ik was boos dat noem ik geen psychisch probleemquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef hugecooll het volgende:
Liep je zelf niet heel lang geleden nog te huilen over allerlei fysieke en psychische problemen?
ja en je wilde dood en dit en dat en zus en zo want je zat er helemaal doorheen blabla jeweetquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik was boos dat noem ik geen psychisch probleem
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn als mensen een keer op zijn? We hebben geen eindeloze energiebron.
nee wilde iemand vermoorden get your facts Straightquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja en je wilde dood en dit en dat en zus en zo want je zat er helemaal doorheen blabla jeweet
Ja dit. Er zitten vast aanstellers tussen, maar 60 uur per week werken of 40 uur en dan een gezin ernaast plus allemaal andere clubjes enzo houdt een mens niet vol. Helaas zijn er dan mensen die te lang doorgaan waardoor ze op een gegeven moment omvallen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn als mensen een keer op zijn? We hebben geen eindeloze energiebron.
dat mss ook jaquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee wilde iemand vermoorden get your facts Straight
gewoon optijd rust nemenquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit. Er zitten vast aanstellers tussen, maar 60 uur per week werken of 40 uur en dan een gezin ernaast plus allemaal andere clubjes enzo houdt een mens niet vol. Helaas zijn er dan mensen die te lang doorgaan waardoor ze op een gegeven moment omvallen.
Vermoed dat die mensen onder een bepaalde druk bezwijken dus niet "gewoon rust" kunnenquote:
Omdat mensen zich tegewoordig direct aanstellen als het een beetje kut loopt. Dat merk je ook in de opvoeding van kinderen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
60 uur per week werken is een keuze.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit. Er zitten vast aanstellers tussen, maar 60 uur per week werken of 40 uur en dan een gezin ernaast plus allemaal andere clubjes enzo houdt een mens niet vol. Helaas zijn er dan mensen die te lang doorgaan waardoor ze op een gegeven moment omvallen.
Was het maar zo simpel.quote:
2 jaar niet kunnen werken is altijd beter dan een keer nee zegenquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat die mensen onder een bepaalde druk bezwijken dus niet "gewoon rust" kunnen
pakken.
Daarbij kan bepaalde druk die ooit motiverend werkte op een gegeven moment ook een enorme last met zich meebrengen. Ik heb een collega die letterlijk wakker ligt van bepaalde problemen en pas kan slapen als ze opgelost zijn of dat er iets mee gedaan is.
ben half aan kijkenquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:52 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
Heb de docu ook gezien trouwens, ik neem aan dat je Sophie in de mentale kreukels bedoelt.
maar kreeg je toen een burnout?quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:53 schreef possetje het volgende:
Ha ik ben ook een sucker voor een burnout,,,, dat zit in mn karakter ,
ging ik bijv in een fabriek werken,, en daar stonden dan 9 machines met 9 mannen erachter, en dan vond ik het juist leuk als ik twee machines mocht hebben ipv van 1, anders zat ik me heel de dag dood te vervelen achter een machine met het tempo van een slakkengang,.,,,
De baas zag dat, en dacht dus : Ok possetje, jij krijgt van mij twee machines,,,
Alleen dan ga je heel snel richting een burnout haha....
nee, want twee machines bedienen is dan wel niet saai, maar veelste hard werken en dan gaat de kaars ( ik ) heel snel extra snel op!quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar kreeg je toen een burnout?
nee toch. je werkte heel goed en werd gelukkiger dan wanneer je de helft van je werk zou doen
Je hebt ook groot gelijk hoor! Denk aan jezelf, gewoon de ziektewet gebruiken!quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:56 schreef possetje het volgende:
[..]
nee, want twee machines bedienen is dan wel niet saai, maar veelste hard werken en dan gaat de kaars ( ik ) heel snel extra snel op!
Ja precies. Ik heb het zelf nooit gehad, maar heb het gezien bij anderen en had nou niet bepaald het idee dat ze overdreven of faken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja er zitten aanstellers tussen, dat hadden we vastgesteld. Maar het is degelijk echt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:47 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Omdat mensen zich tegewoordig direct aanstellen als het een beetje kut loopt. Dat merk je ook in de opvoeding van kinderen.
Natuurlijk bestaat het fenomeen burn-out maar tegenwoordig lijkt iedereen wel een burn-out te hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb het zelf nooit gehad, maar heb het gezien bij anderen en had nou niet bepaald het idee dat ze overdreven of faken.
[..]
Ja er zitten aanstellers tussen, dat hadden we vastgesteld. Maar het is degelijk echt.
Kijk de TT "burn-out" dit gaat om de fakersquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb het zelf nooit gehad, maar heb het gezien bij anderen en had nou niet bepaald het idee dat ze overdreven of faken.
[..]
Ja er zitten aanstellers tussen, dat hadden we vastgesteld. Maar het is degelijk echt.
kan ik niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:47 schreef Barrah het volgende:
Als een burnout zo'n pretje is TS, neem er dan vooral zelf één!
is iets voor de zwakkere.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:44 schreef DoubleDip het volgende:
Een burn-out is niet even te hard werken, dat is jarenlang over je grenzen heen gaan.
En dus een consequentie van je eigen grenzen niet kunnen bewarenquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:44 schreef DoubleDip het volgende:
Een burn-out is niet even te hard werken, dat is jarenlang over je grenzen heen gaan.
wil je die foto van je zusje in jou topic latenquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
Foto van deze emo Ts.
[ afbeelding ]
dit. Keertje nee zeggen zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:51 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
En dus een consequentie van je eigen grenzen niet kunnen bewaren
Als je gewoon 40 uur werkt en daarnaast een privéleven hebt is er niet zo gauw wat aan de hand.
Maar 1 op de 7 mensen heeft een burnout (gehad), hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:51 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
En dus een consequentie van je eigen grenzen niet kunnen bewaren
Als je gewoon 40 uur werkt en daarnaast een privéleven hebt is er niet zo gauw wat aan de hand.
Voor jou en mij misschien niet, voor sommige mensen wel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit. Keertje nee zeggen zo moeilijk is het niet
en hoeveel daarvan hebben die diagnose?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar 1 op de 7 mensen heeft een burnout (gehad), hoe verklaar je dat?
[..]
Voor jou en mij misschien niet, voor sommige mensen wel.
Omdat mensen:quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar 1 op de 7 mensen heeft een burnout (gehad), hoe verklaar je dat?
En stress op het werk bestaat niet ofzo?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:11 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Omdat mensen:
a) zich aanstellen
b) hun leven verkeerd inrichten
Als je 40 uur werkt kun je prima daarnaast tijd besteden met je gezin en een leuke hobby hebben.
niet zo overdreven neequote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En stress op het werk bestaat niet ofzo?
Als je met 40 uur per week al zo veel stress ervaart werk je boven je niveau en moet je op zoek gaan naar iets anders.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En stress op het werk bestaat niet ofzo?
Daarom vind ik dit ook maar een bijzonder matig topic ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef hugecooll het volgende:
Liep je zelf niet heel lang geleden nog te huilen over allerlei fysieke en psychische problemen?
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:47 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
60 uur per week werken is een keuze.
Mijn hemel, jullie stonden niet vooraan toen de hersencellen uitgedeeld werden hè?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:48 schreef tailfox het volgende:
Heeft zuckerburg ooit een burn out?
Steve jobs?
Mooie onderbouwing ookquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:12 schreef Pg_up het volgende:
[..]
[..]
Mijn hemel, jullie stonden niet vooraan toen de hersencellen uitgedeeld werden hè?
zullen wel weer die negers geweest zijnquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:12 schreef Pg_up het volgende:
[..]
[..]
Mijn hemel, jullie stonden niet vooraan toen de hersencellen uitgedeeld werden hè?
zodra ik hoorde dat het geen epilepsie was ook nooit meer terug gekomen. Verder alleen maar naar doktors en huisarts geweestquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:13 schreef Molo het volgende:
Tail, doe even normaal, je liep zelf notabene bij een psychiater vanwege psychosomatische klachten...
Hou dan gewoon je muil verder over zaken waar je niets van weetquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
zodra ik hoorde dat het geen epilepsie was ook nooit meer terug gekomen. Verder alleen maar naar doktors en huisarts geweest
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je muil verder over zaken waar je niets van weet
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je muil verder over zaken waar je niets van weet
ik geef voorbeelden van 2 mensen die toch aardig wat werkte en nooit een burn-out hebben gehadquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:12 schreef Pg_up het volgende:
[..]
[..]
Weer een mislukkeling gespot die het zo zwaar heeftquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:57 schreef Kaas- het volgende:
Even wat langer nadenken voor je een topic opent tf.
2 mensen =/= iedereenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik geef voorbeelden van 2 mensen die toch aardig wat werkte en nooit een burn-out hebben gehad
het gemiddelde zegt zelf dat ze een burn-out hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:20 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
2 mensen =/= iedereen
2 mensen =/= het gemiddelde
aansteller dusquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
zodra ik hoorde dat het geen epilepsie was ook nooit meer terug gekomen.
en Steve is nog steeds zo gezondquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik geef voorbeelden van 2 mensen die toch aardig wat werkte en nooit een burn-out hebben gehad
daarom had hij ook een Macquote:
Dat zeg jij.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
het gemiddelde zegt zelf dat ze een burn-out hebben.
burnout heeft te maken met hoe iemand in het leven staat. In combi met stress ( of t nou in prive of werksfeer is) kan dat dan burnout veroorzakenquote:
Duidelijker kun je het niet omschrijven denk ik.quote:Op zondag 9 april 2017 05:29 schreef Lunatiek het volgende:
Burn-out heeft niks te maken met het aantal uur dat je werkt. Over het algemeen heeft het te maken met een hoog arbeidsethos in combinatie met suboptimale werkomstandigheden, waardoor het door de werknemer gewenste niveau van perfectie niet gehaald kan worden ondanks de inspanningen die daarvoor worden gedaan, vaak ook zonder waardering/erkenning van de werkgever of collega's voor die inspanningen. En de werkgever zal dat ook niet nodig vinden, want die ziet alleen iemand die zich voor meer dan 100% inzet voor de zaak, zonder te zeuren. Tot de rek eruit is en die burn-out komt.
Wie niet weet wat beroepseer en loyaliteit zijn, zal minder vatbaar zijn voor een burn-out. Leidinggevenden zijn minder vatbaar omdat ze meer grip op hun werkomstandigheden hebben (planning, delegeren).
Ergo: TS is een luie zak die geen reet geeft om zijn werk en onderpresteert.
Ik werk ook als een malle en heb nog nooit een burn-out gehad. Dat is al 3 dan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in één postquote:Op zondag 9 april 2017 05:29 schreef Lunatiek het volgende:
Burn-out heeft niks te maken met het aantal uur dat je werkt. Over het algemeen heeft het te maken met een hoog arbeidsethos in combinatie met suboptimale werkomstandigheden, waardoor het door de werknemer gewenste niveau van perfectie niet gehaald kan worden ondanks de inspanningen die daarvoor worden gedaan, vaak ook zonder waardering/erkenning van de werkgever of collega's voor die inspanningen. En de werkgever zal dat ook niet nodig vinden, want die ziet alleen iemand die zich voor meer dan 100% inzet voor de zaak, zonder te zeuren. Tot de rek eruit is en die burn-out komt.
Wie niet weet wat beroepseer en loyaliteit zijn, zal minder vatbaar zijn voor een burn-out. Leidinggevenden zijn minder vatbaar omdat ze meer grip op hun werkomstandigheden hebben (planning, delegeren).
Nee, je werkt zelf boven je niveau als je het presteert om met 40 uur per week werken al een burn-out te krijgen. Geen probleem, maar dan moet je op zoek gaan naar ander werk.quote:Op zondag 9 april 2017 05:29 schreef Lunatiek het volgende:
Hoeft niet, de functie kan ook te intensief zijn voor 1 fte. Dan moet de functie aangepast worden of moet er meer fte aan gekoppelt worden.quote:Op zondag 9 april 2017 09:15 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Nee, je werkt zelf boven je niveau als je het presteert om met 40 uur per week werken al een burn-out te krijgen. Geen probleem, maar dan moet je op zoek gaan naar ander werk.
Daarom zeg ik ook: 40-urige werkweek.quote:Op zondag 9 april 2017 09:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeft niet, de functie kan ook te intensief zijn voor 1 fte. Dan moet de functie aangepast worden of moet er meer fte aan gekoppelt worden.
Ik ben een gevalletje 'beiden opties hierboven werken niet' en dan zit er niets anders op dan een andere baan zoeken, maar tot die tijd werk je je wel overspannen...quote:Op zondag 9 april 2017 09:19 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: 40-urige werkweek.
In plaats van direct de ziektewet in de gaan kun je ook;
- kijken hoe je efficiënter kunt werken door je tijd beter in te delen
- een paar ballen groeien en met je leidinggevende praten
team burn-out moet gewoon eerder rust nemen.quote:Op zondag 9 april 2017 09:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik werk ook als een malle en heb nog nooit een burn-out gehad. Dat is al 3 dan.
Dude
Ik gun je er eentje. Van het kaliber van mijn ex-collega zaliger.quote:Op zondag 9 april 2017 09:44 schreef tailfox het volgende:
Iedereen loopt te mauwen dat een burn out jaren duurt voordat je het hebt nou dan kan je het ook tegenaan
Het grappige is dat die burn-out dat ook 'plots opspeelt' als het wel heel gunstig is om 2 jaar betaald thuis te zittenquote:Op zondag 9 april 2017 09:44 schreef tailfox het volgende:
Iedereen loopt te mauwen dat een burn out jaren duurt voordat je het hebt nou dan kan je het ook tegenaan
dat is maar 1 van de mogelijke scenario's he. Sommigen krijgen het ook onder prima werkomstandigheden door hoe ze zelf met het werk omgaan ( als in doordraaien met perfectionisme, bepaalde onzekerheid etc.) Burnout hoeft ook niet perse werkgerelateerd te zijn he! Het is gewoon het overbelasten van je hersenen in principe. Te weinig rust aan je hersenen geven. Zo ken ik ook iemand die het had doordat haar pasgeboren baby voor langere tijd geen eten binnen wilde houden en de dokters er lang over deden voordat ze snapten hoe dat kwam. Ze maakte zich nonstop zorgen hierover en kreeg een burnout. Het kan dus door van alles komen waardoor je hoofd overuren maakt. Ook door bijv. overmatig piekeren, langdurig slaaptekort etc...quote:Op zondag 9 april 2017 05:29 schreef Lunatiek het volgende:
jij snapt de klachtquote:Op zondag 9 april 2017 09:52 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Het grappige is dat die burn-out dat ook 'plots opspeelt' als het wel heel gunstig is om 2 jaar betaald thuis te zitten
Van die excuustruusjes die alleen maar de baan hebben omdat ze een kut hebben die ze net niet aankunnen, dan 'toevallig' zwanger worden en geen zin meer hebben om te werken en dan maar de ziektewet induiken onder het mom van een burn-out
Dat soort mensen moeten ze echt tegen de muur zetten
In principe heb je gelijk.quote:Op zondag 9 april 2017 09:19 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: 40-urige werkweek.
In plaats van direct de ziektewet in de gaan kun je ook;
- kijken hoe je efficiënter kunt werken door je tijd beter in te delen
- een paar ballen groeien en met je leidinggevende praten
Als je de lat voor jezelf te hoog legt of geen plichtsbesef hebt is dat je eigen probleem, niet dat van je werkgever. Een jaartje terug werkte ik nog op een callcenter voor klantenservicwerk en daar had je ook 2 mutsen die ziek uitvielen met een burn-out. Met een werkweek van 36 uurquote:Op zondag 9 april 2017 10:07 schreef Fer het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk.
Probleem is dat sommige mensen hun eigen grenzen niet bewaken, lat te hoog leggen of een enorm plichtbesef hebben. Dan is het op moment van uitvallen te laat om bovenstaande punten te hervatten.
Bijvoorbeeld als je behoefte voelt je iemand (zoals je leidingevende) te vermoorden, zoals TS.
Risico voor de werkgever, had ie maar geen mensen in dienst moeten nemen.quote:Op zondag 9 april 2017 10:17 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Als je de lat voor jezelf te hoog legt of geen plichtsbesef hebt is dat je eigen probleem, niet dat van je werkgever. Een jaartje terug werkte ik nog op een callcenter voor klantenservicwerk en daar had je ook 2 mutsen die ziek uitvielen met een burn-out. Met een werkweek van 36 uurx 999
zo hard weerquote:Op zondag 9 april 2017 10:24 schreef Swlabr het volgende:
Wat een absolute teringlijer ben je, heb er geen andere woorden voor. Dat het je zelf mag overkomen
Maar wat schort er aan jou dat je zo ontzettend boos bent op allerlei mensen? Klinkt niet gezond hoor.quote:Op zondag 9 april 2017 10:17 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Als je de lat voor jezelf te hoog legt of geen plichtsbesef hebt is dat je eigen probleem, niet dat van je werkgever. Een jaartje terug werkte ik nog op een callcenter voor klantenservicwerk en daar had je ook 2 mutsen die ziek uitvielen met een burn-out. Met een werkweek van 36 uurx 999
quote:Op zondag 9 april 2017 10:24 schreef Swlabr het volgende:
Wat een absolute teringlijer ben je, heb er geen andere woorden voor. Dat het je zelf mag overkomen
Omdat we het jou gunnen. Met alles wat erbijhoort. Tot je geen uitweg meer ziet.quote:Op zondag 9 april 2017 10:29 schreef tailfox het volgende:
als het zo erg is waarom raad je het andere aan?
Ik neem geen tijd om een burn-out te nemenquote:Op zondag 9 april 2017 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat we het jou gunnen. Met alles wat erbijhoort. Tot je geen uitweg meer ziet.
RIP aan je nabestaanden.
Die burn-out gaat jou wel nemen. No worries.quote:Op zondag 9 april 2017 10:33 schreef tailfox het volgende:
Ik neem geen tijd om een burn-out te nemen
Wel redelijk accuraat, ik gun hem geen burn-out maar dat het een on-empatische teringlijer is, ca va.quote:
kan je niet lezen dit topic gaat over een tv programma en aanstellers die zelf vinden dat ze een burn-out hebben en heel zielig doenquote:Op zondag 9 april 2017 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die burn-out gaat jou wel nemen. No worries.
Toevallig zat een vriendin van mij ook in dat programma van Sophie, want bff's. Die stelde zich toch aan, joh! Met d'r burn-out.quote:Op zondag 9 april 2017 10:42 schreef tailfox het volgende:
kan je niet lezen dit topic gaat over een tv programma en aanstellers die zelf vinden dat ze een burn-out hebben en heel zielig doen
lezen is moeilijk he?quote:Op zondag 9 april 2017 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig zat een vriendin van mij ook in dat programma van Sophie, want bff's. Die stelde zich toch aan, joh! Met d'r burn-out.
Misschien moet je wat meer levenservaring opdoen, voordat je stupide gaat oordelen.
Leesbaar typen ook natuurlijk. Daarvan ben je van alle Fokkers in het algemeen eigenlijk toch wel het allerbeste voorbeeld.quote:
Dat ga ik niet ontkennenquote:Op zondag 9 april 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leesbaar typen ook natuurlijk. Daarvan ben je van alle Fokkers in het algemeen eigenlijk toch wel het allerbeste voorbeeld.
Het gaat over mensen die zich aanstellen want burn-out, maar daar gaat het eigenlijk niet over, want het gaat over een televisieprogramma over mensen die zich aanstellen, want burn-out. Juist.quote:Op zondag 9 april 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
Leesbaar typen ook natuurlijk. Daarvan ben je van alle Fokkers in het algemeen eigenlijk toch wel het allerbeste voorbeeld.
Vriendin heeft geluk met jou. Je zal maar iets krijgen en een vriend(in?) als TS hebben. Pfuuuuu.quote:Op zondag 9 april 2017 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig zat een vriendin van mij ook in dat programma van Sophie, want bff's. Die stelde zich toch aan, joh! Met d'r burn-out.
Misschien moet je wat meer levenservaring opdoen, voordat je stupide gaat oordelen.
het gaat over mensen die zich aanstellen en denken een burn out te hebben en een programma wat er heel zielig over doet.quote:Op zondag 9 april 2017 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat over mensen die zich aanstellen want burn-out, maar daar gaat het eigenlijk niet over, want het gaat over een televisieprogramma over mensen die zich aanstellen, want burn-out. Juist.
Volgens mij is zo'n verwarde geest een eerste symptoom.
nog een voorbeeld van een held die niet aan burnouts doetquote:Op zondag 9 april 2017 10:58 schreef DrDentz het volgende:
U bent 81 en still going strong. Mensen van mijn generatie die hard werken ervaren vaak veel stress en krijgen burn-outs. Heeft u daar ooit last van gehad?
[ afbeelding ]Een burn-out? Daar geloof ik niet in. Ik heb er nooit een gehad en m'n broer ook niet. Weet je waarom? Daar hadden we geen tijd voor; we moesten altijd werken! Burn-outs bestaan niet joh. Lekker op je reet zitten met je uitkerinkje zul je bedoelen.
Juist.quote:Op zondag 9 april 2017 10:58 schreef tailfox het volgende:
het gaat over mensen die zich aanstellen en denken een burn out te hebben en een programma wat er heel zielig over doet.
er zijn genoeg mensen die door het programma zielig gaan doen dat ze een burn-out hebben lekker spontaan.quote:Op zondag 9 april 2017 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist.
Jouw kortzichtige interpretatie van een ziektebeeld. Daarom gun ik het je. Maar misschien vind je een tumor oid beter te behappen? Gun ik je die gewoon ook.
Ja. Nee. Klopt.quote:Op zondag 9 april 2017 11:02 schreef tailfox het volgende:
er zijn genoeg mensen die door het programma zielig gaan doen dat ze een burn-out hebben lekker spontaan.
Geen psygiater komt er bij kijken
heb geen psygiater....quote:Op zondag 9 april 2017 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Nee. Klopt.
Groetjens,
Je psygiater.
Omdat mensen misbruik maken van het systeem door zich een burn-out aan te laten pratenquote:Op zondag 9 april 2017 10:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Maar wat schort er aan jou dat je zo ontzettend boos bent op allerlei mensen? Klinkt niet gezond hoor.
Ja, en? Als er een griepgolf is, hebben ze griep en als er iets over migraine in de krant stond hebben ze daar last van. Wie het wil faken, doet dat gewoon. De extreemste fakers hebben zelf een stoornis.quote:Op zondag 9 april 2017 11:09 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Omdat mensen misbruik maken van het systeem door zich een burn-out aan te laten praten
Voor griep zit je 2 jaar thuisquote:Op zondag 9 april 2017 11:47 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, en? Als er een griepgolf is, hebben ze griep en als er iets over migraine in de krant stond hebben ze daar last van. Wie het wil faken, doet dat gewoon. De extreemste fakers hebben zelf een stoornis.
Allemaal. En als je vermoeid bent na een kankeroperatie moet je ook gewoon een schop tegen je reet. Etc. etc.quote:Op zondag 9 april 2017 11:52 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Voor griep zit je 2 jaar thuis
Die burn-out kutjes moeten gewoon een schop onder hun reet krijgen in plaats van zich aanstellen
De effecten van een kankerbehandeling vergelijken met een mode'ziekte' als burn-outquote:Op zondag 9 april 2017 11:54 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Allemaal. En als je vermoeid bent na een kankeroperatie moet je ook gewoon een schop tegen je reet. Etc. etc.
Zelfs niet semi-terecht. Je weet nooit wat mensen allemaal aan hun kop hebben waar jij geen weet van hebt.quote:Op zondag 9 april 2017 11:58 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Semi terechte klacht. Van die sukkels die al janken als ze een nog geen 40u p week werken
Werk je 60+ uur per week alsof de wereld er van af hangt (eigenlijk vooral eigen ondernemers) snap ik best dat het je kapot kan maken
Misschien heeft iemand wel een burnout op hun gezicht gezet.quote:Op zondag 9 april 2017 12:01 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Zelfs niet semi-terecht. Je weet nooit wat mensen allemaal aan hun kop hebben waar jij geen weet van hebt.
man man man jij zat ook niet vooraan he bij t uitdelen van hersencellen. Vermoeiend dit. Ik krijg een burnout van julliequote:Op zondag 9 april 2017 10:17 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon een beetje simpel die zullen dit soort dingen nooit snappen. Ze snappen niet dat je hoofd ook overbelast kan raken netzoals je arm.denken wss dat het een state of mind is ofzoiets.quote:Op zondag 9 april 2017 11:54 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Allemaal. En als je vermoeid bent na een kankeroperatie moet je ook gewoon een schop tegen je reet. Etc. etc.
Dat krijg je ervan als mensen niet denken,die denken immers NIET dat burn-out bestaat. En begrijpen er nog veel minder van omdat je relaxed met wajong op je zolderkamer dat risico niet loopt.quote:Op zondag 9 april 2017 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon een beetje simpel die zullen dit soort dingen nooit snappen. Ze snappen niet dat je hoofd ook overbelast kan raken netzoals je arm.denken wss dat het een state of mind is ofzoiets.
nee ik snap niet dat mensen niet gewoon optijd iets gaan doen als joga.quote:Op zondag 9 april 2017 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon een beetje simpel die zullen dit soort dingen nooit snappen. Ze snappen niet dat je hoofd ook overbelast kan raken netzoals je arm.denken wss dat het een state of mind is ofzoiets.
Deze postquote:Op zondag 9 april 2017 05:29 schreef Lunatiek het volgende:
Mooie onderbouwing ookquote:Op zondag 9 april 2017 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
man man man jij zat ook niet vooraan he bij t uitdelen van hersencellen. Vermoeiend dit. Ik krijg een burnout van jullie
Die troela gaat een burnout krijgen van het verzinnen van een fatsoenlijk argumentquote:Op zondag 9 april 2017 17:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
kunnen ze niet geven daarom zijn ze ook bang voor een burnout
Ah, aanstelleritis dus.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
zodra ik hoorde dat het geen epilepsie was ook nooit meer terug gekomen. Verder alleen maar naar doktors en huisarts geweest
3,2,1 nog een keer een opmerking over hoeveel hersens we hebbenquote:Op zondag 9 april 2017 19:17 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die troela gaat een burnout krijgen van het verzinnen van een fatsoenlijk argument
waar beweer ik dat danquote:Op zondag 9 april 2017 19:55 schreef Buurtzwaan het volgende:
TS snapt volgens mij niet dat mensen met een burn-out als aanstellers labelen net zo dom overkomt als beweren dat vaccinaties autisme veroorzaken of ADHD een mode-ziekte is.
In het begin van je posts:quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:39 schreef tailfox het volgende:
Wat een facking onzin.
Ik zit nu zo een vaag programma te kijken op npo.
Allemaal heel zielig zeg.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:55 schreef tailfox het volgende:
maar kreeg je toen een burnout?
nee toch. je werkte heel goed en werd gelukkiger dan wanneer je de helft van je werk zou doen
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:48 schreef tailfox het volgende:
Heeft zuckerburg ooit een burn out?
Steve jobs?
qoute 1 gaat over een programma.quote:Op zondag 9 april 2017 20:05 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
In het begin van je posts:
[..]
[..]
[..]
Waarmee je impliceert dat mensen die burn-outs krijgen last hebben van aanstelleritis. Het is immers te voorkomen en Steven Jobs met zijn top-functie had er geen last van.quote:Op zondag 9 april 2017 20:11 schreef tailfox het volgende:
Qoute 2 en 3 over het feit dat burn outs te verkomen zijn.
Je titel begint met burn-out en vervolgens begint je tekst met wat een facking onzin. Daarna zeg je dat je een vaag programma zit te kijken dat daarover gaat. Echt heel duidelijk dat je alleen de mensen in het programma aanstellers vindt. Vooral in combinatie met de rest van wat je hebt gezegd.quote:
Geen dingen invullen die ik niet zeg.quote:Op zondag 9 april 2017 20:18 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Waarmee je impliceert dat mensen die burn-outs krijgen last hebben van aanstelleritis. Het is immers te voorkomen en Steven Jobs met zijn top-functie had er geen last van.
[..]
Invullen, het komt er gewoon indirect op neer. En ik ben zo te zien niet de enige die het zo opvat in het topic.quote:
Als je voor het eerst ooit eens een post in normaal Nederlands op dit forum zou weten te krijgen zou dat wellicht ook duidelijk blijken. Nu alles behalve.quote:Op zondag 9 april 2017 20:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee hoor.
Beweer dat er teveel misbruik van genaakt word en dat het verkomen kan worden
Tailfox is een 12 jarige met een iq van een baksteen die alleen maar schijttopics opent en neppe biedingen doet in V&A die ie eerst even met z'n denkbeeldige vriendin moet bespreken.quote:Op zondag 9 april 2017 20:23 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik ken Tailfox niet. Is het eerste topic wat ik van hem zie. Hij is dus altijd zo ?
Oké, dat is een verloren zaak dan wat ik hier aan het voeren ben.quote:Op zondag 9 april 2017 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Tailfox is een 12 jarige met een iq van een baksteen die alleen maar schijttopics opent en neppe biedingen doet in V&A die ie eerst even met z'n denkbeeldige vriendin moet bespreken.
lees je eigen post terug daar heb je je onderbouwingquote:Op zondag 9 april 2017 19:17 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die troela gaat een burnout krijgen van het verzinnen van een fatsoenlijk argument
niet mijn probleem dat doetquote:Op zondag 9 april 2017 20:21 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Invullen, het komt er gewoon indirect op neer. En ik ben zo te zien niet de enige die het zo opvat in het topic.
jaquote:Op zondag 9 april 2017 20:27 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Oké, dat is een verloren zaak dan wat ik hier aan het voeren ben.
ik heb nog niks van onderbouwing van jou gezienquote:Op zondag 9 april 2017 20:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lees je eigen post terug daar heb je je onderbouwing. 2 domme conclusies
zo kom je er niet vriend.
ik ga weer door naar zinnige topics toedeloeeehoee
Dit dusquote:Op zondag 9 april 2017 20:32 schreef wielrennerdt het volgende:
Kijk sommige mensen hebben oprecht een burnout. Maar van 40 uurtjes werken per week op 30 jarige leeftijd dan kan je bijna geen burnout hebben. Dus_!
ik ben een sukkel voor de liefde koning van discotheekquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:53 schreef possetje het volgende:
Ha ik ben ook een sucker voor een burnout,,,, dat zit in mn karakter ,
Ja, na zo'n gesprek hier ben je wel weer eens toe aan wat meer diepgang en intellect.quote:Op zondag 9 april 2017 20:22 schreef zeer het volgende:
Gaan de mensen die Tailfox serieus nemen in het weekend ook naar de gehandicapten opvang om eens diepere levensfilosofie met de kwijlende dwaallichten aldaar te beoefenen?
Burn out kan ook door stress thuis zijn. Het gaat om een constant gevoel van gejaagd zijn. Als je dat lange tijd hebt, krijg je mogelijk een burn out. Het heeft niet met werkuren te maken, wel met stress.quote:Op zondag 9 april 2017 20:32 schreef wielrennerdt het volgende:
Kijk sommige mensen hebben oprecht een burnout. Maar van 40 uurtjes werken per week op 30 jarige leeftijd dan kan je bijna geen burnout hebben. Dus_!
je kan iets doen om het te verkomen.quote:Op maandag 10 april 2017 11:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Triest
Kijk. Je kan het ook nooit echt begrijpen zonder het zelf te hebben meegemaakt. Er zijn mensen die dachten zoals jij, maar ook een burn-out kregen. Zij zeiden ook: ik geloofde het nooit, ik begreep het niet. Neem nou maar van de experts aan dat het bestaat. En nee, het heeft niet direct met de hoeveelheid dag je werkt te maken. Zou je weten als je dat programma op npo serieus had gekeken. Je zou burn out kunnen zien als een vorm van depressie. Ontken je dat depressie bestaat?
Jij lijkt mij wel iemand die hier de nodige research naar gedaan heeft, dus ben geneigd je te geloven. Zou wel graag wat referenties willen naar wetenschappelijke artikelen omdat het een interessant onderwerp is.quote:Op maandag 10 april 2017 12:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
je kan iets doen om het te verkomen.
Verkomen is beter dan dichtbij zijn.quote:
Boehoe, het is de overheids schuldquote:
vvd'er gespotquote:Op maandag 10 april 2017 14:38 schreef Sosa het volgende:
[..]
Boehoe, het is de overheids schuld![]()
Doe het gewoon lekker niet, als je daar een zgn. burn-out van krijgt. Laat je die leerlingen lekker zelf melk halen of geef je les in de schemer.
En als andere kamermeisjes het wel redden, dan zetten zij de norm. Zo werkt dat. En ga mij nou niet vertellen dat je in de gemiddelde retail de benen onder het lijf vandaan loopt. Je kan ook gewoon in de ochtend/middag een keer een stofzuiger door de zaak halen als het rustig is. En een andere keer werk je 10 minuten langer. Gvd zeg, wat een arbeidsethos. Als je maar anderen de schuld kan geven.
Maar ja, lekker boeiend, ontspannend toch, alles naast je neerleggen omdat je anders bang bent overwerkt te worden?
PS. Overiges ontken ik niet dat een burn-out bestaat, maar wat hierboven beschreven staat slaat echt alles.
Wat lijkt me dat heerlijk makkelijk om zo weinig medeleven met andere mensen te hebben.quote:Op maandag 10 april 2017 14:38 schreef Sosa het volgende:
[..]
Boehoe, het is de overheids schuld![]()
Doe het gewoon lekker niet, als je daar een zgn. burn-out van krijgt. Laat je die leerlingen lekker zelf melk halen of geef je les in de schemer.
En als andere kamermeisjes het wel redden, dan zetten zij de norm. Zo werkt dat. En ga mij nou niet vertellen dat je in de gemiddelde retail de benen onder het lijf vandaan loopt. Je kan ook gewoon in de ochtend/middag een keer een stofzuiger door de zaak halen als het rustig is. En een andere keer werk je 10 minuten langer. Gvd zeg, wat een arbeidsethos. Als je maar anderen de schuld kan geven.
Maar ja, lekker boeiend, ontspannend toch, alles naast je neerleggen omdat je anders bang bent overwerkt te worden?
PS. Overiges ontken ik niet dat een burn-out bestaat, maar wat hierboven beschreven staat slaat echt alles.
Viva-tuig alert!quote:Op maandag 10 april 2017 11:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
Heb ook zo'n wijf op mijn werk.. dat is er zo een. Op facebook dekt ze zich al vast in voordat ze gaat spijbelen, en 'het gaat niet' 'gas terugnemen', en anderen 'oh meis, loop je zelf niet voorbij hoor meid' vreselijk
Ik neem het niet graag op voor viva-kutjes, maar ik denk dat als je al moeite had met je werk, slaapgebrek + een totaal afhankelijke baby wel de druppel kunnen zijn die de emmer doen overlopen.quote:Op zondag 9 april 2017 09:52 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Van die excuustruusjes die alleen maar de baan hebben omdat ze een kut hebben die ze net niet aankunnen, dan 'toevallig' zwanger worden en geen zin meer hebben om te werken en dan maar de ziektewet induiken onder het mom van een burn-out
Ik heb helemaal niet weinig medeleven, ik ageer hier dagelijks tegen al het rechtse tuig die vluchtelingen het liefst ziet verdrinken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:58 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat heerlijk makkelijk om zo weinig medeleven met andere mensen te hebben.
Praktisch iedereen kan werken. Maar de een kan meer en harder werken dan de ander. Misschien ligt daar het probleem: de verwachtingen van het verwachte werk zijn gewoon te hoog voor sommigen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:20 schreef Sosa het volgende:
. En misschien hebben ze wel gelijk; sommige mensen zijn inderdaad niet gemaakt om te werken, omdat ze het simpel gezegd gewoon niet kunnen.
in italie waar men in fabrieken minder werkt ligt de productiviteit hogerquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:23 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Praktisch iedereen kan werken. Maar de een kan meer en harder werken dan de ander. Misschien ligt daar het probleem: de verwachtingen van het verwachte werk zijn gewoon te hoog voor sommigen.
Dan spreek je over een depressie. Niet over een burn out.quote:Op zondag 9 april 2017 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat we het jou gunnen. Met alles wat erbijhoort. Tot je geen uitweg meer ziet.
RIP aan je nabestaanden.
Werkuren zijn daar wel aan gerelateerd, natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2017 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Burn out kan ook door stress thuis zijn. Het gaat om een constant gevoel van gejaagd zijn. Als je dat lange tijd hebt, krijg je mogelijk een burn out. Het heeft niet met werkuren te maken, wel met stress.
het kan maar er zijn ook mensen zonder werk die een burn out krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:57 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Werkuren zijn daar wel aan gerelateerd, natuurlijk.
Ja, sorry hoor. Maar dat kan ik weinig serieus nemen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan maar er zijn ook mensen zonder werk die een burn out krijgen
De scheidslijn wordt soms zo diffuus dat het samenvloeit.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:46 schreef SupportIceland het volgende:
Dan spreek je over een depressie. Niet over een burn out.
In bepaalde gevallen sluit ik dat niet uit, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
De scheidslijn wordt soms zo diffuus dat het samenvloeit.
dat is dan jouw makke.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Maar dat kan ik weinig serieus nemen.
Eens! Ik ben ook goed in bepaalde werkzaamheden maar ik suck in andere. Maar daarvan is niet de politiek noch mijn baas of collega's de schuldige. En als dat zou leiden tot oververmoeidheid, burn-out klachten of hoge stress, dan ga ik wel wat anders doen. Ik snap dat de hypotheek betaald moet worden, maar gezondheid boven alles, niet?quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:23 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Praktisch iedereen kan werken. Maar de een kan meer en harder werken dan de ander. Misschien ligt daar het probleem: de verwachtingen van het verwachte werk zijn gewoon te hoog voor sommigen.
Denk maar aan mantelzorger.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
hoop dat je troll bent.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:39 schreef tailfox het volgende:
Wat een facking onzin.
Yup! Maar niet iedereen ziet dat. En zeker als je met mensen werkt (patiënten, cliënten, leerlingen) ga je soms verder dan gezond is, omdat je ze niet in de steek wil laten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:12 schreef Sosa het volgende:
[..]
Eens! Ik ben ook goed in bepaalde werkzaamheden maar ik suck in andere. Maar daarvan is niet de politiek noch mijn baas of collega's de schuldige. En als dat zou leiden tot oververmoeidheid, burn-out klachten of hoge stress, dan ga ik wel wat anders doen. Ik snap dat de hypotheek betaald moet worden, maar gezondheid boven alles, niet?
Als je het dagelijks leven niet aan kan, dan speelt er duidelijk een andere aandoening. Burnout is dan hoogstens een symptoom van het andere.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan maar er zijn ook mensen zonder werk die een burn out krijgen
Per uur? Absoluut?quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
in italie waar men in fabrieken minder werkt ligt de productiviteit hoger
per uurquote:
ze hebben niet minder tijd, de arbeiders werken minder maar omdat ze gelukkiger zijn werken ze productieverquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:37 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Klinkt logisch, dat als je minder tijd hebt, je efficiënter met die tijd om gaat.
Ok. Ja, ik denk dat er wel eea mis is met onze manier van leven en werken, dat dit hier zoveel voorkomt. Op Fok! wordt dat al snel afgedaan als huilgedrag en de schuld bij anderen leggen, maar mensen leven nu eenmaal niet in een vacuüm.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hebben niet minder tijd, de arbeiders werken minder maar omdat ze gelukkiger zijn werken ze productiever
veel lager ziekteverzuim ookquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:41 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Ok. Ja, ik denk dat er wel eea mis is met onze manier van leven en werken, dat dit hier zoveel voorkomt. Op Fok! wordt dat al snel afgedaan als huilgedrag en de schuld bij anderen leggen, maar mensen leven nu eenmaal niet in een vacuüm.
Onderwijs staat erg hoog in het lijstje in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:25 schreef Zwolsboy het volgende:
In welke sector komt een out het meest voor, zijn daar onderzoeken/verslagen van?
Ja, en als je bijv 5 uur op een dag werkt werk je eenmaal harder.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hebben niet minder tijd, de arbeiders werken minder maar omdat ze gelukkiger zijn werken ze productiever
Want je kan alleen stress hebben van je werkquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, 8 uur per dag 30+ leerlingen om je heen dat vreet energie.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:54 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Onderwijs staat erg hoog in het lijstje in ieder geval
TV als objectieve graadmeter voor de waarheid gebruiken is altijd onterechte klachtquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:39 schreef tailfox het volgende:
Wat een facking onzin.
Zoveel werk heb je niet aan iemand die echt stervende is. En als ze flink op leeftijd is dan heb je het mentaal wel ingecalculeerd mag ik hopen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:17 schreef agter het volgende:
[..]
Denk maar aan mantelzorger.
Je stervende moeder begeleiden, terwijl je nog 3 kinderen thuis moet verzorgen.
Kan me voorstellen dat dat zwaarder is dan een 9-5 baantje.
Nee, maar als je niet of weinig werkt heb je genoeg tijd om zaken anders in te delen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:56 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Want je kan alleen stress hebben van je werk
Je bent twaalf zonder enige levenservaring, dat is wel te lezen in bovenstaande onzin.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Zoveel werk heb je niet aan iemand die echt stervende is. En als ze flink op leeftijd is dan heb je het mentaal wel ingecalculeerd mag ik hopen.
Is het leuk? nee uiteraard niet. Maar niet iets om een burn out of erger van te krijgen lijkt mij zo.
Je levensdoel is bedrijfsarts worden?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Zoveel werk heb je niet aan iemand die echt stervende is. En als ze flink op leeftijd is dan heb je het mentaal wel ingecalculeerd mag ik hopen.
Is het leuk? nee uiteraard niet. Maar niet iets om een burn out of erger van te krijgen lijkt mij zo.
Onzin is het in ieder geval. Ik heb een tante van mij ook bijna onderuit zien gaan van de zorg aan onze oma, je vader/moeder langzaam aan kapot zien gaan doet wat met je. Nog buiten dat het wel degelijk veel werk is, als je ze iets van een waardig einde wilt bezorgen. Tante had er een dagtaak aan.quote:Op woensdag 12 april 2017 03:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent twaalf zonder enige levenservaring, dat is wel te lezen in bovenstaande onzin.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Inderdaad...quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:55 schreef sacha het volgende:
ik wil dit topic graag nomineren voor meest walgelijk klaagbaaktopic van 2017
Vertel?quote:Op woensdag 12 april 2017 07:59 schreef agter het volgende:
[..]
Je levensdoel is bedrijfsarts worden?![]()
goeien troll wel.quote:
Wat is er 'troll' aan het mijn post? het enige wat ik in principe zeg is dat je soms beter de zaak wat kunt relativeren.quote:
de empathie van een deurbel.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:41 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Wat is er 'troll' aan het mijn post? het enige wat ik in principe zeg is dat je soms beter de zaak wat kunt relativeren.
inderdaad, en vergeet niet dat bij de meeste mensen het doodgaan van hun moeder een eenmalige gebeurtenis isquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:05 schreef Kapsalon het volgende:
[..]
inderdaad, en vergeet niet dat bij de meeste mensen het doodgaan van hun moeder een eenmalige gebeurtenis is
quote:Op woensdag 12 april 2017 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is een beetje wrang dat een stel fokkers, die waarschijnlijk nog studeren of, nog waarschijnlijker, thuis aan het staatsinfuus zitten een grote mond hebben over een burn out.
quote:Op woensdag 12 april 2017 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is een beetje wrang dat een stel fokkers, die waarschijnlijk nog studeren of, nog waarschijnlijker, thuis aan het staatsinfuus zitten een grote mond hebben over een burn out.
Ligt eraan waaraan ze doodgaat.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |