Ja.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:03 schreef iDonkey het volgende:
Is het de frustratie omdat het in het echte leven allemaal niet wil lukken
Waar de gemiddelde FOK!er ook geen kans bij maakt...quote:Op woensdag 26 april 2017 11:09 schreef Fatoeman het volgende:
Denk dat het gewoon in het buitenland anders zou zijn, want knappere vrouwen
En me mooie gedichtje nu denk je toch wel dat ik een nieuwere laptop heb dan die gekke foto?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:07 schreef Oberkullie het volgende:
Ik stel mij de gemiddelde FOK!er zo voor:
[ afbeelding ]
Dus neem weinig aanstoot aan dat soort topics
Ohja dat gedichtquote:Op woensdag 26 april 2017 11:11 schreef MajoorDruiloor het volgende:
[..]
En me mooie gedichtje nu denk je toch wel dat ik een nieuwere laptop heb dan die gekke foto?
quote:Op woensdag 26 april 2017 11:07 schreef Oberkullie het volgende:
Ik stel mij de gemiddelde FOK!er zo voor:
[ afbeelding ]
Dus neem weinig aanstoot aan dat soort topics
Ik welquote:Op woensdag 26 april 2017 11:10 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Waar de gemiddelde FOK!er ook geen kans bij maakt...
Dit+volledig viva-forum. Dus...quote:Op woensdag 26 april 2017 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
R&P / Het gedrag van veel mannen op datingsites
R&P / Het gedrag van een man na een relatiebreuk.
EN NU JIJ WEER TS.
Zo zijn we toch niet getrouwdquote:Op woensdag 26 april 2017 11:15 schreef jogy het volgende:
Niemand houd je tegen om manonvriendelijke topics aan te maken hoor. Niets aan de hand.
Dat zijn er maar twee.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
R&P / Het gedrag van veel mannen op datingsites
R&P / Het gedrag van een man na een relatiebreuk.
EN NU JIJ WEER TS.
Dat moet nog blijken.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik wel
Oogcontact, haartjes friemelen...
Alsnog, vrouwen zijn niet veel anders ook al denken jullie van welquote:Op woensdag 26 april 2017 11:20 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Ik heb het over KLB. Leer lezen. Mafkees.
Dat tweede topic wat jij poste was niet eens een klaag over mannen maar eerder een vraag.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Alsnog, vrouwen zijn niet veel anders ook al denken jullie van wel
Welk topic?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:24 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Dat tweede topic wat jij poste was niet eens een klaag over mannen maar eerder een vraag.
wie is Manon ?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:15 schreef jogy het volgende:
Niemand houd je tegen om manonvriendelijke topics aan te maken hoor. Niets aan de hand.
Dit zijn er maar 6.quote:
Zo hee! Zčs voorbeelden van klachten over VROUWEN! Ennuh... over wie/wat denk je dat het merendeel van de rest van de klachten gaat? Huh?quote:
Die post duurde veel te lang bij mij om door te komen.quote:
Ik was wel heel dronken die ene week in las Vegas. Zou het?quote:
Heb ze alleen van de maand april gepakt. Snuggerequote:Op woensdag 26 april 2017 11:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zo hee! Zčs voorbeelden van klachten over VROUWEN! Ennuh... over wie/wat denk je dat het merendeel van de rest van de klachten gaat? Huh?
quote:Op woensdag 26 april 2017 12:34 schreef Swaggmon het volgende:
Ben je vriendelijk tegen jouw stofzuiger of andere voorwerpen? Een vrouw is niks meer dan een veredelde slaaf voor de man, je moet ze gewoon op hun plek wijzen en geen respect geven. Doe je dit wel dan krijg je feminisme, wat een soort kanker van de maatschappij is. Vrouwen+respect=feminisme=kanker
Vooroordelenquote:Op woensdag 26 april 2017 12:35 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Mannen die in de slachtofferrol kruipen
Waar haal je het gore lef vandaan om mijn geniale topic in dat rijtje te plaatsen.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:35 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Heb ze alleen van de maand april gepakt. Snuggere
TS lijkt een beetje overstuur.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar haal je het gore lef vandaan om mijn geniale topic in dat rijtje te plaatsen.
Verder ben je een aandachtshoer en te dom om te poepen.
quote:Op woensdag 26 april 2017 12:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar haal je het gore lef vandaan om mijn geniale topic in dat rijtje te plaatsen.
Verder ben je een aandachtshoer en te dom om te poepen.
Ik kan je daar trouwens een serieuze uitleg over geven.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:03 schreef iDonkey het volgende:
Ja hallo, hier jullie favoriete feminist, hi ha ho.
Nee ff zonder dollen. Waarom zitten al die 'mannen'/jochies hier zo te klagen over vrouwen/meiden? Het valt mij steeds meer op dat er KLB-topics worden geopend met een klacht over vrouwen/meiden.
Is het de frustratie omdat het in het echte leven allemaal niet wil lukken, en het vanaf het zolderkamertje allemaal veilig is om deze frustratie anoniem te uiten?
KLB / Dikkig vrouwvolk op Tinder
KLB / meiden op instagram
KLB / Vrouwelijke politieagenten
KLB / "Social media influencer" meisjes. Gewoon webcam girls zonder sex!
KLB / Vrouwen welke 'leren' broeken dragen
KLB / werkende vrouwen.
Ik bedoel, er zitten ook dikke mannen op Tinder hoor
hoe hebben ze 't eigenlijk voor elkaar gekregen om te emanciperen, gelijke rechten etc.. ? dat moet echt teruggedraaid worden.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:34 schreef Swaggmon het volgende:
je moet ze gewoon op hun plek wijzen en geen respect geven.
Ja dit dusquote:Op woensdag 26 april 2017 13:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik kan je daar trouwens een serieuze uitleg over geven.
Ik denk dat een hoop mannen vanaf hun jeugd zo ontiegelijk veelvuldig geindoctrineerd worden met de perceptie dat vrouwen beter zijn, meer bescherming verdienen, iets magisch hebben wat respect behoeft.
Als je wat ouder wordt en je merkt dat vrouwen ook maar mensen zijn en je begint een beetje vraagtekens te zetten bij al dat maatschappelijke verafgoding dan kan zich dat uiten in (soms over) kritische topics op het internet om een beetje balans terug te brengen.
Als we stoppen met vrouwen op de troon te zetten zal dat soort gedrag verminderen.
Pics van gruizige Gerdaquote:Op woensdag 26 april 2017 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Terechte klacht maar ik zou me er niet aan storen. 99% van de users die zo negatief zijn over vrouwen hebben nog nooit een vrouw aangeraakt, laat staan een vrouw zo ver gekregen hebben haar slipje uit te trekken. Ze zullen ook nooit een vrouw aanraken of in hun slipje geraken, dat frustreert, dus ga je online vrouwen haten vanaf je zolderkamer.
En geloof mij, als gruizige gerda van 150 kg naakt op hun bed zou liggen. zouden ze er zo op duiken en zielsgelukkig zijn. Maar zelfs gruizige Gerda krijgen ze niet zo ver dus blijft het bij rukken op de zolderkamer.
quote:
Zou gevenquote:
Vrouwen die de deegroller links laten liggenquote:Op woensdag 26 april 2017 12:35 schreef iDonkey het volgende:
Haha, Hexagon is eigenlijk zelf een vrouwquote:Op woensdag 26 april 2017 14:21 schreef Hexagon het volgende:
Dat komt omdat het hier vol zit met gefrustreerde maagdjes die in werkelijkheid nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken en die voorlopig nog in hun bedje bij moeder thuis Mogen handkarren. En hun totale falen bij vrouwen komen ze hier afreageren met vrouwonvriendelijke posts waarmee ze denken stoer te doen.
Achterlijke imbeciel.quote:
Gaat denk ik nog wel even duren die ontmaagding van jou.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Haha, Hexagon is eigenlijk zelf een vrouw
Haha, inderdaad. Ze zouden al hun ziel verkopen om een knuffel te krijgen van het minst populaire meisje van de klas.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Terechte klacht maar ik zou me er niet aan storen. 99% van de users die zo negatief zijn over vrouwen hebben nog nooit een vrouw aangeraakt, laat staan een vrouw zo ver gekregen hebben haar slipje uit te trekken. Ze zullen ook nooit een vrouw aanraken of in hun slipje geraken, dat frustreert, dus ga je online vrouwen haten vanaf je zolderkamer.
En geloof mij, als gruizige gerda van 150 kg naakt op hun bed zou liggen. zouden ze er zo op duiken en zielsgelukkig zijn. Maar zelfs gruizige Gerda krijgen ze niet zo ver dus blijft het bij rukken op de zolderkamer.
moet je voor de grap het laatste topic van kapitein openenquote:Op woensdag 26 april 2017 14:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ze zouden al hun ziel verkopen om een knuffel te krijgen van het minst populaire meisje van de klas.
Maar uiteindelijk trouwen ze wel met een of ander kort pittig kapsel type.
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn:quote:Op woensdag 26 april 2017 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
Moet je eens op Facebook/twitter etc. kijken naar al die feministen die op echt ALLES zeiken![]()
![]()
Feministen, idd.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn:
[ afbeelding ]
Dus, jij vindt jezelf met deze posts wél vrouwvriendelijk?quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef iDonkey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hou je bek wijf!quote:Op woensdag 26 april 2017 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus, jij vindt jezelf met deze posts wél vrouwvriendelijk?
Daarom speel ik mijn kaarten nu ook op een leuk slank wijfie. Want die gerda zou ik echt niet geil van wordenquote:Op woensdag 26 april 2017 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ondertussen geilen jullie wel op die 2 sappige tetten...quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef iDonkey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 april 2017 14:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gaat denk ik nog wel even duren die ontmaagding van jou.
De gemiddelde user over wie dit topic gaat zou god op zijn blote knietjes bedanken als deze vrouw bereid zou zijn hen an hun maagdelijkheid af te helpen.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef iDonkey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of jij faalt gewoon, dat kan ookquote:Op woensdag 26 april 2017 17:43 schreef Piet_Jan het volgende:
Het leven is als een sinus, er is welvaart dankzij het oude systeem, mannen hebben genoeg seks. Resultaat van welvaart, vrouwen meer vrijheid weinig mannen hebben seks. En het zal weer in het oude systeem terugvallen of erger
Ik ben altijd heel positief over vrouwen: lees dinnie. Ik vind dinnie lief. Waarom klik je nooit op mijn topics?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:03 schreef iDonkey het volgende:
Ja hallo, hier jullie favoriete feminist, hi ha ho.
Nee ff zonder dollen. Waarom zitten al die 'mannen'/jochies hier zo te klagen over vrouwen/meiden? Het valt mij steeds meer op dat er KLB-topics worden geopend met een klacht over vrouwen/meiden.
Is het de frustratie omdat het in het echte leven allemaal niet wil lukken, en het vanaf het zolderkamertje allemaal veilig is om deze frustratie anoniem te uiten?
KLB / Dikkig vrouwvolk op Tinder
KLB / meiden op instagram
KLB / Vrouwelijke politieagenten
KLB / "Social media influencer" meisjes. Gewoon webcam girls zonder sex!
KLB / Vrouwen welke 'leren' broeken dragen
KLB / werkende vrouwen.
Ik bedoel, er zitten ook dikke mannen op Tinder hoor
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel positief over vrouwen: lees dinnie. Ik vind dinnie lief. Waarom klik je nooit op mijn topics?
Ooh en ik vind jou ook lievvvvvvv
Ies kleurrijk man.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:49 schreef bamibij het volgende:
De act van Nikonlover mag ook wel eens stoppen.
quote:
Ja baas.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:49 schreef bamibij het volgende:
Dankuquote:
Gelukkig maar. Anders is er voor mij ook geen lol meer aan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Het is veel treuriger dat na 5+ jaar aan dinniegezeur mensen nog steeds niet geleerd hebben het gewoon te negeren.
Dat niet alleen. Dan gaan ze ook bij je weg omdat ze jou een watje vinden. Vrouwen zijn in honderdduizenden jaren altijd al de zwakkeren geweest en ze voelen zich altijd veilig bij de sterkere. Dat die sterkere hun niet respecteert en keihard op hun plek wijst nemen ze maar voor lief.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:34 schreef Swaggmon het volgende:
je moet ze gewoon op hun plek wijzen en geen respect geven. Doe je dit wel dan krijg je feminisme
quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:31 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Ik mag eigenlijk geen slechte invloed uitoefenen op mensen, maar als de vrouwen hier nou wat vaker de mannen op hun plek zetten, dan ontstaat er vanzelf wel weer een evenwicht.
En voor mij is het dan ook een stukje minder leuk, want ik vind dat geschuimbek vaak ook grappig om te zienquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders is er voor mij ook geen lol meer aan.
Ja! Gaaf tochquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En voor mij is het dan ook een stukje minder leuk, want ik vind dat geschuimbek vaak ook grappig om te zien
Hoe moet ik dat weten?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarcasme, klootviool. Zoek dat woord eens op.
Autisten kunnen andere autisten ook niet goed herkennenquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?Zet er dan een sarcastische smilie bij aub. Ik heb autisme en ik kan sarcasme niet goed herkennen.
Ja maar jij bent nog heel jong. Als jij de leeftijd van notoire fokmaagden hebt bereikt wordt jij geil van alles waar een gat in zit. Ook van Gerda.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:54 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Daarom speel ik mijn kaarten nu ook op een leuk slank wijfie. Want die gerda zou ik echt niet geil van worden
Eensch. Hopen dat ik niet zo'n maagd wordquote:Op vrijdag 28 april 2017 21:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog heel jong. Als jij de leeftijd van notoire fokmaagden hebt bereikt wordt jij geil van alles waar een gat in zit. Ook van Gerda.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:49 schreef bamibij het volgende:
Ik negeer die zooi gewoon inderdaad, maar als je al zo'n topic ziet staan denk je alquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Het is veel treuriger dat na 5+ jaar aan dinniegezeur mensen nog steeds niet geleerd hebben het gewoon te negeren.
Oke anthonie24quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?Zet er dan een sarcastische smilie bij aub. Ik heb autisme en ik kan sarcasme niet goed herkennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |