SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Dat is nu ook nog niet uitgesloten lijkt mequote:Op donderdag 13 april 2017 13:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, nog altijd beter dan in 2008. Toen lag er sneeuw met Pasen.
Ik sliep toen in een caravanquote:Op donderdag 13 april 2017 13:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, nog altijd beter dan in 2008. Toen lag er sneeuw met Pasen.
Nieuwe tradities hatenquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Paasdagen onder de 10 graden'Vroeger' had je altijd je nieuwste zomerkloffie aan tijdens Pasen, nu trek je je winterjas weer aan..
Denk dat het meer in ieders herinnering zit dat het vroeger beter was dan dat het echt is. Met Pasen kan het alle kanten op:quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Paasdagen onder de 10 graden'Vroeger' had je altijd je nieuwste zomerkloffie aan tijdens Pasen, nu trek je je winterjas weer aan..
Beter een kutapril na warme maart-dagen dan een kutzomer na warme april-dagen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuwe tradities haten
We worden afgestraft voor die 20 graden.
Vorig jaar was de complete lente bagger.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:50 schreef DemonRage het volgende:
Vorig jaar was april ook bagger:
[ afbeelding ]
Voor dit jaar staat er weer een kille Koningsdag op het programma.
Toen was het dieptepunt met Koningsdag. Nu hebben we dat als het goed is komende week en niet de week erna, hoop ik.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:50 schreef DemonRage het volgende:
Vorig jaar was april ook bagger:
[ afbeelding ]
Voor dit jaar staat er weer een kille Koningsdag op het programma.
januari, februari, april, mei, juni en juli dus. Ik zou dat toch iets anders doenquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:29 schreef Djeez het volgende:
Ik heb mijn winterjas weer van boven gehaald en vandaag aangetrokken naar de winkel. Compleet met dubbelgewikkelde shawl en mijn warme winterpet. Zolang de 'i' in de maand zit, blijft de winterjas beneden
quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
januari, februari, april, mei, juni en juli dus. Ik zou dat toch iets anders doen
Achja, april doet wat ie wil..quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
Vorig jaar op 26 april lag hier zelfs even een klein laagje sneeuw.
Hoe anders was dat in april 2007 en april 2011 toen het schitterend weer was.
Ik zou daar de r in de maand van maken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:29 schreef Djeez het volgende:
Ik heb mijn winterjas weer van boven gehaald en vandaag aangetrokken naar de winkel. Compleet met dubbelgewikkelde shawl en mijn warme winterpet. Zolang de 'i' in de maand zit, blijft de winterjas beneden
Bevrijdingsdag was wel zalig.quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Toen was het dieptepunt met Koningsdag. Nu hebben we dat als het goed is komende week en niet de week erna, hoop ik.
Met deze temperaturen hebben de planten er niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:31 schreef Fred0w het volgende:
Van mij mag het wel even goed regenen,
goed voor de planten.
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou daar de r in de maand van maken.
Ik vind alles onder de 30 graden koud.quote:Op zaterdag 15 april 2017 11:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!Maar in mei kan het ook nog stervenskoud zijn, evenals in juni
Dat nog net niet, maar alles beneden de 20 is kutquote:Op zaterdag 15 april 2017 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind alles onder de 30 graden koud.
Man man man man man geen wonder dat je op Fok! schrijft. Wat een oversreven zuurheid zegquote:Op zaterdag 15 april 2017 11:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar alles beneden de 20 is kut
Alles onder de 20 is nou eenmaal kut.quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Man man man man man geen wonder dat je op Fok! schrijft. Wat een oversreven zuurheid zeg
ik zie geen foto?quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
Rare wolk ineens hier boven Den Helder, dikke druppels:
[ afbeelding ]
Beetje zo'n zo'n bui die je verwacht nadat het een dag 30 graden is geweest.
zal wel minder wind staan dan hier in het noorden...dat maakt het voor het gevoel een stuk frisser.quote:Op zondag 16 april 2017 14:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het nog best meevallen vandaag. Vergeleken met wat ze voorspelc hadden dan. Hier in het zuiden is het ook wat zachter denk ik.
Ja, dat was hier gisteren ook, heel irritant. Maar nu bijna windstil en af en toe een zonnetje, dat scheelt.quote:Op zondag 16 april 2017 15:01 schreef aloa het volgende:
[..]
zal wel minder wind staan dan hier in het noorden...dat maakt het voor het gevoel een stuk frisser.
staat hier nog een stevige wind.quote:Op zondag 16 april 2017 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat was hier gisteren ook, heel irritant. Maar nu bijna windstil en af en toe een zonnetje, dat scheelt.
April zal idd te koud worden.quote:Op zondag 16 april 2017 19:43 schreef DemonRage het volgende:
Dit kwam ik tegen op Weerwoord:
[ afbeelding ]
Global warming m'n reet! Bijna heel Europa 5~10 graden te koud.
En de rest van de maand wordt baggerkoud.
Zolang het maar droog is ben ik al tevreden. Ben in al die jaren nog nooit met mooi weer in NL geweest dus zal nu ook wel weer niet zo zijnquote:Op maandag 17 april 2017 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is de voorspelling voor koningsdag?
Zou wel fijn zijn ja.quote:Op maandag 17 april 2017 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang het maar droog is ben ik al tevreden. Ben in al die jaren nog nooit met mooi weer in NL geweest dus zal nu ook wel weer niet zo zijn
Fris, maar wel zon.quote:Op maandag 17 april 2017 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hmmquote:Op maandag 17 april 2017 10:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Fris, maar wel zon.
Nog wel ver weg natuurlijk!
Wellicht net zo kil als vorig jaar. Denk dat we weer koukleumende prinsesjes gaan zien.quote:Op maandag 17 april 2017 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
in Amsterdam ook prima dagje, best veel zon,af en toe een buitje met soms hagel. Je moet niet in je shirt naar buiten lopen, maar met een jas an prima weerquote:Op maandag 17 april 2017 13:09 schreef Adrie072 het volgende:
Winters buitje nu in Alkmaar, toch op zich niet een slechte dag, veel zon gehad.
je meent het?quote:Op maandag 17 april 2017 17:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je moet nu niet in je shirt naar buiten lopen.
Is mei geraden. Tweede helft van april gaat flink teleurstellen lijkt het.quote:Op maandag 17 april 2017 22:03 schreef aloa het volgende:
De voorspelling voor Mei ziet er goed uit.
Laat maar uitkomen![]()
[ afbeelding ]
Kouder in Zuid Europaquote:Op maandag 17 april 2017 22:03 schreef aloa het volgende:
De voorspelling voor Mei ziet er goed uit.
Laat maar uitkomen![]()
[ afbeelding ]
Ook maar zeer lokaal. Eigenlijk enkel maar rond de Sierra Nevada in Spanje en de Kuststreken rond Bulgarije/Griekenland. De rest inderdaad niet veel warmer dan gemiddeld maar alleszins nog wel gemiddeldquote:
Hoe kunnen ze mei nu al "voorspellen" ? Geloof ik niks van. Al hoop ik uiteraard dat het uitkomt want deze baggerkou zit haast niemand op te wachten.quote:Op maandag 17 april 2017 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is mei geraden. Tweede helft van april gaat flink teleurstellen lijkt het.
vorig jaar was april ook al dramatisch volgens mij (qua temperatuur)quote:Op maandag 17 april 2017 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is mei geraden. Tweede helft van april gaat flink teleurstellen lijkt het.
We zitten in de tweede helft van aprilquote:Op dinsdag 18 april 2017 10:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze mei nu al "voorspellen" ? Geloof ik niks van. Al hoop ik uiteraard dat het uitkomt want deze baggerkou zit haast niemand op te wachten.
De hele lente. Het jaar ervoor ook trouwens. En het jaar daarvoor. En het jaar daar weer voor was gewoon horror.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vorig jaar was april ook al dramatisch volgens mij (qua temperatuur)
Wat ik me herinner van vorig jaar was het Hemelsvaartweekend begin mei. Supermooi en warm!quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:57 schreef dick_laurent het volgende:
Mei vorig jaar was best degelijk volgens mij, 14,5 graden gemiddeld, aantal zomerse dagen. Je kan het slechter treffen in mei hoor
April staat trouwens nu op een virtuele eindstand van 8,6 graden op weerstatistieken.nl
Als dat uitkomt dan zijn maart en april gewoon letterlijk even warm geweest
Echt? Is het zo koud dan? Hier is het nog 11 graden en zonnig, vind het wel meevallen vandaag.quote:
Hier tien graden en zonnig, maar tussendoor toch al twee keer een dikke hagelbui.quote:Op dinsdag 18 april 2017 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt? Is het zo koud dan? Hier is het nog 11 graden en zonnig, vind het wel meevallen vandaag.
hier is het droog en zonnig met wat wolkenquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Het is echt pokkeweer vandaag, speciaal vrij om in de tuin te werken maar ik kan elk uur weer alles opruimen omdat er weer een bak met regen naar beneden komt ...
Ik kan mijn tuin helaas niet even verplaatsenquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
hier is het droog en zonnig met wat wolken
quote:Op dinsdag 18 april 2017 17:40 schreef Toefjes het volgende:
Er vallen op dit moment hagelstenen ter grootte van, en ik overdrijf niet, hele kleine hagelsteentjes. Best beangstigend.
Normale hagel dusquote:Op dinsdag 18 april 2017 17:40 schreef Toefjes het volgende:
Er vallen op dit moment hagelstenen ter grootte van, en ik overdrijf niet, hele kleine hagelsteentjes. Best beangstigend.
Ja, als ik had overdreven had ik denk ik voor tennisballen gekozen. Maar een hele boze lucht, gevolgd door een goede hagelbui. Helemaal niks mis mee. Mooi om mensen op de fiets te zien tobben zo vanuit het warme huisje.quote:Op dinsdag 18 april 2017 17:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Normale hagel dusZolang het geen golfballen zijn valt het wel mee.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
Panoramashot van een regenboog maken met de losse hand is niet zo´n goed idee.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:39 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind hem wel geinig. Doet me aan een tekening van een kind denken die nog geen mooie bogen kan tekenen
quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
Panoramashot van een regenboog maken met de losse hand is niet zo´n goed idee.
[ afbeelding ]
Groningenquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:49 schreef roislecxe het volgende:
Oost groningen laat de eerste vorst in de kaarten verschijnen.
Ga gewoon eens terug.
Autoruiten krabben deze week![]()
Beter niet in zeeland, heb geen zin gehad om de opkomende planten te bedekken.quote:
Ik zit voor het eerst met 4 verschillende fruitbomen in de tuin (appel, peer, pruim en kers)...quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Beter niet in zeeland, heb geen zin gehad om de opkomende planten te bedekken.
Ik één keer. Bus uit Drenthe naar station Groningen en toen snel weer richting bewoonde wereldquote:Op woensdag 19 april 2017 00:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben in heel m'n leven nog nooit in die provincie geweest
Vriend van me heeft ook opeens een tuin met tig fruitbomen die vol in bloei staan, denk dat hij de natuur maar z'n loop laat gaan want de boerderij die erbij hoort moet nog volle bak verbouwd wordenquote:Op woensdag 19 april 2017 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit voor het eerst met 4 verschillende fruitbomen in de tuin (appel, peer, pruim en kers)...
Best wel grote bomen. Hopelijk overleven ze deze week.
Ik weet dat je ze nat kunt sproeien voor een isolerend laagje, maar ik waag de gok maar gewoon:P
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 19 april 2017 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik één keer. Bus uit Drenthe naar station Groningen en toen snel weer richting bewoonde wereld
En mijn zus gaat er studeren volgend jaar... vrees dat ik daar nog wel eens ga komen.
Nu nog steedsquote:Op woensdag 19 april 2017 00:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jaren geleden hoorde dat gezegd te worden
Koningsdag is bevloekt. Dit omwille van het vermoorden van Koninginnedagquote:Op woensdag 19 april 2017 11:07 schreef INViCTuS het volgende:
Ziet het er op dit moment nog niet heel rooskleurig uit voor koningsdaggelukkig hebben we nog een week
Zolang het droog is ben ik al redelijk tevreden. festival met regen is sowieso k*tquote:Op woensdag 19 april 2017 11:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Koningsdag is bevloekt. Dit omwille van het vermoorden van Koninginnedag
Modderzwemmenquote:Op woensdag 19 april 2017 11:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zolang het droog is ben ik al redelijk tevreden. festival met regen is sowieso k*t
Basically dus vanaf eind april kans op "normale" temperaturen.quote:Op woensdag 19 april 2017 11:59 schreef INViCTuS het volgende:
Pas in het laatste weekend van april kan het wat warmer worden: er is dan kans op temperaturen van 15 graden of meer.
Ja begint allemaal net een beetje tot leven te komen door het mooie weer van vorige week/2 weken terug en nu gaat het ineens vriezenquote:Op woensdag 19 april 2017 16:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Basically dus vanaf eind april kans op "normale" temperaturen.
En vannacht -4 ...top! Alles lekker kapotvriezen, joepie
Waar zit jij?quote:Op woensdag 19 april 2017 21:24 schreef Elan het volgende:
Vandaag een aangenaam 23 graden, helaas nu wel regen en de komende dagen een stuk koeler.
Volgende week mogelijk weer ruime twintigers en zon
lekker man. Enquote:Op donderdag 20 april 2017 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Detroit toch.
En weer midden in de nacht gequote speciaal voor jou dan
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Nog even anderhalve week doorbijten mensen.
[ afbeelding ]
Ja vanmacht, vanmiddag wordt het een graadje of 12.quote:Op donderdag 20 april 2017 09:04 schreef Dagoduck het volgende:
Min vijf graden vannacht, wat een drama
2013 was dat, toen zat ik voor een aantal maanden in ZW Amerika en was het daar al snel 25 graden terwijl hier de winter maar aan leek te houdenquote:Op donderdag 20 april 2017 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat het 's nachts vriest vind ik niet eens zo erg, dan lig ik toch onder mijn warme dekbedje. Maar ik kan me een paar jaar geleden dat het overdag veel te koud was. Tot in mei toe of zo. Dat was pas drama. 2012 of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
regen met koningsdagquote:
Klaag niet man, bij jullie is het tenminste boven de vijf gradenquote:Op donderdag 20 april 2017 13:48 schreef dick_laurent het volgende:
En wie weet wordt het in mei wel een keer 15 graden!!!!! Woaaahhh!!!!
sooooo excited!
Ik zal dit onthouden als het straks bij jou 3 maanden onafgebroken boven de 30 graden is met een strakblauwe luchtquote:Op donderdag 20 april 2017 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Klaag niet man, bij jullie is het tenminste boven de vijf graden![]()
![]()
Nee, maak me gek! En wellicht ergens in juli zelfs een dag droog en boven de 20!quote:Op donderdag 20 april 2017 13:48 schreef dick_laurent het volgende:
En wie weet wordt het in mei wel een keer 15 graden!!!!! Woaaahhh!!!!
sooooo excited!
Lekker tochquote:Op donderdag 20 april 2017 17:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zal dit onthouden als het straks bij jou 3 maanden onafgebroken boven de 30 graden is met een strakblauwe lucht
Wowquote:Op donderdag 20 april 2017 22:39 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is nog eens een blikseminslag heel dichtbij
https://www.facebook.com/severeweatherEU/videos/1995288300694261/
Mei kan net zo koud worden als april.quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat het in mei warmer gaat worden? Je gaat meer richting de zomer?
Topquote:Op zaterdag 22 april 2017 10:40 schreef aloa het volgende:
Vanaf Mei gaat het warmer worden![]()
[ afbeelding ]
Stormen gaat het voorlopig niet idd.quote:Op zondag 23 april 2017 09:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoi!
Stom weer!
Koud en buitjes!
Veel wind ook! (ja ben er klaar mee want stormen doet het toch nooit!)
Doei!
En dat zijn al 1 van vele redenen dat ik mijn station weg heb gedaan!quote:Op zondag 23 april 2017 09:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Stormen gaat het voorlopig niet idd.
[ afbeelding ]
Hier in Den Haag ookquote:Op zondag 23 april 2017 13:55 schreef Fred0w het volgende:
Hier (Zeeland) toch aardig wat zon vandaag.
Boejuhhh. Is er iets speciaals dan op die dag??quote:
Vanaf vrijdag mooi weer en gaan de temperaturen naar rond de 20. Voorzover ze dat nu al kunnen weten.quote:Op zondag 23 april 2017 15:53 schreef SecretPret het volgende:
Weten jullie al ongeveer hoe het weer er volgende week in zuid-limburg uit gaat zien?
Tegen het einde een stralend blauwe lucht met af en toe een plukje wolk, prima dag zoquote:Op zondag 23 april 2017 13:55 schreef Fred0w het volgende:
Hier (Zeeland) toch aardig wat zon vandaag.
Dat is waar! Zolang het maar droog is.quote:Op zondag 23 april 2017 21:45 schreef roislecxe het volgende:
De hele dag in de tuin kunnen werken vandaag. Prima weer daarvoor. Niet te warm. droog, beetje zon. Er had een graadje of 3 bij gemogen maar ach, er valt weinig te klagen eigenlijk.
Daarom wordt april ook zo fris ervaren. Na een wintermaand februari gelijk een te warme maart verwacht je een stijgende lijn in april. Ik heb ook liever warmer weer, maar zo veel kouder dan normaal was het eigenlijk niet. Het mag nu uiteraard wel een keer want we hebben maar krap 5 maand voor het weer koud wordtquote:Op maandag 24 april 2017 12:02 schreef dick_laurent het volgende:
Eindelijk die pleuris kou een beetje weg.
Ik weet dat dit soort temperaturen niet eens zo heel extreem waren voor april, maar tis wel frappant dat dit jaar maart en april waarschijnlijk precies even warm gaan eindigen. Dat is volgens mij niet vaak voorgekomen...
Doe Koninginnevloek doet weer goed z'n bestquote:
Joepie....quote:Op maandag 24 april 2017 13:39 schreef Greys het volgende:
Met het Eurovisie Songfestival is het altijd prachtig weer. Gaat ook dit jaar dus weer uitkomen.
Ja sorry. Fan hier.quote:
die staat hier op 21 gradenquote:
Komt bij mij niet boven de 19 graden.quote:Op maandag 24 april 2017 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
die staat hier op 21 gradenen voor ik naar bed ga, gaat ie op 17, zo is het morgen over de dag een mooie 19 graden, en kan hij 's avonds weer een poosje opgestookt worden. :p
* DJMO zomerkind + koukleumquote:Op maandag 24 april 2017 22:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Komt bij mij niet boven de 19 graden.![]()
In de nacht naar 15.
En dan? Dan kijk jij binnen naar die onzin op tvquote:Op maandag 24 april 2017 13:39 schreef Greys het volgende:
Met het Eurovisie Songfestival is het altijd prachtig weer. Gaat ook dit jaar dus weer uitkomen.
Geen koukleum, wel winterhater. Zal wel afhangen van het moment in de zomerquote:Op maandag 24 april 2017 22:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ben ook in de zomer geboren, maar geen koukleum
Jij bent winterhater maar geen koukleumquote:Op maandag 24 april 2017 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen koukleum, wel winterhater. Zal wel afhangen van het moment in de zomer
Hekel aan kou en grijs en nattigheidquote:Op maandag 24 april 2017 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij bent winterhater maar geen koukleum![]()
Leg dat nog even goed uit
En kou en zon dan?quote:Op maandag 24 april 2017 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hekel aan kou en grijs en nattigheid
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 24 april 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Nog een kleine week mensen, dan gaan we feestvieren in dit topic.
Nee, ESF is altijd tijdens Pinksteren. Dan heb ik altijd een familie-BBQ met mijn schoonfamilie. Vorig jaar was de eerste keer dat we de hele dag binnen hebben moeten zitten. Het was toen net zulk weer als nuquote:Op maandag 24 april 2017 13:39 schreef Greys het volgende:
Was vorige week ook. Ben toen zelfs lichtelijk verbrand. Puur omdat ik in de zon zat omdat er op sommige momenten even geen wind was. Met die wind voelt het gelijk 5 graden kouder en zonder voelde het in de tuin aan als 20 graden. Temperatuur was rond de 12 gradenquote:Op maandag 24 april 2017 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is nu gewoon 16 graden, maar door die wind voelt het helemaal niet lekker. Als die fucking wind nou eens gaat liggen.
Het gaat hopelijk toch niet weer zo'n raar jaar worden met een maand te warm, dan een maand te koud, dan weer te warm. Als je buitenklussen te doen hebt, is dat geen werken.quote:Op maandag 24 april 2017 12:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daarom wordt april ook zo fris ervaren. Na een wintermaand februari gelijk een te warme maart verwacht je een stijgende lijn in april. Ik heb ook liever warmer weer, maar zo veel kouder dan normaal was het eigenlijk niet. Het mag nu uiteraard wel een keer want we hebben maar krap 5 maand voor het weer koud wordt
Kom gezellig naar het zuiden! Zonnig en maar liefst 10 graden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:41 schreef Dagoduck het volgende:
Voorspelling max. temperatuur voor donderdag van 7 naar 8 gradenGevoelstemperatuur 2 graden max.
Zakt weer in inderdaadquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Opeens ook geen 20 graden dagen meer in de nieuwe pluim. Godsamme.
sommige plekken lekker wit van de hagelquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:12 schreef MaLo het volgende:
Vandaag hier een comfortabele actuele temperatuur van 8 graden, grijze luchten en af en toe een verfrissende stevige bui. Lente in Twente.
Hier ook, afgewisseld met lichte bewolking, regen, grijze bewolking, zon, nog meer zon, regen, bewolking en zon.quote:
Op Radio 2 zeiden ze net dat het in de week van Bevrijdingsdag 25-30 graden wordt andersquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Haha... we krijgen nu begin mei even een paar dagen "normale" temperaturen van een graag of 16 en daarna weer hup terug naar de 10 graden hoorquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:13 schreef Mani89 het volgende:
hoopvolquote:Op dinsdag 25 april 2017 15:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha... we krijgen nu begin mei even een paar dagen "normale" temperaturen van een graag of 16 en daarna weer hup terug naar de 10 graden hoor![]()
Ik lach wel, maar eigenlijk huil ik
Joepie. Of 8 of meteen weer 25. Hoera voor de lentequote:Op dinsdag 25 april 2017 14:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Op Radio 2 zeiden ze net dat het in de week van Bevrijdingsdag 25-30 graden wordt anders
Waar haalt ge dat vandaan?quote:
Wetteronline.de maar dat is morgen natuurlijk weer anders. Blijft overigens wel tot de mogelijkheden behoren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waar haalt ge dat vandaan?
Ik zag namelijk een graad of 16/17 als gemiddelde in de pluim een paar dagen en daarna lijkt het juist alleen maar weer omlaag te gaan
Hier in Assen ook. Schijtlentequote:
Djeez doet vreugde dansjequote:
Mooi manquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk toch, is toch genieten man.
Sterf!quote:
Alvast gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 april 2017 16:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sterf!
Mijn zoon is morgen jarig, hij wordt vier. Ik had het graag buiten willen vieren (ook handig ivm de rokers), maar moet nu noodgedwongen binnen zitten. En vorig jaar was het ook al zo kut
Dank jequote:
Gefeliciteerd met je binnen rokende zoon van vier!quote:Op dinsdag 25 april 2017 16:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sterf!
Mijn zoon is morgen jarig, hij wordt vier. Ik had het graag buiten willen vieren (ook handig ivm de rokers), maar moet nu noodgedwongen binnen zitten. En vorig jaar was het ook al zo kut
Haha, dank jequote:Op dinsdag 25 april 2017 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je binnen rokende zoon van vier!
Sorry, begrijpend lezen blijft lastig.
16 graden was het gisteren ook. Even zelfs 17. Maar zo voelde het niet door die koude kutwind. Nou ja, nog een paar dagen en dan lekker richting de 20.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:05 schreef dick_laurent het volgende:
Ach, verheug je, volgende week wordt het misschien even een paar dagen 16 graden. Dat zal als zinderende hitte aanvoelen in vergelijk met wat we nu gewend zijn
Ja, waar zijn die eigenlijk gebleven? Die moeten dit toch heerlijk vinden, maar ik hoor ze niet meer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie m'n eigen adem gewoon. Eind april hé. Kou gekkies haal je hart op!
Of is het nu weer niet goed.
De luchten zijn wel mooi ja. Mooie foto ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:59 schreef Koelkastje het volgende:
Deze trok net nog even langs.
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:59 schreef Koelkastje het volgende:
Deze trok net nog even langs.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |