quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles aan jou is maar gewoontjes ja.
Ik drink me helemaal scheel aan koffie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een koffiezetapparaat. Drink dat alleen op m'n werk
Waarom betrek je mij hier bijquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja niet iedereen is een flikkertje die dr martens schoenen draagt hahahahahah
kan alleen cappuccino verdragen. 2 per dag ofzoquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik drink me helemaal scheel aan koffie.
Ik ken geen sneue vegan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk die sneue vegan
had het niet eens over jou
Ja Noel is die coole jongen met lichtjes in zijn schoenen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Is dit groep zes ofzo met dat gejank over kleding
niet broeken kopen tijdens de 2 voor 25 euro actie op zalandoquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik draag broeken van 20 euro van de H&M.
Gefeliciteerd m'n jongen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
Auto goed door de APK gekomen. Goed onderhouden en geen problemen. Scheelt weer cash money boys
Mijn laarzen zijn duurder dan de rest van mn kleren bij elkaarquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja Noel is die coole jongen met lichtjes in zijn schoenen.
Je bent een rijke tatta of je bent het niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
niet broeken kopen tijdens de 2 voor 25 euro actie op zalando
Dat wilde ik vroeger altijd als kleine Azpi alleen mocht niet van mijn vader want hij vond het stomquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja Noel is die coole jongen met lichtjes in zijn schoenen.
Hey mijne ook.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn laarzen zijn duurder dan de rest van mn kleren bij elkaar
ik draag timbs joh debielquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja niet iedereen is een flikkertje die dr martens schoenen draagt hahahahahah
rijk zijnquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent een rijke tatta of je bent het niet.
Omg welke laarzen heb jijquote:
Gewoon regenlaarzen kopen voortaan dan leernicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |