Ik voorzie geen oorlog om Gibraltar hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Hebben remlof en DH elkaar toch nog gevonden in apocalyptische doembeelden.
Je roept hier echter wel altijd dat er zonder de EU weer oorlog op het continent gaan krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voorzie geen oorlog om Gibraltar hoor.
Ja lekker makkelijk, overal de vorige administratie de schuld van geven want die hebben het niet opgelost. Laffe zet van Trump.quote:
Ja, maar de EU is er gelukkig nog steeds.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je roept hier echter wel altijd dat er zonder de EU weer oorlog op het continent gaan krijgen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Hebben remlof en DH elkaar toch nog gevonden in apocalyptische doembeelden.
Het leidt iig de aandacht af van zijn niet nagekomen belofte dat er binnen een paar dagen een plan zou zijn om af te rekenen met ISquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, overal de vorige administratie de schuld van geven want die hebben het niet opgelost. Laffe zet van Trump.
Ik heb niet het hele gesprek gevolgd. Maar bovenstaande lijkt me bijzonder sterk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb het niet over flutonderzoeken, ik heb het erover dat als je de academische consensus opzoekt je geen paradigmawisseling gaat krijgen.
Klassieker. Neger, platencontract, respect, wapen, gangster. Alle goede woorden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef Friek_ het volgende:
Ik lees net een artikel over 'racial fluidity'.
Moest direct hier aan denken:
[ afbeelding ]
Wat een baas!quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef Friek_ het volgende:
Ik lees net een artikel over 'racial fluidity'.
Moest direct hier aan denken:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik denk dat Thijs z'n naam in Martin heeft veranderd toen hij ouder werd.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik denk dat Thijs z'n naam in Martin heeft veranderd toen hij ouder werd.
Zoals gewoonlijk een geheel feitenvrije post van je waar je weer lekker loopt te zuigenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele gesprek gevolgd. Maar bovenstaande lijkt me bijzonder sterk.Of heb je opeens het licht gezien Pierre?
Jij zuigt waardeloos, maar rimmen kan je als de bestequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
Als Piet tegen je zegt dat je lekker zuigt...
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij zuigt waardeloos, maar rimmen kan je als de beste
Dit zou zeer veel verklaren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Pietverdriet is de Italiaanse vriendin van remlof?
Nee, Piet is die zure kanalenveger die hier ongewenst rondhangt samen met Sjon en Japie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Pietverdriet is de Italiaanse vriendin van remlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |