noel srs wie probeer je wijs te maken dat je op een heftruck met een mbo opleiding een riant inkomen hebtquote:
Zalando wordt wel een klikbare link maar heeft geen FOK! click-through linkquote:
Zoals lootboxes op Overwatchquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet je geld weggooien aan nutteloze dingen en in-game content
cachet voornamelijkquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef zeer het volgende:
[..]
noel srs wie probeer je wijs te maken dat je op een heftruck met een mbo opleiding een riant inkomen hebt
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Op internet zeggen dure kleding dragen om je verrotte innerlijk te maskeren.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zalando wordt wel een klikbare link maar heeft geen FOK! click-through linkDanny stomme amateur gvd fix je zooi eens.
Vind die echt lelijkquote:
is goed ik neem jou division plaat meequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het eerste dat ik neerzet in mijn nieuwe appartement is een nieuwe koffiezetapparaat. Kom je op mijn lege vloer koffie drinken en over het industriegebied staren uit mijn raam?
deze man snaptquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet je geld weggooien aan nutteloze dingen en in-game content
valt me op dat ng en cachet allebei de achterlijk doorzichtige gewoonte hebben eenquote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, jij hoeft ze niet te dragen.
Ik koop vet vaak season passes en stop dan met spelen zodra ik het spel uit heb gespeeld zodat ik nooit DLC aanraak. Vet kut.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
deze man snapt
shit mag wel alleen cosmetic zijn zodat het ultieme geldverspilling is.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
valt me op dat ng en cachet allebei de achterlijk doorzichtige gewoonte hebben een-PI te nemen als ze proberen iemand te overtuigen als ze gigantisch uit hun nek lullen
scheelt dat ik niet op een heftruck zitquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef zeer het volgende:
[..]
noel srs wie probeer je wijs te maken dat je op een heftruck met een mbo opleiding een riant inkomen hebt
Hallo mijn zon, maan en sterrenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:25 schreef zeer het volgende:
[..]
hallo perfecte kraamkamer voor mijn zaad
season pass kopenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik koop vet vaak season passes en stop dan met spelen zodra ik het spel uit heb gespeeld zodat ik nooit DLC aanraak. Vet kut.
echt niveau ng monjelly jd i cant evenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je deze gebruikt heb je sowieso de discussie gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |