waaromquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja noëlletje heeft hem erbij gelapt
echt misplaatste arrogantiequote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Pechtold kijkt altijd alsof hij de ander maar een grappig mannetje vindt dat hij niet serieus neemt
ja zo komt het wel overquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt misplaatste arrogantie
pechtold
heerlijk gevoelquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misplaatst? hij is beste debater van nl politiekquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt misplaatste arrogantie
pechtold
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:41 schreef Chloroform het volgende:
#prayforzosk
#freedp
#FREEHAYWOODJABLOME
nee hoor hij heeft zichzelf erbij gelapt door niet te luisteren naar de FA's en moderatorsquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar jesse heeft een leuke twinkeling in zijn ogenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zo komt het wel over
Heeft Jesse ook wel beetje over zich
Doe niet zo gayquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar jesse heeft een leuke twinkeling in zijn ogen
waarom zou je daar naar luisteren?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor hij heeft zichzelf erbij gelapt door niet te luisteren naar de FA's en moderators
Wel fijn om te weten dat er zo goed geluisterd wordt naar klachten van usersquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor hij heeft zichzelf erbij gelapt door niet te luisteren naar de FA's en moderators
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat je anders tt's krijgt als #freejouwnaam
kan niet wachten totdat jij weer knaktquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten dat er zo goed geluisterd wordt naar klachten van users
gvdquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zou als hij zijn sig terug zou plaatsen volgens mij 3 tot 6 maanden krijgen.
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:41 schreef Drug het volgende:
[..]
misplaatst? hij is beste debater van nl politiek
Hier geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zou als hij zijn sig terug zou plaatsen volgens mij 3 tot 6 maanden krijgen.
wacht gaat het om die quote van mij?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
wacht gaat het om die quote van mij?
Ik denk dat arsenal nog eerder kampioen wordtquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan niet wachten totdat jij weer knakt
kan jij je eigen ballen likken?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
#FREETT'SVANFRASS
#FRASSTT'SZIJNDEBESTE
#DAISY
#HUPLEICESTER
jezusquote:
Dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan jij je eigen ballen likken?
haha echt nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat arsenal nog eerder kampioen wordt
ja lamequote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is toch een paar euro per maand extra als je dat belangrijk vindt?
alsnog is het de schuld van noelquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi, wil je kanker uit je ondertitel weghalen? Je krijgt een ban als je hem terugzet
Ik zet hem toch terug
Ban
Gejank!
ja. Gejankquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi, wil je kanker uit je ondertitel weghalen? Je krijgt een ban als je hem terugzet
Ik zet hem toch terug
Ban
Gejank!
haha mooi manquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zet hem toch terug
Ban
Gejank!
net als jij en je irritante vlaggetjes smileyquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Boeiend, sommige mensen zijn intens gehecht aan bepaalde woorden.
ja man.. iedereen hier is ruim in de 20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsnog is het de schuld van noel
dan print je het uit en lijst je het in.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Crack_ het volgende:
hehequote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
net als jij en je irritante vlaggetjes smiley
achteraf heb ik er best spijt vanquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsnog is het de schuld van noel
sneu die subjectieve haat jegens een van de duizenden dodelijke ziektes.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Crack_ het volgende:
ik nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef racerdkb het volgende:
[..]
dan print je het uit en lijst je het in.
ik drop truth bombs als drones van obamaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vraag ik me regelmatig af bij jou
nogmaals: het is de schuld van noelquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja man.. iedereen hier is ruim in de 20
alles is sneu, haat allesquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
sneu die subjectieve haat jegens een van de duizenden dodelijke ziektes.
ja mooi want zosk staat echt ver boven jou, denk stiekem dat jij zelfs een kleinere penis hebtquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
achteraf heb ik er best spijt van
who cares.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja. Gejankje weet niet waar die ondertitel vandaan kwam of wel
neuh, tis gewoon iets wat al zo lang elke keer gezeik is zonder het te kunnen beargumenteren. "ja want dat woord vind ik wel stom" man man man.quote:
liet zich zeker graag verwennenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, he, he.
Mijn opa is doodgegaan aan aambeien.
krijg aambeien manquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
who cares.
Er word je wat gevraagd en dan doe je dat maar en ander donder je maar op of stuur je na een maand een mailtje en krijg je weer een pardon
Gejank dus ja
Hey mijn oma is doodgegaan aan doodgaan ja, beetje kalm doen jijquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, he, he.
sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, he, he.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja mooi want zosk staat echt ver boven jou, denk stiekem dat jij zelfs een kleinere penis hebt
Hzaw en Noëlle zijn mad dat zij ban kregen voor gebruik van dat woord en zijn toen op de kinderachtige toer gegaanquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
krijg aambeien mansneue subjectieve regelgeving.
kijk, hier komt de NSB aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hzaw en Noëlle zijn mad dat zij ban kregen voor gebruik van dat woord en zijn toen op de kinderachtige toer gegaan
Ik zei gisteren nazi en Ama verwijderde mijn berichtquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk, hier komt de NSB aap uit de mouw.
dat zosk zo lang er mee rond kon lopen was juist niet consequent. Hem er nu op aanspreken wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
krijg aambeien mansneue subjectieve regelgeving.
Sorry Mur, ben niet de juiste persoon om te kunnen steunen wat dit betreftquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
neuh, tis gewoon iets wat al zo lang elke keer gezeik is zonder het te kunnen beargumenteren. "ja want dat woord vind ik wel stom" man man man.
wat een naziquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nazi en Ama verwijderde mijn bericht
Nazi overblijfsel mag je wel zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nazi en Ama verwijderde mijn bericht
ahw gevoelsmensquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:57 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Vind het dan zielig als iemand iets lulligs zegt
Wat een puppy
#bringbackmortiequote:
context nikker. Kanker in die zin was niet gebruikt als scheldwoordquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zosk zo lang er mee rond kon lopen was juist niet consequent. Hem er nu op aanspreken wel.
Is men eindelijk consequent en DNA is het ineens subjectieve regelgeving
O oke
Mooiste week van mijn levenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik kreeg gewoon een week omdat ik kneusje met 2 k's typte. deed expres geen 3 want ja
Geen idee, nooit gehadquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
aambeien krijg je toch als je te hard drukt tijdens het poepen?
moet jij zeggen. jouw hoogtepunten zijn de livestreams van braddie op vrijdagavond, dat gaf je zelf toequote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een kut leven heb je dan zeg
Een mooi begin van het weekend iddquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet jij zeggen. jouw hoogtepunten zijn de livestreams van braddie op vrijdagavond, dat gaf je zelf toe
misschien kan je de mensen hier ook een leukere tijd gunnenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een mooi begin van het weekend idd
o je hier achter verschuilen? zo dom ben je nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
context nikker. Kanker in die zin was niet gebruikt als scheldwoordof krijg ik ook een ban als ik het heb over iemand die kanker heeft? Want stout woord.
waarom denk je dat ik vroeg waar het vandaan kwam, gezwollen prostaat dat je bent.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o je hier achter verschuilen? zo dom ben je niet
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik vroeg waar het vandaan kwam, gezwollen prostaat dat je bent.
wel zo dom, jammer manquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik vroeg waar het vandaan kwam, gezwollen prostaat dat je bent.
Waarom denk je dat ik er nooit voor gebanned was, waarom denk je dat die quote zo lang kon blijven staan dat zosk hem tegenkwam
ach ja, je snapte het vamaf het begin niet, nam de moeite niet om te kijken waar het vandaan kwam, en gaat nu doen alsof ik het verzin.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel zo dom, jammer man
Even Wilders kijken nu denk ik?
wat grappig is, is dat je nu zelf zegt waarom die ondertitel niet mochtquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach ja, je snapte het vamaf het begin niet, nam de moeite niet om te kijken waar het vandaan kwam, en gaat nu doen alsof ik het verzin.leuk verhaal aidskoppie
omdat mensen te achterlijk waren om even op de link te klikken ja?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat grappig is, is dat je nu zelf zegt waarom die ondertitel niet mocht
Het was geen ondertitelquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat grappig is, is dat je nu zelf zegt waarom die ondertitel niet mocht
Denk aan je bloeddruk. Hzaw is graag een zuigertjequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat mensen te achterlijk waren om even op de link te klikken ja?want die deed het prima. Je bent niet zo dom als je lijkt, je bent echt nog een stuk dommer, schurfie
jij ookquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. Hzaw is graag een zuigertje
ik vermaak me wel hoor, die cholera darm snapt het gewoon echt niet. Sneu welquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. Hzaw is graag een zuigertje
ja, dat is exact de redenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat mensen te achterlijk waren om even op de link te klikken ja?want die deed het prima. Je bent niet zo dom als je lijkt, je bent echt nog een stuk dommer, schurfie
quote:
ah, builenpestbakkes snapt het idee achter de schuttingtaal niet. En het falen van mensen als jij als reden geven om iemand te bannen, ik snap dat jij daar achter staat, maar ik hoopte dat de mods wat slimmer waren.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dat is exact de reden
Nog geen post gemaakt zonder te schelden en anderen dom noemen en net "democratie" posten
lekker schuilen en schelden, volwassen man, neem je verantwoordelijkheid eens zegquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah, builenpestbakkes snapt het idee achter de schuttingtaal niet. En het falen van mensen als jij als reden geven om iemand te bannen, ik snap dat jij daar achter staat, maar ik hoopte dat de mods wat slimmer waren.
rustig maar TIAbreintje, misschien snap je het als je er een paar nachtjes over slaapt, en tot die tijd zou ik proberen je achterlijkheid wat minder tentoon te stellenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker schuilen en schelden, volwassen man, neem je verantwoordelijkheid eens zeg
Houd je bek eensquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker schuilen en schelden, volwassen man, neem je verantwoordelijkheid eens zeg
nee sorry stop wil me hier niet mee bemoeienquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zet terug ninjaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee sorry stop wil me hier niet mee bemoeien
zozoquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind ook fijn dat jij er bentquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:20 schreef Murdera het volgende:
Wel weer goed gelachenwat een figuren hier soms
Er stond: ik hou van jullie allemaal, waarom doen jullie zo kut, zo kan ik niet slapenquote:
nee jij doet achterlijk en verschuilt je achter een "grapje" en anderen moeten zich maar verdiepen in het grapjequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
rustig maar TIAbreintje, misschien snap je het als je er een paar nachtjes over slaapt, en tot die tijd zou ik proberen je achterlijkheid wat minder tentoon te stellen
neequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er stond: ik hou van jullie allemaal, waarom doen jullie zo kut, zo kan ik niet slapen
echt benieuwd wat je zei nuquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grapje?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jij doet achterlijk en verschuilt je achter een "grapje" en anderen moeten zich maar verdiepen in het grapje
En weer schelden
jawel, keepertje pakt de speler. wel lame tho, gelukkig gepaktquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha dit was toch geen penalty prof?
ze ging er met gestrekt been in.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt benieuwd wat je zei nu
staat erbovenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt benieuwd wat je zei nu
ohjaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee
volwassen man zegt ie... PLEAAASSSE
wat, nee ik heb gewoon geen zin in dat gezeik dus dan moet ik ook niet zelf mee gaan doenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
ja crack nu moet je gewoon even op de blaren zitten
eerst schieten en dan het pistool weggooien, zo werkt dat niet hequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, nee ik heb gewoon geen zin in dat gezeik dus dan moet ik ook niet zelf mee gaan doen
ja idd grappig was het nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
grapje?kom op herpeslipje, zo moeilijk zou het zelfs voor jou niet moeten zijn.
gewoon zeiken, ik doe mijn bek wel open.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, nee ik heb gewoon geen zin in dat gezeik dus dan moet ik ook niet zelf mee gaan doen
te laatquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd grappig was het niet
Nicequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
net ff gym en gamen ga nu slapen, jij dan
Tuurlijk wel, als je schiet voordat iemand het ziet/hoortquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eerst schieten en dan het pistool weggooien, zo werkt dat niet he
poging tot doodslag gewoon hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je schiet voordat iemand het ziet/hoort
Wiequote:
als er niemand anders is?! hoe danquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
poging tot doodslag gewoon hoor
waren dan ook echt harde woordenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver je komt er nog mee weg zo ook
NINJA EDIT MOTHERFUCKquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
je was busted door de prof hoor
Ooggetuigen!
ja en ze gaf het zelf toe nogquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
je was busted door de prof hoor
Ooggetuigen!
Dit beweerde je gisteren ook al, herhaling omg.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Crack_ jij wou meeten maar heb idd even geverifieerd dat jij zeer hebt laten stikken dus dat kun je mooi vergeten
pak je gagbal en de staafmixer maar vastquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zucht ok, je hebt gelijk
Geef me straf
oke geef me die ene toy maarquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zucht ok, je hebt gelijk
Geef me straf
jij zei klopt niet maar klopt dus welquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit beweerde je gisteren ook al, herhaling omg.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
pak je gagbal en de staafmixer maar vast
quote:
ah okquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij zei klopt niet maar klopt dus wel
Vind je zeer zo eng?
Heb schone bed en net wezen douchen gvd zo lekkerquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
Ik lig in bed en ga ook zo slapen
neem aan dat jouw familie ook Engelse piloten en Joodse mensen hebben helpen onderduiken dus denk niet dat je nazi bent danquote:
Gvd ben jaloers, dat is echt beste ooit jaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb schone bed en net wezen douchen gvd zo lekker
quote:
pffquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou nou nou nou nou.
Wat een gedoe allemaal.
onzin, jij ligt er niet bijquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd ben jaloers, dat is echt beste ooit ja
Verwacht geen wonderenquote:
In gedachten lig ik altijd bij haasquote:
hoef dit niet te weten manquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In gedachten lig ik altijd bij haas
dacht dat er mee bij hoorde hier kan ik niet zo veel meequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..], ok is nu echt al heeeel vaak gezegd dat prof het al zei maarja.. jij bent ook maar mens, jij mag ook dingen moeilijk vinden
Ik zei 'Volwassen zegtie, PLEAAASE'
had helemaal geen zin om me ermee te bemoeienquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat er mee bij hoorde hier kan ik niet zo veel mee
Wrm verwijderen? ;S
Hoezo? Gwn lepeltjelepeltjequote:
dat jij eigenlijk altijd erg onvolwassen gedrag vertoont, dat is toch een keiharde steek door het hart?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat er mee bij hoorde hier kan ik niet zo veel mee
Wrm verwijderen? ;S
ik kon het ook alleen wel af, murdera had je hulp idd nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had helemaal geen zin om me ermee te bemoeien
ik ben een slangquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Chinese horoscoop is aap dus blijf altijd kinderlijk en rebels
Je mag best joinenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd ben jaloers, dat is echt beste ooit ja
gaan we een kindje maken?quote:
lijkt me redelijk op waarheid berust verderquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat jij eigenlijk altijd erg onvolwassen gedrag vertoont, dat is toch een keiharde steek door het hart?
Wil haas liever niet delen maar als je echt aandringt dan mag je wel tegen hem aan komen liggen ookquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mag ik aan de andere kant dan?
doet wel pijnquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lijkt me redelijk op waarheid berust verder
je eindigde met jouw versie van "wat je zegt ben je zelf"quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kon het ook alleen wel af, murdera had je hulp idd nodig
euhhquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil haas liever niet delen maar als je echt aandringt dan mag je wel tegen hem aan komen liggen ook
wowquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:42 schreef Rozevla het volgende:
Echt zin om aids te nemen en Jesse klaver te neuken zonder condoom !!!!
ik heb geen invloed op hoe je mijn stukjes proza interpreteertquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
je eindigde met jouw versie van "wat je zegt ben je zelf"
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb geen invloed op hoe je mijn stukjes proza interpreteert
een beetje, doet me zo aan noel denkenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het doet jou pijn als ik onvolwassen genoemd wordt?
ja oud vooralquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt een slap lichaam denk ik
Jouw clown is minder eng dan die van de maccie. die heeft meer doden op zijn gewetenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
vreselijke jaren zonder jou, diefje van mijn hart.
It's been a long and lonely trip but I'm glad that I took it because it was well worth it.I got to read a couple books and do some research before I reached my verdict. Never thought that I was perfect. Always thought that I had a purpose. Used to wonder if I'd live to see my first kiss.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:45 schreef goodtripbob het volgende:
ONZ / [meedoetopic] 1 grote fokrapgedichtpoezie
Rijmen nu klootzak!
Op dit moment denk ik van niet inderdaad, maar ja ik ben 24 en studentquote:
Jij ben undaground.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
It's been a long and lonely trip but I'm glad that I took it because it was well worth it.I got to read a couple books and do some research before I reached my verdict. Never thought that I was perfect. Always thought that I had a purpose. Used to wonder if I'd live to see my first kiss.
Of is dit geen rijm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |