ik zie geen foto?quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
Rare wolk ineens hier boven Den Helder, dikke druppels:
[ afbeelding ]
Beetje zo'n zo'n bui die je verwacht nadat het een dag 30 graden is geweest.
zal wel minder wind staan dan hier in het noorden...dat maakt het voor het gevoel een stuk frisser.quote:Op zondag 16 april 2017 14:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het nog best meevallen vandaag. Vergeleken met wat ze voorspelc hadden dan. Hier in het zuiden is het ook wat zachter denk ik.
Ja, dat was hier gisteren ook, heel irritant. Maar nu bijna windstil en af en toe een zonnetje, dat scheelt.quote:Op zondag 16 april 2017 15:01 schreef aloa het volgende:
[..]
zal wel minder wind staan dan hier in het noorden...dat maakt het voor het gevoel een stuk frisser.
staat hier nog een stevige wind.quote:Op zondag 16 april 2017 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat was hier gisteren ook, heel irritant. Maar nu bijna windstil en af en toe een zonnetje, dat scheelt.
April zal idd te koud worden.quote:Op zondag 16 april 2017 19:43 schreef DemonRage het volgende:
Dit kwam ik tegen op Weerwoord:
[ afbeelding ]
Global warming m'n reet! Bijna heel Europa 5~10 graden te koud.
En de rest van de maand wordt baggerkoud.
Zolang het maar droog is ben ik al tevreden. Ben in al die jaren nog nooit met mooi weer in NL geweest dus zal nu ook wel weer niet zo zijnquote:Op maandag 17 april 2017 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is de voorspelling voor koningsdag?
Zou wel fijn zijn ja.quote:Op maandag 17 april 2017 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang het maar droog is ben ik al tevreden. Ben in al die jaren nog nooit met mooi weer in NL geweest dus zal nu ook wel weer niet zo zijn
Fris, maar wel zon.quote:Op maandag 17 april 2017 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hmmquote:Op maandag 17 april 2017 10:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Fris, maar wel zon.
Nog wel ver weg natuurlijk!
Wellicht net zo kil als vorig jaar. Denk dat we weer koukleumende prinsesjes gaan zien.quote:Op maandag 17 april 2017 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
in Amsterdam ook prima dagje, best veel zon,af en toe een buitje met soms hagel. Je moet niet in je shirt naar buiten lopen, maar met een jas an prima weerquote:Op maandag 17 april 2017 13:09 schreef Adrie072 het volgende:
Winters buitje nu in Alkmaar, toch op zich niet een slechte dag, veel zon gehad.
je meent het?quote:Op maandag 17 april 2017 17:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je moet nu niet in je shirt naar buiten lopen.
Is mei geraden. Tweede helft van april gaat flink teleurstellen lijkt het.quote:Op maandag 17 april 2017 22:03 schreef aloa het volgende:
De voorspelling voor Mei ziet er goed uit.
Laat maar uitkomen![]()
[ afbeelding ]
Kouder in Zuid Europaquote:Op maandag 17 april 2017 22:03 schreef aloa het volgende:
De voorspelling voor Mei ziet er goed uit.
Laat maar uitkomen![]()
[ afbeelding ]
Ook maar zeer lokaal. Eigenlijk enkel maar rond de Sierra Nevada in Spanje en de Kuststreken rond Bulgarije/Griekenland. De rest inderdaad niet veel warmer dan gemiddeld maar alleszins nog wel gemiddeldquote:
Hoe kunnen ze mei nu al "voorspellen" ? Geloof ik niks van. Al hoop ik uiteraard dat het uitkomt want deze baggerkou zit haast niemand op te wachten.quote:Op maandag 17 april 2017 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is mei geraden. Tweede helft van april gaat flink teleurstellen lijkt het.
vorig jaar was april ook al dramatisch volgens mij (qua temperatuur)quote:Op maandag 17 april 2017 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is mei geraden. Tweede helft van april gaat flink teleurstellen lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |