in italie waar men in fabrieken minder werkt ligt de productiviteit hogerquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:23 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Praktisch iedereen kan werken. Maar de een kan meer en harder werken dan de ander. Misschien ligt daar het probleem: de verwachtingen van het verwachte werk zijn gewoon te hoog voor sommigen.
Dan spreek je over een depressie. Niet over een burn out.quote:Op zondag 9 april 2017 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat we het jou gunnen. Met alles wat erbijhoort. Tot je geen uitweg meer ziet.
RIP aan je nabestaanden.
Werkuren zijn daar wel aan gerelateerd, natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2017 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Burn out kan ook door stress thuis zijn. Het gaat om een constant gevoel van gejaagd zijn. Als je dat lange tijd hebt, krijg je mogelijk een burn out. Het heeft niet met werkuren te maken, wel met stress.
het kan maar er zijn ook mensen zonder werk die een burn out krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:57 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Werkuren zijn daar wel aan gerelateerd, natuurlijk.
Ja, sorry hoor. Maar dat kan ik weinig serieus nemen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan maar er zijn ook mensen zonder werk die een burn out krijgen
De scheidslijn wordt soms zo diffuus dat het samenvloeit.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:46 schreef SupportIceland het volgende:
Dan spreek je over een depressie. Niet over een burn out.
In bepaalde gevallen sluit ik dat niet uit, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
De scheidslijn wordt soms zo diffuus dat het samenvloeit.
dat is dan jouw makke.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Maar dat kan ik weinig serieus nemen.
Eens! Ik ben ook goed in bepaalde werkzaamheden maar ik suck in andere. Maar daarvan is niet de politiek noch mijn baas of collega's de schuldige. En als dat zou leiden tot oververmoeidheid, burn-out klachten of hoge stress, dan ga ik wel wat anders doen. Ik snap dat de hypotheek betaald moet worden, maar gezondheid boven alles, niet?quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:23 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Praktisch iedereen kan werken. Maar de een kan meer en harder werken dan de ander. Misschien ligt daar het probleem: de verwachtingen van het verwachte werk zijn gewoon te hoog voor sommigen.
Denk maar aan mantelzorger.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Maar dat kan ik weinig serieus nemen.
hoop dat je troll bent.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:39 schreef tailfox het volgende:
Wat een facking onzin.
Ik zit nu zo een vaag programma te kijken op npo.
Allemaal heel zielig zeg.
Yup! Maar niet iedereen ziet dat. En zeker als je met mensen werkt (patiënten, cliënten, leerlingen) ga je soms verder dan gezond is, omdat je ze niet in de steek wil laten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:12 schreef Sosa het volgende:
[..]
Eens! Ik ben ook goed in bepaalde werkzaamheden maar ik suck in andere. Maar daarvan is niet de politiek noch mijn baas of collega's de schuldige. En als dat zou leiden tot oververmoeidheid, burn-out klachten of hoge stress, dan ga ik wel wat anders doen. Ik snap dat de hypotheek betaald moet worden, maar gezondheid boven alles, niet?
Als je het dagelijks leven niet aan kan, dan speelt er duidelijk een andere aandoening. Burnout is dan hoogstens een symptoom van het andere.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan maar er zijn ook mensen zonder werk die een burn out krijgen
Per uur? Absoluut?quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
in italie waar men in fabrieken minder werkt ligt de productiviteit hoger
per uurquote:
ze hebben niet minder tijd, de arbeiders werken minder maar omdat ze gelukkiger zijn werken ze productieverquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:37 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Klinkt logisch, dat als je minder tijd hebt, je efficiënter met die tijd om gaat.
Ok. Ja, ik denk dat er wel eea mis is met onze manier van leven en werken, dat dit hier zoveel voorkomt. Op Fok! wordt dat al snel afgedaan als huilgedrag en de schuld bij anderen leggen, maar mensen leven nu eenmaal niet in een vacuüm.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hebben niet minder tijd, de arbeiders werken minder maar omdat ze gelukkiger zijn werken ze productiever
veel lager ziekteverzuim ookquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:41 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Ok. Ja, ik denk dat er wel eea mis is met onze manier van leven en werken, dat dit hier zoveel voorkomt. Op Fok! wordt dat al snel afgedaan als huilgedrag en de schuld bij anderen leggen, maar mensen leven nu eenmaal niet in een vacuüm.
Onderwijs staat erg hoog in het lijstje in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:25 schreef Zwolsboy het volgende:
In welke sector komt een out het meest voor, zijn daar onderzoeken/verslagen van?
Ja, en als je bijv 5 uur op een dag werkt werk je eenmaal harder.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hebben niet minder tijd, de arbeiders werken minder maar omdat ze gelukkiger zijn werken ze productiever
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |