abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170101878
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Leesbaar typen ook natuurlijk. Daarvan ben je van alle Fokkers in het algemeen eigenlijk toch wel het allerbeste voorbeeld. :P
Dat ga ik niet ontkennen
  zondag 9 april 2017 @ 10:52:54 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170101886
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:

Leesbaar typen ook natuurlijk. Daarvan ben je van alle Fokkers in het algemeen eigenlijk toch wel het allerbeste voorbeeld. :P
Het gaat over mensen die zich aanstellen want burn-out, maar daar gaat het eigenlijk niet over, want het gaat over een televisieprogramma over mensen die zich aanstellen, want burn-out. Juist.

Volgens mij is zo'n verwarde geest een eerste symptoom.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170101906
quote:
17s.gif Op zondag 9 april 2017 10:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Toevallig zat een vriendin van mij ook in dat programma van Sophie, want bff's. Die stelde zich toch aan, joh! Met d'r burn-out.
Misschien moet je wat meer levenservaring opdoen, voordat je stupide gaat oordelen.
Vriendin heeft geluk met jou. Je zal maar iets krijgen en een vriend(in?) als TS hebben. Pfuuuuu.
pi_170101964
U bent 81 en still going strong. Mensen van mijn generatie die hard werken ervaren vaak veel stress en krijgen burn-outs. Heeft u daar ooit last van gehad?

Een burn-out? Daar geloof ik niet in. Ik heb er nooit een gehad en m'n broer ook niet. Weet je waarom? Daar hadden we geen tijd voor; we moesten altijd werken! Burn-outs bestaan niet joh. Lekker op je reet zitten met je uitkerinkje zul je bedoelen.
pi_170101966
quote:
17s.gif Op zondag 9 april 2017 10:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het gaat over mensen die zich aanstellen want burn-out, maar daar gaat het eigenlijk niet over, want het gaat over een televisieprogramma over mensen die zich aanstellen, want burn-out. Juist.

Volgens mij is zo'n verwarde geest een eerste symptoom.
het gaat over mensen die zich aanstellen en denken een burn out te hebben en een programma wat er heel zielig over doet.
pi_170101982
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 10:58 schreef DrDentz het volgende:
U bent 81 en still going strong. Mensen van mijn generatie die hard werken ervaren vaak veel stress en krijgen burn-outs. Heeft u daar ooit last van gehad?

[ afbeelding ]Een burn-out? Daar geloof ik niet in. Ik heb er nooit een gehad en m'n broer ook niet. Weet je waarom? Daar hadden we geen tijd voor; we moesten altijd werken! Burn-outs bestaan niet joh. Lekker op je reet zitten met je uitkerinkje zul je bedoelen.
nog een voorbeeld van een held die niet aan burnouts doet
  zondag 9 april 2017 @ 11:00:12 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170101997
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 10:58 schreef tailfox het volgende:

het gaat over mensen die zich aanstellen en denken een burn out te hebben en een programma wat er heel zielig over doet.
Juist.
Jouw kortzichtige interpretatie van een ziektebeeld. Daarom gun ik het je. Maar misschien vind je een tumor oid beter te behappen? Gun ik je die gewoon ook.
pi_170102028
quote:
17s.gif Op zondag 9 april 2017 11:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist.
Jouw kortzichtige interpretatie van een ziektebeeld. Daarom gun ik het je. Maar misschien vind je een tumor oid beter te behappen? Gun ik je die gewoon ook.
er zijn genoeg mensen die door het programma zielig gaan doen dat ze een burn-out hebben lekker spontaan.

Geen psygiater komt er bij kijken
  zondag 9 april 2017 @ 11:02:47 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170102042
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 11:02 schreef tailfox het volgende:

er zijn genoeg mensen die door het programma zielig gaan doen dat ze een burn-out hebben lekker spontaan.

Geen psygiater komt er bij kijken
Ja. Nee. Klopt.

Groetjens,

Je psygiater.
pi_170102067
quote:
17s.gif Op zondag 9 april 2017 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Nee. Klopt.

Groetjens,

Je psygiater.
heb geen psygiater....
pi_170102074
Een spychiater heeft eens tegen me gezegd: om spychiater te worden moet je eerst zelf gek zijn. Moet ik dan met een gek gaan zitten praten?
  zondag 9 april 2017 @ 11:07:21 #112
134538 chansadres
Black & White
pi_170102117
Ik ken beide gevallen. Op mijn werk heb ik het al vaker zien gebeuren. Mensen die vroeger spring in het veld waren en na een burn-out niet meer uit bed kunnen komen. Dat lijkt me verschrikkelijk. Betreffende persoon deed ook alles om weer aan het werk te kunnen. Dat vertraagde juist haar herstel maar je zag dat de persoon psychisch moeite mee had om niet te gaan werken maar het lukte niet meer.

Aan de andere kant zijn er ook mensen die het misbruiken om niet te hoeven werken. Zo ken ik iemand die altijd de kantjes eraf liep. Ze stond op het punt om ontslagen te worden en ineens had ze een burnout. Kan opzich gebeuren maar als ik dezelfde persoon een paar dagen later een fysiek zware hobby zag uitoefenen... En dan ook nog de uitspraak: Sja, ik ben niet gemaakt voor te werken. Rillingen lopen dan over mijn rug. Probleem is dat die rotte appels het ongeloofwaardig maken voor de rest. Zeker met iets wat vooral psychologisch plaatsvind is het sowieso moeilijk te bewijzen...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_170102145
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 10:27 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Maar wat schort er aan jou dat je zo ontzettend boos bent op allerlei mensen? Klinkt niet gezond hoor.
Omdat mensen misbruik maken van het systeem door zich een burn-out aan te laten praten
  zondag 9 april 2017 @ 11:47:26 #114
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170102851
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:09 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Omdat mensen misbruik maken van het systeem door zich een burn-out aan te laten praten
Ja, en? Als er een griepgolf is, hebben ze griep en als er iets over migraine in de krant stond hebben ze daar last van. Wie het wil faken, doet dat gewoon. De extreemste fakers hebben zelf een stoornis.
pi_170102976
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 11:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, en? Als er een griepgolf is, hebben ze griep en als er iets over migraine in de krant stond hebben ze daar last van. Wie het wil faken, doet dat gewoon. De extreemste fakers hebben zelf een stoornis.
Voor griep zit je 2 jaar thuis :')

Die burn-out kutjes moeten gewoon een schop onder hun reet krijgen in plaats van zich aanstellen
pi_170103031
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:52 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Voor griep zit je 2 jaar thuis :')

Die burn-out kutjes moeten gewoon een schop onder hun reet krijgen in plaats van zich aanstellen
Allemaal. En als je vermoeid bent na een kankeroperatie moet je ook gewoon een schop tegen je reet. Etc. etc.

:')
pi_170103087
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:54 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Allemaal. En als je vermoeid bent na een kankeroperatie moet je ook gewoon een schop tegen je reet. Etc. etc.

De effecten van een kankerbehandeling vergelijken met een mode'ziekte' als burn-out :') x oneindig
pi_170103100
Semi terechte klacht. Van die sukkels die al janken als ze een nog geen 40u p week werken :')

Werk je 60+ uur per week alsof de wereld er van af hangt (eigenlijk vooral eigen ondernemers) snap ik best dat het je kapot kan maken
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_170103135
quote:
2s.gif Op zondag 9 april 2017 11:58 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Semi terechte klacht. Van die sukkels die al janken als ze een nog geen 40u p week werken :')

Werk je 60+ uur per week alsof de wereld er van af hangt (eigenlijk vooral eigen ondernemers) snap ik best dat het je kapot kan maken
Zelfs niet semi-terecht. Je weet nooit wat mensen allemaal aan hun kop hebben waar jij geen weet van hebt.
  zondag 9 april 2017 @ 12:02:34 #120
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170103160
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 12:01 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Zelfs niet semi-terecht. Je weet nooit wat mensen allemaal aan hun kop hebben waar jij geen weet van hebt.
Misschien heeft iemand wel een burnout op hun gezicht gezet.
wooblabalurg
pi_170107917
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 10:17 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Als je de lat voor jezelf te hoog legt of geen plichtsbesef hebt is dat je eigen probleem, niet dat van je werkgever. Een jaartje terug werkte ik nog op een callcenter voor klantenservicwerk en daar had je ook 2 mutsen die ziek uitvielen met een burn-out. Met een werkweek van 36 uur :') x 999
man man man jij zat ook niet vooraan he bij t uitdelen van hersencellen. Vermoeiend dit. Ik krijg een burnout van jullie
pi_170108052
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:54 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn gewoon een beetje simpel die zullen dit soort dingen nooit snappen. Ze snappen niet dat je hoofd ook overbelast kan raken netzoals je arm.denken wss dat het een state of mind is ofzoiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2017 16:16:23 ]
  zondag 9 april 2017 @ 17:31:03 #123
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170110112
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 16:14 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn gewoon een beetje simpel die zullen dit soort dingen nooit snappen. Ze snappen niet dat je hoofd ook overbelast kan raken netzoals je arm.denken wss dat het een state of mind is ofzoiets.
Dat krijg je ervan als mensen niet denken,die denken immers NIET dat burn-out bestaat. En begrijpen er nog veel minder van omdat je relaxed met wajong op je zolderkamer dat risico niet loopt.
pi_170110279
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 16:14 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nee ik snap niet dat mensen niet gewoon optijd iets gaan doen als joga.
pi_170110282
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 05:29 schreef Lunatiek het volgende:
Burn-out heeft niks te maken met het aantal uur dat je werkt. Over het algemeen heeft het te maken met een hoog arbeidsethos in combinatie met suboptimale werkomstandigheden, waardoor het door de werknemer gewenste niveau van perfectie niet gehaald kan worden ondanks de inspanningen die daarvoor worden gedaan, vaak ook zonder waardering/erkenning van de werkgever of collega's voor die inspanningen. En de werkgever zal dat ook niet nodig vinden, want die ziet alleen iemand die zich voor meer dan 100% inzet voor de zaak, zonder te zeuren. Tot de rek eruit is en die burn-out komt.
Wie niet weet wat beroepseer en loyaliteit zijn, zal minder vatbaar zijn voor een burn-out. Leidinggevenden zijn minder vatbaar omdat ze meer grip op hun werkomstandigheden hebben (planning, delegeren).

Ergo: TS is een luie zak die geen reet geeft om zijn werk en onderpresteert.
Deze post _O_

TS print deze post uit en hang hem boven je bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')