Je hebt niks strafbaars op je geweten, toch?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:04 schreef Kowloon het volgende:
Gister tot 22:30 op kantoor gezeten om een overleg voor te bereiden. Gaat het door onvoorziene omstandigheden ineens niet door. Ach, ja, lekker vrije middag dus.
Nu ben je al redelijk de lul met de achternaam 'Doedel'. Maar in combinatie met de voornam 'Diny' wordt het toch wel heel slecht.quote:"Het komt wel eens voor dat er een mismatch is tussen de geïmporteerde hond en de eigenaar."
Diny Doedel van Stichting Dierencentrum Friesland
Waarom staat er onder elke post van jou "I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth."?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt niks strafbaars op je geweten, toch?
Een van je collega's is Hero Brinkman?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:04 schreef Kowloon het volgende:
Gister tot 22:30 op kantoor gezeten om een overleg voor te bereiden. Gaat het door onvoorziene omstandigheden ineens niet door. Ach, ja, lekker vrije middag dus.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom staat er onder elke post van jou "I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth."?
Omdat The Matrix een topfilm is natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom staat er onder elke post van jou "I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth."?
Nee, nare familieomstandigheden bij een van de aanwezigen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt niks strafbaars op je geweten, toch?
Dat heet een signature?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, de ouders van Tiny Kox dan. Dat zijn pas sadisten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu ben je al redelijk de lul met de achternaam 'Doedel'. Maar in combinatie met de voornam 'Diny' wordt het toch wel heel slecht.
Huh?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd weer die homohaat van blanke Nederlanders
Ik kan op deze vraag bevestigend antwoorden, dat deel noemt men hier inderdaad een signature.quote:
Z'n vader heet Huge.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de ouders van Tiny Cox dan. Dat zijn pas sadisten.
Die zit volgens mij in de bak momenteel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Een van je collega's is Hero Brinkman?
Omdat ik slechts de (ongemakkelijke) waarheid verkondig, uiteraard. Overblijfsel uit mijn F&L-tijd, min of meer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan op deze vraag bevestigend antwoorden, dat deel noemt men hier inderdaad een signature.
En waarom staat die zin daar bij jou?
Bakkes houwe of ik sla je tanden eruit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, denk maar niet dat dat niet opvalt. Inleveren die betonschaar.
Aha.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ik slechts de (ongemakkelijke) waarheid verkondig, uiteraard. Overblijfsel uit mijn F&L-tijd, min of meer.
Mijn tante heet Dinyquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu ben je al redelijk de lul met de achternaam 'Doedel'. Maar in combinatie met de voornam 'Diny' wordt het toch wel heel slecht.
Spelfout op je geboortecertificaat, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En Wierd schijnt ook een voornaam te zijn.
Hij is dan ook gemaakt door een vieze homo. What else is new?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Niemand die de TT aanstootgevend vindt. Dat is ook wel veelzeggend.
Te vroeg gejuicht.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Als ze maar geen Doedel heet van de achternaam.quote:
Wierd Duk is qua naam ook wel een beetje onfortuinlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En Wierd schijnt ook een voornaam te zijn.
Enkele jaren posten in dit cafe leidt tot totaal moreel verval.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
"Altijd weer die homo's", wat is daar aanstootgevend aan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Tja, ik heb Mutant01 en Guido niet weggejaagd. Dat was Reya.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die telt niet, want die man heeft weer hele andere redenen.
Op de Veluwe zijn we het gewend om homo's overal de schuld van te geven, inclusief regen en matige winters.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Een mod is met ons aan het spelen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Altijd weer die homo's", wat is daar aanstootgevend aan?
Haar achternaam allitereert wel met haar voornaam. Maar niet op zo'n beschamende manier.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als ze maar geen Doedel heet van de achternaam.
Dit zit dicht tegen crewbash aan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:03 schreef Kaas- het volgende:
Deze matige TT is van een matige mod, niet van mij.
En als de oogst tegenvalt wordt er ook weer een razzia gehouden bij het plaatselijke homoparkje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de Veluwe zijn we het gewend om homo's overal de schuld van te geven, inclusief regen en matige winters.
Anders analfabeet vooral.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zijn doorgaans wel iets minder analfabeet dan de gemiddelde PVVer.
Sociaal analfabeetquote:
Parkeerplaats Bruggelen, naar goed christelijk gebruik:quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
En als de oogst tegenvalt wordt er ook weer een razzia gehouden bij het plaatselijke homoparkje.
Te lang.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Column van Ebru in Metro. Leeswaardig dus.
http://www.metronieuws.nl/columns/2017/04/hey-mocro-tuig
Strand Horst, inderdaad. Een magneet voor homo's en potenrammers.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
En als de oogst tegenvalt wordt er ook weer een razzia gehouden bij het plaatselijke homoparkje.
Euri gaat nu je post aanpassen naar 'heey homotuig'.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ah een creatieve schrijver.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Parkeerplaats Bruggelen, naar goed christelijk gebruik:
http://www.christelijkeco(...)ngsplaats-bruggelen/
Wat een woorden...quote:Het is bedroevend dat natuurgebieden door wellustigen worden geannexeerd. Een kolonisatie die ook nog eens maatschappelijk breed wordt geaccepteerd. “Die mannen moeten toch een ontmoetingsplek hebben”, zo wordt er vergoelijkend en begripvol gesproken. Alsof er in Nederland geen muren zijn te vinden, waarbinnen “de liefde” kan worden bedreven.
Nu moet een nietsvermoedende vader tijdens een uitje Bruggelen aan zijn peuters uitleggen dat die meneren geen haasje over spelen. En dat de massaal gedropte roze ballonnen niet bedoeld zijn om op te blazen. En wat zeg je als de kinderen bij het zien van de bergen tissues zeggen: “Wat zijn hier veel verkouden mensen, hè pappa?”
Samenvatting voor Belgen: Ebru stelt de levensdoelen van criminele jongmocro's ter discussie.quote:
Het is typerend voor de tijdgeest, dat in de omgeving van dit Herenhul Gods geboden zo schaamteloos worden overtreden…quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uit dat artikel:quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfs de christelijke schrijver moet toch tot een flauwe woordgrap verleid worden door 'Herenhul'?quote:Verder is er, ter bevordering van de sociale controle, een pad verlegd dat naar het Herenhul leidde.
Onrendabele schrijft over andere onrendabelen. Niet het lezen waard.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Samenvatting voor Belgen: Ebru stelt de levensdoelen van criminele jongmocro's ter discussie.
Ik las homotuigje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Euri gaat nu je post aanpassen naar 'heey homotuig'.
Ik vind haar schrijfstijl zo verschrikkelijk irritant hè. Dom gezwets is het.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Toonbeeld van beschaving, onze Ebru. Onschuldige mensen mishandeling met een betonschaar toewensen en het op zo'n manier doen dat je je er moreel superieur over kunt voelen. Chapeau.quote:In jullie eigen cultuur geldt oog om oog, tand om tand – vooral dát gun ik jullie maar ja, als ik dat zeg, roep ik natuurlijk op tot geweld.
Weet je, die twee jongens houden hier een trauma aan over, lopen nog maanden bij tandarts, psycholoog en bedrijfsarts. Iedereen van wie jullie houden verdient dezelfde behandeling met die betonschaar waarmee jullie de nacht in zijn gegaan. Zal je leren, kuttuig.
Maaruh... die advocaat zei gisteren toch dat het jongens waren van allerlei etnische achtergronden?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Samenvatting voor Belgen: Ebru stelt de levensdoelen van criminele jongmocro's ter discussie.
Als je "de Herenlul" schrijft, ga je waarschijnlijk niet naar de hemel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uit dat artikel:
[..]
Zelfs de christelijke schrijver moet toch tot een flauwe woordgrap verleid worden door 'Herenhul'?
Dat mag ze zeggen, want zelf migratiehistorie.quote:
En vrouw. Kortom, immuun voor kritiek.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat mag ze zeggen, want zelf migratiehistorie.
Ze mag alles zeggen, ze mag schelden en tieren als een rabiate maniak. Maar het toont vooral aan hoe achterlijk ze zelf is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat mag ze zeggen, want zelf migratiehistorie.
Misschien is het haar maandelijkse periode, daarover kunnen wij niet oordelen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze mag alles zeggen, ze mag schelden en tieren als een rabiate maniak. Maar het toont vooral aan hoe achterlijk ze zelf is.
Jij misogyne allochtonenhaterquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze mag alles zeggen, ze mag schelden en tieren als een rabiate maniak. Maar het toont vooral aan hoe achterlijk ze zelf is.
Was er niet een FOK!ker die het altijd over een vochtig gelaat had wanneer hij het over Umar had? Het was een heel bijzondere beschrijving in ieder geval.quote:
Ik zou me wel als vrijwilliger melden om die jongens een paar tikken met dat ding te verkopen. Daarna toeterend door Rotterdam met de regenboogvlag uit de auto. Hoppa!quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toonbeeld van beschaving, onze Ebru. Onschuldige mensen mishandeling met een betonschaar toewensen en het op zo'n manier doen dat je je er moreel superieur over kunt voelen. Chapeau.
Niet erg D66 van je.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou me wel als vrijwilliger melden om die jongens een paar tikken met dat ding te verkopen. Daarna toeterend door Rotterdam met de regenboogvlag uit de auto. Hoppa!
En hun moeders ook? Gezellig met Ebru een Marokkaans omaatje de tyfus in meppen. Lijkt me een uitstekende dagbesteding.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou me wel als vrijwilliger melden om die jongens een paar tikken met dat ding te verkopen. Daarna toeterend door Rotterdam met de regenboogvlag uit de auto. Hoppa!
Je wind je meer op over dat stukje dan over het voorval, duidelijkquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toonbeeld van beschaving, onze Ebru. Onschuldige mensen mishandeling met een betonschaar toewensen en het op zo'n manier doen dat je je er moreel superieur over kunt voelen. Chapeau.
Nee, maar de vaders wel. En daarna op de boot zetten. Weg met die jongens en hun families. Is niks en wordt niks.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
En hun moeders ook? Gezellig met Ebru een Marokkaans omaatje de tyfus in meppen. Lijkt me een uitstekende dagbesteding.
Ik vind een haatzaaiend artikel in een landelijk dagblad ook veel erger dan een of ander voorvalletje met een onbepaald aantal losse tanden ergens op een brug in de periferie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wind je meer op over dat stukje dan over het voorval, duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om daarna met hun dochters te neukenquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de Veluwe zijn we het gewend om homo's overal de schuld van te geven, inclusief regen en matige winters.
Als zelfs D66 wil gaan deporteren houdt weinig ons nog tegen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar de vaders wel. En daarna op de boot zetten. Weg met die jongens en hun families. Is niks en wordt niks.
Ik ben meer voorstander van kneecapping, daarna een stoeprand laten happen en dan een trap in hun nek te gevenquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. In m'n partij-appgroepen zegt bijna iedereen dit. En daar zitten gewoon bestuurders, officiele medewerkers etc. van de partij tussen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als zelfs D66 wil gaan deporteren houdt weinig ons nog tegen.
Ik weet anders wel een systeem voor je: de sjaariejaa.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van kneecapping, daarna een stoeprand laten happen en dan een trap in hun nek te geven
Om die reden zal ik mijn dochter "Dibs" noemen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om daarna met hun dochters te neuken
Werkt ook prima.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van kneecapping, daarna een stoeprand laten happen en dan een trap in hun nek te geven
Verkeerde partij dus? Of zijn je idealen gewoon niet meer belangrijk als je ook lekker op je onderbuik kunt tieren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. In m'n partij-appgroepen zegt bijna iedereen dit. En daar zitten gewoon bestuurders, officiele medewerkers etc. van de partij tussen.
Nogal wat hondsdolle homo's vandaag. Laten wij dan maar het baken van rust en ratio zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet anders wel een systeem voor je: de sjaariejaa.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet anders wel een systeem voor je: de sjaariejaa.
Gewoon scharen onder de pragmatische politiek van D66.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verkeerde partij dus? Of zijn je idealen gewoon niet meer belangrijk als je ook lekker op je onderbuik kunt tieren.
Dat is kort voor Debby.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om die reden zal ik mijn dochter "Dibs" noemen.
Er zijn nogal wat facties binnen D66.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verkeerde partij dus? Of zijn je idealen gewoon niet meer belangrijk als je ook lekker op je onderbuik kunt tieren.
Jij klinkt tenminste niet zo gewelddadig.quote:
Dus alleen nog maar vrouwen? Ik ben voor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar de vaders wel. En daarna op de boot zetten. Weg met die jongens en hun families. Is niks en wordt niks.
Euribob is snel handtastelijk, zal iedereen hier bevestigen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij klinkt tenminste niet zo gewelddadig.
Ik ben dan ook heel redelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij klinkt tenminste niet zo gewelddadig.
Ik wilde een hip incestgrapje maken want Veluwe, komt er eentje vertellen dat het een echte naam isquote:
Factie kan ook. Dit weet ik nog van bepaalde strategische games.quote:
En daar zitten facties tussen die daders van mishandeling inclusief familieleden willen deporteren?quote:
Ah, ik zie het. Nu mag Kaas hard lachen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Factie kan ook. Dit weet ik nog van bepaalde strategische games.
Intolerante figuren, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Homo's stellen zich weer eens onverdraagzaam op richting Veluwenaren. Typisch gedrag weer van die bruinwerkers.
Hij praat altijd zo. Dit is trouwens de show waar Japie zo'n groot fan van is. Die stemt binnenkort waarschijnlijk ook Baudet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kuuuuuuuu-ristis zeg. De eerste tien seconden zijn al zo vreselijk irritant dat ik het op 0:10 afzette.
Wat is er in hemelsnaam met die kerel aan de hand?
Die valt dan ook midden in Baudet's doelgroep van maatschappelijk teleurgestelde wappies.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij praat altijd zo. Dit is trouwens de show waar Japie zo'n groot fan van is. Die stemt binnenkort waarschijnlijk ook Baudet.
Correct. De FvD-stemmer is een voormalig SP-stemmer die zichzelf 'autodidact' is gaan noemen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die valt dan ook midden in Baudet's doelgroep van maatschappelijk teleurgestelde wappies.
Je bent een stereotype Bully, loopt iedereen af te zeiken, maar één tik op je bek en je loopt te janken dat je het slachtoffer bent.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Homo's stellen zich weer eens onverdraagzaam op richting Veluwenaren. Typisch gedrag weer van die bruinwerkers.
Nee, facties. Ken je dat woord niet? Fracties zou ook niet logisch zijn.quote:
Het zijn voor 99% mocro's maar dat mag je niet zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Wordt dus blijkbaar niet bijgehouden welke etniciteit poten ramt. Dus mensen van beide kampen die roepen over/ondervertegenwoordigd roepen maar wat.
kwam wel naar voren dat de kans dat een mocro een misdrijf pleegt 3,5 keer groter is dan een autochtoon (cbs), maar of je die lijn dus door kantrekken naar potenrammen valt niet te zeggen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn voor 99% mocro's maar dat mag je niet zeggen
Het wordt niet bijgehouden dus je kan er weinig van zeggen. Gezien hoe er hier over homo's gesproken wordt is het zeker geen exclusief Marokkaanse antipathiequote:Op dinsdag 4 april 2017 14:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn voor 99% mocro's maar dat mag je niet zeggen
Linkse wegkijkers van het CBS.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Wordt dus blijkbaar niet bijgehouden welke etniciteit poten ramt. Dus mensen van beide kampen die roepen over/ondervertegenwoordigd roepen maar wat.
Het mag weer eens niet gezegd worden. Homo's wordt altijd de hand boven het hoofd gehouden, zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent een stereotype Bully, loopt iedereen af te zeiken, maar één tik op je bek en je loopt te janken dat je het slachtoffer bent.
Jammer dat er geen onderscheid is gemaakt tussen leeftijdsgroepen. Ik ben wel benieuwd of er schot in zit en dat de tweede- en derde-generatie positiever denken dan hun ouders over bijvoorbeeld het homohuwelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:05 schreef remlof het volgende:
Uit het SCP-onderzoek blijkt verder dat religieuze en biculturele Nederlanders (veel) negatiever denken over LHBT’s dan gemiddeld. Van de religieuze Nederlanders is een derde (28%) negatief en 40 procent positief. 83 procent van de autochtone Nederlanders vindt het goed dat partners van gelijk geslacht in Nederland kunnen trouwen, tegen 35 procent bij Turkse Nederlanders en 30 procent bij Marokkaanse Nederlanders. Het COC vindt dat initiatieven van biculturele- en religieuze LHBT’s zélf gesteund moeten worden om hierin verandering te brengen.
https://www.coc.nl/algemeen/geweld-tegen-lhbts-is-schrikbarend
En de 'A'. Al is men het er niet over eens waar die nu voor staat.quote:
Oh, ik dacht dat de A voor autisme stond.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En de 'A'. Al is men het er niet over eens waar die nu voor staat.
edit:
En de Q ook nog... tssssk.![]()
Nu volg ik het allemaal niet heel erg. Maar sommigen zeggen dat 'A' staat voor de aseksuelen en anderen zeggen dat het staat voor de 'allies'. Dat laatste is alleen helemaal geen seksusaliteit. Maar goed, dat is 'intersekse' ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de A voor autisme stond.
In die serie "The A-word" toch wel?
De A dekt wel 90% van de FOK!kers dan
De overige 10% is homo.
Anders geaard dan, heb je gelijk alles te pakken tochquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu volg ik het allemaal niet heel erg. Maar sommigen zeggen dat 'A' staat voor de aseksuelen en anderen zeggen dat het staat voor de 'allies'. Dat laatste is alleen helemaal geen seksusaliteit. Maar goed, dat is 'intersekse' ook niet.
Oh dear, nu wordt het te ingewikkeld, en dat allemaal om aan te duiden met wie iemand het liefst de slaapkamer deelt... dat zou toch niets uit mogen maken?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu volg ik het allemaal niet heel erg. Maar sommigen zeggen dat 'A' staat voor de aseksuelen en anderen zeggen dat het staat voor de 'allies'. Dat laatste is alleen helemaal geen seksusaliteit. Maar goed, dat is 'intersekse' ook niet.
In informeel Frans worden homo's "pédé" genoemd, hetgeen is afgeleid van pedofiel. Wonderbaarlijk genoeg doet bijna niemand daar moeilijk om.quote:
Afwijkend geaard.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anders geaard dan, heb je gelijk alles te pakken toch
Volgens mij is daar ook de Q (queer) voor bedacht.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anders geaard dan, heb je gelijk alles te pakken toch
Ze hebben ook allemaal een eigen vlag.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dear, nu wordt het te ingewikkeld, en dat allemaal om aan te duiden met wie iemand het liefst de slaapkamer deelt... dat zou toch niets uit mogen maken?
Op diverse plekken op Fok worden homo's standaard ook pedo's genoemd, dus men volgt je advies op zich goed op.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:12 schreef remlof het volgende:
Gewoon alles met afwijkende seksuele voorkeur homo noemen. Dat is veel makkelijker.
NSDAP -> LGBTquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Weet je wie ook een eigen vlag hadden? De Nazi's.
Gaat ver inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dear, nu wordt het te ingewikkeld, en dat allemaal om aan te duiden met wie iemand het liefst de slaapkamer deelt... dat zou toch niets uit mogen maken?
Lekker volksballen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:34 schreef Kaas- het volgende:
In VBL speelt men ook weloverwogen op de actualiteit in.
VBL / [VBL SC #5412]Homo's zijn niet normaal.
Gek. Het enige onderwerp waar de ganse mensheid al sinds het ontstaan van de beschaving actief mee bezig is, is wie met wie het bed mag delen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je er nog eentje?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het mag weer eens niet gezegd worden. Homo's wordt altijd de hand boven het hoofd gehouden, zo blijkt maar weer.
Het liefst inclusief videobeelden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:37 schreef Ryon het volgende:
Maar anno 2017 vinden we eigenlijk dat het niets meer zou mogen uitmaken. Maar vanavond verwachten we wel weer update over de strapatsen van Humberto Tan.
Ze volgen jouw voorbeeld.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:34 schreef Kaas- het volgende:
In VBL speelt men ook weloverwogen op de actualiteit in.
VBL / [VBL SC #5412]Homo's zijn niet normaal.
Met die blonde knob tease.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar vanavond verwachten we wel weer update over de strapatsen van Humberto Tan.
Die kerels erachter willen er al op springen zo te zien.quote:
Wij willen niks binnen Kaas houden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:43 schreef Caland het volgende:
VBL / [FAQ en FB #145] VBL FB
Kunnen jullie desbetreffende user binnenboord houden?
Bij voorbaat dank.
Verloren zaak; die jongen is hopeloos de weg kwijt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:43 schreef Caland het volgende:
Bij voorbaat dank.
Eerlijk is eerlijk, best een mooie compositie. Vooral door het contrast tussen Baudet en Hiddema.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:45 schreef Ryon het volgende:
Wel een goede foto van Baudet en Hiddema. Kudo's.
En de lui op de achtergrond die ze nakijken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, best een mooie compositie. Vooral door het contrast tussen Baudet en Hiddema.
Hiddema is advocaat, Thierry heeft zijn aars vol zaadquote:
Zoals ik toen ook al zei: Het houdt wel de energie erin natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:49 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Hé, Ryon in een voxpop van Powned.
Ik zie dat jullie hem al hebben verjaagd, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:43 schreef Caland het volgende:
Bij voorbaat dank.
Kan geen FOK!ker zijn, hij heeft immers z'n zolderkamer verlaten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:49 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:49 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
quote:How French “Intellectuals” Ruined the West: Postmodernism and Its Impact, Explained
We on the Left should be very afraid of what “our side” has produced. Of course, not every problem in society today is the fault of postmodern thinking, and it is not helpful to suggest that it is. The rise of populism and nationalism in the US and across Europe are also due to a strong existing far-Right and the fear of Islamism produced by the refugee crisis. Taking a rigidly “anti-SJW” stance and blaming everything on this element of the Left is itself rife with motivated reasoning and confirmation bias. The Left is not responsible for the far-Right or the religious-Right or secular nationalism, but it is responsible for not engaging with reasonable concerns reasonably and thereby making itself harder for reasonable people to support. It is responsible for its own fragmentation, purity demands and divisiveness which make even the far-Right appear comparatively coherent and cohesive.
In order to regain credibility, the Left needs to recover a strong, coherent and reasonable liberalism. To do this, we need to out-discourse the postmodern-Left. We need to meet their oppositions, divisions and hierarchies with universal principles of freedom, equality and justice. There must be a consistency of liberal principles in opposition to all attempts to evaluate or limit people by race, gender or sexuality. We must address concerns about immigration, globalism and authoritarian identity politics currently empowering the far- Right rather than calling people who express them “racist,” “sexist” or “homophobic” and accusing them of wanting to commit verbal violence. We can do this whilst continuing to oppose authoritarian factions of the Right who genuinely are racist, sexist and homophobic, but can now hide behind a façade of reasonable opposition to the postmodern-Left.
Our current crisis is not one of Left versus Right but of consistency, reason, humility and universal liberalism versus inconsistency, irrationalism, zealous certainty and tribal authoritarianism. The future of freedom, equality and justice looks equally bleak whether the postmodern Left or the post-truth Right wins this current war. Those of us who value liberal democracy and the fruits of the Enlightenment and Scientific Revolution and modernity itself must provide a better option.
Deze vraag hier stellen is enigszins paradoxaal.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen jullie niet in je eigen sc blijven.
bvd
DM lekker de user. Bvd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:11 schreef hafcfan het volgende:
bvd
Wie van deze SC heeft in die van VBL gepost dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:11 schreef hafcfan het volgende:
bvd
Wij hebben dan ook geen goede mods.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
En de TT hier blijft gewoon onversneden homofobie uiten.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
En de TT hier blijft gewoon onversneden homofobie uiten.
Maar uitstekende mods.quote:
Vooral ook omdat ze duidelijk al even lopen, de passen zijn aan elkaar aangepast.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, best een mooie compositie. Vooral door het contrast tussen Baudet en Hiddema.
Inderdaad, vooral dit gedeelte:quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:11 schreef Rezania het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)hap-7871333-a1553041
Goh, wat verrassend.
quote:Conservatieven hebben een voorkeur voor boeken die hun opvattingen bevestigen; progressief Amerika oriënteert zich breder.
Hiddema heeft wel de betere kraag.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moest wel lachen toen ik die foto zag. Staat ook op Volkskrant.nl.
Wat ís dit?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:49 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit nog eens treffend geparodieerd door Alan Sokal, dat hele postmodernisme:quote:
quote:Finally, the content of any science is profoundly constrained by the language within which its discourses are formulated; and mainstream Western physical science has, since Galileo, been formulated in the language of mathematics.100 101 But whose mathematics? The question is a fundamental one, for, as Aronowitz has observed, ``neither logic nor mathematics escapes the `contamination' of the social.''102 And as feminist thinkers have repeatedly pointed out, in the present culture this contamination is overwhelmingly capitalist, patriarchal and militaristic: ``mathematics is portrayed as a woman whose nature desires to be the conquered Other.''103 104 Thus, a liberatory science cannot be complete without a profound revision of the canon of mathematics.105 As yet no such emancipatory mathematics exists, and we can only speculate upon its eventual content. We can see hints of it in the multidimensional and nonlinear logic of fuzzy systems theory106; but this approach is still heavily marked by its origins in the crisis of late-capitalist production relations.107 Catastrophe theory108, with its dialectical emphases on smoothness/discontinuity and metamorphosis/unfolding, will indubitably play a major role in the future mathematics; but much theoretical work remains to be done before this approach can become a concrete tool of progressive political praxis.109 Finally, chaos theory -- which provides our deepest insights into the ubiquitous yet mysterious phenomenon of nonlinearity -- will be central to all future mathematics. And yet, these images of the future mathematics must remain but the haziest glimmer: for, alongside these three young branches in the tree of science, there will arise new trunks and branches -- entire new theoretical frameworks -- of which we, with our present ideological blinders, cannot yet even conceive.
Ik betwijfel dat eigenlijk nogalquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral dit gedeelte:
[..]
Even Nature liken op Facebook, dan kun je de publicatie lezen en inhoudelijke kritiek leveren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat eigenlijk nogal
Lastig, ik doe niet aan facebookquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Even Nature liken op Facebook, dan kun je de publicatie lezen en inhoudelijke kritiek leveren.
Ik heb die bewering/dat onderzoeksresultaat al meerdere keren ergens gelezen. Maar volgens mij waren het wel altijd Amerikaanse onderzoeken/onderzoekers. Het zou kunnen dat de conservatieve Amerikanen anders zijn in sommige opzichten dan de Europese conservatieven. Volgens mij overlapt de groep conservatieve Amerikanen voor een groot deel met de groep diepgelovige christenen. Dat zou er mee te maken kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat eigenlijk nogal
Whehe. Dat ook nog ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:42 schreef Tchock het volgende:
VBL's die komen klagen dat we in hun sc zitten. De ironie.
Ik las die tweet laatst voor aan een collega en hij wist van elk woord de exacte betekenis. Had ik toch wel respect voor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Nature, voor hagiografische agitprop.
Ach, door hun exercitie is deze SC wel weer keurig vindbaar voor Google.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:42 schreef Tchock het volgende:
Mja, in het zelfde artikel staat ook dat de conservatieven de randen opzoeken en de progressieven voorkeur hebben voor de academische mainstream. Weet niet of dat wel breder oriënteren is, lijkt mij eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb die bewering/dat resultaat al meerdere keren gelezen. Maar volgens mij waren het wel altijd Amerikaanse onderzoeken/onderzoekers. Het zou kunnen dat de conservatieve Amerikanen anders zijn in sommige opzichten dan de Europese conservatieven. Volgens mij overlapt de groep conservatieve Amerikanen voor een groot deel met de groep diepgelovige christenen. Dat zou er mee te maken kunnen hebben.
Ja, laat dat eens fixen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, door hun exercitie is deze SC wel weer keurig vindbaar voor Google.
Ja, welk mietje gooide het topic toen ook alweer dicht?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, door hun exercitie is deze SC wel weer keurig vindbaar voor Google.
Dat zou ik even moeten terugzoeken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, welk mietje gooide het topic toen ook alweer dicht?
Misschien nog wel matiger dan de huidige TT inderdaad.quote:
Nog plannen voor de marathon?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:53 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga maar weer eens een 10+ km run aan, het weer zit immers weer mee. Ben benieuwd of ik nog een beetje hetzelfde tempo kan volhouden vanaf die grens.
Neuh. Ik loop al maanden telkens vrij korte afstanden (max 8 km) en ga nu pas weer opbouwen richting lang. Wordt geen wedstrijdseizoen denk ik, hoewel ik er na de zomer wel twee geprikt heb (halve marathons).quote:
De vraag is dan wel waarom deze conservatieven de randen van de wetenschap opzoeken. Als het van die christenen zijn die op zoek zijn naar bevestiging van hun interpretatie van het geloof en daarom bij het creationisme uitkomen, dan is dat natuurlijk wat anders dat ze met open vizier op zoek gaan naar een nieuw wetenschappelijk paradigma.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mja, in het zelfde artikel staat ook dat de conservatieven de randen opzoeken en de progressieven voorkeur hebben voor de academische mainstream. Weet niet of dat wel breder oriënteren is, lijkt mij eigenlijk niet.
Als je kiest voor de academische mainstream wil je bevestiging en ben je niet uit op fundamentele vragen stellen. Recent eea gelezen over de geschiedenis van voedingsleer sinds de tweede wereldoorlog en dan vooral het verband wat er gezocht wordt tussen dierlijke vetten en hart en vaatziektes. Is nogal een voorbeeld hoe goede wetenschap niet hoort te functioneren
Ja, gewoon dat oude deel weer oprakelen en vanaf daar weer doortellen. Raken vast allerlei figuren in de war.quote:
Je bent zelf een VBL's.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:42 schreef Tchock het volgende:
Zwartkijker, die de onderliggende boodschap niet kan volgen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:58 schreef remlof het volgende:
PvdA beëindigt boycot PVV
Ik ben net op tijd weg.
Sopot, ligt naast Gdansk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:59 schreef Drugshond het volgende:
Ben met iets bezig omdat ik 4 dagen vrij heb. 2 plaatsen heb ik al Wroclaw (was ik al 2 keer), en Gdansk (stond wel op mijn lijstje van te doen).
Maar ik wil strand zien.
Ik heb het niet over flutonderzoeken, ik heb het erover dat als je de academische consensus opzoekt je geen paradigmawisseling gaat krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De vraag is dan wel waarom deze conservatieven de randen van de wetenschap opzoeken. Als het van die christenen zijn die op zoek zijn naar bevestiging van hun interpretatie van het geloof en daarom bij het creationisme uitkomen, dan is dat natuurlijk wat anders dat ze met open vizier op zoek gaan naar een nieuw wetenschappelijk paradigma.
Dat er flutonderzoeken worden gedaan door wetenschappers is wat mij betreft een ander probleem. Het heeft volgens mij weinig te maken met open staan voor andere uitkomsten en veel meer met praktische zaken als tijdsdruk, geldschieters die een bepaald resultaat willen etc.
Doe je dit onder begeleiding of ga je gewoon? Met jouw gewicht is de kans groot dat je dan je knieen kapot maaktquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh. Ik loop al maanden telkens vrij korte afstanden (max 8 km) en ga nu pas weer opbouwen richting lang. Wordt geen wedstrijdseizoen denk ik, hoewel ik er na de zomer wel twee geprikt heb (halve marathons).
Oh nee?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:07 schreef Drugshond het volgende:
Wellicht Gibraltar. Dat is helemaal smullen.
Die chip heeft nog nooit op tafel gelegen.
Jij vind het een goed idee wetsvoorstellen niet inhoudelijk te beoordelen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:58 schreef remlof het volgende:
PvdA beëindigt boycot PVV
Ik ben net op tijd weg.
Klopt, sluimerend conflict maar laait elke paar jaar op.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee?
http://www.newstatesman.c(...)ltarspanish-border-0
Ik vind het een bijzonder goed idee om op geen enkele manier met fascisten samen te werken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij vind het een goed idee wetsvoorstellen niet inhoudelijk te beoordelen?
Elke paar weken, als ik mijn guilty pleasure The Daily Mail mag geloven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, sluimerend conflict maar laait elke paar jaar op.
Ook daar waren de Britten niet de agressorquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:13 schreef Drugshond het volgende:
Falklands in Spain. Engeland is er gek genoeg voor bij een vechtscheiding.
Hehe, dan zou Drugshond het eigenlijk eerder gespot moeten hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:16 schreef freako het volgende:
[..]
Elke paar weken, als ik mijn guilty pleasure The Daily Mail mag geloven.
Ligt daar niet veel vervuiling en zo. Oostzee,is dat niet echt het EU-darmkanaal. Banjeren kan altijd nog.quote:
Dan ga je dus wel mee met de PVVquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een bijzonder goed idee om op geen enkele manier met fascisten samen te werken.
Als ze per ongeluk een goed idee hebben dien je gewoon zelf een motie in van dezelfde strekking.
Oostzee is waarschijnlijk een van de meest vervuilde zeeen ter wereldquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ligt daar niet veel vervuiling en zo. Oostzee,is dat niet echt het EU-darmkanaal. Banjeren kan altijd nog.
Hele mooie klassieke badplaats, met een boulevard en een pier. Wel een beetje toeristisch. Scheveningen, maar dan beter.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ligt daar niet veel vervuiling en zo. Oostzee,is dat niet echt het EU-darmkanaal. Banjeren kan altijd nog.
2014, Prickquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee?
http://www.newstatesman.c(...)ltarspanish-border-0
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2014, Prick
Zelfs mijn economische onderbouwingen zijn beter.
Gamma.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oostzee is waarschijnlijk een van de meest vervuilde zeeen ter wereld
1970. Toen sloot Franco de grens met Gibraltar. Die bleef dicht tot 1982, jaren na zijn dood.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2014, Prick
Zelfs mijn economische onderbouwingen zijn beter.
The Daily Mail is altijd fijn plaatjes kijken van beroemdheden en plebejers die weer wat geks hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:16 schreef freako het volgende:
[..]
Elke paar weken, als ik mijn guilty pleasure The Daily Mail mag geloven.
Alles is beter dan Scheveningen, muv Blackpoolquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:20 schreef freako het volgende:
[..]
Hele mooie klassieke badplaats, met een boulevard en een pier. Wel een beetje toeristisch. Scheveningen, maar dan beter..
Zwemmen heb ik niet geprobeerd.
Ja maar de schermutselingen bij de douane zijn anno deze dag. 2 uur wachttijd schijnt normaal te zijn. Spanje wil Gibraltar (of wat er feitelijk van over is) wil het terug hebben, Al Lang trouwens. En Engeland zegt flikker maar op.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
1970. Toen sloot Franco de grens met Gibraltar. Die bleef dicht tot 1982, jaren na zijn dood.
Wel even lezen voor je reageert.
Denk je dat de VK deze op gaat geven. ?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:26 schreef remlof het volgende:
Het ironische is dat de grens tussen Spanje en Gribraltar weer open ging onder druk van de EEG, waar Spanje toen lid van wou worden.
En dat ie nu waarschijnlijk weer dicht gaat omdat het VK de EU verlaat.
Bron?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:37 schreef remlof het volgende:
Ah, het Witte Huis zegt dat de schuld van de gasaanval in Syrië ligt bij Obama.
Dan ben ik alvast voor de Spanjaarden. Dood aan het Britse kolonialisme.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:40 schreef Drugshond het volgende:
In het meest idiote geval krijgen we een zogenaamde Krim oorlog in Spanje.
97% van de inwoners van Gibraltar was tegen de Brexit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan ben ik alvast voor de Spanjaarden. Dood aan het Britse kolonialisme.
Ik voorzie geen oorlog om Gibraltar hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Hebben remlof en DH elkaar toch nog gevonden in apocalyptische doembeelden.
Je roept hier echter wel altijd dat er zonder de EU weer oorlog op het continent gaan krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voorzie geen oorlog om Gibraltar hoor.
Ja lekker makkelijk, overal de vorige administratie de schuld van geven want die hebben het niet opgelost. Laffe zet van Trump.quote:
Ja, maar de EU is er gelukkig nog steeds.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je roept hier echter wel altijd dat er zonder de EU weer oorlog op het continent gaan krijgen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Hebben remlof en DH elkaar toch nog gevonden in apocalyptische doembeelden.
Het leidt iig de aandacht af van zijn niet nagekomen belofte dat er binnen een paar dagen een plan zou zijn om af te rekenen met ISquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, overal de vorige administratie de schuld van geven want die hebben het niet opgelost. Laffe zet van Trump.
Ik heb niet het hele gesprek gevolgd. Maar bovenstaande lijkt me bijzonder sterk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb het niet over flutonderzoeken, ik heb het erover dat als je de academische consensus opzoekt je geen paradigmawisseling gaat krijgen.
Klassieker. Neger, platencontract, respect, wapen, gangster. Alle goede woorden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef Friek_ het volgende:
Ik lees net een artikel over 'racial fluidity'.
Moest direct hier aan denken:
[ afbeelding ]
Wat een baas!quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef Friek_ het volgende:
Ik lees net een artikel over 'racial fluidity'.
Moest direct hier aan denken:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik denk dat Thijs z'n naam in Martin heeft veranderd toen hij ouder werd.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zoals gewoonlijk een geheel feitenvrije post van je waar je weer lekker loopt te zuigenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele gesprek gevolgd. Maar bovenstaande lijkt me bijzonder sterk.Of heb je opeens het licht gezien Pierre?
Jij zuigt waardeloos, maar rimmen kan je als de bestequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
Als Piet tegen je zegt dat je lekker zuigt...
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij zuigt waardeloos, maar rimmen kan je als de beste
Dit zou zeer veel verklaren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Pietverdriet is de Italiaanse vriendin van remlof?
Nee, Piet is die zure kanalenveger die hier ongewenst rondhangt samen met Sjon en Japie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Pietverdriet is de Italiaanse vriendin van remlof?
Hou je muil graftak.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Elan wrm betaal je Kaas- gewoon niet fucking kakkerlak ga es betalen ofzo
Stel je voor dat ik zo moeilijk had gedaan over dat kratje bierquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh nee dat zijn Joden, die lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Typische kakkerlak altijd weglopen, ken ze niet anders dat tuig
Doet me denken aan Willibrord. Waarom doet u dat? Mmm. Mmm. Zeg ons: waarom doet u dat? Waarom betaalt u niet? Mmm? Mmm?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik heb deze smakeloze post gerapporteerd wegens aanzetten tot geweld.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:19 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar ligt Elan. Daar kan toch best een frikandel minder in, zou je zeggen. Met het bespaarde geld kan hij Kaas- betalen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef Tchock het volgende:
Zondag 010 slopen, zeg maar dag tegen die titel
Ik heb deze domme post gerapporteerd wegens het beledigen van mijn intelligentie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb deze smakeloze post gerapporteerd wegens aanzetten tot geweld.
Italië, mooi land.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:19 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar ligt Elan. Daar kan toch best een frikandel minder in, zou je zeggen. Met het bespaarde geld kan hij Kaas- betalen.
Een stuk sterker dan GAE en daar verloren jullie ook.quote:
Je hebt gelijk. Wat heeft deze overigens rustige man tegen je? Behalve dat kratje dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb deze smakeloze post gerapporteerd wegens aanzetten tot geweld.
Kans bestaat altijd op dat pauper kunstgras.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een stuk sterker dan GAE en daar verloren jullie ook.
Bovendien is het laatste jaren vaak feest als de kakkies op bezoek komen. Heb er zin in.
Zijn billenmaatje een abonnementje schuldig vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat heeft deze overigens rustige man tegen je? Behalve dat kratje dan?
Iemand is mad. Betaal nou maar gewoon paupertje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kans bestaat altijd op dat pauper kunstgras.
Tevens een provinciaal die over kakkies praat, log uit man
Uhu.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand is mad. Betaal nou maar gewoon paupertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |