Autisten kunnen andere autisten ook niet goed herkennenquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?Zet er dan een sarcastische smilie bij aub. Ik heb autisme en ik kan sarcasme niet goed herkennen.
Ja maar jij bent nog heel jong. Als jij de leeftijd van notoire fokmaagden hebt bereikt wordt jij geil van alles waar een gat in zit. Ook van Gerda.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:54 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Daarom speel ik mijn kaarten nu ook op een leuk slank wijfie. Want die gerda zou ik echt niet geil van worden
Eensch. Hopen dat ik niet zo'n maagd wordquote:Op vrijdag 28 april 2017 21:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog heel jong. Als jij de leeftijd van notoire fokmaagden hebt bereikt wordt jij geil van alles waar een gat in zit. Ook van Gerda.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:49 schreef bamibij het volgende:
De act van Nikonlover mag ook wel eens stoppen.
Ik negeer die zooi gewoon inderdaad, maar als je al zo'n topic ziet staan denk je alquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Het is veel treuriger dat na 5+ jaar aan dinniegezeur mensen nog steeds niet geleerd hebben het gewoon te negeren.
Oke anthonie24quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?Zet er dan een sarcastische smilie bij aub. Ik heb autisme en ik kan sarcasme niet goed herkennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |