Ik vind dinnie lief. Waarom klik je nooit op mijn topics?
Ooh en ik vind jou ook lievvvvvvv
Ies kleurrijk man.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:49 schreef bamibij het volgende:
De act van Nikonlover mag ook wel eens stoppen.
quote:
Ja baas.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:49 schreef bamibij het volgende:
De act van Nikonlover mag ook wel eens stoppen.
Dankuquote:
Gelukkig maar. Anders is er voor mij ook geen lol meer aan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Het is veel treuriger dat na 5+ jaar aan dinniegezeur mensen nog steeds niet geleerd hebben het gewoon te negeren.
Dat niet alleen. Dan gaan ze ook bij je weg omdat ze jou een watje vinden. Vrouwen zijn in honderdduizenden jaren altijd al de zwakkeren geweest en ze voelen zich altijd veilig bij de sterkere. Dat die sterkere hun niet respecteert en keihard op hun plek wijst nemen ze maar voor lief.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:34 schreef Swaggmon het volgende:
je moet ze gewoon op hun plek wijzen en geen respect geven. Doe je dit wel dan krijg je feminisme
quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:31 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Ik mag eigenlijk geen slechte invloed uitoefenen op mensen, maar als de vrouwen hier nou wat vaker de mannen op hun plek zetten, dan ontstaat er vanzelf wel weer een evenwicht.
En voor mij is het dan ook een stukje minder leuk, want ik vind dat geschuimbek vaak ook grappig om te zienquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders is er voor mij ook geen lol meer aan.
Ja! Gaaf tochquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En voor mij is het dan ook een stukje minder leuk, want ik vind dat geschuimbek vaak ook grappig om te zien
Hoe moet ik dat weten?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarcasme, klootviool. Zoek dat woord eens op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |