Hou dan gewoon je muil verder over zaken waar je niets van weetquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
zodra ik hoorde dat het geen epilepsie was ook nooit meer terug gekomen. Verder alleen maar naar doktors en huisarts geweest
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je muil verder over zaken waar je niets van weet
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je muil verder over zaken waar je niets van weet
ik geef voorbeelden van 2 mensen die toch aardig wat werkte en nooit een burn-out hebben gehadquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:12 schreef Pg_up het volgende:
[..]
[..]
Mijn hemel, jullie stonden niet vooraan toen de hersencellen uitgedeeld werden hè?
Weer een mislukkeling gespot die het zo zwaar heeftquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:57 schreef Kaas- het volgende:
Even wat langer nadenken voor je een topic opent tf.
2 mensen =/= iedereenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik geef voorbeelden van 2 mensen die toch aardig wat werkte en nooit een burn-out hebben gehad
het gemiddelde zegt zelf dat ze een burn-out hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:20 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
2 mensen =/= iedereen
2 mensen =/= het gemiddelde
aansteller dusquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
zodra ik hoorde dat het geen epilepsie was ook nooit meer terug gekomen.
en Steve is nog steeds zo gezondquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik geef voorbeelden van 2 mensen die toch aardig wat werkte en nooit een burn-out hebben gehad
daarom had hij ook een Macquote:
Dat zeg jij.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
het gemiddelde zegt zelf dat ze een burn-out hebben.
burnout heeft te maken met hoe iemand in het leven staat. In combi met stress ( of t nou in prive of werksfeer is) kan dat dan burnout veroorzakenquote:
Duidelijker kun je het niet omschrijven denk ik.quote:Op zondag 9 april 2017 05:29 schreef Lunatiek het volgende:
Burn-out heeft niks te maken met het aantal uur dat je werkt. Over het algemeen heeft het te maken met een hoog arbeidsethos in combinatie met suboptimale werkomstandigheden, waardoor het door de werknemer gewenste niveau van perfectie niet gehaald kan worden ondanks de inspanningen die daarvoor worden gedaan, vaak ook zonder waardering/erkenning van de werkgever of collega's voor die inspanningen. En de werkgever zal dat ook niet nodig vinden, want die ziet alleen iemand die zich voor meer dan 100% inzet voor de zaak, zonder te zeuren. Tot de rek eruit is en die burn-out komt.
Wie niet weet wat beroepseer en loyaliteit zijn, zal minder vatbaar zijn voor een burn-out. Leidinggevenden zijn minder vatbaar omdat ze meer grip op hun werkomstandigheden hebben (planning, delegeren).
Ergo: TS is een luie zak die geen reet geeft om zijn werk en onderpresteert.
Ik werk ook als een malle en heb nog nooit een burn-out gehad. Dat is al 3 dan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in één postquote:Op zondag 9 april 2017 05:29 schreef Lunatiek het volgende:
Burn-out heeft niks te maken met het aantal uur dat je werkt. Over het algemeen heeft het te maken met een hoog arbeidsethos in combinatie met suboptimale werkomstandigheden, waardoor het door de werknemer gewenste niveau van perfectie niet gehaald kan worden ondanks de inspanningen die daarvoor worden gedaan, vaak ook zonder waardering/erkenning van de werkgever of collega's voor die inspanningen. En de werkgever zal dat ook niet nodig vinden, want die ziet alleen iemand die zich voor meer dan 100% inzet voor de zaak, zonder te zeuren. Tot de rek eruit is en die burn-out komt.
Wie niet weet wat beroepseer en loyaliteit zijn, zal minder vatbaar zijn voor een burn-out. Leidinggevenden zijn minder vatbaar omdat ze meer grip op hun werkomstandigheden hebben (planning, delegeren).
Nee, je werkt zelf boven je niveau als je het presteert om met 40 uur per week werken al een burn-out te krijgen. Geen probleem, maar dan moet je op zoek gaan naar ander werk.quote:Op zondag 9 april 2017 05:29 schreef Lunatiek het volgende:
Hoeft niet, de functie kan ook te intensief zijn voor 1 fte. Dan moet de functie aangepast worden of moet er meer fte aan gekoppelt worden.quote:Op zondag 9 april 2017 09:15 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Nee, je werkt zelf boven je niveau als je het presteert om met 40 uur per week werken al een burn-out te krijgen. Geen probleem, maar dan moet je op zoek gaan naar ander werk.
Daarom zeg ik ook: 40-urige werkweek.quote:Op zondag 9 april 2017 09:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeft niet, de functie kan ook te intensief zijn voor 1 fte. Dan moet de functie aangepast worden of moet er meer fte aan gekoppelt worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |