2013 was dat, toen zat ik voor een aantal maanden in ZW Amerika en was het daar al snel 25 graden terwijl hier de winter maar aan leek te houdenquote:Op donderdag 20 april 2017 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat het 's nachts vriest vind ik niet eens zo erg, dan lig ik toch onder mijn warme dekbedje. Maar ik kan me een paar jaar geleden dat het overdag veel te koud was. Tot in mei toe of zo. Dat was pas drama. 2012 of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
regen met koningsdagquote:
Klaag niet man, bij jullie is het tenminste boven de vijf gradenquote:Op donderdag 20 april 2017 13:48 schreef dick_laurent het volgende:
En wie weet wordt het in mei wel een keer 15 graden!!!!! Woaaahhh!!!!
sooooo excited!
Ik zal dit onthouden als het straks bij jou 3 maanden onafgebroken boven de 30 graden is met een strakblauwe luchtquote:Op donderdag 20 april 2017 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Klaag niet man, bij jullie is het tenminste boven de vijf graden![]()
![]()
Nee, maak me gek! En wellicht ergens in juli zelfs een dag droog en boven de 20!quote:Op donderdag 20 april 2017 13:48 schreef dick_laurent het volgende:
En wie weet wordt het in mei wel een keer 15 graden!!!!! Woaaahhh!!!!
sooooo excited!
Lekker tochquote:Op donderdag 20 april 2017 17:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zal dit onthouden als het straks bij jou 3 maanden onafgebroken boven de 30 graden is met een strakblauwe lucht
Wowquote:Op donderdag 20 april 2017 22:39 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is nog eens een blikseminslag heel dichtbij
https://www.facebook.com/severeweatherEU/videos/1995288300694261/
Mei kan net zo koud worden als april.quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat het in mei warmer gaat worden? Je gaat meer richting de zomer?
Topquote:Op zaterdag 22 april 2017 10:40 schreef aloa het volgende:
Vanaf Mei gaat het warmer worden![]()
[ afbeelding ]
Stormen gaat het voorlopig niet idd.quote:Op zondag 23 april 2017 09:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoi!
Stom weer!
Koud en buitjes!
Veel wind ook! (ja ben er klaar mee want stormen doet het toch nooit!)
Doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |