Elke paar weken, als ik mijn guilty pleasure The Daily Mail mag geloven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, sluimerend conflict maar laait elke paar jaar op.
Ook daar waren de Britten niet de agressorquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:13 schreef Drugshond het volgende:
Falklands in Spain. Engeland is er gek genoeg voor bij een vechtscheiding.
Hehe, dan zou Drugshond het eigenlijk eerder gespot moeten hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:16 schreef freako het volgende:
[..]
Elke paar weken, als ik mijn guilty pleasure The Daily Mail mag geloven.
Ligt daar niet veel vervuiling en zo. Oostzee,is dat niet echt het EU-darmkanaal. Banjeren kan altijd nog.quote:
Dan ga je dus wel mee met de PVVquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een bijzonder goed idee om op geen enkele manier met fascisten samen te werken.
Als ze per ongeluk een goed idee hebben dien je gewoon zelf een motie in van dezelfde strekking.
Oostzee is waarschijnlijk een van de meest vervuilde zeeen ter wereldquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ligt daar niet veel vervuiling en zo. Oostzee,is dat niet echt het EU-darmkanaal. Banjeren kan altijd nog.
Hele mooie klassieke badplaats, met een boulevard en een pier. Wel een beetje toeristisch. Scheveningen, maar dan beter.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ligt daar niet veel vervuiling en zo. Oostzee,is dat niet echt het EU-darmkanaal. Banjeren kan altijd nog.
2014, Prickquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee?
http://www.newstatesman.c(...)ltarspanish-border-0
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2014, Prick
Zelfs mijn economische onderbouwingen zijn beter.
Gamma.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oostzee is waarschijnlijk een van de meest vervuilde zeeen ter wereld
1970. Toen sloot Franco de grens met Gibraltar. Die bleef dicht tot 1982, jaren na zijn dood.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2014, Prick
Zelfs mijn economische onderbouwingen zijn beter.
The Daily Mail is altijd fijn plaatjes kijken van beroemdheden en plebejers die weer wat geks hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:16 schreef freako het volgende:
[..]
Elke paar weken, als ik mijn guilty pleasure The Daily Mail mag geloven.
Alles is beter dan Scheveningen, muv Blackpoolquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:20 schreef freako het volgende:
[..]
Hele mooie klassieke badplaats, met een boulevard en een pier. Wel een beetje toeristisch. Scheveningen, maar dan beter..
Zwemmen heb ik niet geprobeerd.
Ja maar de schermutselingen bij de douane zijn anno deze dag. 2 uur wachttijd schijnt normaal te zijn. Spanje wil Gibraltar (of wat er feitelijk van over is) wil het terug hebben, Al Lang trouwens. En Engeland zegt flikker maar op.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
1970. Toen sloot Franco de grens met Gibraltar. Die bleef dicht tot 1982, jaren na zijn dood.
Wel even lezen voor je reageert.
Denk je dat de VK deze op gaat geven. ?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:26 schreef remlof het volgende:
Het ironische is dat de grens tussen Spanje en Gribraltar weer open ging onder druk van de EEG, waar Spanje toen lid van wou worden.
En dat ie nu waarschijnlijk weer dicht gaat omdat het VK de EU verlaat.
Bron?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:37 schreef remlof het volgende:
Ah, het Witte Huis zegt dat de schuld van de gasaanval in Syrië ligt bij Obama.
Dan ben ik alvast voor de Spanjaarden. Dood aan het Britse kolonialisme.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:40 schreef Drugshond het volgende:
In het meest idiote geval krijgen we een zogenaamde Krim oorlog in Spanje.
97% van de inwoners van Gibraltar was tegen de Brexit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan ben ik alvast voor de Spanjaarden. Dood aan het Britse kolonialisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |