nou, mors de bonenquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:19 schreef Oberkullie het volgende:
Jongens ik heb echt een terechte klacht
openkuttie mist alles met een pener groter dan 1 cm.quote:
Awh, ze overschat me ook nog eens, als dit geen scoren wordt weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
openkuttie mist alles met een pener groter dan 1 cm.
Hebben ze je PoHi gelezenquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Net afgewezen door uitzendbureau op die op zoek is naar (bijna) afgestuurde hbo/wo'rs om opgenomen te worden in een pool voor tijdelijke administratieve opdrachten. Ben niet geschikt zeggen ze.
zeker NNquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Net afgewezen door uitzendbureau op die op zoek is naar (bijna) afgestuurde hbo/wo'rs om opgenomen te worden in een pool voor tijdelijke administratieve opdrachten. Ben niet geschikt zeggen ze.
verbluffend hoe efficiënt die gasten een inschatting kunnen maken of nietquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
looooolquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:55 schreef Faeroer het volgende:
collega zei net dat ik klink als die gast van hydraulic press maar dan Nederlands in plaats van Engels.
gvd
ze kunnen beter over je spreken lullen dan over je lul sprekenquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:55 schreef Faeroer het volgende:
collega zei net dat ik klink als die gast van hydraulic press maar dan Nederlands in plaats van Engels.
gvd
quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ze kunnen beter over je spreken lullen dan over je lul spreken
misschien wel, maar ben ook wel trots op mijn lul. mijn streefje is om mijn delts even veel aderen te laten showen. gaat wel hard deze lentequote:Op vrijdag 28 april 2017 12:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ze kunnen beter over je spreken lullen dan over je lul spreken
nee man ben nog te druk bezig met jouquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:55 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer je in obers broekje te komen Pensie?
ik ken 4% van deze woorden nietquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
misschien wel, maar ben ook wel trots op mijn lul. mijn streefje is om mijn delts even veel aderen te laten showen. gaat wel hard deze lente
ik kan je de moeite wel besparenquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee man ben nog te druk bezig met jou
irritantquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:54 schreef zeer het volgende:
[..]
verbluffend hoe efficiënt die gasten een inschatting kunnen maken of niet
Zeiden ze ook waarom je bent afgewezen of was de strekking meer van: nee kk op uit ons kantoor pls.quote:
online sollicitatiequote:Op vrijdag 28 april 2017 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeiden ze ook waarom je bent afgewezen of was de strekking meer van: nee kk op uit ons kantoor pls.
ze dachten dat ie kwam schoonmaken anders hadden ze hem niet eens binnen gelatenquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeiden ze ook waarom je bent afgewezen of was de strekking meer van: nee kk op uit ons kantoor pls.
waarom niet ander land? in NL doen ze altijd irritant, van die hbo HR kutjes die alleen maar cockblocken. praat gewoon direct met medewerkers die de materie weten snap jequote:
Alle eckten.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie zit er in team Noel behalve Noel zelf?
Waar moet ik dan op solliciteren? Het is geen ceo 10k/day baan ofzo, gewoon fucking tijdelijk uitzendwerk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
boven je niveau presteren is ook niks, is beter voor iedereen zo
Ik heb namen nodig voor mijn documentatie. Ik ben de kanker van fok aan het verwerken op dit moment.quote:
je beschrijft hier ongeveer hoe ik me voelquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb namen nodig voor mijn documentatie. Ik ben de kanker van fok aan het verwerken op dit moment.
Hier staan de mensen die ook in TeamNoel zittenquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb namen nodig voor mijn documentatie. Ik ben de kanker van fok aan het verwerken op dit moment.
Jeetje, gaat het?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je beschrijft hier ongeveer hoe ik me voel
Duidelijk, dan ga ik door naar het volgende hoofdstuk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier staan de mensen die ook in TeamNoel zitten
[ afbeelding ]
Lief van je. Je bent een goede jongen en ik gun je geluk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ok gelukkig als je wilt praten hoor ik het graag.
wellicht moet je wat interim reports lezen van bepaalde hout- en papierfabrieken die misschien in amsterdam zitten en dan opbellen naar controller functiesquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar moet ik dan op solliciteren? Het is geen ceo 10k/day baan ofzo, gewoon fucking tijdelijk uitzendwerk.
goeie tipquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wellicht moet je wat interim reports lezen van bepaalde hout- en papierfabrieken die misschien in amsterdam zitten en dan opbellen naar controller functies
ga naar JUICE Promotions.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Veel sollicitanten blabla diegene die het best aansluiten gekozen.
Fokquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind Dima wel zo'n iemand die bij dat ene bedrijf zou werken met dat piramide spel. Ja gvd hoe heet dat bedrijf ook alweer, zijn 3 letters. Ook wel eens topics van geweest op fok
quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind Dima wel zo'n iemand die bij dat ene bedrijf zou werken met dat piramide spel. Ja gvd hoe heet dat bedrijf ook alweer, zijn 3 letters. Ook wel eens topics van geweest op fok
hahah plak er een e achter en het is helemaal van toepassing op jouquote:
Nee thuis.quote:
Ik kreeg ook al bans als ik hem uitschold voordat hij mod werd anders.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:28 schreef Pensylvania het volgende:
wel tof dat we Fylax weer uit kunnen schelden zonder een ban te krijgen
is hij zo'n NBS'er ja?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al bans als ik hem uitschold voordat hij mod werd anders.
Hoezo? En wie is deze 'Tardis.' eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:30 schreef Pensylvania het volgende:
Tardis. Je bent je aan het vervelen he?
Hahaha ja daar vind ik je echt een type voorquote:
kutviool. Omdat je op zo'n beetje alle topics aan het reageren bentquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoezo? En wie is deze 'Tardis.' eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |