Mooie onderbouwing ookquote:Op zondag 9 april 2017 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
man man man jij zat ook niet vooraan he bij t uitdelen van hersencellen. Vermoeiend dit. Ik krijg een burnout van jullie
Die troela gaat een burnout krijgen van het verzinnen van een fatsoenlijk argumentquote:Op zondag 9 april 2017 17:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
kunnen ze niet geven daarom zijn ze ook bang voor een burnout
Ah, aanstelleritis dus.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
zodra ik hoorde dat het geen epilepsie was ook nooit meer terug gekomen. Verder alleen maar naar doktors en huisarts geweest
3,2,1 nog een keer een opmerking over hoeveel hersens we hebbenquote:Op zondag 9 april 2017 19:17 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die troela gaat een burnout krijgen van het verzinnen van een fatsoenlijk argument
waar beweer ik dat danquote:Op zondag 9 april 2017 19:55 schreef Buurtzwaan het volgende:
TS snapt volgens mij niet dat mensen met een burn-out als aanstellers labelen net zo dom overkomt als beweren dat vaccinaties autisme veroorzaken of ADHD een mode-ziekte is.
In het begin van je posts:quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:39 schreef tailfox het volgende:
Wat een facking onzin.
Ik zit nu zo een vaag programma te kijken op npo.
Allemaal heel zielig zeg.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:55 schreef tailfox het volgende:
maar kreeg je toen een burnout?
nee toch. je werkte heel goed en werd gelukkiger dan wanneer je de helft van je werk zou doen
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:48 schreef tailfox het volgende:
Heeft zuckerburg ooit een burn out?
Steve jobs?
qoute 1 gaat over een programma.quote:Op zondag 9 april 2017 20:05 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
In het begin van je posts:
[..]
[..]
[..]
Waarmee je impliceert dat mensen die burn-outs krijgen last hebben van aanstelleritis. Het is immers te voorkomen en Steven Jobs met zijn top-functie had er geen last van.quote:Op zondag 9 april 2017 20:11 schreef tailfox het volgende:
Qoute 2 en 3 over het feit dat burn outs te verkomen zijn.
Je titel begint met burn-out en vervolgens begint je tekst met wat een facking onzin. Daarna zeg je dat je een vaag programma zit te kijken dat daarover gaat. Echt heel duidelijk dat je alleen de mensen in het programma aanstellers vindt. Vooral in combinatie met de rest van wat je hebt gezegd.quote:
Geen dingen invullen die ik niet zeg.quote:Op zondag 9 april 2017 20:18 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Waarmee je impliceert dat mensen die burn-outs krijgen last hebben van aanstelleritis. Het is immers te voorkomen en Steven Jobs met zijn top-functie had er geen last van.
[..]
Invullen, het komt er gewoon indirect op neer. En ik ben zo te zien niet de enige die het zo opvat in het topic.quote:
Als je voor het eerst ooit eens een post in normaal Nederlands op dit forum zou weten te krijgen zou dat wellicht ook duidelijk blijken. Nu alles behalve.quote:Op zondag 9 april 2017 20:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee hoor.
Beweer dat er teveel misbruik van genaakt word en dat het verkomen kan worden
Tailfox is een 12 jarige met een iq van een baksteen die alleen maar schijttopics opent en neppe biedingen doet in V&A die ie eerst even met z'n denkbeeldige vriendin moet bespreken.quote:Op zondag 9 april 2017 20:23 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik ken Tailfox niet. Is het eerste topic wat ik van hem zie. Hij is dus altijd zo ?
Oké, dat is een verloren zaak dan wat ik hier aan het voeren ben.quote:Op zondag 9 april 2017 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Tailfox is een 12 jarige met een iq van een baksteen die alleen maar schijttopics opent en neppe biedingen doet in V&A die ie eerst even met z'n denkbeeldige vriendin moet bespreken.
lees je eigen post terug daar heb je je onderbouwingquote:Op zondag 9 april 2017 19:17 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die troela gaat een burnout krijgen van het verzinnen van een fatsoenlijk argument
niet mijn probleem dat doetquote:Op zondag 9 april 2017 20:21 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Invullen, het komt er gewoon indirect op neer. En ik ben zo te zien niet de enige die het zo opvat in het topic.
jaquote:Op zondag 9 april 2017 20:27 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Oké, dat is een verloren zaak dan wat ik hier aan het voeren ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |