hoe hebben ze 't eigenlijk voor elkaar gekregen om te emanciperen, gelijke rechten etc.. ? dat moet echt teruggedraaid worden.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:34 schreef Swaggmon het volgende:
je moet ze gewoon op hun plek wijzen en geen respect geven.
Ja dit dusquote:Op woensdag 26 april 2017 13:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik kan je daar trouwens een serieuze uitleg over geven.
Ik denk dat een hoop mannen vanaf hun jeugd zo ontiegelijk veelvuldig geindoctrineerd worden met de perceptie dat vrouwen beter zijn, meer bescherming verdienen, iets magisch hebben wat respect behoeft.
Als je wat ouder wordt en je merkt dat vrouwen ook maar mensen zijn en je begint een beetje vraagtekens te zetten bij al dat maatschappelijke verafgoding dan kan zich dat uiten in (soms over) kritische topics op het internet om een beetje balans terug te brengen.
Als we stoppen met vrouwen op de troon te zetten zal dat soort gedrag verminderen.
Pics van gruizige Gerdaquote:Op woensdag 26 april 2017 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Terechte klacht maar ik zou me er niet aan storen. 99% van de users die zo negatief zijn over vrouwen hebben nog nooit een vrouw aangeraakt, laat staan een vrouw zo ver gekregen hebben haar slipje uit te trekken. Ze zullen ook nooit een vrouw aanraken of in hun slipje geraken, dat frustreert, dus ga je online vrouwen haten vanaf je zolderkamer.
En geloof mij, als gruizige gerda van 150 kg naakt op hun bed zou liggen. zouden ze er zo op duiken en zielsgelukkig zijn. Maar zelfs gruizige Gerda krijgen ze niet zo ver dus blijft het bij rukken op de zolderkamer.
quote:
Zou gevenquote:
Vrouwen die de deegroller links laten liggenquote:Op woensdag 26 april 2017 12:35 schreef iDonkey het volgende:
Mannen die in de slachtofferrol kruipen
Haha, Hexagon is eigenlijk zelf een vrouwquote:Op woensdag 26 april 2017 14:21 schreef Hexagon het volgende:
Dat komt omdat het hier vol zit met gefrustreerde maagdjes die in werkelijkheid nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken en die voorlopig nog in hun bedje bij moeder thuis Mogen handkarren. En hun totale falen bij vrouwen komen ze hier afreageren met vrouwonvriendelijke posts waarmee ze denken stoer te doen.
Achterlijke imbeciel.quote:
Gaat denk ik nog wel even duren die ontmaagding van jou.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Haha, Hexagon is eigenlijk zelf een vrouw
Haha, inderdaad. Ze zouden al hun ziel verkopen om een knuffel te krijgen van het minst populaire meisje van de klas.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Terechte klacht maar ik zou me er niet aan storen. 99% van de users die zo negatief zijn over vrouwen hebben nog nooit een vrouw aangeraakt, laat staan een vrouw zo ver gekregen hebben haar slipje uit te trekken. Ze zullen ook nooit een vrouw aanraken of in hun slipje geraken, dat frustreert, dus ga je online vrouwen haten vanaf je zolderkamer.
En geloof mij, als gruizige gerda van 150 kg naakt op hun bed zou liggen. zouden ze er zo op duiken en zielsgelukkig zijn. Maar zelfs gruizige Gerda krijgen ze niet zo ver dus blijft het bij rukken op de zolderkamer.
moet je voor de grap het laatste topic van kapitein openenquote:Op woensdag 26 april 2017 14:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ze zouden al hun ziel verkopen om een knuffel te krijgen van het minst populaire meisje van de klas.
Maar uiteindelijk trouwen ze wel met een of ander kort pittig kapsel type.
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn:quote:Op woensdag 26 april 2017 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
Moet je eens op Facebook/twitter etc. kijken naar al die feministen die op echt ALLES zeiken![]()
![]()
Feministen, idd.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn:
[ afbeelding ]
Dus, jij vindt jezelf met deze posts wél vrouwvriendelijk?quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn:
[ afbeelding ]
Hou je bek wijf!quote:Op woensdag 26 april 2017 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus, jij vindt jezelf met deze posts wél vrouwvriendelijk?
Daarom speel ik mijn kaarten nu ook op een leuk slank wijfie. Want die gerda zou ik echt niet geil van wordenquote:Op woensdag 26 april 2017 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |