ik zie geen foto?quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
Rare wolk ineens hier boven Den Helder, dikke druppels:
[ afbeelding ]
Beetje zo'n zo'n bui die je verwacht nadat het een dag 30 graden is geweest.
zal wel minder wind staan dan hier in het noorden...dat maakt het voor het gevoel een stuk frisser.quote:Op zondag 16 april 2017 14:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het nog best meevallen vandaag. Vergeleken met wat ze voorspelc hadden dan. Hier in het zuiden is het ook wat zachter denk ik.
Ja, dat was hier gisteren ook, heel irritant. Maar nu bijna windstil en af en toe een zonnetje, dat scheelt.quote:Op zondag 16 april 2017 15:01 schreef aloa het volgende:
[..]
zal wel minder wind staan dan hier in het noorden...dat maakt het voor het gevoel een stuk frisser.
staat hier nog een stevige wind.quote:Op zondag 16 april 2017 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat was hier gisteren ook, heel irritant. Maar nu bijna windstil en af en toe een zonnetje, dat scheelt.
April zal idd te koud worden.quote:Op zondag 16 april 2017 19:43 schreef DemonRage het volgende:
Dit kwam ik tegen op Weerwoord:
[ afbeelding ]
Global warming m'n reet! Bijna heel Europa 5~10 graden te koud.
En de rest van de maand wordt baggerkoud.
Zolang het maar droog is ben ik al tevreden. Ben in al die jaren nog nooit met mooi weer in NL geweest dus zal nu ook wel weer niet zo zijnquote:Op maandag 17 april 2017 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is de voorspelling voor koningsdag?
Zou wel fijn zijn ja.quote:Op maandag 17 april 2017 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang het maar droog is ben ik al tevreden. Ben in al die jaren nog nooit met mooi weer in NL geweest dus zal nu ook wel weer niet zo zijn
Fris, maar wel zon.quote:Op maandag 17 april 2017 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is de voorspelling voor koningsdag?
hmmquote:Op maandag 17 april 2017 10:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Fris, maar wel zon.
Nog wel ver weg natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |