Want je kan alleen stress hebben van je werkquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Maar dat kan ik weinig serieus nemen.
Ja dat geloof ik graag, 8 uur per dag 30+ leerlingen om je heen dat vreet energie.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:54 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Onderwijs staat erg hoog in het lijstje in ieder geval
TV als objectieve graadmeter voor de waarheid gebruiken is altijd onterechte klachtquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:39 schreef tailfox het volgende:
Wat een facking onzin.
Ik zit nu zo een vaag programma te kijken op npo.
Allemaal heel zielig zeg.
Zoveel werk heb je niet aan iemand die echt stervende is. En als ze flink op leeftijd is dan heb je het mentaal wel ingecalculeerd mag ik hopen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:17 schreef agter het volgende:
[..]
Denk maar aan mantelzorger.
Je stervende moeder begeleiden, terwijl je nog 3 kinderen thuis moet verzorgen.
Kan me voorstellen dat dat zwaarder is dan een 9-5 baantje.
Nee, maar als je niet of weinig werkt heb je genoeg tijd om zaken anders in te delen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:56 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Want je kan alleen stress hebben van je werk
Je bent twaalf zonder enige levenservaring, dat is wel te lezen in bovenstaande onzin.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Zoveel werk heb je niet aan iemand die echt stervende is. En als ze flink op leeftijd is dan heb je het mentaal wel ingecalculeerd mag ik hopen.
Is het leuk? nee uiteraard niet. Maar niet iets om een burn out of erger van te krijgen lijkt mij zo.
Je levensdoel is bedrijfsarts worden?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Zoveel werk heb je niet aan iemand die echt stervende is. En als ze flink op leeftijd is dan heb je het mentaal wel ingecalculeerd mag ik hopen.
Is het leuk? nee uiteraard niet. Maar niet iets om een burn out of erger van te krijgen lijkt mij zo.
Onzin is het in ieder geval. Ik heb een tante van mij ook bijna onderuit zien gaan van de zorg aan onze oma, je vader/moeder langzaam aan kapot zien gaan doet wat met je. Nog buiten dat het wel degelijk veel werk is, als je ze iets van een waardig einde wilt bezorgen. Tante had er een dagtaak aan.quote:Op woensdag 12 april 2017 03:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent twaalf zonder enige levenservaring, dat is wel te lezen in bovenstaande onzin.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Inderdaad...quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:55 schreef sacha het volgende:
ik wil dit topic graag nomineren voor meest walgelijk klaagbaaktopic van 2017
Vertel?quote:Op woensdag 12 april 2017 07:59 schreef agter het volgende:
[..]
Je levensdoel is bedrijfsarts worden?![]()
goeien troll wel.quote:
Wat is er 'troll' aan het mijn post? het enige wat ik in principe zeg is dat je soms beter de zaak wat kunt relativeren.quote:
de empathie van een deurbel.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:41 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Wat is er 'troll' aan het mijn post? het enige wat ik in principe zeg is dat je soms beter de zaak wat kunt relativeren.
inderdaad, en vergeet niet dat bij de meeste mensen het doodgaan van hun moeder een eenmalige gebeurtenis isquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:05 schreef Kapsalon het volgende:
[..]
inderdaad, en vergeet niet dat bij de meeste mensen het doodgaan van hun moeder een eenmalige gebeurtenis is
quote:Op woensdag 12 april 2017 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is een beetje wrang dat een stel fokkers, die waarschijnlijk nog studeren of, nog waarschijnlijker, thuis aan het staatsinfuus zitten een grote mond hebben over een burn out.
quote:Op woensdag 12 april 2017 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is een beetje wrang dat een stel fokkers, die waarschijnlijk nog studeren of, nog waarschijnlijker, thuis aan het staatsinfuus zitten een grote mond hebben over een burn out.
Ligt eraan waaraan ze doodgaat.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |