ik was boos dat noem ik geen psychisch probleemquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef hugecooll het volgende:
Liep je zelf niet heel lang geleden nog te huilen over allerlei fysieke en psychische problemen?
ja en je wilde dood en dit en dat en zus en zo want je zat er helemaal doorheen blabla jeweetquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik was boos dat noem ik geen psychisch probleem
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn als mensen een keer op zijn? We hebben geen eindeloze energiebron.
nee wilde iemand vermoorden get your facts Straightquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja en je wilde dood en dit en dat en zus en zo want je zat er helemaal doorheen blabla jeweet
Ja dit. Er zitten vast aanstellers tussen, maar 60 uur per week werken of 40 uur en dan een gezin ernaast plus allemaal andere clubjes enzo houdt een mens niet vol. Helaas zijn er dan mensen die te lang doorgaan waardoor ze op een gegeven moment omvallen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn als mensen een keer op zijn? We hebben geen eindeloze energiebron.
dat mss ook jaquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee wilde iemand vermoorden get your facts Straight
gewoon optijd rust nemenquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit. Er zitten vast aanstellers tussen, maar 60 uur per week werken of 40 uur en dan een gezin ernaast plus allemaal andere clubjes enzo houdt een mens niet vol. Helaas zijn er dan mensen die te lang doorgaan waardoor ze op een gegeven moment omvallen.
Vermoed dat die mensen onder een bepaalde druk bezwijken dus niet "gewoon rust" kunnenquote:
Omdat mensen zich tegewoordig direct aanstellen als het een beetje kut loopt. Dat merk je ook in de opvoeding van kinderen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
60 uur per week werken is een keuze.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit. Er zitten vast aanstellers tussen, maar 60 uur per week werken of 40 uur en dan een gezin ernaast plus allemaal andere clubjes enzo houdt een mens niet vol. Helaas zijn er dan mensen die te lang doorgaan waardoor ze op een gegeven moment omvallen.
Was het maar zo simpel.quote:
2 jaar niet kunnen werken is altijd beter dan een keer nee zegenquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat die mensen onder een bepaalde druk bezwijken dus niet "gewoon rust" kunnen
pakken.
Daarbij kan bepaalde druk die ooit motiverend werkte op een gegeven moment ook een enorme last met zich meebrengen. Ik heb een collega die letterlijk wakker ligt van bepaalde problemen en pas kan slapen als ze opgelost zijn of dat er iets mee gedaan is.
ben half aan kijkenquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:52 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
Heb de docu ook gezien trouwens, ik neem aan dat je Sophie in de mentale kreukels bedoelt.
maar kreeg je toen een burnout?quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:53 schreef possetje het volgende:
Ha ik ben ook een sucker voor een burnout,,,, dat zit in mn karakter ,
ging ik bijv in een fabriek werken,, en daar stonden dan 9 machines met 9 mannen erachter, en dan vond ik het juist leuk als ik twee machines mocht hebben ipv van 1, anders zat ik me heel de dag dood te vervelen achter een machine met het tempo van een slakkengang,.,,,
De baas zag dat, en dacht dus : Ok possetje, jij krijgt van mij twee machines,,,
Alleen dan ga je heel snel richting een burnout haha....
nee, want twee machines bedienen is dan wel niet saai, maar veelste hard werken en dan gaat de kaars ( ik ) heel snel extra snel op!quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar kreeg je toen een burnout?
nee toch. je werkte heel goed en werd gelukkiger dan wanneer je de helft van je werk zou doen
Je hebt ook groot gelijk hoor! Denk aan jezelf, gewoon de ziektewet gebruiken!quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:56 schreef possetje het volgende:
[..]
nee, want twee machines bedienen is dan wel niet saai, maar veelste hard werken en dan gaat de kaars ( ik ) heel snel extra snel op!
Ja precies. Ik heb het zelf nooit gehad, maar heb het gezien bij anderen en had nou niet bepaald het idee dat ze overdreven of faken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja er zitten aanstellers tussen, dat hadden we vastgesteld. Maar het is degelijk echt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:47 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Omdat mensen zich tegewoordig direct aanstellen als het een beetje kut loopt. Dat merk je ook in de opvoeding van kinderen.
Natuurlijk bestaat het fenomeen burn-out maar tegenwoordig lijkt iedereen wel een burn-out te hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb het zelf nooit gehad, maar heb het gezien bij anderen en had nou niet bepaald het idee dat ze overdreven of faken.
[..]
Ja er zitten aanstellers tussen, dat hadden we vastgesteld. Maar het is degelijk echt.
Kijk de TT "burn-out" dit gaat om de fakersquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb het zelf nooit gehad, maar heb het gezien bij anderen en had nou niet bepaald het idee dat ze overdreven of faken.
[..]
Ja er zitten aanstellers tussen, dat hadden we vastgesteld. Maar het is degelijk echt.
kan ik niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:47 schreef Barrah het volgende:
Als een burnout zo'n pretje is TS, neem er dan vooral zelf één!
is iets voor de zwakkere.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:44 schreef DoubleDip het volgende:
Een burn-out is niet even te hard werken, dat is jarenlang over je grenzen heen gaan.
En dus een consequentie van je eigen grenzen niet kunnen bewarenquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:44 schreef DoubleDip het volgende:
Een burn-out is niet even te hard werken, dat is jarenlang over je grenzen heen gaan.
wil je die foto van je zusje in jou topic latenquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
Foto van deze emo Ts.
[ afbeelding ]
dit. Keertje nee zeggen zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:51 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
En dus een consequentie van je eigen grenzen niet kunnen bewaren
Als je gewoon 40 uur werkt en daarnaast een privéleven hebt is er niet zo gauw wat aan de hand.
Maar 1 op de 7 mensen heeft een burnout (gehad), hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:51 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
En dus een consequentie van je eigen grenzen niet kunnen bewaren
Als je gewoon 40 uur werkt en daarnaast een privéleven hebt is er niet zo gauw wat aan de hand.
Voor jou en mij misschien niet, voor sommige mensen wel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit. Keertje nee zeggen zo moeilijk is het niet
en hoeveel daarvan hebben die diagnose?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar 1 op de 7 mensen heeft een burnout (gehad), hoe verklaar je dat?
[..]
Voor jou en mij misschien niet, voor sommige mensen wel.
Omdat mensen:quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar 1 op de 7 mensen heeft een burnout (gehad), hoe verklaar je dat?
En stress op het werk bestaat niet ofzo?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:11 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Omdat mensen:
a) zich aanstellen
b) hun leven verkeerd inrichten
Als je 40 uur werkt kun je prima daarnaast tijd besteden met je gezin en een leuke hobby hebben.
niet zo overdreven neequote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En stress op het werk bestaat niet ofzo?
Als je met 40 uur per week al zo veel stress ervaart werk je boven je niveau en moet je op zoek gaan naar iets anders.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En stress op het werk bestaat niet ofzo?
Daarom vind ik dit ook maar een bijzonder matig topic ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:42 schreef hugecooll het volgende:
Liep je zelf niet heel lang geleden nog te huilen over allerlei fysieke en psychische problemen?
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:47 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
60 uur per week werken is een keuze.
Mijn hemel, jullie stonden niet vooraan toen de hersencellen uitgedeeld werden hè?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:48 schreef tailfox het volgende:
Heeft zuckerburg ooit een burn out?
Steve jobs?
Mooie onderbouwing ookquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:12 schreef Pg_up het volgende:
[..]
[..]
Mijn hemel, jullie stonden niet vooraan toen de hersencellen uitgedeeld werden hè?
zullen wel weer die negers geweest zijnquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:12 schreef Pg_up het volgende:
[..]
[..]
Mijn hemel, jullie stonden niet vooraan toen de hersencellen uitgedeeld werden hè?
zodra ik hoorde dat het geen epilepsie was ook nooit meer terug gekomen. Verder alleen maar naar doktors en huisarts geweestquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:13 schreef Molo het volgende:
Tail, doe even normaal, je liep zelf notabene bij een psychiater vanwege psychosomatische klachten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |