goeie tipquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wellicht moet je wat interim reports lezen van bepaalde hout- en papierfabrieken die misschien in amsterdam zitten en dan opbellen naar controller functies
ga naar JUICE Promotions.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Veel sollicitanten blabla diegene die het best aansluiten gekozen.
Fokquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind Dima wel zo'n iemand die bij dat ene bedrijf zou werken met dat piramide spel. Ja gvd hoe heet dat bedrijf ook alweer, zijn 3 letters. Ook wel eens topics van geweest op fok
quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind Dima wel zo'n iemand die bij dat ene bedrijf zou werken met dat piramide spel. Ja gvd hoe heet dat bedrijf ook alweer, zijn 3 letters. Ook wel eens topics van geweest op fok
hahah plak er een e achter en het is helemaal van toepassing op jouquote:
Nee thuis.quote:
Ik kreeg ook al bans als ik hem uitschold voordat hij mod werd anders.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:28 schreef Pensylvania het volgende:
wel tof dat we Fylax weer uit kunnen schelden zonder een ban te krijgen
is hij zo'n NBS'er ja?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al bans als ik hem uitschold voordat hij mod werd anders.
Hoezo? En wie is deze 'Tardis.' eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:30 schreef Pensylvania het volgende:
Tardis. Je bent je aan het vervelen he?
Hahaha ja daar vind ik je echt een type voorquote:
kutviool. Omdat je op zo'n beetje alle topics aan het reageren bentquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoezo? En wie is deze 'Tardis.' eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |