Misschien nog wel matiger dan de huidige TT inderdaad.quote:
Nog plannen voor de marathon?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:53 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga maar weer eens een 10+ km run aan, het weer zit immers weer mee. Ben benieuwd of ik nog een beetje hetzelfde tempo kan volhouden vanaf die grens.
Neuh. Ik loop al maanden telkens vrij korte afstanden (max 8 km) en ga nu pas weer opbouwen richting lang. Wordt geen wedstrijdseizoen denk ik, hoewel ik er na de zomer wel twee geprikt heb (halve marathons).quote:
De vraag is dan wel waarom deze conservatieven de randen van de wetenschap opzoeken. Als het van die christenen zijn die op zoek zijn naar bevestiging van hun interpretatie van het geloof en daarom bij het creationisme uitkomen, dan is dat natuurlijk wat anders dat ze met open vizier op zoek gaan naar een nieuw wetenschappelijk paradigma.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mja, in het zelfde artikel staat ook dat de conservatieven de randen opzoeken en de progressieven voorkeur hebben voor de academische mainstream. Weet niet of dat wel breder oriënteren is, lijkt mij eigenlijk niet.
Als je kiest voor de academische mainstream wil je bevestiging en ben je niet uit op fundamentele vragen stellen. Recent eea gelezen over de geschiedenis van voedingsleer sinds de tweede wereldoorlog en dan vooral het verband wat er gezocht wordt tussen dierlijke vetten en hart en vaatziektes. Is nogal een voorbeeld hoe goede wetenschap niet hoort te functioneren
Ja, gewoon dat oude deel weer oprakelen en vanaf daar weer doortellen. Raken vast allerlei figuren in de war.quote:
Je bent zelf een VBL's.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:42 schreef Tchock het volgende:
VBL's die komen klagen dat we in hun sc zitten. De ironie.
Zwartkijker, die de onderliggende boodschap niet kan volgen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:58 schreef remlof het volgende:
PvdA beëindigt boycot PVV
Ik ben net op tijd weg.
Sopot, ligt naast Gdansk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:59 schreef Drugshond het volgende:
Ben met iets bezig omdat ik 4 dagen vrij heb. 2 plaatsen heb ik al Wroclaw (was ik al 2 keer), en Gdansk (stond wel op mijn lijstje van te doen).
Maar ik wil strand zien.
Ik heb het niet over flutonderzoeken, ik heb het erover dat als je de academische consensus opzoekt je geen paradigmawisseling gaat krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De vraag is dan wel waarom deze conservatieven de randen van de wetenschap opzoeken. Als het van die christenen zijn die op zoek zijn naar bevestiging van hun interpretatie van het geloof en daarom bij het creationisme uitkomen, dan is dat natuurlijk wat anders dat ze met open vizier op zoek gaan naar een nieuw wetenschappelijk paradigma.
Dat er flutonderzoeken worden gedaan door wetenschappers is wat mij betreft een ander probleem. Het heeft volgens mij weinig te maken met open staan voor andere uitkomsten en veel meer met praktische zaken als tijdsdruk, geldschieters die een bepaald resultaat willen etc.
Doe je dit onder begeleiding of ga je gewoon? Met jouw gewicht is de kans groot dat je dan je knieen kapot maaktquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh. Ik loop al maanden telkens vrij korte afstanden (max 8 km) en ga nu pas weer opbouwen richting lang. Wordt geen wedstrijdseizoen denk ik, hoewel ik er na de zomer wel twee geprikt heb (halve marathons).
Oh nee?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:07 schreef Drugshond het volgende:
Wellicht Gibraltar. Dat is helemaal smullen.
Die chip heeft nog nooit op tafel gelegen.
Jij vind het een goed idee wetsvoorstellen niet inhoudelijk te beoordelen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:58 schreef remlof het volgende:
PvdA beëindigt boycot PVV
Ik ben net op tijd weg.
Klopt, sluimerend conflict maar laait elke paar jaar op.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee?
http://www.newstatesman.c(...)ltarspanish-border-0
Ik vind het een bijzonder goed idee om op geen enkele manier met fascisten samen te werken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij vind het een goed idee wetsvoorstellen niet inhoudelijk te beoordelen?
Elke paar weken, als ik mijn guilty pleasure The Daily Mail mag geloven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, sluimerend conflict maar laait elke paar jaar op.
Ook daar waren de Britten niet de agressorquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:13 schreef Drugshond het volgende:
Falklands in Spain. Engeland is er gek genoeg voor bij een vechtscheiding.
Hehe, dan zou Drugshond het eigenlijk eerder gespot moeten hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:16 schreef freako het volgende:
[..]
Elke paar weken, als ik mijn guilty pleasure The Daily Mail mag geloven.
Ligt daar niet veel vervuiling en zo. Oostzee,is dat niet echt het EU-darmkanaal. Banjeren kan altijd nog.quote:
Dan ga je dus wel mee met de PVVquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een bijzonder goed idee om op geen enkele manier met fascisten samen te werken.
Als ze per ongeluk een goed idee hebben dien je gewoon zelf een motie in van dezelfde strekking.
Oostzee is waarschijnlijk een van de meest vervuilde zeeen ter wereldquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ligt daar niet veel vervuiling en zo. Oostzee,is dat niet echt het EU-darmkanaal. Banjeren kan altijd nog.
Hele mooie klassieke badplaats, met een boulevard en een pier. Wel een beetje toeristisch. Scheveningen, maar dan beter.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ligt daar niet veel vervuiling en zo. Oostzee,is dat niet echt het EU-darmkanaal. Banjeren kan altijd nog.
2014, Prickquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee?
http://www.newstatesman.c(...)ltarspanish-border-0
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2014, Prick
Zelfs mijn economische onderbouwingen zijn beter.
Gamma.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oostzee is waarschijnlijk een van de meest vervuilde zeeen ter wereld
1970. Toen sloot Franco de grens met Gibraltar. Die bleef dicht tot 1982, jaren na zijn dood.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2014, Prick
Zelfs mijn economische onderbouwingen zijn beter.
The Daily Mail is altijd fijn plaatjes kijken van beroemdheden en plebejers die weer wat geks hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:16 schreef freako het volgende:
[..]
Elke paar weken, als ik mijn guilty pleasure The Daily Mail mag geloven.
Alles is beter dan Scheveningen, muv Blackpoolquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:20 schreef freako het volgende:
[..]
Hele mooie klassieke badplaats, met een boulevard en een pier. Wel een beetje toeristisch. Scheveningen, maar dan beter..
Zwemmen heb ik niet geprobeerd.
Ja maar de schermutselingen bij de douane zijn anno deze dag. 2 uur wachttijd schijnt normaal te zijn. Spanje wil Gibraltar (of wat er feitelijk van over is) wil het terug hebben, Al Lang trouwens. En Engeland zegt flikker maar op.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
1970. Toen sloot Franco de grens met Gibraltar. Die bleef dicht tot 1982, jaren na zijn dood.
Wel even lezen voor je reageert.
Denk je dat de VK deze op gaat geven. ?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:26 schreef remlof het volgende:
Het ironische is dat de grens tussen Spanje en Gribraltar weer open ging onder druk van de EEG, waar Spanje toen lid van wou worden.
En dat ie nu waarschijnlijk weer dicht gaat omdat het VK de EU verlaat.
Bron?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:37 schreef remlof het volgende:
Ah, het Witte Huis zegt dat de schuld van de gasaanval in Syrië ligt bij Obama.
Dan ben ik alvast voor de Spanjaarden. Dood aan het Britse kolonialisme.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:40 schreef Drugshond het volgende:
In het meest idiote geval krijgen we een zogenaamde Krim oorlog in Spanje.
97% van de inwoners van Gibraltar was tegen de Brexit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan ben ik alvast voor de Spanjaarden. Dood aan het Britse kolonialisme.
Ik voorzie geen oorlog om Gibraltar hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Hebben remlof en DH elkaar toch nog gevonden in apocalyptische doembeelden.
Je roept hier echter wel altijd dat er zonder de EU weer oorlog op het continent gaan krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voorzie geen oorlog om Gibraltar hoor.
Ja lekker makkelijk, overal de vorige administratie de schuld van geven want die hebben het niet opgelost. Laffe zet van Trump.quote:
Ja, maar de EU is er gelukkig nog steeds.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je roept hier echter wel altijd dat er zonder de EU weer oorlog op het continent gaan krijgen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Hebben remlof en DH elkaar toch nog gevonden in apocalyptische doembeelden.
Het leidt iig de aandacht af van zijn niet nagekomen belofte dat er binnen een paar dagen een plan zou zijn om af te rekenen met ISquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, overal de vorige administratie de schuld van geven want die hebben het niet opgelost. Laffe zet van Trump.
Ik heb niet het hele gesprek gevolgd. Maar bovenstaande lijkt me bijzonder sterk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb het niet over flutonderzoeken, ik heb het erover dat als je de academische consensus opzoekt je geen paradigmawisseling gaat krijgen.
Klassieker. Neger, platencontract, respect, wapen, gangster. Alle goede woorden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef Friek_ het volgende:
Ik lees net een artikel over 'racial fluidity'.
Moest direct hier aan denken:
[ afbeelding ]
Wat een baas!quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef Friek_ het volgende:
Ik lees net een artikel over 'racial fluidity'.
Moest direct hier aan denken:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik denk dat Thijs z'n naam in Martin heeft veranderd toen hij ouder werd.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zoals gewoonlijk een geheel feitenvrije post van je waar je weer lekker loopt te zuigenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele gesprek gevolgd. Maar bovenstaande lijkt me bijzonder sterk.Of heb je opeens het licht gezien Pierre?
Jij zuigt waardeloos, maar rimmen kan je als de bestequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
Als Piet tegen je zegt dat je lekker zuigt...
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij zuigt waardeloos, maar rimmen kan je als de beste
Dit zou zeer veel verklaren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Pietverdriet is de Italiaanse vriendin van remlof?
Nee, Piet is die zure kanalenveger die hier ongewenst rondhangt samen met Sjon en Japie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Pietverdriet is de Italiaanse vriendin van remlof?
Hou je muil graftak.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Elan wrm betaal je Kaas- gewoon niet fucking kakkerlak ga es betalen ofzo
Stel je voor dat ik zo moeilijk had gedaan over dat kratje bierquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh nee dat zijn Joden, die lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Typische kakkerlak altijd weglopen, ken ze niet anders dat tuig
Doet me denken aan Willibrord. Waarom doet u dat? Mmm. Mmm. Zeg ons: waarom doet u dat? Waarom betaalt u niet? Mmm? Mmm?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik heb deze smakeloze post gerapporteerd wegens aanzetten tot geweld.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:19 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar ligt Elan. Daar kan toch best een frikandel minder in, zou je zeggen. Met het bespaarde geld kan hij Kaas- betalen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef Tchock het volgende:
Zondag 010 slopen, zeg maar dag tegen die titel
Ik heb deze domme post gerapporteerd wegens het beledigen van mijn intelligentie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb deze smakeloze post gerapporteerd wegens aanzetten tot geweld.
Italië, mooi land.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:19 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar ligt Elan. Daar kan toch best een frikandel minder in, zou je zeggen. Met het bespaarde geld kan hij Kaas- betalen.
Een stuk sterker dan GAE en daar verloren jullie ook.quote:
Je hebt gelijk. Wat heeft deze overigens rustige man tegen je? Behalve dat kratje dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb deze smakeloze post gerapporteerd wegens aanzetten tot geweld.
Kans bestaat altijd op dat pauper kunstgras.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een stuk sterker dan GAE en daar verloren jullie ook.
Bovendien is het laatste jaren vaak feest als de kakkies op bezoek komen. Heb er zin in.
Zijn billenmaatje een abonnementje schuldig vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat heeft deze overigens rustige man tegen je? Behalve dat kratje dan?
Iemand is mad. Betaal nou maar gewoon paupertje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kans bestaat altijd op dat pauper kunstgras.
Tevens een provinciaal die over kakkies praat, log uit man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |