ja manquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:03 schreef zeer het volgende:
[..]
overdrijven is jouw manier om je te distantieren van jezelf
Ik ben al bijna drie jaar niet op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
snap wel dat je maar 1x per jaar op vakantie kunt
Had ik leuker gevonden ja.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:00 schreef zeer het volgende:
[..]
jammer anders hadden we de tent kunnen slopen bij skip&die
Das net m´n zomerjasjequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:04 schreef zeer het volgende:
Noel de heftruckman die op cadual friday voor 500 euro aan kleding draagt.
dat ik mad jelly benquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik maar 1900 wat wil je nou eigenlijk zeggen godverdomme.
Het eerste dat ik neerzet in mijn nieuwe appartement is een nieuwe koffiezetapparaat. Kom je op mijn lege vloer koffie drinken en over het industriegebied staren uit mijn raam?quote:
Ik heb niet eens een koffiezetapparaat. Drink dat alleen op m'n werkquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het eerste dat ik neerzet in mijn nieuwe appartement is een nieuwe koffiezetapparaat. Kom je op mijn lege vloer koffie drinken en over het industriegebied staren uit mijn raam?
Ik vind casual wear mooi nou poe.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Dure kleding dragen om je verrotte innerlijk te maskeren.
Ik kleed me gewoon naar mn innerlijk: als de eerste de beste schooierquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Primark-genotquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Alles aan jou is maar gewoontjes ja.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind casual wear mooi nou poe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |