Hou je muil graftak.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Elan wrm betaal je Kaas- gewoon niet fucking kakkerlak ga es betalen ofzo
Stel je voor dat ik zo moeilijk had gedaan over dat kratje bierquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh nee dat zijn Joden, die lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Typische kakkerlak altijd weglopen, ken ze niet anders dat tuig
Doet me denken aan Willibrord. Waarom doet u dat? Mmm. Mmm. Zeg ons: waarom doet u dat? Waarom betaalt u niet? Mmm? Mmm?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik denk dat Thijs z'n naam in Martin heeft veranderd toen hij ouder werd.
Ik heb deze smakeloze post gerapporteerd wegens aanzetten tot geweld.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:19 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar ligt Elan. Daar kan toch best een frikandel minder in, zou je zeggen. Met het bespaarde geld kan hij Kaas- betalen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef Tchock het volgende:
Zondag 010 slopen, zeg maar dag tegen die titel
Ik heb deze domme post gerapporteerd wegens het beledigen van mijn intelligentie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb deze smakeloze post gerapporteerd wegens aanzetten tot geweld.
Italië, mooi land.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:19 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar ligt Elan. Daar kan toch best een frikandel minder in, zou je zeggen. Met het bespaarde geld kan hij Kaas- betalen.
Een stuk sterker dan GAE en daar verloren jullie ook.quote:
Je hebt gelijk. Wat heeft deze overigens rustige man tegen je? Behalve dat kratje dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb deze smakeloze post gerapporteerd wegens aanzetten tot geweld.
Kans bestaat altijd op dat pauper kunstgras.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een stuk sterker dan GAE en daar verloren jullie ook.
Bovendien is het laatste jaren vaak feest als de kakkies op bezoek komen. Heb er zin in.
Zijn billenmaatje een abonnementje schuldig vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat heeft deze overigens rustige man tegen je? Behalve dat kratje dan?
Iemand is mad. Betaal nou maar gewoon paupertje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kans bestaat altijd op dat pauper kunstgras.
Tevens een provinciaal die over kakkies praat, log uit man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |