Dus alleen nog maar vrouwen? Ik ben voor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar de vaders wel. En daarna op de boot zetten. Weg met die jongens en hun families. Is niks en wordt niks.
Euribob is snel handtastelijk, zal iedereen hier bevestigen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij klinkt tenminste niet zo gewelddadig.
Ik ben dan ook heel redelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij klinkt tenminste niet zo gewelddadig.
Ik wilde een hip incestgrapje maken want Veluwe, komt er eentje vertellen dat het een echte naam isquote:
Factie kan ook. Dit weet ik nog van bepaalde strategische games.quote:
En daar zitten facties tussen die daders van mishandeling inclusief familieleden willen deporteren?quote:
Ah, ik zie het. Nu mag Kaas hard lachen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Factie kan ook. Dit weet ik nog van bepaalde strategische games.
Intolerante figuren, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Homo's stellen zich weer eens onverdraagzaam op richting Veluwenaren. Typisch gedrag weer van die bruinwerkers.
Hij praat altijd zo. Dit is trouwens de show waar Japie zo'n groot fan van is. Die stemt binnenkort waarschijnlijk ook Baudet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kuuuuuuuu-ristis zeg. De eerste tien seconden zijn al zo vreselijk irritant dat ik het op 0:10 afzette.
Wat is er in hemelsnaam met die kerel aan de hand?
Die valt dan ook midden in Baudet's doelgroep van maatschappelijk teleurgestelde wappies.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij praat altijd zo. Dit is trouwens de show waar Japie zo'n groot fan van is. Die stemt binnenkort waarschijnlijk ook Baudet.
Correct. De FvD-stemmer is een voormalig SP-stemmer die zichzelf 'autodidact' is gaan noemen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die valt dan ook midden in Baudet's doelgroep van maatschappelijk teleurgestelde wappies.
Je bent een stereotype Bully, loopt iedereen af te zeiken, maar één tik op je bek en je loopt te janken dat je het slachtoffer bent.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Homo's stellen zich weer eens onverdraagzaam op richting Veluwenaren. Typisch gedrag weer van die bruinwerkers.
Nee, facties. Ken je dat woord niet? Fracties zou ook niet logisch zijn.quote:
Het zijn voor 99% mocro's maar dat mag je niet zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Wordt dus blijkbaar niet bijgehouden welke etniciteit poten ramt. Dus mensen van beide kampen die roepen over/ondervertegenwoordigd roepen maar wat.
kwam wel naar voren dat de kans dat een mocro een misdrijf pleegt 3,5 keer groter is dan een autochtoon (cbs), maar of je die lijn dus door kantrekken naar potenrammen valt niet te zeggen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn voor 99% mocro's maar dat mag je niet zeggen
Het wordt niet bijgehouden dus je kan er weinig van zeggen. Gezien hoe er hier over homo's gesproken wordt is het zeker geen exclusief Marokkaanse antipathiequote:Op dinsdag 4 april 2017 14:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn voor 99% mocro's maar dat mag je niet zeggen
Linkse wegkijkers van het CBS.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Wordt dus blijkbaar niet bijgehouden welke etniciteit poten ramt. Dus mensen van beide kampen die roepen over/ondervertegenwoordigd roepen maar wat.
Het mag weer eens niet gezegd worden. Homo's wordt altijd de hand boven het hoofd gehouden, zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent een stereotype Bully, loopt iedereen af te zeiken, maar één tik op je bek en je loopt te janken dat je het slachtoffer bent.
Jammer dat er geen onderscheid is gemaakt tussen leeftijdsgroepen. Ik ben wel benieuwd of er schot in zit en dat de tweede- en derde-generatie positiever denken dan hun ouders over bijvoorbeeld het homohuwelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:05 schreef remlof het volgende:
Uit het SCP-onderzoek blijkt verder dat religieuze en biculturele Nederlanders (veel) negatiever denken over LHBT’s dan gemiddeld. Van de religieuze Nederlanders is een derde (28%) negatief en 40 procent positief. 83 procent van de autochtone Nederlanders vindt het goed dat partners van gelijk geslacht in Nederland kunnen trouwen, tegen 35 procent bij Turkse Nederlanders en 30 procent bij Marokkaanse Nederlanders. Het COC vindt dat initiatieven van biculturele- en religieuze LHBT’s zélf gesteund moeten worden om hierin verandering te brengen.
https://www.coc.nl/algemeen/geweld-tegen-lhbts-is-schrikbarend
En de 'A'. Al is men het er niet over eens waar die nu voor staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |